filipprin Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Σιγουροτατος εχω φαει τα καραβια και τις μεταφορικες με το κουταλι καθως το ετερον ημιση ειναι απο νησι του Αιγαίου.Πρωτες πρωτες μπαινουνε.Οστοσο δεν ειναι εκει το θεμα αλλα στον τροπο που χειρίστηκε το καταστημα την πωληση. Απο την αλλη οσα δικια και αν εχει ο νηματοθετης λιγο υπομονη δεν βλαπτει. Επεξ/σία 19 Μαΐου 2023 από filipprin
peragialos Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Ναι συνήθως μπαίνουν πρώτα τα φορτηγά (όταν έχουν φτάσει νωρίς) αλλά όταν έχει πάρα πολύ κόσμο π.χ. Δεκαπενταύγουστο, προτεραιότητα έχει ο κόσμος, σε εκλογές δε ακόμα περισσότερο. Το χειρότερο είναι όταν αφήνουν έξω ακόμα και φορτηγά ψυγεία και μετά δεν βρίσκεις τίποτα στο σούπερ μάρκετ σε πιο μικρά νησιά. Επίσης τα πλοία βγάζουν πολύ περισσότερα από 4 ιχ με 10 άτομα π.χ. αντί από ένα γεμάτο φορτηγό χωρίς οδηγό ή 1 οδηγό αν υποθέσουμε ότι δεν το παραλαμβάνουν από το λιμάνι. Άλλος ένας λόγος για να δίνουν αλλού προτεραιότητα. Καταλαβαίνω το παράπονο αλλά πραγματικά δεν φταίει το μαγαζί. Εγώ όταν ήμουν σε νησί και βιαζόμουν να πάρω κάτι έκανα ολόκληρη έρευνα για την αποστολή και πάλι μπορεί να την πάταγα.
sdikr Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 18 λεπτά πριν, filipprin είπε Σιγουροτατος εχω φαει τα καραβια και τις μεταφορικες με το κουταλι καθως το ετερον ημιση ειναι απο νησι του Αιγαίου.Πρωτες πρωτες μπαινουνε.Οστοσο δεν ειναι εκει το θεμα αλλα στον τροπο που χειρίστηκε το καταστημα την πωληση. Απο την αλλη οσα δικια και αν εχει ο νηματοθετης λιγο υπομονη δεν βλαπτει. Επαναλαμβάνω, στις εκλογές; https://www.nafpaktianews.gr/εκλογές-2023-γεμάτα-αναχωρούν-τα-πλοία-με/ https://www.odigostoupoliti.eu/ekloges-2023-ekptosi-sta-ploia-gia-tous-dikastikous-antiprosopous/
filipprin Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δεν θα το συνεχισω αλλα 15 Αυγουστο εχω δει αυτοκινητα να μενουν εξω,νταλικες ποτε.Ποιο πολλα χιλιομετρα εχω κανει απο τον πειραια με καραβι παρα με αυτοκινητο.Ασε που Δευτερα εγινε η παραγγελία και αναλογα με το νησι και τετοια εποχη μπορει να εινα και δυο και τρια δρομολογια.
airtrelomike13 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 37 λεπτά πριν, filipprin είπε Απο την αλλη οσα δικια και αν εχει ο νηματοθετης λιγο υπομονη δεν βλαπτει. Το θέμα δεν είναι η υπομονή, αλλά ότι ένας άνθρωπος έτυχε να του χαλάσει το κινητό και ήθελε να αγοράσει smartphone για να μπορεί να το έχει στο επαγγελματικό του ταξίδι. Και επιπλέον άντε εκεί πες ότι θα σου δωσω γνωστός κάποιο smartphone να κάνει τη δουλειά του. Είναι στη συμπεριφορά του καταστήματος, που αποκλείεται να μη δεν τα γνώριζαν όλα αυτά. Δηλαδή αν δεν έρθει το κινητό ούτε τη Τρίτη, πως θα πρέπει να αντιδράσει κάποιος στη θέση μου? Στο λέω σε περίπτωση υπομονής
Super Moderators Snoob Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Super Moderators Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Τώρα συγγνώμη, αλλά όταν είσαι σε νησί και θες κινητό για ένα επαγγελματικό ταξίδι σε λίγες μέρες, δεν πας να πάρεις με δάνειο κινητό που θα έρθει με παραγγελία. Παίρνεις ένα βασικό να κάνεις τη δουλειά σου (ή δανείζεσαι από το παιδί σου...) και με το καλό προγραμματίζεις άλλο με την άνεσή σου. Εντωμεταξύ, από πού προκύπτει ότι ήξερε το κατάστημα ότι δεν θα το έχει και σας είπε ψέματα, Κύριος οίδε. Για την Τρίτη, τηλεφώνημα στη μεταφορική (που το πρότεινε ήδη το κατάστημα, που αν είχε λερωμένη τη φωλιά του θα ήταν νεοελληνικά βλακώδες να το προτείνει...) και ερώτηση αν η ακυρωμένη φορτωτική της Παρασκευής θα ταξιδέψει τη Δευτέρα. 2
Basilhs23___ Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 2 ώρες πριν, airtrelomike13 είπε Τη Δευτέρα 15/5 τις πρωινές ώρες, είχα πάει με τη μητέρα μου στο εν λόγω κατάστημα για να αγοράσει το κινητό το οποίο δεν ήταν ετοιμοπαράδοτο και μας είπαν ότι θα έρθει με παραγγελία. Η μητέρα μου είπε ότι θέλει να το αγοράσει με δόσεις, πράγμα που εγκρίθηκε την ίδια ημέρα και το κατάστημα παράγγειλε το κινητό. Μας είπαν από το κατάστημα ότι σήμερα Παρασκευή θα έχει γίνει η παραλαβή του και θα το πάρουμε, γιατί χρειαζόταν άμεσα κινητό. Ωστόσο, σε σημερινή μας επικοινωνία, μας γνωστοποίησαν ότι δεν έκαναν σήμερα παραλαβή, γιατί το φορτηγό ( η μεταφορική) δεν κατάφερε να μπει στο πλοίο λόγω ότι υπήρχε αρκετός κόσμος που μπήκε σε αυτό , για τις εκλογές. Και μας είπε ότι τη Τρίτη θα έρθει το κινητό. Τις είπαμε ότι θα πάμε από το κατάστημα να ακυρώσουμε τη παραγγελία και μας είπε ότι δεν θα ακυρωθεί καμία παραγγελία και ότι τη Τρίτη θα είναι το προιον στο κατάστημα και αν δεν μας πιστέυετε πάρτε τηλ στο πρακτορείο διανομής να ρωτήσετε αν σας λέμε ψέματα για το σημερινό. Ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα? Ότι έτσι χάνω την εμπιστοσύνη μου για εκείνους και λόγω αυτού, πιστεύω ότι δεν θα έρθει ούτε τη Τρίτη το προιον μετά από αυτό που έγινε Κατάλαβα, δεν υπάρχει και κάτι ουσιαστικό που να μπορεί να σου προτείνει κάποιος. Κάνε ότι νομίζεις και αν είναι μην αγοράσετε ξανά από εκεί.
sdikr Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 12 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε Το θέμα δεν είναι η υπομονή, αλλά ότι ένας άνθρωπος έτυχε να του χαλάσει το κινητό και ήθελε να αγοράσει smartphone για να μπορεί να το έχει στο επαγγελματικό του ταξίδι. Και επιπλέον άντε εκεί πες ότι θα σου δωσω γνωστός κάποιο smartphone να κάνει τη δουλειά του. Είναι στη συμπεριφορά του καταστήματος, που αποκλείεται να μη δεν τα γνώριζαν όλα αυτά. Δηλαδή αν δεν έρθει το κινητό ούτε τη Τρίτη, πως θα πρέπει να αντιδράσει κάποιος στη θέση μου? Στο λέω σε περίπτωση υπομονής Και γιατί δεν πήρε κάτι που να είναι διαθέσιμο εκείνη την στιγμή; 1
airtrelomike13 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 25 λεπτά πριν, sdikr είπε Και γιατί δεν πήρε κάτι που να είναι διαθέσιμο εκείνη την στιγμή; Γιατί ήθελε samsung, εκρινε από τα χαρακτηριστικά του κινητού ότι είναι αυτό που θέλει να αγοράσει, και τα υπόλοιπα που είχε το κατάστημα, δεν ανταποκρινόταν στις επαγγελματικές της υποχρεώσεις 33 λεπτά πριν, Snoob είπε Τώρα συγγνώμη, αλλά όταν είσαι σε νησί και θες κινητό για ένα επαγγελματικό ταξίδι σε λίγες μέρες, δεν πας να πάρεις με δάνειο κινητό που θα έρθει με παραγγελία. οταν είναι 6 ημέρες πριν, είναι τελείως διαφορετικό από ότι υπολογίζουμε τα δεδομένα μερικές φορές. Δηλαδή και με αντικαταβολή μετρητά να το έπαιρνε, πάλι με παραγγελία θα ερχόταν
dimitris234 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Φυσικα η ακυρωση της δανειακης συμβασης (η της αιτησης) θα εχει αρνητικες συνεπειες για το προφιλ δανειοληπτικης ικανοτητας.
f3d0n Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 5 ώρες πριν, airtrelomike13 είπε Καλησπέρα, Η μητέρα μου κατοικεί εκτός Αθηνών και είχε πάει σε κατάστημα Κωτσόβολος ( το οποίο είναι Franchise), έτσι ώστε να αγοράσει ένα smartphone το οποίο δεν ήταν ετοιμοπαράδοτο και έπρεπε να το παραγγείλουν. Ημέρα Δευτέρα όλα αυτά. Αγόρασε το κινητό με δόσεις μέσω Δανείου, το οποίο εγκρίθηκε από τη τράπεζα την ίδια ημέρα. Κατά την παραγγελία στο κατάστημα, της είπαν ότι σήμερα Παρασκευή 19/5 θα ήταν έτοιμο να το παραλάβει καθώς θα είχε έρθει. Επικοινώνησε η μητέρα μου πριν από λίγο με το εν λόγω κατάστημα και της ανέφεραν ότι λόγω εκλογών η παραγγελία δεν ήρθε, καθώς μπήκε αρκετός κόσμος στο πλοίο και δεν μπορούσε να μπει η Μεταφορική για να φέρει τα προιόντα και θα παραλάβει η μητέρα μου τη Τρίτη το κινητό. Το θέμα είναι ότι το χρειαζόταν καθώς δεν έχει τώρα που μιλάμε. Ήθελα να ρωτήσω, μπορεί η μητέρα μου να πάει στο κατάστημα franchise και να ακυρώσει τη παραγγελία, παρόλο που πήρε το προιόν ( ενώ ακόμα δεν το έχει παραλάβει) με δόσεις με δάνειο από τράπεζα? Δηλαδή το γεγονός ότι υπέγραψε έγγραφο χορήγησης προσωπικού-καταναλωτικού δανείου για το smartphone, μπορεί να ακυρώσει τη παραγγελία? Μπορείς μέσα σε 14 μέρες να υπαναχωρήσεις και δεν θα έχεις κανένα θέμα. Απλά ενημέρωση στον κωτσοβολο και στην τράπεζα κάνε. Με τις δόσεις δεν θα έχεις κανένα θέμα. Όταν βάζεις κάτι σε δόσεις η τράπεζα πληρώνει όλο το ποσό στην επιχείρηση και τις δόσεις τις χρωστάς στην τράπεζα. Οπότε μιλά με κωτσοβολο και πες τους να σου δώσουν γραπτά ότι ακυρώνετε η παραγγελία σου και με αυτό το χαρτί πήγαινε στην τράπεζα να σου ακυρώσουν τις δόσεις. 1
sdikr Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 1 ώρα πριν, airtrelomike13 είπε Γιατί ήθελε samsung, εκρινε από τα χαρακτηριστικά του κινητού ότι είναι αυτό που θέλει να αγοράσει, και τα υπόλοιπα που είχε το κατάστημα, δεν ανταποκρινόταν στις επαγγελματικές της υποχρεώσεις οταν είναι 6 ημέρες πριν, είναι τελείως διαφορετικό από ότι υπολογίζουμε τα δεδομένα μερικές φορές. Δηλαδή και με αντικαταβολή μετρητά να το έπαιρνε, πάλι με παραγγελία θα ερχόταν Θα σε ρωτούσα τι μοντέλα είχε και τι επέλεξε, αλλά είναι προφανές πως δεν θα βγει άκρη
dbrillis Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Μπορείς να υπαναχωρησεις ακομα και αν ειχε ερθει το κινητό και δεν το ήθελες. Κάνει τέτοια ο Κωτσοβολος, ισως κάποιος υπάλληλος να ξυνιζε αλλα θα σε εξυπηρετουσαν. Για ολα τα υπόλοιπα δεν σχολιαζω, εχω πει τη γνωμη μου σε σχεδόν ολα τα θέματα του ΑερινουΚρεηζηΜιχαλη.
johnnieinlab Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Το πρόβλημα ξεκινάει από τη στιγμή που ο πελάτης θεωρεί ότι τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά και βασίζει τις αποφάσεις του στο λόγο ή την εκτίμηση του πωλητή. Αν είχε γίνει η σωστή αξιολόγηση του κινδύνου, ενδεχομένως να είχε ληφθεί μια άλλη απόφαση. Αυτό ισχύει για όλες τις υπηρεσίες και τα αγαθά: πχ, - το αγόρασες, έφτασε στην ώρα του, αλλά ήταν DOA (ελαττωματικό) - το σύστημα παραγγελιών εμφάνισε σφάλμα και η παραγγελία δεν έφτασε στον προμηθευτή / αποθήκη - το κινητό έφτασε στο κατάστημα αλλά έγινε ριφιφί και "πέταξε" - η εταιρία έκλεισε για 15 μέρες διότι εντοπίστηκαν υπάλληλοι που δεν είχαν δηλώσει την παρουσία τους στην εργάνη , για δεύτερη φορά ...you get my point! 2
airtrelomike13 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 38 λεπτά πριν, johnnieinlab είπε Το πρόβλημα ξεκινάει από τη στιγμή που ο πελάτης θεωρεί ότι τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά και βασίζει τις αποφάσεις του στο λόγο ή την εκτίμηση του πωλητή. Αν είχε γίνει η σωστή αξιολόγηση του κινδύνου, ενδεχομένως να είχε ληφθεί μια άλλη απόφαση. Αυτό ισχύει για όλες τις υπηρεσίες και τα αγαθά: πχ, - το αγόρασες, έφτασε στην ώρα του, αλλά ήταν DOA (ελαττωματικό) - το σύστημα παραγγελιών εμφάνισε σφάλμα και η παραγγελία δεν έφτασε στον προμηθευτή / αποθήκη - το κινητό έφτασε στο κατάστημα αλλά έγινε ριφιφί και "πέταξε" - η εταιρία έκλεισε για 15 μέρες διότι εντοπίστηκαν υπάλληλοι που δεν είχαν δηλώσει την παρουσία τους στην εργάνη , για δεύτερη φορά ...you get my point! Σίγουρα όλα αυτά που αναφέρεις παίζουν σημαντικό ρόλο. Το πρόβλημα εντοπίζεται στα μικρά μέρη, που δεν υπάρχει η πληθώρα των καταστημάτων, έτσι ώστε να μην αναγκάζεσαι να μπαίνεις σε τέτοιες διαδικασίες. Πχ το έχει το Χ μαγαζί, ή δεν το έχει θα πάω στο επόμενο γι αυτό που ψάχνω. Εγώ όσες φορές στην Αθήνα, χρειάζομαι να αγοράσω κάτι, εκτός από την έρευνα, εφαρμόζω και εναλλακτικό πλάνο και έχω μια λίστα από καταστήματα. Στα μικρά μέρη και ειδικά στα νησιά, η θάλασσα είναι ένα πρόβλημα λόγω της απόστασης. Δεν έχεις επιλογές, και προσαρμόζεσαι αναγκαστικά σε άλλα δεδομένα, ειδικά όταν είναι κάτι που θεωρείται έκτακτο
Προτεινόμενες αναρτήσεις