Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Η λεξη κλειδι σε αυτο που παρεθεσες ειναι το "παρελαβες". Μαντεψε ποτε παραλαμβανεις μια παραγγελια, δια ζωσης ή ηλεκτρονικα? ;) 

Και γιατί εγώ κάνω ερμηνεία είναι η δουλειά του πελάτη...? Προφανώς η πολιτική επιστροφών του Public πάσχει παντού...

  • Like 1
  • Confused 3
  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, ppaio είπε

Και γιατί εγώ κάνω ερμηνεία είναι η δουλειά του πελάτη...? Προφανώς η πολιτική επιστροφών του Public πάσχει παντού...

Που ακριβως εμφανιζεται το παραπανω screenshot που εβαλες? Γιατι οσο εψαξα, δεν το βρηκα. 

Ακυρο. Το βρηκα. Ρε αλανι, πηγες στις επιστροφες του Κυπριακου καταστηματος?

https://www.public.cy/page/help/epistrofes

Επισης, αν εβαζες ολο το screenshot (που μαλλον εσκεμμενα εκρυψες), θα εβλεπες οτι ζηταει web order id. Οποτε ΟΥΤΕ στην Κυπρο δεν ισχυει αυτο που ψαχνεις εσυ σαν ορο. Ξανα ρωταω, σε ποια περιπτωση εχεις web order id, δια ζωσης ή ηλεκτρονικα? Δεν νομιζω οτι δυσκολευεσαι στην ερμηνεια των ορων, απλα θελεις να τους φερεις στα μετρα σου. 

image.png.9c34c2b11866edd991abb836c3458670.png

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, andreaspA είπε

Καθε προβλημα που παρουσιαζει μια συσκευή, δεν σημαινει ότι το προιον παραδοθηκε προβληματικο κατα την πωληση. 
Ψαξε το forum. Τα εχω γραψει αναλυτικα σε αλλο thread. Μην το χαλασουμε και αυτο.

Να έχεις στο νου σου ότι δεν ειναι χαζη η Apple ούτε ασχετοι στο νομικο της τμημα και δινουν 1 χρόνο εγγύηση στο Iphone. Κατι θα ξέρουν που δεν ξέρεις εσυ. Ψαξε να βρεις τις αλλες συζητήσεις, και αν διαβασεις προσεκτικα -και θέλεις- θα καταλαβεις.

 

 

Η apple, sony δεν εχει κανρνα λογο να δωσεθ 2 χρόνια. Η νομοθεσία παει προς τον πωλητή. Αν η sony δινει 1 χρονο ο πωλητής ειναι υπεύθυνος να καλύψει το προϊόν για αλλο ενα χρονο.  Δεν θα ξεχασουμε και αυτα που ξέραμε. 

 

Επισης τι εννοεις με το παραδόθηκε προβληματικό κατα την πώληση? Γνωρίζεις οτι τα προϊόντα χαλάνε και με την παροδο του χρόνου χωρίς την ευθύνη του καταναλωτή ετσι?

Επεξ/σία από dimosfc
  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Οταν διαβάζω απειλές "θα σε βγάλω στον 30φυλόπουλο/εισαγγελάτο/ιντερνετ " καταλαβαίνω τι πελάτης είναι.

 

Στην Αγγλία οι πολιτικές επιστροφών είναι λεπτομερείς στην Ελλάδα έχουμε αυτό...το ΚΕΝΟ...δηλαδή...

 

https://www.public.gr/root/corporate/epistrofes

  • Confused 1
Δημοσ.

Αν το πήρες ηλεκτρονικά ναι ο νόμος λει γίνεται επιστροφή αρκεί το προϊόν που έχει ανοιχτεί είναι σε κατάσταση καινούργιου. Αν το αγόρασες από κοντά και θέλεις να επιστρέψεις το προϊόν που δεν έχει κάποιο θέμα δεν δε καλύπτει ο νόμος. Στην πράξη το δέχτηκαν γιατί έκανες την Karen και δημιουργούσε κακή εικόνα (στην πράξη take your money back and shut up ηταν η φάση)

  • Like 1
Δημοσ.

Κανένα κενό δεν υπάρχει, η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη και αφορά όλη την Ε.Ε. Απλά θέλει και ένα minimum αντίληψης για να καταλάβεις. Ένας άνθρωπος που θα πρέπει να δει γραμμένο στην συσκευασία ενός black & decker πχ, ότι απαγορεύεται να το χρησιμοποιήσεις στο στόμα σου για να αφαιρέσεις το παλιό σφράγισμα, για να μην το κάνει, ενδέχεται και να μην μπορεί να κατανοήσει την συγκεκριμένη νομοθεσία.

Ευελπιστούμε όμως ότι η φυσική επιλογή σιγά σιγά θα μειώνει τα ποσοστά αυτών των ανθρώπων...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ppaio είπε

Στην Αγγλία οι πολιτικές επιστροφών είναι λεπτομερείς στην Ελλάδα έχουμε αυτό...το ΚΕΝΟ...δηλαδή...

 

https://www.public.gr/root/corporate/epistrofes

Δεν ξέρω γιατί μου απαντάς με αυτό .Είναι τόσο άσχετο όσο και να μου έβαζες το αποτέλεσμα του αγώνα City-Real.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, ppaio είπε

Στην Αγγλία οι πολιτικές επιστροφών είναι λεπτομερείς στην Ελλάδα έχουμε αυτό...το ΚΕΝΟ...δηλαδή...

 

https://www.public.gr/root/corporate/epistrofes

https://www.public.gr/page/help/oroi/oroi-agoron

7. Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. 6

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα Public και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα Public, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.

 

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, ppaio είπε

Στην Αγγλία οι πολιτικές επιστροφών είναι λεπτομερείς στην Ελλάδα έχουμε αυτό...το ΚΕΝΟ...δηλαδή...

 

https://www.public.gr/root/corporate/epistrofes

Α επειδή είναι κενή μια σελίδα, την "διαμορφώνουμε" οπως εμείς θέλουμε? Όπως και να έχει, οι όροι είναι αρκετά ξεκάθαροι, οι οποίοι υπάρχουν κανονικά στην σελίδα. 

Δημοσ.

To καλύτερο είναι για τον πελάτη να ζητάει να ενημερωθεί για την πολιτική επιστροφών ειτε ηλεκτρονικά είτε δια ζώσης...φυσικά πρέπει να υπάρχει πολιτική επιστροφών και οχι το απολυτό κενό...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, dimosfc είπε

Η apple, sony δεν εχει κανρνα λογο να δωσεθ 2 χρόνια. Η νομοθεσία παει προς τον πωλητή. Αν η sony δινει 1 χρονο ο πωλητής ειναι υπεύθυνος να καλύψει το προϊόν για αλλο ενα χρονο.  Δεν θα ξεχασουμε και αυτα που ξέραμε. 

 

Επισης τι εννοεις με το παραδόθηκε προβληματικό κατα την πώληση? Γνωρίζεις οτι τα προϊόντα χαλάνε και με την παροδο του χρόνου χωρίς την ευθύνη του καταναλωτή ετσι?

Έχει γίνει πολλές φορές συζήτησει για αυτό. Η Ευρωπαική νομοθεσία ουσιαστικά δίνει δύο χρόνια για να ζητήσεις επιστροφή ή επισκευή βλάβης που υπήρχε από την αρχή:

Εγγύηση προϊόντων | Προστασία καταναλωτή - Your Europe (europa.eu)

Δεν λέει πουθενά άμα χαλασει μέσα στα δύο έτη. Επίσης υπάρχει νομίζω άλλο θέμα εδώ για αυτό και με απαντήσεις από Προστασία Καταναλωτή. Πληροφοριακά η Apple, από ότι έχω καταλάβει, πλέον δέχεται τα 2 έτη (index-wrapper el-GR (apple.com)), η Sony από όσο ξέρω όχι.

Αλλά εδώ το θέμα είναι για άλλο πράγμα. Αφορά επιστροφή από αγορά με φυσική παρουσία, που από όσο ξέρω δεν υπάρχει γενική νομοθεσία. Εκτός άμα το προϊόν είχε λάθος χαρακτηριστικά ή ελάττωμα.... που ο TS δεν ισχυρίζεται κάτι τέτοιο... άρα 99% απλά βαρέθηκαν να ασχοληθούν με την γκρίνια του και του έκαναν το χατίρι.

 

4 λεπτά πριν, ppaio είπε

To καλύτερο είναι για τον πελάτη να ζητάει να ενημερωθεί για την πολιτική επιστροφών ειτε ηλεκτρονικά είτε δια ζώσης...φυσικά πρέπει να υπάρχει πολιτική επιστροφών και οχι το απολυτό κενό...

Δεν υπάρχει τίποτα γιατί πολύ απλά δεν δέχονται κανονικά επιστροφή από αγορά με φυσική παρουσία (δεν μιλάω για την κενή σελίδα). Επίσης έχει πληροφορίες αλλά σε άλλο σημείο (για την κενή σελίδα).

Επεξ/σία από nick_souvlaki
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, ppaio είπε

To καλύτερο είναι για τον πελάτη να ζητάει να ενημερωθεί για την πολιτική επιστροφών ειτε ηλεκτρονικά είτε δια ζώσης...φυσικά πρέπει να υπάρχει πολιτική επιστροφών και οχι το απολυτό κενό...

Ζήτησες να ενημερωθείς για τις επιστροφές ή απαίτησες να επιστρέψεις το προϊόν? 🥴

7 λεπτά πριν, ppaio είπε

φυσικά πρέπει να υπάρχει πολιτική επιστροφών

6. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) - Επιστροφή προιόντων

Το προηγούμενο σου λινκ στο ελληνικό δεν υπάρχει. Απλά αντικατάστησες το cy με gr στο προηγούμενο δικό μου λινκ

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.

4 σελίδες και ακόμα να παραδεχτείς ότι έκανες λάθος σε τόσα πολλά επίπεδα.

Μη μας λες τι γίνεται αλλού, τι θα ήταν καλό να γίνει και τι θα ήθελες εσύ να γίνεται.

Αυτά είναι ιστορίες για αγρίους.

Επιβάλλεται να ξέρεις τις υποχρεώσεις & τα δικαιώματά σου ως πελάτης.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, ppaio είπε

Γιατι εμενα μου το πούλησαν συσκευασμένο νομίζεις...? Με τα δυο στρογγυλά αυτοκολητακια ηταν...οχι σε πλαστικη συσκευασια ...Εγω ομως γιατι να φταιω αν το πασάρουν σε αλλο πελάτη...?

Εξαρτάται τι πήρες βέβαια. Πολλά προϊόντα δεν έχουν πλαστική συσκευασία αλλά μόνο τα γνωστά αυτοκόλλητα.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...