Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, btsaroux είπε

Τέλη ταξινόμησης και εκτελωνιστη 600-800 

Παράβολο πινακίδες 75 ευρω

Τέλη κυκλοφορίας ανάλογα τους ρυπους

Καύσιμα διόδια αεροπορικά ξενοδοχειο-α 600-1000

Το ποσό το παίρνεις από εκεί δεν έχει σχέση με τα τέλη ταξινόμησης. Αυτά υπολογίζονται στην αρχική εργοστασιακή τιμή. 

Τρομερός! χιλια ευχαριστω

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 23/5/2023 στις 5:42 ΜΜ, james01gr είπε

Όταν διαβάσεις τον κυριότερο λόγο απομείωσης της αξίας του οχηματος στο τελωνείο θα καταλάβεις τον λόγο για τον οποίο μαντραδες κυνηγούν αυτοκίνητα που έχουν πολλαπλάσια του 100κ χλμ για εισαγωγή. Απλά έχουν μεγαλύτερο κέρδος. Το πρόβλημα ειναι πως το τελωνείο θα έπρεπε με κάποιον τρόπο στην άδεια να αναγράφει τα χλμ με τα οποία εκτελωνιστηκε το αυτοκίνητο. Εκεί δεν θα υπήρχε τρόπος να την κάνουν γυριστή στα χλμ

Συνήθως τα φέρνουν από Ιταλία στη Βουλγαρία και εκεί γίνεται το γύρισμα στα χλμ. Όταν έρθει στην Ελλάδα, η δήλωση άφιξης οχήματος θα έχει τα γυρισμένα χλμ. Και εννοείται, ο έμπορος θα σου πει ότι είναι ιταλικό το αυτοκίνητο.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 hours ago, agnostos13 said:

Και πως σου απέδειξαν οτι είναι καθαρό και με σωστά χιλιόμετρα, μιας που σε φίλο που ρώτησε σε αντιπροσωπεία του είπαν οτι δεν υπάρχει κεντρικό αρχείο στη Renault με τα χιλιόμετρα και τις εργασίες των οχημάτων που περνάνε service από εξουσιοδοτημένα-αντιπροσωπείες.

Πιπες του ειπαν. Μια χαρα αρχειο υπαρχει, δεν δινουν λογω GDPR. Tο Megane Grandtour που πηρα αρχες του χρονου, το ελεγξα μεσω Renault, οπου υπηρχαν ολα τα service και εργασιες που εγιναν εντος εγγυησης (ειναι φιλος ο τοπικος αντιπροσωπος) και επιπλεον, με την Ολλανδικη πινακιδα που υπηρχε στο συστημα, πληρωσα 18€ σε Ολλανδικο site (kentekencheck.nl) και πηρα πληρες report 32 συνολικα σελιδων με τα παντα (service history, ΚΤΕΟ, χερια που αλλαξε, αν ειχε τρακαρισματα, αγγελιες απο Ολλανδικα site στα οποια ειχε ανεβει, κ.α. πολλα ακομη). Καθαρο στα παντα, οποτε και το αγορασα…

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβώς ότι είπε ο αποπανω...και γω για το αμάξι που πήρα από Βέλγιο την ίδια ακριβώς διαδικασία ακολούθησα μιας και ήταν από επίσημη αντιπροσωπεία BMW Βελγίου απλά εγώ το έκανα με το VIN

Επεξ/σία από Extacy156
Δημοσ.

Γενικά εαν το αυτοκίνητο φτάσει σε μάντρα στην Ελλάδα συνήθως έχουν γυρίσει τα χιλιόμετρα σε Βουλγαρία η αλλού και δηλώνουν λιγότερα στην Ελλάδα. Τώρα εάν πας σαν ιδιώτης για να πάρεις για την πάρτη σου δεν κάθεσαι σε άλλες χώρες να γυρνάς χιλιόμετρα, να το περνάς βουλγαρικο κτεο και μετά να έρχεσαι Ελλάδα να δηλώσεις λιγότερα χιλιόμετρα. Δεν σε συμφέρει από άποψη απομείωσης για αυτα που θα πληρώσεις για τέλη ταξινόμησης εδώ. 

Τώρα εάν βρεις τίποτα πολύ καλό με λίγα χιλιόμετρα σε συμφέρει το αντίθετο εάν δεν σε ενδιαφέρει να το πουλήσεις, δηλαδή να στο γυρίσουν μπροστά. Και αυτό σε πολύ ακριβά αυτοκίνητα. Τίποτα Lamborghini κτλ που έχουν πολύ μεγάλες εργοστασιακες αξίες και πολύ μεγάλα τέλη ταξινόμησης. Αλλά σε αυτά τα λεφτά που δίνει κάποιος για αυτά δεν νομίζω να τον ενδιαφέρει να δώσει 3-4 χιλιάρικα λιγότερο για τέλη. 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 23/5/2023 στις 4:02 ΜΜ, Asure1999 είπε

Καλησπέρα και συγνώμη αν έχει γίνει η ερώτηση πολλές φορές αλλά με αυτά που ακούω είμαι σε δίλλημα. Λόγω της μεγάλης έλλειψης στην αγορά έχω καταλήξει μεταξύ δύο αυτοκινήτων από την ίδια μάντρα.

Ένα yaris του '15 με 76000 χλμ στα 11.000 ευρώ κατά πάσα πιθανότητα από Ιταλία και ένα opel corsa πάλι του '15 με 78000 χλμ στα 9.800 ευρώ αλλά ελληνικό και τα δύο βενζίνη.Εσείς ποιο θα διαλέγατε ; Το εισαγωγής είναι απαγορευτικό/σίγουρη απάτη ; Μήπως το opel είναι αναξιόπιστο ; Κοιτάζωντας ελέγχους και έρευνες βλέπω πως τα 10.000 χλμ/έτος δεν είναι και ύποπτα μικρό νούμερο όπως πολλοί υποστηρίζουν σε

Ιταλία https://www.odyssee-mure.eu/publications/efficiency-by-sector/transport/distance-travelled-by-car.html

και Γερμανία https://car-recalls.eu/reliability/tuev-report-2021-4-5-years/ τόσο στο yaris όσο και στο opel. Αρκεί ο έλεγχος από μηχανικό και τα έγγραφα του αυτοκινήτου ή και πάλι δεν μπορείς να ξέρεις αν έχει γυριστεί; Θα άξιζε να βάλω άλλα 5 χιλιάρικα και να πάρω καινούργιο (λίγο ζόρικο) ;

Ευχαριστώ.

Θα σου πω την δικιά μου εμπειρία. Έχω πάρει 4 αμάξια εισαγωγής το 1 μόνο από μάντρα (που είχε πλήρες στοιχεία χώρας εισαγωγής +τα τσέκαρα και μόνος) . Και 3 από Ελλάδα από τα οποία το 1 από μάντρα. Τα ελληνικά κατά την δική μου εμπειρία είναι τα χειρότερα. Ακόμη και αυτά με πλήρες βιβλίο συντήρησης σε αντιπροσωπεία... Όχι γιατί δεν έκανε ο πωλητής την συντήρηση, αλλά και γιατί το συνεργείο τα έβαζε όλα τσέπη και δεν κάνανε ούτε αλλαγή λαδιών... Έξω (βόρεια - κεντρική Ευρώπη) αν σου πουλήσω όχημα με πρόβλημα και στο έχω αποκρύψη ή διαφορά χιλιομέτρων. Θα μου πάρεις και τα σωβρακα... Και επίσης δεν έχουν ανάγκη τα 1000-2000€ τις διαφοράς για να μπουν στην διαδικασία.  Τις μάντρες που ότι πάρεις έχει 80,000χλμ να τις φοβάσαι λίγο πιο πολύ, και μακριά από Ιταλούς και Πολωνούς... 

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, SaFiS είπε

Πιπες του ειπαν. Μια χαρα αρχειο υπαρχει, δεν δινουν λογω GDPR. Tο Megane Grandtour που πηρα αρχες του χρονου, το ελεγξα μεσω Renault, οπου υπηρχαν ολα τα service και εργασιες που εγιναν εντος εγγυησης (ειναι φιλος ο τοπικος αντιπροσωπος) και επιπλεον, με την Ολλανδικη πινακιδα που υπηρχε στο συστημα, πληρωσα 18€ σε Ολλανδικο site (kentekencheck.nl) και πηρα πληρες report 32 συνολικα σελιδων με τα παντα (service history, ΚΤΕΟ, χερια που αλλαξε, αν ειχε τρακαρισματα, αγγελιες απο Ολλανδικα site στα οποια ειχε ανεβει, κ.α. πολλα ακομη). Καθαρο στα παντα, οποτε και το αγορασα…

Γιατί να του πουν οτι δεν υπάρχει αρχείο ενώ υπάρχει;

Δεν έχει λογική...

Θα μπορούσαν να του πουν απλά για GDPR (αν και ήταν ήδη αγορασμένο το αμάξι, δεν έψαχνε για αλλουνού αμάξι στοιχεία για να έχει λογική ακόμα και αυτό).

Εκτός αν έχουν αρχείο πλέον για τα πιο καινούρια μοντέλα.

Για μοντέλο του 2015 πάντως δύο αντιπροσωπείες του είπαν οτι δεν υπάρχει κεντρικό αρχείο (να είναι συνενοημένοι να λένε παπάτζες;)

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Extacy156 είπε

Ακριβώς ότι είπε ο αποπανω...και γω για το αμάξι που πήρα από Βέλγιο την ίδια ακριβώς διαδικασία ακολούθησα μιας και ήταν από επίσημη αντιπροσωπεία BMW Βελγίου απλά εγώ το έκανα με το VIN

ποιο site χρησιμοποιησες για check αυτοκινητου απο Βέλγιο;

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, terry308 είπε

Μην ξεχάσετε να κάνετε και το Μητρώο Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων (Μ.Ε.Μ.Ο.)κόστος 30€ , 

Δεν έχει κόστος το Μ. Ε. Μ. Ο δωρεάν είναι, απλώς πρέπει να έχεις προσέξει να έχεις τα χαρτιά που χρειάζεσαι, δηλαδή ότι χαρτί έχεις να το σκαναρεις πριν για να έχεις αντίγραφα. 

Δημοσ.
11 hours ago, agnostos13 said:

Γιατί να του πουν οτι δεν υπάρχει αρχείο ενώ υπάρχει;

Δεν έχει λογική...

Θα μπορούσαν να του πουν απλά για GDPR (αν και ήταν ήδη αγορασμένο το αμάξι, δεν έψαχνε για αλλουνού αμάξι στοιχεία για να έχει λογική ακόμα και αυτό).

Εκτός αν έχουν αρχείο πλέον για τα πιο καινούρια μοντέλα.

Για μοντέλο του 2015 πάντως δύο αντιπροσωπείες του είπαν οτι δεν υπάρχει κεντρικό αρχείο (να είναι συνενοημένοι να λένε παπάτζες;)

Ο δικος μου, μου ειπε οτι εχουν γραμμη να μην δινουν στοιχεια. Το Megane βεβαια που πηρα ειναι 12/2018 αλλα δεν πιστευω να μην κρατουσαν αρχειο και πιο πριν. Μπορει αν θελει να πληρωσει π.χ. στο carvertical και με τον αριθμο πλαισιου να του βγαλουν ιστορικο…

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, stylish είπε

ποιο site χρησιμοποιησες για check αυτοκινητου απο Βέλγιο;

Carfax και Carvertical. Και ζήτησα και το carpass από την αντιπροσωπεία που είναι υποχρέωση του πωλητή να στο δώσει.

Επειδή τα χλμ μου φαίνονταν ύποπτα λίγα (μοντέλο 2018 με 36.000 χλμ) από το car registration βρήκα τον προηγούμενο κάτοχο και ο τύπος είναι συλλέκτης και έχει 7-8 BMW και κάθε φορά που βγαίνει νέο μοντέλο δίνει το παλιό ανταλλαγή στην αντιπροσωπεία και παίρνει το καινούργιο οπότε εξηγούνται τα λίγα χλμ.

Επεξ/σία από Extacy156
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Ο δικος μου, μου ειπε οτι εχουν γραμμη να μην δινουν στοιχεια. Το Megane βεβαια που πηρα ειναι 12/2018 αλλα δεν πιστευω να μην κρατουσαν αρχειο και πιο πριν. Μπορει αν θελει να πληρωσει π.χ. στο carvertical και με τον αριθμο πλαισιου να του βγαλουν ιστορικο…

Είναι ελληνικής αντιπροσωπείας και όχι εισαγωγής γι αυτό και ρώτησε κατευθείαν εκεί.

Υπάρχει περίπτωση να έχουν πληροφορίες τα online sites όταν οι αντιπροσωπείες δεν δίνουν στοιχεία ούτε ιδιωτικά στους ιδιοκτήτες;

Εντομεταξύ το να υπάρχει ιστορικό για το αυτοκίνητο σου και να μην θέλουν να στο δώσουν (με διάφορες προφάσεις) το λες τουλάχιστον περίεργο...

Πως θα τους εμπιστευτείς για έλεγχο μετά;

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Extacy156 είπε

 

Επειδή τα χλμ μου φαίνονταν ύποπτα λίγα (μοντέλο 2018 με 36.000 χλμ) 

Το δικό μου bmw e90 325i 2005 μοντελο έχει 132000χλμ. Και αν δεν κατέβαινα οδικώς κάποιες φορές Ελλάδα θα είχε πολύ λιγότερα, μη κοιτάτε μόνο χιλιόμετρα κυριότερο να έχει στρωθεί καλά και να μη το ξεκινάνε το πρωί με τη μία χωρίς λίγο ζέσταμα και αλλαγές λάδια κάθε 10.000χλμ. Όχι 30 που λένε οι αντιπροσωπείες 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Extacy156 είπε

Carfax και Carvertical.

carvertical  εχω χρησιμοποιήσει και εγώ ,δεν έδειξε απολύτως τίποτα ,οπότε ζήτησα τα λεφτά μου πίσω και τα επέστρεψαν μεσα σε 3 μέρες.

Οποιος θελει να το χρησιμοποιήσει κυκλοφορουν κουπονια για έκπτωση ,ψάξτε για "carvertical voucher code" 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...