Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας. Είμαι κάτοχος ενός Kymco Agility 150 αγορασμένο το '11 καινούργιο. Ήταν για χρόνια ανενεργό παρκαρισμένο λόγω μη χρήσης και όχι κάποιας βλάβης. Ήρθε στην κατοχή μου πέρυσι με 1200 χιλιόμετρα και τώρα έχει 14000 - 15000. Την προηγούμενη βδομάδα στα ξαφνικά φεύγοντας από την δουλειά το απόγευμα, όταν φρέναρα ή σταματούσα στα φανάρια, χαμήλωνε πολύ σε σημείο που έσβηνε μόνο του. Παίρνει απευθείας μπροστά μετά, με μία προσπάθεια. Δεν σβήνουν φώτα. Η μπαταρία έχει αλλαχτεί τον Οκτώβρη για 2η φορά από εμένα. Η 1η κράτησε 7 μήνες και μου είπε ο μάστορας ότι είχε πρόβλημα ο ανορθωτής και έπρεπε να αλλαχτεί. Το πήγα στον ίδιο μάστορα όταν γύρισα από δουλειά εξηγώντας του τι κάνει. Του είπα, αν και το είχα παραμέληση, να αλλάξει και τον ανορθωτή για να μην μου χαλάσει και αυτή η μπαταρία και να δει τι άλλο πρόβλημα έχει. Εν τέλει την επόμενη μέρα που πήγα να το πάρω έτοιμο, μου είπε ότι δεν είδε κάτι λάθος και άλλαξε τον ανορθωτή, κάτι φίλτρα και άλλα που δεν θυμάμαι τώρα μιας και είμαι άσχετος από μηχανάκια. Θεώρησα ότι όλα καλά. Κάτι μου είπε κι όλας ότι το άφησε το βράδυ ανοικτό και το πρωί είχε ξεχειλίσει η βενζίνη που είχε μαζευτεί σε κάποιο σημείο που δεν έπρεπε. Παίρνω το σκούτερ, πάω σπίτι, το αφήνω κάνα 30 λεπτό και πάω να φύγω να πάω σε μία δουλειά. Δεν κάνω 500 μέτρα και ξεκινάει να με αφήνει το σκούτερ σαν να με μένω από βενζίνη. Πάω να βάλω μπρος δεν έπαιρνε με τίποτα. Τον παίρνω τηλέφωνο να τον προλάβω πριν κλείσει. Έρχεται και με σπρώχνει μέχρι το συνεργείο να δει τι φταίει. Μου λέει κάποιο σωληνάκι της βενζίνης δεν είχε κάτσει καλά και πατήθηκε όταν ανέβηκα και δεν κατέβαζε βενζίνη. Όλα καλά το ανοίγει τα κουνάει λίγο. Μου λέει πήγαινε τρέχτω σε έναν δρόμο που έχει από κάτω και αν κάνει κάτι πάρε με τηλέφωνο. Εν τέλει όλα εντάξει. Σήμερα κάνει πάλι το αρχικό πρόβλημα και αν αφήσω γκάζι ή θα ακούγεται πολύ σιγά έτοιμο να σβήσει ή θα σβήσει. Αύριο μετά από την δουλειά θα το το ξανά πάω γιατί πλήρωσα και αποτέλεσμα δεν είδα. Απλά θέλω και την δικιά σας βοήθεια σε καμία συμβουλή. Είμαι άσχετος από μηχανάκια. Ευχαριστώ και συγνώμη για το μεγάλο κείμενο.

Edit: Κάτι που ξέχασα να αναφέρω είναι, πώς όταν είναι κρύο και ξεκινάω δεν το κάνει. Μετά από 3 - 5 λεπτά οδήγησης ξεκινάει το πρόβλημα, όταν ζεσταθεί.

Επεξ/σία από Instinctor
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Instinctor είπε

Καλησπέρα σας. Είμαι κάτοχος ενός Kymco Agility 150 αγορασμένο το '11 καινούργιο. Ήταν για χρόνια ανενεργό παρκαρισμένο λόγω μη χρήσης και όχι κάποιας βλάβης. Ήρθε στην κατοχή μου πέρυσι με 1200 χιλιόμετρα και τώρα έχει 14000 - 15000. Την προηγούμενη βδομάδα στα ξαφνικά φεύγοντας από την δουλειά το απόγευμα, όταν φρέναρα ή σταματούσα στα φανάρια, χαμήλωνε πολύ σε σημείο που έσβηνε μόνο του. Παίρνει απευθείας μπροστά μετά, με μία προσπάθεια. Δεν σβήνουν φώτα. Η μπαταρία έχει αλλαχτεί τον Οκτώβρη για 2η φορά από εμένα. Η 1η κράτησε 7 μήνες και μου είπε ο μάστορας ότι είχε πρόβλημα ο ανορθωτής και έπρεπε να αλλαχτεί. Το πήγα στον ίδιο μάστορα όταν γύρισα από δουλειά εξηγώντας του τι κάνει. Του είπα, αν και το είχα παραμέληση, να αλλάξει και τον ανορθωτή για να μην μου χαλάσει και αυτή η μπαταρία και να δει τι άλλο πρόβλημα έχει. Εν τέλει την επόμενη μέρα που πήγα να το πάρω έτοιμο, μου είπε ότι δεν είδε κάτι λάθος και άλλαξε τον ανορθωτή, κάτι φίλτρα και άλλα που δεν θυμάμαι τώρα μιας και είμαι άσχετος από μηχανάκια. Θεώρησα ότι όλα καλά. Κάτι μου είπε κι όλας ότι το άφησε το βράδυ ανοικτό και το πρωί είχε ξεχειλίσει η βενζίνη που είχε μαζευτεί σε κάποιο σημείο που δεν έπρεπε. Παίρνω το σκούτερ, πάω σπίτι, το αφήνω κάνα 30 λεπτό και πάω να φύγω να πάω σε μία δουλειά. Δεν κάνω 500 μέτρα και ξεκινάει να με αφήνει το σκούτερ σαν να με μένω από βενζίνη. Πάω να βάλω μπρος δεν έπαιρνε με τίποτα. Τον παίρνω τηλέφωνο να τον προλάβω πριν κλείσει. Έρχεται και με σπρώχνει μέχρι το συνεργείο να δει τι φταίει. Μου λέει κάποιο σωληνάκι της βενζίνης δεν είχε κάτσει καλά και πατήθηκε όταν ανέβηκα και δεν κατέβαζε βενζίνη. Όλα καλά το ανοίγει τα κουνάει λίγο. Μου λέει πήγαινε τρέχτω σε έναν δρόμο που έχει από κάτω και αν κάνει κάτι πάρε με τηλέφωνο. Εν τέλει όλα εντάξει. Σήμερα κάνει πάλι το αρχικό πρόβλημα και αν αφήσω γκάζι ή θα ακούγεται πολύ σιγά έτοιμο να σβήσει ή θα σβήσει. Αύριο μετά από την δουλειά θα το το ξανά πάω γιατί πλήρωσα και αποτέλεσμα δεν είδα. Απλά θέλω και την δικιά σας βοήθεια σε καμία συμβουλή. Είμαι άσχετος από μηχανάκια. Ευχαριστώ και συγνώμη για το μεγάλο κείμενο.

Ο συγκεκριμένος ειδικεύεται στα Kymco ή είναι γενικός ; 

Μήπως θα έπρεπε να το δεις και κάποιος που γνωρίζει από τα συγκεκριμένα και θα έχει περισσότερη εμπειρία , να πάρεις μια 2η γνώμη 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Ο συγκεκριμένος ειδικεύεται στα Kymco ή είναι γενικός ; 

Μήπως θα έπρεπε να το δεις και κάποιος που γνωρίζει από τα συγκεκριμένα και θα έχει περισσότερη εμπειρία , να πάρεις μια 2η γνώμη 

Είναι γενικός. Είναι στην γειτονιά και με βολεύει. Έχω σκοπό να το πάω τέλος του μήνα σε service kymco. Απλά ελπίζω μέχρι τότε μην δημιουργηθεί κανένα μεγαλύτερο πρόβλημα. Επίσης πλήρωσα νομίζοντας πως φτιάχτηκε το πρόβλημα που είχα. Γι'αυτό θα το ξανά πάω αύριο το απόγευμα.

Δημοσ.

Ειχα παρόμοιο με YAMAHA 135 παπί. Ειχε κάνει το λάθος ο γιος και του εβαζε τη γνωστή 98αρα με την οποία ποτέ δε δούλευε σωστά τη μία ψηλά οι στροφές την άλλη εσβηνε στα φαναρια όπως το δικό σου. Ασε που έκαψε φλάτζα και το πήγαμε για επισκευή. Το είχα παει και σε δύο συνεργεία το ένα εξιδεικευμένο υποτίθεται το ρύθμισαν τίποτε.

Σχεδόν ενα 10 μηνο του βάζουμε μόνο 100αρα  εχει στρώσει.Δουλεύει τέλεια και στο ρελαντί. Για βάλτου 2-3 φορές 100άρα να δεις θα σου κάνει το ίδιο.

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Ειχα παρόμοιο με YAMAHA 135 παπί. Ειχε κάνει το λάθος ο γιος και του εβαζε τη γνωστή 98αρα με την οποία ποτέ δε δούλευε σωστά τη μία ψηλά οι στροφές την άλλη εσβηνε στα φαναρια όπως το δικό σου. Ασε που έκαψε φλάτζα και το πήγαμε για επισκευή. Το είχα παει και σε δύο συνεργεία το ένα εξιδεικευμένο υποτίθεται το ρύθμισαν τίποτε.

Σχεδόν ενα 10 μηνο του βάζουμε μόνο 100αρα  εχει στρώσει.Δουλεύει τέλεια και στο ρελαντί. Για βάλτου 2-3 φορές 100άρα να δεις θα σου κάνει το ίδιο.

Βάζω πάντα από τον ίδιο την ίδια βενζίνη. 1.5 χρόνο τώρα δεν μου δημιούργησε πρόβλημα. Θα το κοιτάξω πάντως να δω αν ευθύνεται. Τι διαφορά έχει ή 95 με την 98 και την 100; (προφανώς και έχουν, αλλά δεν το έχω αναζήτηση ποτέ). Και το ποιο σημαντικό είναι αν της δέχεται όλες το σκούτερ.

Κάτι που ξέχασα να αναφέρω είναι, πώς όταν είναι κρύο και ξεκινάω δεν το κάνει. Μετά από 3 - 5 λεπτά οδήγησης ξεκινάει το πρόβλημα, όταν ζεσταθεί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θέλει ρύθμιση το ρελαντί φίλε. Υπάρχει ειδικό βιδακι. Να το ρυθμίσεις όταν θα είναι ζεστό.

Επεξ/σία από bill999r
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρόμοιο θέμα είχα και εγω σε cbf 125 το είχα παρατήσει για κανένα χρόνο και οταν ζεσταινόταν έκανε κοψίματα και έσβηνε εντελώς.Το άφηνα και κρύωνε και ήταν κομπλε.Τελοσπάντων ..τσίμπησα μια κινέζικη τρόμπα βενζίνης με 50 ευρώ και δεν εχει βγάλει κιχ 4-5 χρόνια.

Επεξ/σία από visualizer
  • Like 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, bill999r είπε

Θέλει ρύθμιση το ρελαντί φίλε. Υπάρχει ειδικό βιδακι. Να το ρυθμίσεις όταν θα είναι ζεστό.

Δεν έχω γνώσεις να το κάνω, αλλά θα το ψάξω να το δοκιμάσω.

12 λεπτά πριν, visualizer είπε

Παρόμοιο θέμα είχα και εγω σε cbf 125 το είχα παρατήσει για κανένα χρόνο και οταν ζεσταινόταν έκανε κοψίματα και έσβηνε εντελώς.Το άφηνα και κρύωνε και ήταν κομπλε.Τελοσπάντων ..τσίμπησα μια κινέζικη τρόμπα βενζίνης με 50 ευρώ και δεν εχει βγάλει κιχ 4-5 χρόνια.

Υπάρχει περίπτωση να ήταν και η τρόμπα βενζίνης μέσα σε αυτά που άλλαξε. Θα τον ξανά ρωτήσω σήμερα που θα το πάω να μου πει τι μου άλλαξε.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Instinctor είπε

Βάζω πάντα από τον ίδιο την ίδια βενζίνη. 1.5 χρόνο τώρα δεν μου δημιούργησε πρόβλημα. Θα το κοιτάξω πάντως να δω αν ευθύνεται. Τι διαφορά έχει ή 95 με την 98 και την 100; (προφανώς και έχουν, αλλά δεν το έχω αναζήτηση ποτέ). Και το ποιο σημαντικό είναι αν της δέχεται όλες το σκούτερ.

Κάτι που ξέχασα να αναφέρω είναι, πώς όταν είναι κρύο και ξεκινάω δεν το κάνει. Μετά από 3 - 5 λεπτά οδήγησης ξεκινάει το πρόβλημα, όταν ζεσταθεί.

Σιγουρα κοστίζει λίγο παραπάνω η 100άρα αλλα με αυτή το παπί μου δουλεύει τέλεια και στο ρελαντί. 98αρα ποτέ δεν την εμπιστευόμουν γιατί βλέπω οτι μας δουλεύουν .Πως γίνεται να πουλιέται 10 λεπτά παραπάνω και μία μερα τη βδομάδα το ίδιο με την απλή ουρές και ολοι τρέχουν. Και μη μου πει κανείς πως μας αγαπάνε και μας τι δίνουν κάτω από το κόστος.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, bill999r είπε

Θέλει ρύθμιση το ρελαντί φίλε. Υπάρχει ειδικό βιδακι. Να το ρυθμίσεις όταν θα είναι ζεστό.

Πήγα τώρα. Του είπα ότι σβήνει όταν ζεσταίνεται, επίσης όταν πάω χαμηλή ταχύτητα κάνει ένα μικρό πέταγμα το σκούτερ. Άνοιξε κάτω από την σέλα και με ένα κατσαβίδι ενώ ήταν αναμενόμενο το σκούτερ ρύθμιζε 2 βίδες. Το πήρα τώρα δεν σβήνει τουλάχιστον. Αλλά και πάλι δεν μου ακούγεται σωστά. Δεν έχει συνεχόμενο ήχο όταν είναι σταματημένο. Είναι κανονικός και ξαφνικά χαμηλώνει αρκετά και πάλι κανονικός. Γενικά δεν τον βλέπω να ψήνεται και πολύ να ασχοληθεί. Αποφάσισα τέλος του μήνα να το πάω σε ένα συνεργείο για Kymco και να του κάνουν ένα μεγάλο σέρβις. Ελπίζω μέχρι τότε μην δημιουργηθεί μεγαλύτερο θέμα.

4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Σιγουρα κοστίζει λίγο παραπάνω η 100άρα αλλα με αυτή το παπί μου δουλεύει τέλεια και στο ρελαντί. 98αρα ποτέ δεν την εμπιστευόμουν γιατί βλέπω οτι μας δουλεύουν .Πως γίνεται να πουλιέται 10 λεπτά παραπάνω και μία μερα τη βδομάδα το ίδιο με την απλή ουρές και ολοι τρέχουν. Και μη μου πει κανείς πως μας αγαπάνε και μας τι δίνουν κάτω από το κόστος.

Από επόμενο γέμισμα θα αρχίσω να βάζω 100αρα να το δοκιμάσω κι αυτό. Δεν θα υπάρχει θέμα που βάζω 95 τώρα έτσι;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Instinctor είπε

Είναι κανονικός και ξαφνικά χαμηλώνει αρκετά και πάλι κανονικός.

Τότε ίσως υπάρχει θέμα στην τροφοδοσία. Καλύτερα πήγαινε σε μάστορα που ασχολείται με kymco.

Έχεις παρατηρήσει αν το κάνει κ με γεμάτο ντεπόζιτο;

  • Like 1
Δημοσ.

σε παρόμοια βλάβη ,δηλ. κρύο δουλευε μια χαρα κ οταν ζεσταινόταν εσβηνε η κόμπιαζε εφταιγε η τρόμπα βενζίνης (cbf 250) 

 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Instinctor είπε

 

Από επόμενο γέμισμα θα αρχίσω να βάζω 100αρα να το δοκιμάσω κι αυτό. Δεν θα υπάρχει θέμα που βάζω 95 τώρα έτσι;

Καντο 2-3 φορές να δοκιμάσεις τουλάχιστον. Εμένα μου έλυσε αυτό το πρόβλημα με το ρελαντί το οποίο δεν μου έλυσαν τα συνεργεία.Πρόβλημα γιατί να έχει σίγουρα πιο καλό καύσιμο. Οπως είπα με την 98αρα την πάτησα την οποία προσωπικά θεωρώ επικίνδυνο καύσιμο και δεν πρόκειται να την ξαναβάλω σε οχημά μου και πιο φτηνά από την 95αρα αν μου τη δώσουν.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, bill999r είπε

Τότε ίσως υπάρχει θέμα στην τροφοδοσία. Καλύτερα πήγαινε σε μάστορα που ασχολείται με kymco.

Έχεις παρατηρήσει αν το κάνει κ με γεμάτο ντεπόζιτο;

Αν και συνήθως το έχω πάντα γεμάτο, θα το τσεκαρω και το βράδυ που θα το γεμίσω πάλι.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 22/5/2023 στις 7:42 ΜΜ, Instinctor είπε

Πήγα τώρα. Του είπα ότι σβήνει όταν ζεσταίνεται, επίσης όταν πάω χαμηλή ταχύτητα κάνει ένα μικρό πέταγμα το σκούτερ. Άνοιξε κάτω από την σέλα και με ένα κατσαβίδι ενώ ήταν αναμενόμενο το σκούτερ ρύθμιζε 2 βίδες. Το πήρα τώρα δεν σβήνει τουλάχιστον. Αλλά και πάλι δεν μου ακούγεται σωστά. Δεν έχει συνεχόμενο ήχο όταν είναι σταματημένο. Είναι κανονικός και ξαφνικά χαμηλώνει αρκετά και πάλι κανονικός. Γενικά δεν τον βλέπω να ψήνεται και πολύ να ασχοληθεί. Αποφάσισα τέλος του μήνα να το πάω σε ένα συνεργείο για Kymco και να του κάνουν ένα μεγάλο σέρβις. Ελπίζω μέχρι τότε μην δημιουργηθεί μεγαλύτερο θέμα.

Από επόμενο γέμισμα θα αρχίσω να βάζω 100αρα να το δοκιμάσω κι αυτό. Δεν θα υπάρχει θέμα που βάζω 95 τώρα έτσι;

Έγιναν όλα τα παραπάνω. Προχθές μου ρύθμισε το ρελαντί και χθες γέμισα το απόγευμα με 100αρα και έκανα μια μεγάλη βόλτα. Σήμερα το πρωί πηγαίνοντας για δουλειά πάλι τα ίδια. Έσβηνε όταν σταματούσα.

  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...