Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπορώ να αλλάξω κυλινδροπίστονο στα 55mm χωρίς άνοιγμα κάρτερ και κρατώντας την μαμά κεφαλή;

Επίσης ένα 26mm καρμπ είναι καλό για αυτήν την βελτίωση;

  • Sad 1
Δημοσ.
1 hour ago, MrPitogyros said:

Μπορώ να αλλάξω κυλινδροπίστονο στα 55mm χωρίς άνοιγμα κάρτερ και κρατώντας την μαμά κεφαλή;

Επίσης ένα 26mm καρμπ είναι καλό για αυτήν την βελτίωση;

πεταξε τον και παρε κατι μεγαλυτερο εκ κατασκευης.και δεν το λεω για trolling. το  να φτιαχνεται ενα μηχανακι που απο φρενα κρατηματα κτλ ειναι για 125cc ειναι παρανοια και επικινδυνο για σενα.ναι δεν ειναι r1 να το φτιαξεις. κατι τετοια μου λεγαν και μενα.πηγαινε φτιαξε το cbr125. απλα το αφησα οπως ηταν και πηρα fazer 600. και το fazer θα μεινει οπως ειναι με μικρες απλες βελτιωσεις.μετα θα φυγει και θα παω σε 1000.drive safely

  • Like 1
Δημοσ.
5 hours ago, Candela said:

Τα Daytona τα παπάκια εντελώς μαμά με σωστή συντήρηση μέχρι πόσα χιλιόμετρα αντέχουν?

δεν μπορω να σου πω για παπακι και daytona. το μονο που μπορω να πω ειναι οτι εμενα ενα cbr 125 εβγαλε χωρις προβληματα κοντα στα 75.000 km. στα 75.000km πηγε για το πρωτο του ρεκτιφιε.δεν με αφησε στο δρομο απλα κατι με τα ελατηρια κτλ.δεν ειμαι μηχανικος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, poulinos said:

δεν μπορω να σου πω για παπακι και daytona. το μονο που μπορω να πω ειναι οτι εμενα ενα cbr 125 εβγαλε χωρις προβληματα κοντα στα 75.000 km. στα 75.000km πηγε για το πρωτο του ρεκτιφιε.δεν με αφησε στο δρομο απλα κατι με τα ελατηρια κτλ.δεν ειμαι μηχανικος.

Σε έφαγα cbr 125 2004 110.000 χιλομετρα, το είχα παράλληλα με μεγάλες μηχανές (της μεγάλες μηχανές της άλλαζα αυτό κρατούσα), το μόνο που άλλαξα ότι αφορά τον κινητήρα ήταν καδένα στα 65.000 στο τέλος όταν πήρα κινεζο (650) είδα ότι με βολεύει και στην πόλη έδωσα το cbr σε έναν μικρό που μόλις πήρε δίπλωμα (200 ευρώ το έδωσα καθαρά και μόνο να φανεί ότι πουλήθηκε) αυτός παντός 2 χρόνια το κουνάει κανονικά

 

Οσο για το Daytona το velos το είδαν σε έναν ντεκιβερα με 75. 000 χιλομετρα χωρίς κάποια αλλαγή (στην πράξη ευγαλε ήδη τα λεφτά του)

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

takegawa ανταλλακτικά για βελτίωση ταιριάζουν στο Daytona Sprinter?

Επεξ/σία από Candela
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
On 29/05/2023 at 09:56, Black Demis said:

Σε έφαγα cbr 125 2004 110.000 χιλομετρα, το είχα παράλληλα με μεγάλες μηχανές (της μεγάλες μηχανές της άλλαζα αυτό κρατούσα), το μόνο που άλλαξα ότι αφορά τον κινητήρα ήταν καδένα στα 65.000 στο τέλος όταν πήρα κινεζο (650) είδα ότι με βολεύει και στην πόλη έδωσα το cbr σε έναν μικρό που μόλις πήρε δίπλωμα (200 ευρώ το έδωσα καθαρά και μόνο να φανεί ότι πουλήθηκε) αυτός παντός 2 χρόνια το κουνάει κανονικά

 

Οσο για το Daytona το velos το είδαν σε έναν ντεκιβερα με 75. 000 χιλομετρα χωρίς κάποια αλλαγή (στην πράξη ευγαλε ήδη τα λεφτά του)

τεντωτηρα καδενας ειχα αλλαξει πιο πριν. στα 70k περιπου κατι εκαιγε παραφλου δεν θυμαμαι.δεν με αφησε στο δρομοι αλλα μου ειπαν(φιλος) οτι ηθελε ελατηρια στο πιστονι κατι τετοιο. τα αλλαξα και το μηχανακι συνεχισε κανονικα.στα 120k κατι εσπασε μεσα και με αφησε αλλα οκ το εφτιαξα.το πουλησα και εγω μετα απο τοσα χρονια καπου στα 300 ευρω απλα για το γαμοτο.ειχε και κατι μικρες ζημιες απο πεσιματα κτλ.σκυλι σε γενικες γραμμες. οπως ειπες τα εβγαλε τα λεφτα του .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...