tuning123 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Κλασσικός τύπος που είναι μόνος του στο φανάρι και πατάει κόρνα στο πράσινο. 2 1
emperor4her Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 3 ώρες πριν, andreaspA είπε Πριν 10 χρονια πηγα πισω στο ΙΚΕΑ ενα στρωμα Huselback (ή καπως ετσι το ελεγαν). Το πηραν πισω και μου εδωσαν πιστωτικο. Αρνηθηκαν να μου κανουν επιστροφη χρηματων γιατι δεν ηταν εντος 30-60 ημερων(?) δεν θυμαμαι το ακριβες νουμερο. Μπηκα ξανα μεσα στο μαγαζι. Διπλα στα ταμεια βλεπω μια παλετα με καρεκλες. Αγοραζω 8. Τοσες ωστε να καλυψω το πιστωτικο και εδωσα και διαφορα. Οπως βγαινω απο το ταμειο, παω διπλα στην εξυπηρετηση. "Ωραια! αυτα ειναι εντος 30 δευτερολεπτων. Δωσε μου τα λεφτα μου πίσω!" Πηρα τα λεφτα μου πισω! Την ωρα που εφτιαχνε τα χαρτια για την επιστροφη χρηματων του λεω "αν μας βλεπει κανεις απο την γωνια θα γελαει και θα σχολιαζει το ποσο ηλιθιοι ειναι αυτοι" Εγω ειχα παρει καποτε εναν αποκωδικοποιητή απο πλ..ιο, χαλασε στους 14 μηνες.. το παω πισω, και μου λενε δεν εχει εγγυηση 2 χρονια αλλα 1! και οντως το ελεγε πανω στην αποδειξη.. ε πηρα εναν καινουριο, και γυρισα με την καινουρια αποδειξη τον παλιο και ζητησα πισω τα λεφτα μου.. τρυπα στο συστημα.. 2
mixos23 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, emperor4her είπε Εγω ειχα παρει καποτε εναν αποκωδικοποιητή απο πλ..ιο, χαλασε στους 14 μηνες.. το παω πισω, και μου λενε δεν εχει εγγυηση 2 χρονια αλλα 1! και οντως το ελεγε πανω στην αποδειξη.. ε πηρα εναν καινουριο, και γυρισα με την καινουρια αποδειξη τον παλιο και ζητησα πισω τα λεφτα μου.. τρυπα στο συστημα.. τον καινουργιο δεν τον πληρωσες..? PS (τωρα το διαβασα σωστα, καταλαβα τι εκανες ) Επεξ/σία 18 Μαΐου 2023 από mixos23
stef157 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 13 ώρες πριν, ppaio είπε Μια χαρα το δεχτηκανε... Ιδού και οι οροί από το Pulic...δε λέει τίποτα για ανοιγμένο... Τι δεν κατάλαβες από το "αρχική κατάσταση και συσκευασία"; Έπρεπε να σου γράψει ανοιγμένο; Αλλά όταν κάποιος κάνει αυτήν την σκηνή και μετά έρχεται να το γράψει στο forum σαν κάποιο επίτευγμα μπορούμε όλοι να αντιληφθούμε περι τίνος πρόκειται! Κρίμα στους υπαλλήλους που έπρεπε να βιώσουν αυτήν και άλλες τόσες παρόμοιες καταστάσεις. 3
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Super Moderators Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 2 minutes ago, mixos23 said: τον καινουργιο δεν τον πληρωσες..? Ναι αλλά τον ήθελε, οπότε του βγήκε τσάμπα με την επιστροφή χρημάτων του παλιού. Απλά αν πάθει κάτι ο νέος, δεν θα έχει και πάλι εγγύηση. 1
filip123go Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 1 ώρα πριν, Charismo είπε Δεν έχει πάντα ο πελάτης δίκιο και είσαι η απόδειξη. Spoiler Βασικά, ο πελάτης έχει σπάνια έως ποτέ δίκιο. Ειδικά σε ότι αφορά προϊόντα τεχνολογίας. 1
dimosfc Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Βάση ΕΕ: - Μπορεις να επιστρέψεις οτιδήποτε εντός καποιον ημερών ακομα και αν εχει ανοιχτεί - Να παρεις τα λεφτα σου και όχι πιστωτικό - Η εγγύηση για ολα τα ηλεκτρονικά ήδη ειναι 2 χρονια. Οποιοι δίνουν 1 ειναι παρανομοι και εν τέλη οσοι το προσπαθησαν δικαιώθηκαν (βλ. sony με τα playstation) - σε περιπτωση αλλαγή προϊόντος με νέο εντός εγγύησης εχουμε ξανα 2 χρόνια εγγυηση απο την ημερομηνια της αντικατάστασης. Να ξερουμε τα δικαιώματα μας παιδια πρωτα από όλα αλλα αυτο δεν σημαίνει φυσικα και δεν δικαιολογεί καμια κακή συμπεριφορά προς υπαλλήλους που απλα ακολουθουν την γραμμη της εταιρείας. 4 1
andreaspA Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 1 ώρα πριν, emperor4her είπε Εγω ειχα παρει καποτε εναν αποκωδικοποιητή απο πλ..ιο, χαλασε στους 14 μηνες.. το παω πισω, και μου λενε δεν εχει εγγυηση 2 χρονια αλλα 1! και οντως το ελεγε πανω στην αποδειξη.. ε πηρα εναν καινουριο, και γυρισα με την καινουρια αποδειξη τον παλιο και ζητησα πισω τα λεφτα μου.. τρυπα στο συστημα.. sorry αλλα αυτο δεν ειναι τρυπα στο συστημα. Ειναι απάτη. Εβαλες ενα χαλασμενο, παλαιοτερο προιον στο κουτι και το επέστρεψες. 4 λεπτά πριν, dimosfc είπε - Η εγγύηση για ολα τα ηλεκτρονικά ήδη ειναι 2 χρονια. Οποιοι δίνουν 1 ειναι παρανομοι και εν τέλη οσοι το προσπαθησαν δικαιώθηκαν (βλ. sony με τα playstation) Να ξερουμε τα δικαιώματα μας παιδια πρωτα από όλα αλλα αυτο δεν σημαίνει φυσικα και δεν δικαιολογεί καμια κακή συμπεριφορά προς υπαλλήλους που απλα ακολουθουν την γραμμη της εταιρείας. Δεν ειναι 2 χρονια και δεν ειναι παράνομοι. Αλλα βαριέμαι να γράφω τα ίδια ξανά. Αν θες να ξερεις τα δικαιωματα σου οπως λες και τις υποχρεωσεις σου, να ρωτησεις εναν δικηγορο ή να κατσεις να μελετησεις σοβαρα την σχετικη νομοθεσία. Ισως καταλαβεις τι ειναι αυτά τα "2 χρονια εγγύηση" που ακους. Μπορεις να ψαξεις και μεσα στο forum για τις αντιστοιχες συζητησεις. 2
lefgiap Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 3 λεπτά πριν, dimosfc είπε Βάση ΕΕ: - Μπορεις να επιστρέψεις οτιδήποτε εντός καποιον ημερών ακομα και αν εχει ανοιχτεί - Να παρεις τα λεφτα σου και όχι πιστωτικό - Η εγγύηση για ολα τα ηλεκτρονικά ήδη ειναι 2 χρονια. Οποιοι δίνουν 1 ειναι παρανομοι και εν τέλη οσοι το προσπαθησαν δικαιώθηκαν (βλ. sony με τα playstation) - σε περιπτωση αλλαγή προϊόντος με νέο εντός εγγύησης εχουμε ξανα 2 χρόνια εγγυηση απο την ημερομηνια της αντικατάστασης. Να ξερουμε τα δικαιώματα μας παιδια πρωτα από όλα αλλα αυτο δεν σημαίνει φυσικα και δεν δικαιολογεί καμια κακή συμπεριφορά προς υπαλλήλους που απλα ακολουθουν την γραμμη της εταιρείας. Στο παραπάνω πρώτο σημείο να διευκρινήσουμε (για πολλοστή φορά) πως αφορά αγορές εξ αποστάσεως και μόνο. Δεν υφίσταται θέμα δικαιώματος. Ο TS έκανε λάθος, απαίτησε κάτι που δεν δικαιούταν και όπως σωστά αναφέρθηκε το κατάστημα για να γλιτώσει την μανούρα / τραμπούκισμα του έκανε εξαίρεση. Για τις ηλεκτρονικές αγορές φυσικά και ισχύει ότι λέει η ευρωπαική οδηγία, δηλαδή επιστροφή χωρίς αιτία. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm#shortcut-2 Ενδεικτικά παραθέτω τα παρακάτω: την ΕΕ έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄ οίκον πωλητή, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη. ... Αντίθετα, εάν αγοράσετε προϊόντα σε κατάστημα, βάσει της ενωσιακής νομοθεσίας δεν έχετε νόμιμο δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελαττωματικά. 8 1
dimosfc Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 2 λεπτά πριν, lefgiap είπε Στο παραπάνω πρώτο σημείο να διευκρινήσουμε (για πολλοστή φορά) πως αφορά αγορές εξ αποστάσεως και μόνο. Δεν υφίσταται θέμα δικαιώματος. Ο TS έκανε λάθος, απαίτησε κάτι που δεν δικαιούταν και όπως σωστά αναφέρθηκε το κατάστημα για να γλιτώσει την μανούρα / τραμπούκισμα του έκανε εξαίρεση. Για τις ηλεκτρονικές αγορές φυσικά και ισχύει ότι λέει η ευρωπαική οδηγία, δηλαδή επιστροφή χωρίς αιτία. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm#shortcut-2 Ενδεικτικά παραθέτω τα παρακάτω: την ΕΕ έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄ οίκον πωλητή, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη. ... Αντίθετα, εάν αγοράσετε προϊόντα σε κατάστημα, βάσει της ενωσιακής νομοθεσίας δεν έχετε νόμιμο δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελαττωματικά. Ευχαριστώ για την διευκρίνιση δεν ειχα διαβάσει οτι το πηρε από κατάστημα 7 λεπτά πριν, andreaspA είπε sorry αλλα αυτο δεν ειναι τρυπα στο συστημα. Ειναι απάτη. Εβαλες ενα χαλασμενο, παλαιοτερο προιον στο κουτι και το επέστρεψες. Δεν ειναι 2 χρονια και δεν ειναι παράνομοι. Αλλα βαριέμαι να γράφω τα ίδια ξανά. Αν θες να ξερεις τα δικαιωματα σου οπως λες και τις υποχρεωσεις σου, να ρωτησεις εναν δικηγορο ή να κατσεις να μελετησεις σοβαρα την σχετικη νομοθεσία. Ισως καταλαβεις τι ειναι αυτά τα "2 χρονια εγγύηση" που ακους. Μπορεις να ψαξεις και μεσα στο forum για τις αντιστοιχες συζητησεις. Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει επίσης ότι πρέπει να παρέχεται στον καταναλωτή ελάχιστη διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία. 1
andreaspA Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 2 λεπτά πριν, dimosfc είπε Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει επίσης ότι πρέπει να παρέχεται στον καταναλωτή ελάχιστη διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία. Καθε προβλημα που παρουσιαζει μια συσκευή, δεν σημαινει ότι το προιον παραδοθηκε προβληματικο κατα την πωληση. Ψαξε το forum. Τα εχω γραψει αναλυτικα σε αλλο thread. Μην το χαλασουμε και αυτο. Να έχεις στο νου σου ότι δεν ειναι χαζη η Apple ούτε ασχετοι στο νομικο της τμημα και δινουν 1 χρόνο εγγύηση στο Iphone. Κατι θα ξέρουν που δεν ξέρεις εσυ. Ψαξε να βρεις τις αλλες συζητήσεις, και αν διαβασεις προσεκτικα -και θέλεις- θα καταλαβεις. 1
ppaio Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 2 ώρες πριν, dimosfc είπε Βάση ΕΕ: - Μπορεις να επιστρέψεις οτιδήποτε εντός καποιον ημερών ακομα και αν εχει ανοιχτεί - Να παρεις τα λεφτα σου και όχι πιστωτικό - Η εγγύηση για ολα τα ηλεκτρονικά ήδη ειναι 2 χρονια. Οποιοι δίνουν 1 ειναι παρανομοι και εν τέλη οσοι το προσπαθησαν δικαιώθηκαν (βλ. sony με τα playstation) - σε περιπτωση αλλαγή προϊόντος με νέο εντός εγγύησης εχουμε ξανα 2 χρόνια εγγυηση απο την ημερομηνια της αντικατάστασης. Να ξερουμε τα δικαιώματα μας παιδια πρωτα από όλα αλλα αυτο δεν σημαίνει φυσικα και δεν δικαιολογεί καμια κακή συμπεριφορά προς υπαλλήλους που απλα ακολουθουν την γραμμη της εταιρείας. Σε ευχαριστώ πολύ... 1
SabotazNic Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 15 ώρες πριν, ppaio είπε Μια χαρα το δεχτηκανε... Ιδού και οι οροί από το Pulic...δε λέει τίποτα για ανοιγμένο... Η λεξη κλειδι σε αυτο που παρεθεσες ειναι το "παρελαβες". Μαντεψε ποτε παραλαμβανεις μια παραγγελια, δια ζωσης ή ηλεκτρονικα?
ppaio Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Επειδή προσπαθείτε κάποιοι να με παρουσιάσετε ως ιδιάζουσα περίπτωση διαβάστε αξιολογήσεις εδώ : https://www.trustpilot.com/review/www.public.gr https://www.reviewit.gr/public/ https://gr.indeed.com/cmp/Public/reviews 1
SabotazNic Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 Δημοσ. 18 Μαΐου 2023 14 ώρες πριν, poulinos είπε γιατι δεν θα πρεπε να γυρνανε ανοιγμενα πραγματα αλλα στους μισους το κανουν για να μην τους χασουν απο πελατες ή επειδη φωναζπουν.πολλα καταστηματα αμα ανοιχτει σου δινουν λιγοτερα λεφτα.δεν ξερω αν ειναι νομιμο. αλλα καταλαβαινεις οτι αργα ή γρηγορα θα σου κατσει χρησιμοποιημενο προιον διοτι γινεται κατα κορον ολο αυτο δεν το λεω με κακια.συζητηση κανουμε.εμενα μου ετυχε router οπως ειπα 4 ώρες πριν, johnnycer είπε Εαν ηταν ηλεκτρονική αγορά, θα είχαμε άραγε τα ίδια σχόλια; Σε αυτή την περίπτωση μπορεις να επιστρέψεις ανοιχτή συσκευασία; Κάτι μου λέει πως όχι. Πάντως στο ΑΜΑΖΟΝ δικαιούσαι εντός 30 ημερών να αλλαξεις γνώμη ακομη και αν έχει ανοιχτει/χρησιμοποιηθεί. Προφανώς άλλα μεγέθη επιχειρήσεων, αλλά ειναι σίγουρα πιο πελατοκεντρικά. Και οχι, δεν τα ξαναπουλάνε σαν καινούρια, τα βάζουν "Slightly Used" και τα πουλάνε χαμηλότερη τιμή και ας μπαίνουν μέσα. Τα εχουμε ξαναπει, μπορεις να επιστρεψεις ανοιχτη συσκευασια, και αυτο να πουληθει ως νεο. Δηλαδη, αν φυγουμε απο τα προιοντα τεχνολογιας και παμε στα ρουχα, δεν εχετε επιστρεψει ηλεκτρονικη παραγγελια ρουχων? Γιατι τα ρουχα να τα ξανα πουλανε ως καινουργια? Γιατι να τα δοκιμαζουμε σε καταστηματα? Απλα σε καποιες περιπτωσεις τεχνολογιας θα μπορουσε να μπει οριο, πχ σκληρους δισκους και τηλεορασης oled, ωστε να μην τα χρησιμοποιησει ο αλλος 24/7 για 14 μερες, αλλα και παλι ειναι μικρο χρονικο διαστημα. Μόλις τώρα, ppaio είπε Επειδή προσπαθείτε κάποιοι να με παρουσιάσετε ως ιδιάζουσα περίπτωση διαβάστε αξιολογήσεις εδώ : https://www.trustpilot.com/review/www.public.gr https://www.reviewit.gr/public/ https://gr.indeed.com/cmp/Public/reviews Αν οι αξιολογησεις εχουν μπει απο πελατες παρομοιους με εσενα, δεν νομιζω οτι μπορουμε να τις παρουμε στα σοβαρα. Κλασικο ελληνικο φαινομενο σε αρκετες μεγαλες αλυσιδες (και μη) 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις