poulinos Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 45 minutes ago, SabotazNic said: Σε τεχνολογικο site δεν περιμενα καποιος να πιστευει οτι ετσι απλα μπορεις να χαλασεις cpu απο oc, αλλα οκ (δεν αναφερομαι σε περιπτωσεις οπως πχ το προσφατο με την amd οπου και να παει στον επομενο, θα βγει DOA) το να χαλασεις δεν ειναι κυριολεκτικο.και επισης και doa να βγει γιατι εγω θα πρεπει να τρεξω να την αλλαξω και να μεινω χ ημερες χωρις pc.οποιαδηποτε χρηση σημαινει μεταχειρισμενο.αν παρεις αμαξι και εχει 1000 km να σου πουν.σιγα την φθορα 1000 km.ενα test drive ηταν. θα το παιρνες? πληρωνω για να παρω κατι new και new σημαινει new. δεν σημαινει ουτε 1 ωρα χρηση ουτε 100 ωρες χρηση.σημαινει 0 ωρες χρησης. μην κολλας στις λεξεις και καταλαβε το point μου αν ηθελες μεταχειρισμενο θα μπαινες αγγελιες να παρεις μεταχειρισμενο εν γνωση σου.ο αλλος μπορει να στραβωσε και να ισιωσε pin μπορει ο δισκος να του επεσε κατω κτλ κτλ
greekbusters Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 3 ώρες πριν, Rebelos2018 είπε Ένα σχόλιο. Η ευγένεια σήμερα είναι σπανιότατη. Και δεν αναφέρομαι μόνο στον op. Κι όμως με την ευγένεια βγάζεις άκρη. Το να φωνάζεις και τα συναφή δεν βγάζουν σε καλό. Πρόσφατο μου παράδειγμα στην συγκεκριμένη αλυσίδα , επειδή είχα θέμα με μια παραγγελία ενός κινητού που δεν το έβρισκαν εν τέλει , μου έδωσαν ένα τετραπλασιας αξίας. Και έχω και άλλες εμπειρίες από το συγκεκριμένο μόνο τα καλύτερα έχω να πω . Γι'αυτό και ότι θελήσω ,θα το πάρω από εκεί για να έχω καλυμμένο το κεφάλι μου και ας δώσω και το καπέλο εις γνώση μου. Μακάρι να λειτουργούσαν και άλλα καταστήματα με αυτή τη πολιτική και εξυπηρέτηση. Και όλα αυτά μόνο με ευγένεια και συζήτηση, ούτε φωνές ούτε τίποτα. Μάλλον θα ανήκω στους λίγους. 1
SabotazNic Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 2 λεπτά πριν, poulinos είπε σημαινει 0 ωρες χρησης. Θα στο χαλασω, αλλα τιποτα δεν εχει 0 ωρες χρησης μιας και ολα δοκιμαζονται (ή επιλεγμενα τεμαχια απο καθε γραμμη παραγωγης)
poulinos Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 18 minutes ago, SabotazNic said: Θα στο χαλασω, αλλα τιποτα δεν εχει 0 ωρες χρησης μιας και ολα δοκιμαζονται (ή επιλεγμενα τεμαχια απο καθε γραμμη παραγωγης) βρε.μην παιζουμε με τις λεξεις.και η μηχανη ειχε 1 km.αλλο χρηση χρηστη αλλο test σε γραμμη παραγωγης. και δεν δοκιμαζονται ολα.ειναι τυχαια δειγματα που σε ΚΑΠΟΙΑ προιοντα δεν βγαινουν καν στην πωληση.δηλαδη καποια προιοντα δοκιμαζονται μεχρι καταστροφης
enlightened Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Κι εγώ πάντως το Public επιλέγω για το overall experience. Στο Πλαίσιο τους θεωρώ πολύ φορτικούς και πιεστικούς, αλλά έχουν τις καλύτερες γνώσεις. Στον Κωτσόβολο είναι άσχετοι, αλλά έχεις τις περισσότερες πιθανότητες να σου κάνουν έκπτωση. Το Public έχει τη σωστή ισορροπία μεταξύ ευγένειας-γνώσεων-εξυπηρέτησης-coolness. On topic, στη συγκεκριμένη περίπτωση όντως έγινε εξαίρεση γιατί νομικά είναι καλυμμένοι να αρνηθούνε επιστροφή χρημάτων/πιστωτικό για πώληση που έγινε διά ζώσης. Για να υπάρξει και ο αντίλογος, σε πολλές χώρες ακολουθείται η πολιτική επιστροφών no questions asked (πχ Αμερική). Πιο ειδικά, υπάρχει ένα φαεινό παράδειγμα, η Apple, η οποία δίνει σε όλες τις χώρες που έχουν Apple Store 14 day return window και το διαφημίζει κιόλας. Μπορείς πχ να πάρεις όλο το lineup των iPhone και να καταλήξεις στο σπίτι σου ποιο σου κάνει και ποιο όχι και να τα επιστρέψεις όλα εκτός από αυτό που σου κάνει (ή και όλα). Έχω προσωπική εμπειρία ως προς αυτό, αφού είχα πάει ταξίδι στη Βιέννη ξεχνώντας τα AirPods μου, και πήγα στο Apple Store, πήρα τα AirPods, τα χρησιμοποίησα καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού (4 μέρες) και μετά τα επέστρεψα και μου επέστρεψαν κανονικά το ποσό ακέραιο. Ηθικό ή ανήθικο, εφόσον υπάρχει τέτοια πολιτική, μπορεί ο καθένας να την ακολουθήσει. Το θέμα είναι ότι το Public δεν έχει τέτοια πολιτική, οπότε στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι λάθος ο ΟΡ.
ppaio Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, enlightened είπε Κι εγώ πάντως το Public επιλέγω για το overall experience. Στο Πλαίσιο τους θεωρώ πολύ φορτικούς και πιεστικούς, αλλά έχουν τις καλύτερες γνώσεις. Στον Κωτσόβολο είναι άσχετοι, αλλά έχεις τις περισσότερες πιθανότητες να σου κάνουν έκπτωση. Το Public έχει τη σωστή ισορροπία μεταξύ ευγένειας-γνώσεων-εξυπηρέτησης-coolness. On topic, στη συγκεκριμένη περίπτωση όντως έγινε εξαίρεση γιατί νομικά είναι καλυμμένοι να αρνηθούνε επιστροφή χρημάτων/πιστωτικό για πώληση που έγινε διά ζώσης. Θα αστειεύεσαι όταν μιλάς για ευγένεια και εξυπηρέτηση πελατών... Αυτά τα διάβασες...στα λινκ παρακάτω...? Τι εχεις να πεις εσύ και υπόλοιποι που μιλάτε για Καρεν ημιμάθεια...κτλ...? Καταλαβαίνω ότι το βγάζετε το ψωμί σας άλλα το τίμιο ειναι να απέχετε από την συζήτηση και μάλιστα κάνοντας προσβλητικούς χαρακτηρισμούς... https://www.trustpilot.com/review/www.public.gr https://www.reviewit.gr/public/ https://gr.indeed.com/cmp/Public/reviews Επεξ/σία 18 Μαΐου 2023 από ppaio
Maurikycli Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Πριν τη διάδοση των ηλεκτρονικών πωλήσεων προβλεπόταν υπαναχώρηση πώλησης σε ανοιγμένο προϊόν που όμως είναι σε άριστη κατάσταση. Κάποιες αλυσίδες διαφήμιζαν 30 ημέρες περιθώριο επιστροφής , άσχετα με την εγγύηση με προϋπόθεση να ειναι πλήρης η συσκευασία (αρχική κατάσταση). Κάποιες αλυσίδες εξακολουθούν να έχουν σχετική πολιτική στις αγορές από φυσικό κατάστημα. Δεν θα μπω στη διαδικασία να διασταυρώσω αν το public παρέχει κάτι ανάλογο για αγορές από φυσικό κατάστημα. Το ότι τα καταστήματα ξαναβάζουν ανοιγμένες συσκευασίες και χρησιμοποιημένα προϊόντα και τα πουλάνε για καινούργια είναι δικό τους λάθος και δευτερευόντως του πελάτη που το επέστρεψε.
emperor4her Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 3 ώρες πριν, sdikr είπε Η εγγύηση πάει και με το SN που έχει ενα υλικό, όποτε αυτό που λες, χαλάει κάτι, παίρνω καινούργιο, βάζω το παλιο και παίρνω τα λεφτά πίσω δεν παίζει. Ακόμα η εγγύηση λέει πως έχουν το δικαίωμα να στου το αντικαταστήσουν, σε αυτή την περίπτωση δεν έχει και επιστροφή χρημάτων και είναι και σύμφωνα με τον νόμο. Σωστα! εχεις παρει εσυ για παρδειγμα πολλες ηλεκτρικες σκουπες, η καφετιερες, αποκωδικοποιητες και αναγραφει s/n? εγω αυτο ειχε κανει και δεν υπηρχε καποιο θεμα.. σε κινητα αλλαζει το πραγμα φυσικα.. εμενα θα μου εξηγησεις γιατι το συγκεκριμενο προιον το 2018 ειχε 1 χρονο εγγυηση απο το χ μαγαζι ενω το ιδιο προιον 1 χρονο μετα απο το ιδιο μαγαζι ειχε 2 χρονια εγγυηση?
Pitoo Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Ας παραδεχτούμε ότι o op ήταν αγενής. Μπορούσε να μην απειλεί έναν υπάλληλο σε προσωπικό επίπεδο γιατί προφανώς αυτό είναι άνανδρο το να απειλείς να τον κάνεις τάχα μου ρεζίλι στο ίντερνετ. Αρχικά δεν επιτρέπεται και 2ον δεν ξέρεις αυτός ο υπάλληλος αν έχει οικογένεια, αν είναι καλά στην υγεία του και γενικά τι κουβαλάει. Όσον αφορά τις αλλαγές θεωρώ ότι το no questions asked πρέπει να έρθει σιγά σιγά σε όλα τα προϊόντα ηλεκτρονικα/ ηλεκτρικά γιατί δεν βρίσκω τον λόγο να γίνεται μόνο στην Αμερική, Ευρώπη είμαστε και θα έπρεπε μια τόσο μεγάλη αλυσίδα να μπορεί να απορροφήσει την αλλαγή του πελάτη φροντίζοντας να είναι μικρό το ποσοστό αλλαγής αφού υποτίθεται έχει κάνει σωστά την δουλειά της και έχει πουλήσει στον πελάτη κάτι που του ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Όσον αφορά τις αλλαγές κτλπ νομίζω δεν πρέπει να τους χαριζομαστε.Αλλα όχι και να γινόμαστε τραμπουκοι. Υπάρχουν και άλλες λύσεις. Μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, πιστέψτε με τους καλύπτει δεν τους καλύπτει ο νόμος δεν θα το ρισκάρουν.
Nabuko Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 11 λεπτά πριν, Pitoo είπε Μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, πιστέψτε με τους καλύπτει δεν τους καλύπτει ο νόμος δεν θα το ρισκάρουν Εγώ δε σε πιστεύω. Ο ΣτΚ θα στείλει παρόμοια καταγγελία κατευθείαν στον κάλαθο των αχρήστων.
ppaio Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 11 λεπτά πριν, Pitoo είπε Ας παραδεχτούμε ότι o op ήταν αγενής. Μπορούσε να μην απειλεί έναν υπάλληλο σε προσωπικό επίπεδο γιατί προφανώς αυτό είναι άνανδρο το να απειλείς να τον κάνεις τάχα μου ρεζίλι στο ίντερνετ. Αρχικά δεν επιτρέπεται και 2ον δεν ξέρεις αυτός ο υπάλληλος αν έχει οικογένεια, αν είναι καλά στην υγεία του και γενικά τι κουβαλάει. Όσον αφορά τις αλλαγές θεωρώ ότι το no questions asked πρέπει να έρθει σιγά σιγά σε όλα τα προϊόντα ηλεκτρονικα/ ηλεκτρικά γιατί δεν βρίσκω τον λόγο να γίνεται μόνο στην Αμερική, Ευρώπη είμαστε και θα έπρεπε μια τόσο μεγάλη αλυσίδα να μπορεί να απορροφήσει την αλλαγή του πελάτη φροντίζοντας να είναι μικρό το ποσοστό αλλαγής αφού υποτίθεται έχει κάνει σωστά την δουλειά της και έχει πουλήσει στον πελάτη κάτι που του ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Όσον αφορά τις αλλαγές κτλπ νομίζω δεν πρέπει να τους χαριζομαστε.Αλλα όχι και να γινόμαστε τραμπουκοι. Υπάρχουν και άλλες λύσεις. Μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, πιστέψτε με τους καλύπτει δεν τους καλύπτει ο νόμος δεν θα το ρισκάρουν. Καθόλου αγενής δεν ήμουν...σε ήρεμο τόνο του εξήγησα τι θα κάνω...Αν ημουν απειλητικός θα μπορούσε να καλέσει την αστυνομια επιτοπου...Άλλα χωρίς πολιτική επιστροφών σαφη η μάλλον ανύπαρκτη...δεν μπορούσαν να σταθούν αυτό τους συμβαίνει... Παντε πισω στο μαγαζακι σας και διορθωστε το...απλα ειναι τα πραγματα...
nermain Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 5 ώρες πριν, k_w_t είπε Επειδη μερικοι κοβεται τιμολογιο σε κονσολες,κινητα,Λαπτοπ εχουν αφησει ακομα την εργοστασιακη εγγυηση στον 1 χρονο. Η ευρωπαικη νομοθεσια για τα 2 χρονια εγγυηση αφορα τελικο καταναλωτη οχι επαγγελματια... Δηλαδη κατι π πηρα με επεκταση εγγυησης στα 3 χρονια θα μ πουν UWU το πηρες με τιμολογιο στα παπακια μας που πληρωσες 80ε για επεκταση εγγυησης.
SabotazNic Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 25 λεπτά πριν, ppaio είπε Καθόλου αγενής δεν ήμουν...σε ήρεμο τόνο του εξήγησα τι θα κάνω...Αν ημουν απειλητικός θα μπορούσε να καλέσει την αστυνομια επιτοπου...Άλλα χωρίς πολιτική επιστροφών σαφη η μάλλον ανύπαρκτη...δεν μπορούσαν να σταθούν αυτό τους συμβαίνει... Παντε πισω στο μαγαζακι σας και διορθωστε το...απλα ειναι τα πραγματα... Σου εχουν πει ποσες φορες οτι σου εκαναν την "χαρη" για να μην ασχοληθουν περαιτερω μαζι σου. Ευτυχως ο υπευθυνος ξερει οτι δεν αξιζει να χαλαστει η μερα του με το να ασχοληθει περαιτερω μαζι σου για να εξηγησει τι και πως. Στην τελικη, υπαλληλος ειναι και αυτος, δεν τον νοιαζει. Απο οσα γραφεις, αγενης ησουν απλα εχεις συνηθισει τον εαυτο σου. Κακως που δεν σε αφησε να βαλεις το ονομα του στην αποδειξη, και στην συνεχεια να σου πατησει καμια μηνυση. 5
Cocomel Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Αν ξέρεις τον νόμο τους πηδάς... Πάω Σκλαβενίτη αγοράζω χάρτινα ποτήρια τα είχε 3.90 και κάποιος τα είχε βάλει εκεί που ήταν άλλο προϊόν και έλεγε τιμή 0.99 μου είπαν στο ταμείο για πιστωτικό τους λέω δεν παίζει αυτό και τελικά μου επέστρεψαν τα χρήματα.... Αγοράζω τηλ από το μίντια μάρκ του πατέρα μου και έιχε χαλάσει το ηχείο πάω στο σέρβις τους λέω τ έγινε στης δύο μέρες και μου λεςει θα το στείλουν στο τεχνικό τους λέω ρε πάτε καλά δεν έχουν περάσει 7 μέρες δώσε άλλο και έτσι έγινε.... Πολύ καλή αντιμετώπιση έχω μέχρι στιγμής απόντα λιντλ και πλαίσιο 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις