Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, SV1EOD είπε

 

Μερικά πράγματα είναι υποκειμενικά αλλά τι ψάχνουμε να βρούμε όταν η συντριπτική πλειοψηφία έπαιρνε διακοποδάνεια ή 20 πιστωτικές κάρτες.

Τέλος πάντων εγώ υπολόγισα(και ήταν σοβαρός επιπρόσθετος λόγος να επιλέξω ηλεκτρικό για την σύζυγο) ότι την άνοδο του budget από τα 35000 στα 50000 θα την βγάλω από την οικονομία στα καύσιμα μέσα σε 5 χρόνια(με τιμές ρεύματος-βενζίνης όταν κάναμε την αγορά). Το μέτρο σύγκρισης δεν ήταν τι θα έκαιγε ένα σύγχρονο υβριδικό αλλά τι καίγαμε τότε με το δίλιτρο KIA του 2010 Sportage(μετατροπή σε υγραέριο) 250-300€ τον μήνα σε υγραέριο ή 400€ σε βενζίνη(κάτι μήνες που είχε χαλάσει το αέριο) που είχε τότε η σύζυγος και έκανε πολλά χιλιόμετρα λόγω της θέσης του σπιτιού και των σχολείων/δραστηριοτήτων των παιδιών. Μπορεί το ΚΙΑ να έκαιγε κάμποσο παραπάνω από ένα σύγχρονο υβριδικό αλλά θεωρώ το αντιστάθμιζε και με το παραπάνω από το υγραέριο οπότε ο υπολογισμός στο περίπου εκτιμώ ότι ήταν σωστός.

Έβαλα στην εξίσωση και τα (λίγα) τέλη κυκλοφορίας ενός υβριδικού ή ενός καλού βενζινοκίνητου συν τον μπελά και τα service και κατέληξα στο ηλεκτρικό. Για να είμαι δίκαιος βέβαια τα λάστιχα του ID4 είναι ακριβά και σε σκάρτα 2 χρόνια και σκάρτα 40000 χλμ είναι σχεδόν σαν την καράφλα του συγχωρεμένου του Γκουζγκούνη, θέλουν αλλαγή άμεσα.

Απαντω σε σενα αλλα και σε οποιον το δει.

Δεν εχω θεμα με τον Ελονα..τρελαρας ειναι, εκκεντρικος ειναι αλλα σιγουρα μια προσωπικοτητα που αξιζει να συζητηθει και μπραβο του για οσα εχει και δεν εχει κανει.

Δεν εχω θεμα με την ΤΕΣΛΑ...ειναι τα καλυτερα ηλεκτρικα  αυτοκινητα.

Δεν εχω θεμα και με τους υποστηρικτες της ΤΕΣΛΑ.

Ωρες ωρες απλα μου τη σπαει αυτο που εχουν ολοι οι ανθρωποι που πανε να υποστηριξουν την αγορα τους και γενικα αυτο που τους αρεσει παραθετωντας "αντικειμενικα" κριτηρια ενω δεν υπαρχουν.

Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα...ολα...ακομα και τα καλυτερα απο αυτα ειναι στην αρχη της ζωης τους και σε 10 χρονια απο τωρα τα σημερινα θα θεωρουνται σαπια γιατι θελω να πιστευω και ειναι φυσιολογικο να εχει κανει αλμα η τεχνολογια του Ελονα και των αλλων και να μην εχουν ολα τα προβληματα που εχουν σημερα (και οχι μην μπουμε σε αυτη τη συζητηση, ποια ειναι τα προβληματα γιατι ακριβως ο καθε κομπλεξικος θα πει τη μλκια του..χαρακτηριστικα ενα αμαξι που εχει εμβελεια 300 χιλιομετρα ειναι προβλημα..τελος). Σε αυτο το αλμα της τεχνολογιας λοιπον ειπα αρχικα οτι δεν ειναι δυνατον αυτοκινητοβιομηχανιες οπως η τογιοτα η VW που ειναι τερατα (ασχετως ποσο καλα η κακα ειναι τα αμαξια τους) να αφησουν τον Ελονα και τον καθε Ελονα να τους παρει το ψωμι...ειναι φαιδρο να το πιστευεις. Ειναι επισης φαιδρο και αλαζονικο να πιστευεις οτι καποιος που εχει εμπειρια πολυ μεγαλυτερη απο σενα, εσυ μπορεις να τον φας ετσι απλα επειδη εισαι γαματος...βαστα..και know your enemy! Και μετα θα δουμε τι θα κανεις..

Η Mahle πχ ειναι γνωστη για τα πιστονια της...πιστευεις οτι εταιρια 100 χρονια δεν θα μπει στον χορο των ηλεκτρικων...οχι θα πει..ας το κλεισουμε το μαγαζι και ας αφησουμε τον Μπαμπη με τα ευρωπαικα κονδυλια να κανει RnD μπαταριες και φορτιστες....

Με λιγα λογια παρτε οτι γουσταρετε και να στε καλα να το χαιρεστε.

ΑΠΛΑ...σταματηστε να χρυσωνετε το χαπι σε σας και στους αλλους με οικονομοτεχνικα στοιχεια μουφα και φρου φρου και αρωματα...υπαρχει και κατι που λεγεται: Γουσταρα, το πηρα...μαγκια σου!!

 

Επεξ/σία από Nos20VT
  • Confused 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, raynor748 είπε

Συμφωνώ, εν μέρει όμως....για συντήρηση δε γνωρίζω τα κόστη....Επίσης αν χρειαστεί να αλλάξεις πόρτα, επειδή είναι από αλουμίνιο μπορεί να στοιχίσει και 1500€

Απ ότι άκουγα συνέντευξη ταξιτζή, του είπαν να πάει στα 4 χρόνια να ελέγξει τακάκια.
Πόρτα δεν ξέρω πόσο κοστίζει καινούργια, αλλά μια μεταχειρισμένη κοστίζει πολύ λιγότερο πχ αυτή που βρήκα στο ebay:
image.png.2b8f9169ab4396a433e4de1ad3bf780c.png

Γιατί συγκρίνω την μεταχειρισμένη; Γιατί σε yaris από την εταιρεία η αλλαγή πόρτας κάτι λιγότερο από αυτό κοστίζει και δεν είναι αλουμινίου και στην πραγματικότητα θα αγοράσεις μεταχειρησμένη και θα πας στο φανοποιείο της γειτονιάς να στην φτιάξει

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Nos20VT είπε

Απαντω σε σενα αλλα και σε οποιον το δει.

Δεν εχω θεμα με τον Ελονα..τρελαρας ειναι, εκκεντρικος ειναι αλλα σιγουρα μια προσωπικοτητα που αξιζει να συζητηθει και μπραβο του για οσα εχει και δεν εχει κανει.

Συμφωνούμε σε όλα.

11 λεπτά πριν, Nos20VT είπε

Δεν εχω θεμα με την ΤΕΣΛΑ...ειναι τα καλυτερα ηλεκτρικα  αυτοκινητα.

Δεν εχω θεμα και με τους υποστηρικτες της ΤΕΣΛΑ.

Αφού το λες, από αυτά που γράφεις δεν το δείχνεις ακριβώς αλλά ΟΚ.

12 λεπτά πριν, Nos20VT είπε

Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα...ολα...ακομα και τα καλυτερα απο αυτα ειναι στην αρχη της ζωης τους και σε 10 χρονια απο τωρα τα σημερινα θα θεωρουνται σαπια γιατι θελω να πιστευω και ειναι φυσιολογικο να εχει κανει αλμα η τεχνολογια του Ελονα και των αλλων και να μην εχουν ολα τα προβληματα που εχουν σημερα (και οχι μην μπουμε σε αυτη τη συζητηση, ποια ειναι τα προβληματα γιατι ακριβως ο καθε κομπλεξικος θα πει τη μλκια του..χαρακτηριστικα ενα αμαξι που εχει εμβελεια 300 χιλιομετρα ειναι προβλημα..τελος). Σε αυτο το αλμα της τεχνολογιας λοιπον ειπα αρχικα οτι δεν ειναι δυνατον αυτοκινητοβιομηχανιες οπως η τογιοτα η VW που ειναι τερατα (ασχετως ποσο καλα η κακα ειναι τα αμαξια τους) να αφησουν τον Ελονα και τον καθε Ελονα να τους παρει το ψωμι...ειναι φαιδρο να το πιστευεις. Ειναι επισης φαιδρο και αλαζονικο να πιστευεις οτι καποιος που εχει εμπειρια πολυ μεγαλυτερη απο σενα, εσυ μπορεις να τον φας ετσι απλα επειδη εισαι γαματος...βαστα..και know your enemy! Και μετα θα δουμε τι θα κανεις..

Η Mahle πχ ειναι γνωστη για τα πιστονια της...πιστευεις οτι εταιρια 100 χρονια δεν θα μπει στον χορο των ηλεκτρικων...οχι θα πει..ας το κλεισουμε το μαγαζι και ας αφησουμε τον Μπαμπη με τα ευρωπαικα κονδυλια να κανει RnD μπαταριες και φορτιστες....

Το πρόβλημα με τα τωρινά ηλεκτρικά είναι κυρίως το θέμα της αυτονομίας και εν μέρει και της ταχύτητας φόρτισης. Εκτιμώ ότι όλο και κάποιες λύσεις θα βρεθούνε για αυτό το πολύ σοβαρό θέμα τύπου αναβάθμισης επειδή κατά τα άλλα τα αμάξια πιστεύω ότι θα είναι μία χαρά όπως μία χαρά είναι τα βενζινοκίνητα 10ετίας σε σχέση με τα τωρινά. Αλλά αυτό μένει να το δούμε στο μέλλον.

Για τα 300 χιλιόμετρα αυτονομία και το πόσο πρόβλημα είναι σε επιβεβαιώνω πλήρως, αυτή +/- είναι η αυτονομία του ID4 1st Max που έχουμε τους περισσότερους μήνες του χρόνου(οι καλοκαιρινοί εξαιρούνται γιατί πλησιάζει τα 360) και είναι όντως πρόβλημα.

Τώρα για το αν θα αφήσουν οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες να τους φάει το ψωμί Έλονας και η Tesla, και εγώ αυτά που πιστεύεις πίστευα και πήρα το ID4 αλλά δυστυχώς δεν μου βγήκε. Πίστευε ότι θέλεις αλλά εκτίμηση μου είναι ότι θα διαψευστείς, ο Έλονας και η TESLA ήδη τους τρώει το ψωμάκι αλύπητα. Και έρχονται οι Κινέζοι που μην σου πω ότι δεν θα αφήσουν για τους παραδοσιακούς κατασκευαστές ούτε ψίχουλο, μην σου πω ότι θα φάνε και το ψωμάκι του Έλονα.

24 λεπτά πριν, Nos20VT είπε

Ωρες ωρες απλα μου τη σπαει αυτο που εχουν ολοι οι ανθρωποι που πανε να υποστηριξουν την αγορα τους και γενικα αυτο που τους αρεσει παραθετωντας "αντικειμενικα" κριτηρια ενω δεν υπαρχουν.

Με λιγα λογια παρτε οτι γουσταρετε και να στε καλα να το χαιρεστε.

ΑΠΛΑ...σταματηστε να χρυσωνετε το χαπι σε σας και στους αλλους με οικονομοτεχνικα στοιχεια μουφα και φρου φρου και αρωματα...υπαρχει και κατι που λεγεται: Γουσταρα, το πηρα...μαγκια σου!!

Όντως γούσταρα και το πήρα στην σύζυγο και το χαίρεται. ΑΛΛΑ η επιλογή δεν έγινε μόνο για αυτό. Εγώ σου παρέθεσα αντικειμενικά κριτήρια σε ότι αφορά την κατανάλωση και την οικονομία με τα χιλιόμετρα. Η σύζυγος κάνει 20000 χιλιόμετρα το χρόνο τώρα πια που δεν έχουμε σχολεία-φροντιστήρια-γυμναστήρια. Μπορείς να υπολογίσεις και μόνος σου πόσο βγαίνει σε καύσιμο για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με βενζίνη ή για ένα λίγο πιο παλιό με υγραέριο. Αν δεν μπορείς να υπολογίσεις τι καίει ένα ηλεκτρικό πάνω από δύο τόνους  ή δεν πιστεύεις αυτό που γράφω(και σου επιβεβαιώνω ότι η πραγματική κατανάλωση η οποία είναι αρκετή υψηλότερη από την εργοστασιακή όπως σου επιβεβαιώνω ότι και η αυτονομία αντίστοιχα είναι αρκετά χαμηλότερη) οι φωτογραφίες από τον χιλιομετρητή και τον υπολογιστή ταξιδιού του αυτοκινήτου της συζύγου  καθώς και αντίγραφο του εκκαθαριστικού λογαριασμού ρεύματος για να δεις την κατανάλωση(σχεδόν όλη με το νυχτερινό ρεύμα) είναι στην διάθεση σου.

Επίσης η άισθηση οδήγησης ενός ηλεκτρικού σε σχέση με ένα με ΜΕΚ δεν έχει καμία σχέση και δεν μιλάω μόνο για επιδόσεις που εκεί η διαφορά είναι χαώδης. Εγώ που τα έχω και τα δύο και έχω οδηγήσει και κάποια πελατών μου δεν ξαναγυρνάω σε κανονικό που να μου το χαρίζουνε.

Μάλλον εσύ δεν έχεις καλή σχέση με τα αντικειμενικά κριτήρια. Έχεις οδηγήσει ηλεκτρικό ή γράφεις ότι γράφεις διαβάζοντας φόρουμ και παρακολουθώντας youtube;

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nos20VT είπε

ο καθε κομπλεξικος θα πει τη μλκια του..χαρακτηριστικα ενα αμαξι που εχει εμβελεια 300 χιλιομετρα ειναι προβλημα..τελος)

26 λεπτά πριν, SV1EOD είπε

ο πρόβλημα με τα τωρινά ηλεκτρικά είναι κυρίως το θέμα της αυτονομίας και εν μέρει και της ταχύτητας φόρτισης. Εκτιμώ ότι όλο και κάποιες λύσεις θα βρεθούνε

Καμιά φορά δεν είναι απαραίτητο να βρεθούν λύσεις. Προσπαρμοζόμαστε και εμείς. Το 2010 περρίπου όταν είχαμε την έλευση των Smartphones πέσαμε όλοι πάνω τους και εκεί που με το παλιό Nokia βγάζαμε άνετα την εβδομάδα πήγαμε σε ένα κινητό που με το ζόρι βγάζει την μέρα.

1 ώρα πριν, Nos20VT είπε

ε αυτο το αλμα της τεχνολογιας λοιπον ειπα αρχικα οτι δεν ειναι δυνατον αυτοκινητοβιομηχανιες οπως η τογιοτα η VW που ειναι τερατα (ασχετως ποσο καλα η κακα ειναι τα αμαξια τους) να αφησουν τον Ελονα και τον καθε Ελονα να τους παρει το ψωμι...ειναι φαιδρο να το πιστευεις.

Μα προσπαθούν! Τους έχει λούσει ο ιδρώτας απ' το μέτωπο μέχρι τα νύχια. Ειδικά την Toyota αλλά και πάλι είναι πίσω!
Και για να σε προλάβω δεν χαιρόμαστε γι' αυτό! Ίσα ίσα σαν καταναλωτές θέλουμε πολλές εταιρείες στο παιχνίδι με αξιόλογα EVs για να κρατάνε τις τιμές χαμηλά! Δυστυχώς όμως στην Ελλάδα δεν υπάρχουν αξιόλογες επιλογές!

Τώρα δεν χρειάζεται να πιστέψει κανείς κάτι. Την πρόσφατη ιστορία να δει κανείς πάντα υπάρχουν ανατροπές στο παιχνίδι. Για παράδειγμα η Google κέρδισε όλες τις μεγάλες βιομηχανίες στον χώρο της πληροφορικής και έχει μέχρι και σήμερα την καλύτερη μηχανή αναζήτησης. Ωστόσο έχασε απ' την Facebook τον αγώνα για τα social media και έπειτα και εκείνοι με την σειρά τους έχασαν απ' το Tik tok στο κομμάτι με τα σύντομα Video. Όλα αυτά σε 20 χρόνια.

Πως θα συμβεί αυτό σήμερα στις αυτοκινητοβιομηχανίες; Γιατί όσο το 2003 μέχρι το 2010 η Tesla έκανε RnD στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και είχε επενδύσει 100% των πόρων σε αυτό οι υπόλοιποι έχαχναν πως θα φτιάξουν DPF για να βάλουν τα πετρελαιοκίνητα μες στην πόλη και η VW συγκεκριμένα πως να ξεγελάσει τα tester των ρύπων διότι ούτε αυτό δεν κατάφερε!
Οπότε πλέον με βιαστικές κινήσεις προσπαθούν να προλάβουν το μέλλον ενώ η Tesla κάθε φορά έχει στα σκαριά άλλη μια νέα τεχνολογία για κάθε φορά που η Toyota και η VW ανακαλύπτουν τον τροχό.

8 λεπτά πριν, Diavolos666 είπε

Εγώ πάλι ακόμα περιμένω εκείνο το μικρό ηλεκτροκίνητο κινέζικο που θα κάνει 6000.

Να μην διαβάζεται Autotriti και λοιπά "ενημερωτικά" περιοδικά αυτοκίνησης. 😝
Κάπου κοντά σε αυτή την τιμή παίζει το ami. Αλλά είναι αποκλειστικά για τον αστικό ιστό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, SV1EOD είπε

Συμφωνούμε σε όλα.

Αφού το λες, από αυτά που γράφεις δεν το δείχνεις ακριβώς αλλά ΟΚ.

Το πρόβλημα με τα τωρινά ηλεκτρικά είναι κυρίως το θέμα της αυτονομίας και εν μέρει και της ταχύτητας φόρτισης. Εκτιμώ ότι όλο και κάποιες λύσεις θα βρεθούνε για αυτό το πολύ σοβαρό θέμα τύπου αναβάθμισης επειδή κατά τα άλλα τα αμάξια πιστεύω ότι θα είναι μία χαρά όπως μία χαρά είναι τα βενζινοκίνητα 10ετίας σε σχέση με τα τωρινά. Αλλά αυτό μένει να το δούμε στο μέλλον.

Για τα 300 χιλιόμετρα αυτονομία και το πόσο πρόβλημα είναι σε επιβεβαιώνω πλήρως, αυτή +/- είναι η αυτονομία του ID4 1st Max που έχουμε τους περισσότερους μήνες του χρόνου(οι καλοκαιρινοί εξαιρούνται γιατί πλησιάζει τα 360) και είναι όντως πρόβλημα.

Τώρα για το αν θα αφήσουν οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες να τους φάει το ψωμί Έλονας και η Tesla, και εγώ αυτά που πιστεύεις πίστευα και πήρα το ID4 αλλά δυστυχώς δεν μου βγήκε. Πίστευε ότι θέλεις αλλά εκτίμηση μου είναι ότι θα διαψευστείς, ο Έλονας και η TESLA ήδη τους τρώει το ψωμάκι αλύπητα. Και έρχονται οι Κινέζοι που μην σου πω ότι δεν θα αφήσουν για τους παραδοσιακούς κατασκευαστές ούτε ψίχουλο, μην σου πω ότι θα φάνε και το ψωμάκι του Έλονα.

Όντως γούσταρα και το πήρα στην σύζυγο και το χαίρεται. ΑΛΛΑ η επιλογή δεν έγινε μόνο για αυτό. Εγώ σου παρέθεσα αντικειμενικά κριτήρια σε ότι αφορά την κατανάλωση και την οικονομία με τα χιλιόμετρα. Η σύζυγος κάνει 20000 χιλιόμετρα το χρόνο τώρα πια που δεν έχουμε σχολεία-φροντιστήρια-γυμναστήρια. Μπορείς να υπολογίσεις και μόνος σου πόσο βγαίνει σε καύσιμο για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με βενζίνη ή για ένα λίγο πιο παλιό με υγραέριο. Αν δεν μπορείς να υπολογίσεις τι καίει ένα ηλεκτρικό πάνω από δύο τόνους  ή δεν πιστεύεις αυτό που γράφω(και σου επιβεβαιώνω ότι η πραγματική κατανάλωση η οποία είναι αρκετή υψηλότερη από την εργοστασιακή όπως σου επιβεβαιώνω ότι και η αυτονομία αντίστοιχα είναι αρκετά χαμηλότερη) οι φωτογραφίες από τον χιλιομετρητή και τον υπολογιστή ταξιδιού του αυτοκινήτου της συζύγου  καθώς και αντίγραφο του εκκαθαριστικού λογαριασμού ρεύματος για να δεις την κατανάλωση(σχεδόν όλη με το νυχτερινό ρεύμα) είναι στην διάθεση σου.

Επίσης η άισθηση οδήγησης ενός ηλεκτρικού σε σχέση με ένα με ΜΕΚ δεν έχει καμία σχέση και δεν μιλάω μόνο για επιδόσεις που εκεί η διαφορά είναι χαώδης. Εγώ που τα έχω και τα δύο και έχω οδηγήσει και κάποια πελατών μου δεν ξαναγυρνάω σε κανονικό που να μου το χαρίζουνε.

Μάλλον εσύ δεν έχεις καλή σχέση με τα αντικειμενικά κριτήρια. Έχεις οδηγήσει ηλεκτρικό ή γράφεις ότι γράφεις διαβάζοντας φόρουμ και παρακολουθώντας youtube;

 

Αυτο που προσπαθω να σου πω και να καταλαβεις οτι αυτο που ισχυει για σενα ειναι μια περιπτωση και για τις υπολοιπες 100 περιπτωσεις δεν ισχυει...για να ισχυσει για τις υπολοιπες 50...οχι 100..θα πρεπει να βγουν αλλα 5-10 απο τη VW η οποια αντιστοιχη. Κινεζικη δεν ξερω εγω τι. Ειναι πρωιμη κατασταση..εισαι beta tester..τι να κανουμε. Το θεμα ειναι να εισαι καλα εσυ και να περνας ομορφα.

Θες ομως να τα ακουσεις...

Δεν ειναι δυνατον να εχει δωσει καποιος 35-50κ και να του λενε μην φορτιζεις στο 100% και μην το αφηνεις κατω απο 20% γιατι μπορει να παθει ζημια...μλκες ελεος...αμαξι πηρα οχι κινητο Νοκια με φιδακι και μπαταρια νικελιου καδμιου.

Δεν ειναι δυνατον να πηγαινει 0-100 σε 3.2 (τυχαιο νουμερο) αλλα μετα να ειναι ψοφιο και να σου καυχιεται οτι περναει και Φεραρι...και το σαξοραλο περναει φεραρι αμα λαχει ναουμε...αμαξι δεν ειναι.

Δεν ειναι δυνατον να πηγαινεις ενα ταξιδι και να μη βλεπεις ουτε ενα στο δρομο γιατι απλα δεν γινεται να ειναι στο δρομο λογω αυτονομιας, περιορισμων στην ταχυτητα και ταυτοχρονα να εχεις δωσει αυτα τα 35-50κ

Δεν ειναι δυνατον να λες οτι κανεις οικονομια και να εχεις παρει κατι τοσο ακριβο και να το συγκρινεις με την αντιστοιχη BMW η Mercedes που κανει τα ιδια λεφτα αλλα καιει περισσοτερο....αμα εχεις τοσα λεφτα και καλα κανεις σταματα τη μιζερια και παρε οτι σου γουσταρει. Πηρα 50 κ Mercedes και με νοιαζουν τα 100 ευρω βενζινη..

Και δεν μιλαω για ζωη μπαταριων, πραγματικη επιπτωση στο περιβαλλον...κ.α.

Ελεος..ελεος με τις αηδιες..πες γουσταρα..εκανα τη φαση...αυτο που μου ειπες..γουσταρω να ακουω το ηλεκτρικο, γουσταρω να το οδηγω, μου αρεσει η τεχνολογια, παει καλα, οντως καιει και λιγοτερο απο το μερσεντονι οποτε ειναι plus..

Ο αλλος απο κατω λεει για το ΑΜΙ οτι ειναι για τον αστικο ιστο..ενα αμαξι που κανει 70 χιλιομετρα υπο προυποθεσεις και δεν εχω να το φορτισω πουθενα..οτι και κανει και το καλυτερο ηλεκτρικο που ειναι για τον αστικο ιστο γιατι ευτυχως δεν εχει 70 αλλα 300-400 χιλιομετρα..Κεφαλονια ομως δεν πας...

Ποσταρε πορτα οτι ειναι φτηνη...δηλαδη θα παρω αμαξι..γιατι οταν τρακαρω..να βρω φτηνη πορτα...βεβαια καθε μερα εχω στουκες...ολο μλκ.

Το αν εσενα τωρα στην περιπτωση σου συμφαιρει γιατι στην μεν "BMW η Mercedes" που κοιταγες στα ιδια λεφτα θα εδινες στο τελος 60 με τη βενζινη και προτιμησες να δωσεις 40 ειμαι μεσα...

Αλλα εισαι ενα μικρο ποσοστο του πληθυσμου απο το μικρο ποσοστο του πληθυσμου

Και Οπωσδηποτε εχεις και drawbacks οπως ειπαμε πιο πανω

Οποτε που καταληγουμε...νομιζω οτι απλα εκανες αυτο που σε εκανε πιο χαρουμενο...και πιπες ειναι τα 20κ, αν σου αρεσε περισσοτερο το αλλο θα το επαιρνες και τωρα θα ελεγες αλλα.

Αν ομως τα ηλεκτρικα γινουν mainstream και τα ID3234234, tesla model 8785 δεν ξερω και εγω τι εχουν αντιστοιχες ιδιοτητες και καλυτερες ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ με τα αυτοκινητα που εχουμε σημερα...τοτε θα μιλησουμε σε αλλη βαση.

Περιμενε τωρα θα βγαλουν ολοι..οποτε θα δουμε τι θα μας συμφαιρει καλυτερα και σε αλλα 20 χρονια καλα να μαστε πιο αντεξε και πιο πολυ...γιατι αυτο δεν το ξερουμε ακομα

Βαρεθηκα...

 

Επεξ/σία από Nos20VT
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/5/2023 στις 1:01 ΜΜ, manolis940 είπε

Να μην διαβάζεται Autotriti και λοιπά "ενημερωτικά" περιοδικά αυτοκίνησης.

Κάπου κοντά σε αυτή την τιμή παίζει το ami. Αλλά είναι αποκλειστικά για τον αστικό ιστό.

Εγώ θέλω κινεζιά, να εκρήγνυται η μπαταρία και να αγοράζω ανταλλακτικά από aliexpress που θα έρχονται μέσω βουλγαρίας για να αποφεύγω τελωνεία, εισένα συ πειράζ; 😆

image.png.eddc37ded31a06d798d4013e1b6424c9.png

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nos20VT είπε

Ειναι πρωιμη κατασταση..εισαι beta tester..τι να κανουμε. Το θεμα ειναι να εισαι καλα εσυ και να περνας ομορφα.

 Με τα όποια προβλήματα(που κάποια μας χαλάσανε αρκετά) περνάμε όμορφα. Συνειδητή επιλογή το beta testing και ακριβώς για να είναι όσο γίνεται λιγότερο beta testing επειδή πρόκειται για το αμάξι της συζύγου καταλήξαμε στο ID4 και όχι στο TESLA Model Y(ούτε που πήγαμε να το δούμε, δεν είχα καθόλου τα TESLA στο radar ακριβώς επειδή δεν γούσταρα τον Έλονα). Όπως σου είπα δεν μας βγήκε απροβλημάτιστα αλλά και με όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε πάλι ηλεκτρικό θα παίρναμε αν και μάλλον το Model Y τώρα πια.

 

1 ώρα πριν, Nos20VT είπε

Δεν ειναι δυνατον να εχει δωσει καποιος 35-50κ και να του λενε μην φορτιζεις στο 100% και μην το αφηνεις κατω απο 20% γιατι μπορει να παθει ζημια...μλκες ελεος...αμαξι πηρα οχι κινητο Νοκια με φιδακι και μπαταρια νικελιου καδμιου.

Δεν ειναι δυνατον να πηγαινει 0-100 σε 3.2 (τυχαιο νουμερο) αλλα μετα να ειναι ψοφιο και να σου καυχιεται οτι περναει και Φεραρι...και το σαξοραλο περναει φεραρι αμα λαχει ναουμε...αμαξι δεν ειναι.

Δεν ειναι δυνατον να πηγαινεις ενα ταξιδι και να μη βλεπεις ουτε ενα στο δρομο γιατι απλα δεν γινεται να ειναι στο δρομο λογω αυτονομιας, περιορισμων στην ταχυτητα και ταυτοχρονα να εχεις δωσει αυτα τα 35-50κ

Δεν ειναι δυνατον να λες οτι κανεις οικονομια και να εχεις παρει κατι τοσο ακριβο και να το συγκρινεις με την αντιστοιχη BMW η Mercedes που κανει τα ιδια λεφτα αλλα καιει περισσοτερο....αμα εχεις τοσα λεφτα και καλα κανεις σταματα τη μιζερια και παρε οτι σου γουσταρει. Πηρα 50 κ Mercedes και με νοιαζουν τα 100 ευρω βενζινη..

Ελεος..ελεος με τις αηδιες..πες γουσταρα..εκανα τη φαση...αυτο που μου ειπες..γουσταρω να ακουω το ηλεκτρικο, γουσταρω να το οδηγω, μου αρεσει η τεχνολογια, παει καλα, οντως καιει και λιγοτερο απο το μερσεντονι οποτε ειναι plus..

Το αν εσενα τωρα στην περιπτωση σου συμφαιρει γιατι στην μεν "BMW η Mercedes" που κοιταγες στα ιδια λεφτα θα εδινες στο τελος 60 με τη βενζινη και προτιμησες να δωσεις 40 ειμαι μεσα...

Όπως έγραψα και πιο πάνω ο μπελάς του βενζινάδικου, ο μπελάς του συνεργείου και το 100άρικο του καυσίμου με την μυρωδιά του δεν μου γουστάρουν. Αν μπορώ να τα αποφύγω και να έχω πολύ καλύτερες επιδόσεις στα ίδια λέφτα έστω και με αρκετούς περιορισμούς θα επιλέξω να τα αποφύγω. Συνειδητή επιλογή ξεκάθαρα. Τώρα αν κάποιος έχει τα 50000 και επειδή τα έχει δεν τον νοιάζουν τα 100 € του βενζινάδικου δικαίωμα του να κάνει ότι προτιμά. Σίγουρα δεν είμαστε όλοι ίδιοι, ωστόσο εμένα μου φαίνεται πολύ περίεργη σαν επιλογή. Ακόμα και για 150000 να μιλάγαμε θα μου φαινόταν περίεργη η επιλογή  του βενζινάδικου. Και για το καύσιμο αλλά και για την διαφορά επιδόσεων που στο Plaid π.χ. αλλά και στα Taykan/E-tron με αντίστοιχης τιμής με ΜΕΚ είναι χαοτική. 

Να συμπληρώσω ότι η αυτονομία που ανέφερα είναι για το 80% της μπαταρίας.

1 ώρα πριν, Nos20VT είπε

 

Δεν ειναι δυνατον να εχει δωσει καποιος 35-50κ και να του λενε μην φορτιζεις στο 100% και μην το αφηνεις κατω απο 20% γιατι μπορει να παθει ζημια...μλκες ελεος...αμαξι πηρα οχι κινητο Νοκια με φιδακι και μπαταρια νικελιου καδμιου.

Και Οπωσδηποτε εχεις και drawbacks οπως ειπαμε πιο πανω

Drawbacks έχεις σε όλες τις περιπτώσεις. Ποιά επιλέγεις είναι το θέμα.

Αυτά που αναφέρεις για τις μπαταρίες(αν και υπερβολικά) θα λυθούν στα επόμενα 3-5 χρόνια. Η Toyota π.χ. έχει πει ότι η εγγύηση που θα δίνει στις μπαταρίες της θα είναι για 80% της αρχικής χωρητικότητας μετά από 10 χρόνια ή 1,000,000 χλμ. Η κινέζικη CATL(ο μεγαλύτερος προμηθευτής σχετικών μπαταριών στον κόσμο) θα δίνει εγγύηση 2,000,000 χλμ(αν θυμάμαι καλά).

1 ώρα πριν, Nos20VT είπε

Δεν ειναι δυνατον να πηγαινει 0-100 σε 3.2 (τυχαιο νουμερο) αλλα μετα να ειναι ψοφιο και να σου καυχιεται οτι περναει και Φεραρι...και το σαξοραλο περναει φεραρι αμα λαχει ναουμε...αμαξι δεν ειναι.

Δεν ειναι δυνατον να πηγαινεις ενα ταξιδι και να μη βλεπεις ουτε ενα στο δρομο γιατι απλα δεν γινεται να ειναι στο δρομο λογω αυτονομιας, περιορισμων στην ταχυτητα και ταυτοχρονα να εχεις δωσει αυτα τα 35-50κ

Δεν ειναι δυνατον να λες οτι κανεις οικονομια και να εχεις παρει κατι τοσο ακριβο και να το συγκρινεις με την αντιστοιχη BMW η Mercedes που κανει τα ιδια λεφτα αλλα καιει περισσοτερο....αμα εχεις τοσα λεφτα και καλα κανεις σταματα τη μιζερια και παρε οτι σου γουσταρει. Πηρα 50 κ Mercedes και με νοιαζουν τα 100 ευρω βενζινη..

Ελεος..ελεος με τις αηδιες..πες γουσταρα..εκανα τη φαση...αυτο που μου ειπες..γουσταρω να ακουω το ηλεκτρικο, γουσταρω να το οδηγω, μου αρεσει η τεχνολογια, παει καλα, οντως καιει και λιγοτερο απο το μερσεντονι οποτε ειναι plus..

Μία χαρά είναι να έχεις επιδόσεις που δεν μπορείς να τις επαναλαμβάνεις μισή ώρα συνέχεια. Εκτός και αν μου λες ότι αυτοί που έχουν Ferrari ή Saxoralla τα πηγαίνουν μαλιοκούβαρα συνεχώς και κάνουν κόντρες σε κάθε φανάρι και μετά πηγαίνουν και στην πιστα στα Μέγαρα να κάψουνε ένα σετ λάστιχα.

Αυτό που εσύ λες ότι δεν είναι δυνατόν μάλλον δεν είναι δυνατόν για εσένα. Για εμένα μία χαρά είναι. Το ανέλυσα το σκεπτικό με το οποίο έκανα την επιλογή μου. Δεν είναι απαραίτητο να το έχεις και εσύ ούτε να συμφωνήσεις. Το περί μιζέριας ασχολίαστο γιατί δεν θα σου αρέσει αν το σχολιάσω.

1 ώρα πριν, Nos20VT είπε

Αν ομως τα ηλεκτρικα γινουν mainstream και τα ID3234234, tesla model 8785 δεν ξερω και εγω τι εχουν αντιστοιχες ιδιοτητες και καλυτερες ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ με τα αυτοκινητα που εχουμε σημερα...τοτε θα μιλησουμε σε αλλη βαση.

Το "ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ" γιατί πρέπει να είναι προϋπόθεση; Εκτός αν αναφέρεσαι στον εαυτό σου και μόνο. Τα ζυγίζουμε όταν έρθει η ώρα να κάνουμε τις αγορές μας και βάσει των αντικειμενικών κριτηρίων και των προτιμήσεων του κάνει ο καθένας την επιλογή του. Αρκετά πριν έρθει η ώρα να γίνουν τα ηλεκτρικά καλύτερα σε ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ θα έχουν κόψει τον βήχα στις ΜΕΚ οι κυβερνήσεις χωρίς να ρωτήσουν κανέναν μας. Η μόνη περίπτωση να σώσουν την παρτίδα οι ΜΕΚ ή κάποια άλλη τεχνολογία ανταγωνιστική της μπαταρίας (θεωρώ εγώ τουλάχιστον) θα είναι κάποια εξέλιξη σχετική με το υδρογόνο. Το υδρογόνο σαν τεχνολογία όμως δεν είναι ούτε εύκολη ούτε φθηνή.

24 λεπτά πριν, Diavolos666 είπε

Εγώ θέλω κινεζιά, να εκρήγνυται η μπαταρία και να αγοράζω ανταλλακτικά από aliexpress που θα έρχονται μέσω βουλγαρίας για να αποφεύγω τελωνεία!!! 😆

Διαβολάκος είσαι οπότε δεν είναι περίεργο.

Επεξ/σία από SV1EOD
Δημοσ.
21 ώρες πριν, klaftop είπε

Ο Elon απο τοτε που πηρε το twitter τα εσοδα του πεσανε 90% google it. και ειναι ολα οι δικες του βλακειες, οι οποιες επηρεασαν και την τεσλα και πεσαν κατακορυφα οι πωλησεις γιατι ολοι πλεον οι σοβαροι ανθρωποι καταλαβαν τι εστι ο musk. Για αυτο και εκανε 6-7 διαδοχικες μειώσεις τιμών σε 2 μήνες, απο κινησεις πανικου και τωρα χωρις να εχει κατι να δειξει απλα δειχνει 2 σεντονια. Ποτε παλια ο musk δεν παρουσιαζε σεντονια . 

Οσο για την Tesla δεν την έφτιαξε πρακτικά την αγόρασε με τα λεφτα από το paypal απο τον οποίο οι άλλοι τον απολύσαν από ceo γιατί είχε λεει ηλίθιες ιδέες. Και για την spacex το μυαλο είναι η γυναίκα CEO που έχει και οχι ο musk . Θες και OpenAI που διάδιδε οτι αυτός την έφτιαξε και αυτός την είχε και τώρα που έγινε διάσημη και τον ρωτάγαν αναγκάστηκε να πει ότι δεν έχει ουτε μια μετοχή. Αν σκαλίσεις την αλήθεια παιζει πααααρα πολυ ψέμα. Απλώς βάζει έξυπνο κόσμο απο κάτω να δουλεύει και τα παρουσίαζει όλα οτι τα έφτιαξε μόνος του αυτό έκανε πάντα

Ποια είναι η γυναίκα ceo;;

OpenAI is a research company founded in December 2015 by several prominent figures in the tech industry, including Elon Musk, Sam Altman, Greg Brockman, Ilya Sutskever, and John Schulman.

 

Δημοσ.
5 hours ago, manolis940 said:

Πως βγάζεις αρχικά το συμπέρασμα ότι 1Kwh που μιλάμε για το έργο που καταναλώνεται αντιστοιχεί σε ένα συγκεκριμένο αριθμό παραγόμενου έργου; Γιατί συγκρίνεις Κιλά με Kwh;

Δεν έχει σημασία βέβαια γιατί κάνουμε ανούσιες συγκρίσεις. Δεν χρειάζεται πολύ σκέψη! Για αρχή μας ενδιαφέρει η τσέπη μας. Για να κάνω 500Km με ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης θέλω X λεφτά και Y με ηλεκτρικό που φορτίζει από ηλεκτρικό δίκτυο. Δεν θα σου πω γι αυτά που φορτίζουμε με 1-2 πανελάκια απ'΄την οροφή του γκαράζ, διότι αυτό είναι game changer.

Εγώ δεν πιστεύω σε ένα μέλλον που τα ηλεκτρικά οχήματα θα είναι τα μοναδικά στον κόσμο. Βαρέα μηχανήματα με αντλίες λαδιού, δεν ξέρω αν θα καταφέρουν ποτέ να εξηλεκτριστούν και να ξεπεράσουν σε απόδοση ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης(πχ μπουλντόζες, εκσκαφείς ), αλλά το καθημερινό μας όχημα που μας πάει απ΄ το σπίτι στην δουλειά μπορεί να είναι ηλεκτρικό στις περισσότερες περιπτώσεις. Ας αφήσουμε απ' έξω τα αν θέλω να πάρω το αμάξι μου και να κάνω ένα ταξίδι 2000km που ένα απειροελάχιστο ποσοστό από εμάς θα κάνει και αξίζει εκείνη την στιγμή να ενοικιάσεις ένα άλλο όχημα κατάλληλο γι αυτή την χρήση.
Και τώρα με τους εσωτερικής καύσης, το να πάρεις ένα μεγάλο SUV μέσα στην πόλη γιατί μια φορά τον χρόνο κατεβαίνεις Πάτρα, το θεωρώ απόλυτη κουταμάρα.

Για μένα η απόδοση παίζει σημασία όσον αφορά την επιτάχυνση και την τελική όχι γιατί θέλω να τρέχω σαν τον τρελό, αλλά το πόσο εύκολα βγάζει μία ανηφόρα το αυτοκίνητο. Με αυτές τις τιμές επίσης δείχνει ότι σε πουσάρει σε μία πολύ οικονομική οδήγηση. Ας έχει και 300Km αυτονομία, θεωρώ τέτοια μικρά αυτοκίνητα για τον περισσότερο κόσμο είναι υπέραρκετα. Αλλά αν δίνει ένα τέτοιο αυτοκινήτο 35000€ γιατί να μην δώσει λίγα παραπάνω και να πας σε Tesla Model 3 που βγαίνει κάπου στα 42000€ που και καλή απόδοση έχει και οι μπαταρίες δεν χαλάνε και δεν χρειάζεται ιδιαίτερα πολύ συντήρηση.

Αν δεν πρόσεξες περρισοτεροι στην Ελλάδα και άλλα πολλά κράτη αγοράζουν αυτοκινιτα τύπου ibiza polo κλπ γιατί χωράνε στην πόλη παντού (να λέμε την αλήθεια περρισοτεροι δεν έχουν δικό τους parking) γεμίζουν σε 5 λεπτά και έχεις αυτονομία 500+ χιλομετρα κάνουν ταξίδια με αυτό τα κάνουν ακόμη και οικογενειακα αμάξια και όλο αυτό το πακέτο κάτω από 20κ

Όχι επειδή δεν θέλουν αλλά περρισοτερα άτομα δεν είναι σε θέση να διαθέσουν κάτι το παραπάνω και να πάρουν κάτι το λιγότερο η ακόμη και να έχουν 2 οχήματα ένα για πόλη άλλο για έξω

Είναι ολόκληρη σειρά από γεγονότα που οδηγούν στην απόκτηση τέτοιου αμαξιού

  • Like 1
Δημοσ.

Τα σημεία φόρτισης Tesla στην Ελλάδα σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα. Σημειωτέων ότι superchargers της Tesla βρίσκονται μόνο στο Μαρούσι.

Στιγμιότυπο οθόνης 2023-05-18, 15.59.40.png

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, SV1EOD είπε

 Με τα όποια προβλήματα(που κάποια μας χαλάσανε αρκετά) περνάμε όμορφα. Συνειδητή επιλογή το beta testing και ακριβώς για να είναι όσο γίνεται λιγότερο beta testing επειδή πρόκειται για το αμάξι της συζύγου καταλήξαμε στο ID4 και όχι στο TESLA Model Y(ούτε που πήγαμε να το δούμε, δεν είχα καθόλου τα TESLA στο radar ακριβώς επειδή δεν γούσταρα τον Έλονα). Όπως σου είπα δεν μας βγήκε απροβλημάτιστα αλλά και με όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε πάλι ηλεκτρικό θα παίρναμε αν και μάλλον το Model Y τώρα πια.

 

Όπως έγραψα και πιο πάνω ο μπελάς του βενζινάδικου, ο μπελάς του συνεργείου και το 100άρικο του καυσίμου με την μυρωδιά του δεν μου γουστάρουν. Αν μπορώ να τα αποφύγω και να έχω πολύ καλύτερες επιδόσεις στα ίδια λέφτα έστω και με αρκετούς περιορισμούς θα επιλέξω να τα αποφύγω. Συνειδητή επιλογή ξεκάθαρα. Τώρα αν κάποιος έχει τα 50000 και επειδή τα έχει δεν τον νοιάζουν τα 100 € του βενζινάδικου δικαίωμα του να κάνει ότι προτιμά. Σίγουρα δεν είμαστε όλοι ίδιοι, ωστόσο εμένα μου φαίνεται πολύ περίεργη σαν επιλογή. Ακόμα και για 150000 να μιλάγαμε θα μου φαινόταν περίεργη η επιλογή  του βενζινάδικου. Και για το καύσιμο αλλά και για την διαφορά επιδόσεων που στο Plaid π.χ. αλλά και στα Taykan/E-tron με αντίστοιχης τιμής με ΜΕΚ είναι χαοτική. 

Να συμπληρώσω ότι η αυτονομία που ανέφερα είναι για το 80% της μπαταρίας.

Drawbacks έχεις σε όλες τις περιπτώσεις. Ποιά επιλέγεις είναι το θέμα.

Αυτά που αναφέρεις για τις μπαταρίες(αν και υπερβολικά) θα λυθούν στα επόμενα 3-5 χρόνια. Η Toyota π.χ. έχει πει ότι η εγγύηση που θα δίνει στις μπαταρίες της θα είναι για 80% της αρχικής χωρητικότητας μετά από 10 χρόνια ή 1,000,000 χλμ. Η κινέζικη CATL(ο μεγαλύτερος προμηθευτής σχετικών μπαταριών στον κόσμο) θα δίνει εγγύηση 2,000,000 χλμ(αν θυμάμαι καλά).

Μία χαρά είναι να έχεις επιδόσεις που δεν μπορείς να τις επαναλαμβάνεις μισή ώρα συνέχεια. Εκτός και αν μου λες ότι αυτοί που έχουν Ferrari ή Saxoralla τα πηγαίνουν μαλιοκούβαρα συνεχώς και κάνουν κόντρες σε κάθε φανάρι και μετά πηγαίνουν και στην πιστα στα Μέγαρα να κάψουνε ένα σετ λάστιχα.

Αυτό που εσύ λες ότι δεν είναι δυνατόν μάλλον δεν είναι δυνατόν για εσένα. Για εμένα μία χαρά είναι. Το ανέλυσα το σκεπτικό με το οποίο έκανα την επιλογή μου. Δεν είναι απαραίτητο να το έχεις και εσύ ούτε να συμφωνήσεις. Το περί μιζέριας ασχολίαστο γιατί δεν θα σου αρέσει αν το σχολιάσω.

Το "ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ" γιατί πρέπει να είναι προϋπόθεση; Εκτός αν αναφέρεσαι στον εαυτό σου και μόνο. Τα ζυγίζουμε όταν έρθει η ώρα να κάνουμε τις αγορές μας και βάσει των αντικειμενικών κριτηρίων και των προτιμήσεων του κάνει ο καθένας την επιλογή του. Αρκετά πριν έρθει η ώρα να γίνουν τα ηλεκτρικά καλύτερα σε ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ θα έχουν κόψει τον βήχα στις ΜΕΚ οι κυβερνήσεις χωρίς να ρωτήσουν κανέναν μας. Η μόνη περίπτωση να σώσουν την παρτίδα οι ΜΕΚ ή κάποια άλλη τεχνολογία ανταγωνιστική της μπαταρίας (θεωρώ εγώ τουλάχιστον) θα είναι κάποια εξέλιξη σχετική με το υδρογόνο. Το υδρογόνο σαν τεχνολογία όμως δεν είναι ούτε εύκολη ούτε φθηνή.

Διαβολάκος είσαι οπότε δεν είναι περίεργο.

image.png.76edacf1e639b648da7bb5f076ef7a03.png

Αυτο ακριβως μου ειχε πει και ενας αλλος...την ιδια ατακα...μου το θυμισες. Αυτος Τεσλα..ξεκινησε και πουλησε το αλλο γιατι "εκαιγε" και κατεληξε σε τεσλα. Πουλησε ενα αυτοκινητο 18 χιλιαδες..πηρε ενα 50 και τωρα δεν καιει τιποτα. Μπορεις επισης να σχολιαζεις οτι θες. Αν ξεφυγεις υπαρχει και το report.

H Ferrari, Porsche, Lambo κ.α. ειναι αλλο πραγμα δεν συγκρινεται με ηλεκτρικα κλπ , οπως και να εχει αυτη τη στιγμη μπορει να παει περισσοτερη ωρα μαλιοκουβαρα απο ενα τεσλα η αλλο ηλεκτρικο. Επισης σε ολους τους petrol heads η τους λατρεις του αυτοκινητου...ναι νομιζω υπαρχει ενα προβληματισμος σε σχεση με το τι γουσταρουν να ακουν...ενα V8 Turbo η ενα "ιιιιιιιιιι". Εχουν και status τα αυτοκινητα...το καλυτερο VW ειναι VW...η mercedes αλλο..κ.ο.κ. Οταν και αμα θα δουμε..τοτε αλλα δεδομενα. Η Mahle ειχα διαβασει οτι θα βγαλει φορτιστη μισης ωρας...αλλα μπορει να ειναι και παλιο...

Οτι θελεις να παρεις και να παιρνεις φιλε μου, πανω απο ολα εχει σημασια να εισαι happy με τις επιλογες σου οτι και να λενε οι αλλοι...ειδικα στα υλικα αγαθα.

Αυτο ειναι το νουμερο 1 κριτηριο, για μενα τουλαχιστον σιγουρα, σε κανεναν δεν μπορεις να πεις κατι γιατι εστω και βλακεια να ειναι (σχετικη αντικειμενικοτητα του κοινου-τι πιστευουν οι περισσοτεροι ητοι υποκειμενικο) αμα σου πει αυτο μου αρεσε..Ουτε υπαρχει κατι αλλο, ακυρος θα εισαι, γιατι για εκεινον ειναι το καλυτερο και αυτο μετραει, και ειναι και το καλυτερο. Ειναι θεμα προοπτικης και αποτελεσματος.

Η "διαφωνια" μας ειναι οτι δεν δεχομαι τα αλλα επιχειρηματα σου και ουτε προκειται και το βασικο 1 του κοστους ειναι μπλεγμενο με το γουστο σου για τα ηλεκτρικα, δεν ειναι 100% λογικη...ειναι και επιθυμια στη μεση. Εγω αυριο αν εχουν Golf η Corolla ηλεκτρικο με 20-25κ και 900χιλιομετρα αυτονομια που εχει το hybrid και σημεια να το φορτιζω οπως τα βενζιναδικα αμεσως θα το παρω και με τριπλασια τιμη KW, παλι φθηνοτερο θα ειναι.

Πες μου ομως εσυ αν αυτοι που σημερα σου πουλανε καυσιμα και ενεργεια απο εκει που απο σενα κερδιζουν 100 το μηνα κατα μεσο ορο, τωρα θα στο δωσουν με 30...δεν νομιζω δυστυχως..ειναι πολυ κακοι για αυτο.

 

 

Επεξ/σία από Nos20VT

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...