Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Η μητέρα μου κατοικεί εκτός Αθηνών και είχε πάει σε κατάστημα Κωτσόβολος ( το οποίο είναι Franchise), έτσι ώστε να αγοράσει ένα smartphone το οποίο δεν ήταν ετοιμοπαράδοτο και έπρεπε να το παραγγείλουν. Ημέρα Δευτέρα όλα αυτά. Αγόρασε το κινητό με δόσεις μέσω Δανείου, το οποίο εγκρίθηκε από τη τράπεζα την ίδια ημέρα.

Κατά την παραγγελία στο κατάστημα, της είπαν ότι σήμερα Παρασκευή 19/5 θα ήταν έτοιμο να το παραλάβει καθώς θα είχε έρθει. Επικοινώνησε η μητέρα μου πριν από λίγο με το εν λόγω κατάστημα και της ανέφεραν ότι λόγω εκλογών η παραγγελία δεν ήρθε, καθώς μπήκε αρκετός κόσμος στο πλοίο και δεν μπορούσε να μπει η Μεταφορική για να φέρει τα προιόντα και θα παραλάβει η μητέρα μου τη Τρίτη το κινητό. Το θέμα είναι ότι το χρειαζόταν καθώς δεν έχει τώρα που μιλάμε.

Ήθελα να ρωτήσω, μπορεί η μητέρα μου να πάει στο κατάστημα franchise και να ακυρώσει τη παραγγελία, παρόλο που πήρε το προιόν ( ενώ ακόμα δεν το έχει παραλάβει) με δόσεις με δάνειο  από τράπεζα? Δηλαδή το γεγονός ότι υπέγραψε έγγραφο χορήγησης προσωπικού-καταναλωτικού δανείου για το smartphone, μπορεί να ακυρώσει τη παραγγελία?

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

Καλησπέρα,

Η μητέρα μου κατοικεί εκτός Αθηνών και είχε πάει σε κατάστημα Κωτσόβολος ( το οποίο είναι Franchise), έτσι ώστε να αγοράσει ένα smartphone το οποίο δεν ήταν ετοιμοπαράδοτο και έπρεπε να το παραγγείλουν. Ημέρα Δευτέρα όλα αυτά. Αγόρασε το κινητό με δόσεις μέσω Δανείου, το οποίο εγκρίθηκε από τη τράπεζα την ίδια ημέρα.

Κατά την παραγγελία στο κατάστημα, της είπαν ότι σήμερα Παρασκευή 19/5 θα ήταν έτοιμο να το παραλάβει καθώς θα είχε έρθει. Επικοινώνησε η μητέρα μου πριν από λίγο με το εν λόγω κατάστημα και της ανέφεραν ότι λόγω εκλογών η παραγγελία δεν ήρθε, καθώς μπήκε αρκετός κόσμος στο πλοίο και δεν μπορούσε να μπει η Μεταφορική για να φέρει τα προιόντα και θα παραλάβει η μητέρα μου τη Τρίτη το κινητό. Το θέμα είναι ότι το χρειαζόταν καθώς δεν έχει τώρα που μιλάμε.

Ήθελα να ρωτήσω, μπορεί η μητέρα μου να πάει στο κατάστημα franchise και να ακυρώσει τη παραγγελία, παρόλο που πήρε το προιόν ( ενώ ακόμα δεν το έχει παραλάβει) με δόσεις με δάνειο  από τράπεζα? Δηλαδή το γεγονός ότι υπέγραψε έγγραφο χορήγησης προσωπικού-καταναλωτικού δανείου για το smartphone, μπορεί να ακυρώσει τη παραγγελία?

Είναι λίγο δύσκολο να γίνει αυτό.. Έχει υπογράψει.. Θα πρέπει να  μιλήσει με το κατάστημα και την τράπεζα αν το δεχτούν.. 

Δημοσ.

Καταρχήν δεν μας λες αν υπέγραψε χαρτιά και τι γράφουν στο κατάστημα για την παραγγελία.

Επίσης θα το σχολιάσω εφόσον το δημοσιοποιείς σε ένα φορουμ. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος χωρίς να του περισσεύουν λεφτά να μπει στη διαδικασία να πάρει δάνειο (!) για ένα κινητό τηλέφωνο... Γιατί δεν πήγε σε ένα κατάστημα service κινητών να αγοράσει επιτόπου ένα μεταχειρισμένο σε καλή τιμή να κάνει δουλειά της αφού λες ότι το χρειάζεται άμεσα; 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, 1comment είπε

Καταρχήν δεν μας λες αν υπέγραψε χαρτιά και τι γράφουν στο κατάστημα για την παραγγελία.

Επίσης θα το σχολιάσω εφόσον το δημοσιοποιείς σε ένα φορουμ. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος χωρίς να του περισσεύουν λεφτά να μπει στη διαδικασία να πάρει δάνειο (!) για ένα κινητό τηλέφωνο... Γιατί δεν πήγε σε ένα κατάστημα service κινητών να αγοράσει επιτόπου ένα μεταχειρισμένο σε καλή τιμή να κάνει δουλειά της αφού λες ότι το χρειάζεται άμεσα; 

Δυστυχώς η μητέρα μου κατοικεί σε μέρος που δεν υπάρχει η διαθεσιμότητα καταστημάτων service κινητών.

Ναι υπέγραψε χαρτια΄όπως ορίζει η διαδικασία.

Απλά σε κάποιο σημείο αναφέρει ότι: " Ο Δανειολήπτης δικαιουται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση δανείου εντός προθεσμίας 14 ημερών) από την ημερομηνία συναψής της ή της παραλαβής των όρων της ( εφόσον η ημερομηνία αυ΄τη είναι μεταγενέστερη από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης), ενημερώνοντας σχετικά την Τράπεζα εγγράφως ή με οποιονδήποτε άλλον τρόπο μπορεί να την αποδειχτεί.

Σε περίπτωση που το δάνειο έχει ήδη εκταμιευθεί εντός της άνω προθεσμίας και έχει πραγματικά καταβληθεί στον Έμπορο-Διαμεσολαβητή, ο υπαναχωρών Δανειολήπτης υποχρεούται να καταβάλει στην Τράπεζα το κεφάλαιο και τους δεδουλευμένους τόκους επί του κεφαλαίου αυτού.

Δημοσ.

Μα μπορει να επιστρεψει το κινητο ετσι και αλλιως εφοσον δεν ανοιξει το κουτι. Το θεμα ειναι οτι θα μπλεξει με τον κωτσοβολο και τις δοσεις.

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

Καλησπέρα,

Η μητέρα μου κατοικεί εκτός Αθηνών και είχε πάει σε κατάστημα Κωτσόβολος ( το οποίο είναι Franchise), έτσι ώστε να αγοράσει ένα smartphone το οποίο δεν ήταν ετοιμοπαράδοτο και έπρεπε να το παραγγείλουν. Ημέρα Δευτέρα όλα αυτά. Αγόρασε το κινητό με δόσεις μέσω Δανείου, το οποίο εγκρίθηκε από τη τράπεζα την ίδια ημέρα.

Κατά την παραγγελία στο κατάστημα, της είπαν ότι σήμερα Παρασκευή 19/5 θα ήταν έτοιμο να το παραλάβει καθώς θα είχε έρθει. Επικοινώνησε η μητέρα μου πριν από λίγο με το εν λόγω κατάστημα και της ανέφεραν ότι λόγω εκλογών η παραγγελία δεν ήρθε, καθώς μπήκε αρκετός κόσμος στο πλοίο και δεν μπορούσε να μπει η Μεταφορική για να φέρει τα προιόντα και θα παραλάβει η μητέρα μου τη Τρίτη το κινητό. Το θέμα είναι ότι το χρειαζόταν καθώς δεν έχει τώρα που μιλάμε.

Ήθελα να ρωτήσω, μπορεί η μητέρα μου να πάει στο κατάστημα franchise και να ακυρώσει τη παραγγελία, παρόλο που πήρε το προιόν ( ενώ ακόμα δεν το έχει παραλάβει) με δόσεις με δάνειο  από τράπεζα? Δηλαδή το γεγονός ότι υπέγραψε έγγραφο χορήγησης προσωπικού-καταναλωτικού δανείου για το smartphone, μπορεί να ακυρώσει τη παραγγελία?

Δεν μπορεί να περιμένει λίγες μέρες;

  • Moderators
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, gbras είπε

Μα μπορει να επιστρεψει το κινητο ετσι και αλλιως εφοσον δεν ανοιξει το κουτι. Το θεμα ειναι οτι θα μπλεξει με τον κωτσοβολο και τις δοσεις.

Αν είναι αγορά μέσω ίντερνετ μπορεί(εντός 14 ημερών), αν πήγε σε κατάστημα που είναι και το πιο πιθανό να έγινε μιας και μιλάμε για δάνειο για να βγουν οι δόσεις είναι στο χέρι του καταστήματος αν δεχτεί την επιστροφή/ακύρωση παραγγελίας

Δημοσ.
1 ώρα πριν, airtrelomike13 είπε

Το θέμα είναι ότι το χρειαζόταν καθώς δεν έχει τώρα που μιλάμε.

Δεν αλλαζει οτι δε θα εχει κινητο μεχρι τη δευτερα.
Αλλαζει ομως οτι αν υπαναχωρησει,δε θα εχει κινητο ουτε τη δευτερα και θα πατε αλλου να κανετε τα ιδια.
Μηπως απλα μετανιωσατε και ψαχνετε πως θα το ακυρωσετε και δε σας φταιει τοσο η "αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα" ;
Γιατι αυτα συμβαινουν,ακομα και σε νορμαλ περιοδους,ποσο μαλλον τωρα που εχει τετοιες μαζικες μετακινησεις.

 

  • Like 3
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Δεν αλλαζει οτι δε θα εχει κινητο μεχρι τη δευτερα.
Αλλαζει ομως οτι αν υπαναχωρησει,δε θα εχει κινητο ουτε τη δευτερα και θα πατε αλλου να κανετε τα ιδια.
Μηπως απλα μετανιωσατε και ψαχνετε πως θα το ακυρωσετε και δε σας φταιει τοσο η "αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα" ;
Γιατι αυτα συμβαινουν,ακομα και σε νορμαλ περιοδους,ποσο μαλλον τωρα που εχει τετοιες μαζικες μετακινησεις.

 

όχι δεν το μετανιωσαμε, και μάλιστα από το συγκεκριμένο υποκατάστημα έχει ψωνίσει η μητέρα μου αρκετές φορές με δόσεις  και ξεπλήρωνε τις δόσεις νωρίτερα. Απλά ήρθαμε σε πολύ δύσκολη θέση με την αντί-επαγγελματική συμπεριφορά και τα ψέματα που μας είπαν και γι αυτό το λόγο, θέλουμε να ακυρώσουμε τη παραγγελία

Δημοσ.

Το λάθος του για εμένα είναι που εξήγησαν τους λόγους που δεν μπόρεσε να έρθει η μεταφορική, εγώ στην θέση του υπαλλήλου θα έλεγα ότι καταβλήθηκε προσπάθεια να έρθει αλλά δεν τα κατάφερε. 

Αν άκουγα από την μεριά του καταναλωτη / αγοραστή  που είμαι και άσχετος με τον τομέα των μεταφορών, ότι το φορτηγό δεν μπόρεσε να μπει στο πλοίο λόγω εκλογών κόσμου κτλ, χωρις να λέω ότι είναι ψέμα, απλά θα το θεωρούσα δικαιολογία, είναι κάτι που δεν το ξέρω μη έχοντας εμπειρία και δεν με ενδιαφέρει απλά. 

Οπως και να έχει. Καλύτερα να περιμένετε γιατί όπως γράφτηκε ήδη, αν έχετε ανάγκη το κινητό, θα περιμένετε πάλι μέχρι την Δευτέρα να αγοράσετε άλλο και θα χάσετε μερικές επιπλέον μέρες, δεν κερδίζετε κάτι. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

όχι δεν το μετανιωσαμε, και μάλιστα από το συγκεκριμένο υποκατάστημα έχει ψωνίσει η μητέρα μου αρκετές φορές με δόσεις  και ξεπλήρωνε τις δόσεις νωρίτερα. Απλά ήρθαμε σε πολύ δύσκολη θέση με την αντί-επαγγελματική συμπεριφορά και τα ψέματα που μας είπαν και γι αυτό το λόγο, θέλουμε να ακυρώσουμε τη παραγγελία

Ποια είναι τα ψέματα και η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά;

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

όχι δεν το μετανιωσαμε, και μάλιστα από το συγκεκριμένο υποκατάστημα έχει ψωνίσει η μητέρα μου αρκετές φορές με δόσεις  και ξεπλήρωνε τις δόσεις νωρίτερα. Απλά ήρθαμε σε πολύ δύσκολη θέση με την αντί-επαγγελματική συμπεριφορά και τα ψέματα που μας είπαν και γι αυτό το λόγο, θέλουμε να ακυρώσουμε τη παραγγελία

Αν το ακυρώσει τι θα κάνει? Δεν θα πάρει κινητό έτσι και αλλιώς? 

1 ώρα πριν, 1comment είπε

Καταρχήν δεν μας λες αν υπέγραψε χαρτιά και τι γράφουν στο κατάστημα για την παραγγελία.

Επίσης θα το σχολιάσω εφόσον το δημοσιοποιείς σε ένα φορουμ. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος χωρίς να του περισσεύουν λεφτά να μπει στη διαδικασία να πάρει δάνειο (!) για ένα κινητό τηλέφωνο... Γιατί δεν πήγε σε ένα κατάστημα service κινητών να αγοράσει επιτόπου ένα μεταχειρισμένο σε καλή τιμή να κάνει δουλειά της αφού λες ότι το χρειάζεται άμεσα; 

Ένα κινητό είναι χρήσιμο εργαλείο, το οποίο μπορεί να τύχει σε μια περίοδο που βγήκαν και άλλα έξοδα. Ναι, θα μπορουσε να πάει να πάρει ένα από πχ Γερμανό με κουμπιά με 50-60 ευρώ, αλλά θα το ξανά άλλαζε σύντομα αν ήθελε σοσιαλ, εφαρμογές κτλ. 

Δεν είναι λάθος κίνηση το δάνειο, αρκεί να ξέρεις ότι θα το εξοφλήσεις 😊

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ποια είναι τα ψέματα και η αντιεπαγγελματική συμπεριφορά;

 

Τη Δευτέρα 15/5 τις πρωινές ώρες, είχα πάει με τη μητέρα μου στο εν λόγω κατάστημα για να αγοράσει το κινητό το οποίο δεν ήταν ετοιμοπαράδοτο και μας είπαν ότι θα έρθει με παραγγελία. Η μητέρα μου είπε ότι θέλει να το αγοράσει με δόσεις, πράγμα που εγκρίθηκε την ίδια ημέρα και το κατάστημα παράγγειλε το κινητό. Μας είπαν από το κατάστημα ότι σήμερα Παρασκευή θα έχει γίνει η παραλαβή του και θα το πάρουμε, γιατί χρειαζόταν άμεσα κινητό.

Ωστόσο, σε σημερινή μας επικοινωνία, μας γνωστοποίησαν ότι δεν έκαναν σήμερα παραλαβή, γιατί το φορτηγό ( η μεταφορική) δεν κατάφερε να μπει στο πλοίο λόγω ότι υπήρχε αρκετός κόσμος που μπήκε σε αυτό , για τις εκλογές. Και μας είπε ότι τη Τρίτη θα έρθει το κινητό. Τις είπαμε ότι θα πάμε από το κατάστημα να ακυρώσουμε τη παραγγελία και μας είπε ότι δεν θα ακυρωθεί καμία παραγγελία και ότι τη Τρίτη θα είναι το προιον στο κατάστημα και αν δεν μας πιστέυετε πάρτε τηλ στο πρακτορείο διανομής να ρωτήσετε αν σας λέμε ψέματα για το σημερινό.

10 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Καλύτερα να περιμένετε γιατί όπως γράφτηκε ήδη, αν έχετε ανάγκη το κινητό, θα περιμένετε πάλι μέχρι την Δευτέρα να αγοράσετε άλλο και θα χάσετε μερικές επιπλέον μέρες, δεν κερδίζετε κάτι. 

Ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα? Ότι έτσι χάνω την εμπιστοσύνη μου για εκείνους και λόγω αυτού, πιστεύω ότι δεν θα έρθει ούτε τη Τρίτη το προιον μετά από αυτό που έγινε

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, airtrelomike13 είπε

Τη Δευτέρα 15/5 τις πρωινές ώρες, είχα πάει με τη μητέρα μου στο εν λόγω κατάστημα για να αγοράσει το κινητό το οποίο δεν ήταν ετοιμοπαράδοτο και μας είπαν ότι θα έρθει με παραγγελία. Η μητέρα μου είπε ότι θέλει να το αγοράσει με δόσεις, πράγμα που εγκρίθηκε την ίδια ημέρα και το κατάστημα παράγγειλε το κινητό. Μας είπαν από το κατάστημα ότι σήμερα Παρασκευή θα έχει γίνει η παραλαβή του και θα το πάρουμε, γιατί χρειαζόταν άμεσα κινητό.

Ωστόσο, σε σημερινή μας επικοινωνία, μας γνωστοποίησαν ότι δεν έκαναν σήμερα παραλαβή, γιατί το φορτηγό ( η μεταφορική) δεν κατάφερε να μπει στο πλοίο λόγω ότι υπήρχε αρκετός κόσμος που μπήκε σε αυτό , για τις εκλογές. Και μας είπε ότι τη Τρίτη θα έρθει το κινητό. Τις είπαμε ότι θα πάμε από το κατάστημα να ακυρώσουμε τη παραγγελία και μας είπε ότι δεν θα ακυρωθεί καμία παραγγελία και ότι τη Τρίτη θα είναι το προιον στο κατάστημα και αν δεν μας πιστέυετε πάρτε τηλ στο πρακτορείο διανομής να ρωτήσετε αν σας λέμε ψέματα για το σημερινό.

Και που είναι τα ψέμματα και η αντιεπαγγελματικη συμπεριφορά;Υπερβολικός much?

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Αν το ακυρώσει τι θα κάνει? Δεν θα πάρει κινητό έτσι και αλλιώς? 

το θεμα ειναι μαζι με την ακύρωση του smartphone, να γίνει και ακύρωση δανείου, διαφορετικά αν είναι να μη πάρει το smartphone και να πληρώνει δόσεις ποιο είναι το νόημα. Εμείς όσες φορές είχαμε αγοράσει από εκείνο το κατάστημα, δεν είχαμε τέτοια θέματα και μάλιστα εξοφλούσαμε τις δόσεις πριν τη τελική λήξη τους .

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Και που είναι τα ψέμματα και η αντιεπαγγελματικη συμπεριφορά;Υπερβολικός much?

καμία υπερβολή. Τους είχε πει η μητέρα μου ότι χρειάζεται το κινητό άμεσα γιατί θα φύγει επαγγελματικό ταξίδι μέσα στο ΣΚ και ότι χρειάζεται το κινητό για να μπορεί να κάνει τη δουλειά της και εκείνοι της ανέφεραν 2 φορες ότι το κινητό θα έρθει σήμερα Παρασκευή και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...