Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάποιο θέμα με το καρπυρατερ ίσως;

Ειδικά όπως αναφέρεις το ότι είχε πολύ καιρό σε ακινησία, μπορεί να έχει μαζέψει σκουπιδια στο τεποζιτο και αυτά να έχουν περάσει και στον θάλαμο στο καρμπυρατερ.

Ενα καθάρισμα καλο σε τεποζιτο, σωληνάκια και καρπυρατερ  ίσως να είναι και η λυση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, sdikr είπε

Κάποιο θέμα με το καρπυρατερ ίσως;

Ειδικά όπως αναφέρεις το ότι είχε πολύ καιρό σε ακινησία, μπορεί να έχει μαζέψει σκουπιδια στο τεποζιτο και αυτά να έχουν περάσει και στον θάλαμο στο καρμπυρατερ.

Ενα καθάρισμα καλο σε τεποζιτο, σωληνάκια και καρπυρατερ  ίσως να είναι και η λυση

Όταν το πήρα εγώ πριν 1.5 χρόνο (αρχές Μαρτίου πέρυσι) πέρασε όλη αυτή την διαδικασία καθαρισμού γιατί ήταν 5 6 χρόνια με βενζίνη μέσα και είχε σκουριές. Όταν καθάρισε από το 1ο σέρβις και άλλαξε μπαταρία, μετά από 1 2 μέρες με άφησε επειδή είχε σκουριάσει το ντεπόζιτο και γέμιζε σκουπίδια. Εν τέλει άλλαξα καινούριο ντεπόζιτο σε άλλο συνεργείο, ξανά καθαρισμός. Μετά με ξανά άφησε πάλι. Και βρήκαν ένα μεταλλικό πράγμα που βγαίνουν κάτι σαν σωληνάκια (δεν θυμάμαι τι ήταν) το όπιο είχε περάσει σκουλίκι και το είχε φάει όλο και είχε σκουριά. Οπότε μου άλλαξαν και αυτό και από τότε δεν είχα άλλο θέμα. Εκτός από μπαταρία που ανέφερα και άλλαξα ανορθωτή και 2η μπαταρία. Και τώρα που μου σβήνει και το πήγα την 1η φορά έκανε αλλαγές φίλτρα και σωληνάκια σίγουρα. Και από ότι κατάλαβα υπερχείλισε και η βενζίνη σε ένα σημείο που δεν έπρεπε και άλλαξαν κι αυτό. Τώρα τι να πω δεν ξέρω. Αρχές του μήνα αποφάσισα να πάει σε kymco συνεργείο να δούμε.

4 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Οταν βγάζεις την τάπα του ρεζερβουαρ ρουφάει αέρα;

Επειδή δεν είμαι γνώστης, πώς να το τεσταρω αυτό; Να βάλω μπρος και να ανοίξω την τάπα βάζοντας το χέρι; Είμαι τελείως άσχετος.

Επεξ/σία από Instinctor
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Instinctor είπε

Όταν το πήρα εγώ πριν 1.5 χρόνο (αρχές Μαρτίου ήταν πέρυσι) πέρασε όλη αυτή την διαδικασία καθαρισμού γιατί ήταν 5 6 χρόνια με βενζίνη μέσα και είχε σκουριές. Όταν καθάρισε από το 1ο σέρβις και άλλαξε μπαταρία, μετά από 1 2 μέρες με άφησε επειδή είχε σκουριάσει το ντεπόζιτο και γέμιζε σκουπίδια. Εν τέλει άλλαξα καινούριο ντεπόζιτο σε άλλο συνεργείο, ξανά καθαρισμός. Μετά με ξανά άφησε πάλι. Και βρήκαν ένα μεταλλικό πράγμα που βγαίνουν κάτι σαν σωληνάκια (δεν θυμάμαι τι ήταν) το όπιο είχε περάσει σκουλίκι και το είχε φάει όλο και είχε σκουριά. Οπότε μου άλλαξαν και αυτό και από τότε δεν είχα άλλο θέμα. Εκτός από μπαταρία που ανέφερα και άλλαξα ανορθωτή και 2η μπαταρία. Και τώρα που μου σβήνει και το πήγα την 1η φορά έκανε αλλαγές φίλτρα και σωληνάκια σίγουρα. Και από ότι κατάλαβα υπερχείλισε και η βενζίνη σε ένα σημείο που δεν έπρεπε και άλλαξαν κι αυτό. Τώρα τι να πω δεν ξέρω. Αρχές του μήνα αποφάσισα να πάει σε kymco συνεργείο να δούμε.

Καρπυρατερ καθαρίσανε;

Γιατί και αυτό μπορεί να μαζέψει σκουπίδια μέσα

edit μιλάω και για την δεύτερη φορά που βρέθηκε σκουριά

Επεξ/σία από sdikr
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sdikr είπε

Καρπυρατερ καθαρίσανε;

Γιατί και αυτό μπορεί να μαζέψει σκουπίδια μέσα

Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, νομίζω μου το είχαν αναφέρει στο καθάρισμα που έκαναν. Αν τώρα μετά από 1.5 χρόνο ξανά μάζεψε σκουπίδια, το σίγουρο είναι ότι τώρα δεν θα το καθάρισε. Στις αρχές το είχα πάει σε 2 διαφορετικά συνεργεία. Ο 1ος έκανε το αρχικό μεγάλο καθάρισμα που μου έλεγε ότι έβγαζε πάρα πολλά σκουπίδια και χάλασε και πολύ βενζίνη γι'αυτό. Ο 2ος άλλαξε ντεπόζιτο και εκείνο το σιδερένιο που δεν θυμάμαι τι ήταν που και αυτός έκανε ένα καθάρισμα από τις σκουριές που είχαν περάσει από το προηγούμενο ντεπόζιτο.

8 λεπτά πριν, sdikr είπε

Καρπυρατερ καθαρίσανε;

Γιατί και αυτό μπορεί να μαζέψει σκουπίδια μέσα

edit μιλάω και για την δεύτερη φορά που βρέθηκε σκουριά

Άγνωστο δεν θυμάμαι καθόλου. Θα έλεγα όχι όμως. Πιο πολύ είχαν ασχοληθεί με την αλλαγή στο ντεπόζιτο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε τέτοια μηχανάκια συνήθως έχεις τρόμπα βενζινης κλειστού τύπου( δεν καθαρίζεται,πρέπει να ξεκολλήσεις την τρόμπα και να την ξανακολλήσεις) χωρίς φίλτρο βενζίνης.Με το πέρασμα του χρόνου όλη η μπίχλα μαζευεται στο πάτο της αντλίας και αρχίζει να υπερθερμαίνεται και να μην δίνει την σωστή ποσότητα βενζίνης.  Επειδή τα βενζινάδικα μας είναι πολύ αξιόπιστα με καθαρότατη βενζίνη η πατέντα που κάνουμε είναι να βάζουμε ένα εξωτερικό φίλτρο βενζίνης ( max 10 ευρώ) το οποίο συγκρατεί την μπίχλα κτλπ πρίν φτάσει στην τρόμπα βενζινής και θέλει αλλαγή μόλις βρωμίσει .

Επεξ/σία από visualizer
Δημοσ.

Αδιασε βενζίνη τελείως και βάλε 3-4 γεμίσματα 100αρα να δουλεψει λίγο καλύτερα ο κινητήρας φιλε μ….. καντω πριν πας σε μαστορια και πληρώνεις τσάμπα λεφτά.

Δημοσ.
Στις 26/5/2023 στις 11:49 ΠΜ, visualizer είπε

Σε τέτοια μηχανάκια συνήθως έχεις τρόμπα βενζινης κλειστού τύπου( δεν καθαρίζεται,πρέπει να ξεκολλήσεις την τρόμπα και να την ξανακολλήσεις) χωρίς φίλτρο βενζίνης.Με το πέρασμα του χρόνου όλη η μπίχλα μαζευεται στο πάτο της αντλίας και αρχίζει να υπερθερμαίνεται και να μην δίνει την σωστή ποσότητα βενζίνης.  Επειδή τα βενζινάδικα μας είναι πολύ αξιόπιστα με καθαρότατη βενζίνη η πατέντα που κάνουμε είναι να βάζουμε ένα εξωτερικό φίλτρο βενζίνης ( max 10 ευρώ) το οποίο συγκρατεί την μπίχλα κτλπ πρίν φτάσει στην τρόμπα βενζινής και θέλει αλλαγή μόλις βρωμίσει .

Αποφάσισα από βδομάδα να το πάω σε συνεργείο kymco. Θέλω να πιστεύω ότι αυτοί θα ασχοληθούν και θα βρουν το πρόβλημα. Όταν με το καλό το πάω και το φτιάξουν θα ενημερώσω τι έφταιγε.

22 ώρες πριν, Mr_Laptop είπε

Αδιασε βενζίνη τελείως και βάλε 3-4 γεμίσματα 100αρα να δουλεψει λίγο καλύτερα ο κινητήρας φιλε μ….. καντω πριν πας σε μαστορια και πληρώνεις τσάμπα λεφτά.

Αυτό έκανα. Τώρα έχω γεμίσει 2 φορές με 100αρα και αύριο το πρωί θα βάλω 3η φορά. Μέχρι να το πάω στο συνεργείο θα του βάζω 100αρα.

  • Thanks 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...