Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Lucifer είπε

Ναι, όπως και για τους anti-Apple. Θλιβερή κακομοιριά να υπερασπίζεσαι ή να κράζεις την κάθε κίνηση του κάθε Musk που στην τελική δε σε αγγίζει και δε σε επηρεάζει. Αλλά εδώ χρειαζόμαστε moderating για να μην ακούμε για τις μανούλες μας άμα θέλει κάποιος να πει οτιδήποτε για AMD/Intel/NVIDIA ξερωγώ, στους ιππότες της ασφάλτου θα κολλήσουμε;

Πολύ σωστά, να μην ξεχνάμε τα CPU (flame) wars που συμβαίνουν κάθε φορά που βγαίνει κάτι στην αγορά. Τι να πω, περίμενα κάτι παραπάνω από χρήστες τεχνολογικού φόρουμ. Αγύριστα κεφάλια υπάρχουν παντού φαίνεται. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

 και επισης πουλάνε σαν ζεστο ψωμακι ΚΑΙ στην ελλαδα. με το model2 μαλλον θα τους ριξει πολυ μεγαλο ξυλο στις πωλησεις.

ναι σε κάθε φούρνο δίνουν και ένα tesla δώρο , χαμός έχει γίνει στην Ελλάδα

και φυσικά οικονομικότατα και οικολογικότατα (για να μην ξεχνιόμαστε) ....

1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Tα 34.000€ (8.000€ επιδότηση) που ζητάει ένα Model 3 full extra (Ηλιοροφή, θερμαινόμενα—ηλεκτρικά καθίσματα, 360 καταγραφικά, 300 άλογα, το πιο εξελιγμένο σύστημα Infotainment, κατανάλωση 3€/100χλμ κλπ) είναι τζάμπα.

αν είναι να σκέφτεσαι τα 3€/100 ( φυσικά δεν έχουν όλοι γκαράζ ) αντί 5 ή 10€ , τότε δε δίνεις 34 χιλιάρικα κάποιος υπο νορμάλ συνθήκες

τέλος δε σε νοιάζουν τα 300 άλογα για να πηγαίνεις καρότσα στην Εθνική πίσω απο νταλίκες , ούτε σε νοιάζουν για μέσα στην πόλη

υπο προϋποθέσεις (πολλές) είναι όντως επιλογή για κάποιους , βέβαια τα 8 χιλιάρικα της επιδότησης που πληρώνουμε απο την τσέπη μας έμμεσα δε με ενθουσιάζουν

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.

Δεν ειναι καλύτερα καρότσα στην εθνική σε ενα Tesla απ ότι σε ενα συμβατικό ?

Το γκαραζ το εχεις ή δεν το εχεις, ασχετο με το αν εχεις Tesla ή Tiguan η BMW ...

Με μέσο κύκλο ζωης 5-7 χρόνια ανα αμάξι, έχοντας ένα μεσο SUV, τα 34Κ για αρκετούς είναι εφικτό.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλα ολα αυτα, αλλα οταν θα περασουμε 100% στο ρευμα δεν νομιζω να αντεξει και πολυ η τεσλα.

Μπαταριες θα πουλαει.

Αλλα να εχεις στο παντελονι 50.000 και να τα δωσεις για τεσλα ενω θα μπορεις να παρεις π.χ μια μπεμπα ή μερσεντες δεν νομιζω να το κανουνε πολλοι.

Ο καθενας εχει την αποψη του βεβαια.

Οπως και το να τρως συνεχεια μακαρονια για να εχεις καλο αυτοκινητο.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Ρεεεε mate, εάν κοιτάξεις λίγο γύρω σου θα δεις άπειρα Peugeot 3008, NISSAN Qashqai κλπ αμάξια εκεί στα 30.000€.

Tα 34.000€ (8.000€ επιδότηση) που ζητάει ένα Model 3 full extra (Ηλιοροφή, θερμαινόμενα—ηλεκτρικά καθίσματα, 360 καταγραφικά, 300 άλογα, το πιο εξελιγμένο σύστημα Infotainment, κατανάλωση 3€/100χλμ κλπ) είναι τζάμπα.

Πολλοί τα παίρνουν μεταχειρισμένα.. Εγώ κ σε leasing βλέπω τα αμάξια που λες με τιμή από 320 ευρώ - ΦΠΑ, το Μοδελ 3 από 650...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

αν είναι να σκέφτεσαι τα 3€/100 ( φυσικά δεν έχουν όλοι γκαράζ ) αντί 5 ή 10€ , τότε δε δίνεις 34 χιλιάρικα κάποιος υπο νορμάλ συνθήκες

τέλος δε σε νοιάζουν τα 300 άλογα για να πηγαίνεις καρότσα στην Εθνική πίσω απο νταλίκες , ούτε σε νοιάζουν για μέσα στην πόλη

υπο προϋποθέσεις (πολλές) είναι όντως επιλογή για κάποιους , βέβαια τα 8 χιλιάρικα της επιδότησης που πληρώνουμε απο την τσέπη μας έμμεσα δε με ενθουσιάζουν

Πάλι τα ίδια θα λέμε ? Εάν ένας επιλέξει αμάξι με ~30.000 πάει να πει ότι είναι ζάμπλουτος και δεν τον νοιάζει να πληρώνει 80 στα βενζινάδικα ?  Το να καίει το αμάξι 3€/100χλμ ή 12€/100χλμ όπως και να το κάνουμε είναι από μόνο του κριτήριο επιλογής.

* Εννοείτε ηλεκτρικό μόνο εάν έχεις δικό σου μέρος φόρτισης. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Εάν ένας επιλέξει αμάξι με ~30.000 πάει να πει ότι είναι ζάμπλουτος και δεν τον νοιάζει να πληρώνει 80 στα βενζινάδικα ? 

αν δεν έχει 80άρια για βενζινάδικα θα πάει στα 15 χιλιάρικα , μτχ και με υγραεριο ... αυτονόητα πράγματα , τα μνημόνια μάλλον δε φτάνουν

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, korakios είπε

αν δεν έχει 80άρια για βενζινάδικα θα πάει στα 15 χιλιάρικα , μτχ και με υγραεριο ... αυτονόητα πράγματα , τα μνημόνια μάλλον δε φτάνουν

Εάν δεν έχει 80€ μπορεί να πάει με ποδήλατο. Εδώ λέμε εάν σε νοιάζει να πληρώνεις 80€ ή 20€ για να διανύσεις τα ίδια χιλιόμετρα.

Προφανώς λοιπόν και σε νοιάζει να γλιτώνεις ~ 2000€ κάθε χρόνο. (20.000χλμ).    

Και πάλι η κουβέντα ξεκίνησε για το εάν έχει ο Έλληνας λεφτά για ηλεκτρικό και σου είπα ότι προφανώς και έχει, κοιτά γύρω σου τι αμάξι κυκλοφορεί. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.

Απλά μπορεί. Αν βιαστεί όμως. Γιατί όταν γεμίσει η ευρωπαϊκή αγορά με αυτοκίνητα - κινεζιές (σαν τα ηλεκτρικά πατίνια) θα ταρακουνηθεί καλά η "παραδοσιακή" αυτοκινητοβιομηχανία. Σίγουρα, θα αλλάξουν πολλά... Λίγα από τα λογότυπα στη μάσκα των οχημάτων θα είναι αυτά που ξέρουμε δεκαετίες τώρα.

Δημοσ.

Δεν ξέρω τι κάνει ή τι δεν κάνει ο μασκ το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι ότι ότι και να λεμε-τε τα αυτοκίνητα τους είναι μακράν πολλά χρόνια μπροστά 

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, RaNd είπε

 

Με μέσο κύκλο ζωης 5-7 χρόνια ανα αμάξι, έχοντας ένα μεσο SUV, τα 34Κ για αρκετούς είναι εφικτό.

 

Τι έκανε λέει; Έχεις δει γύρω σου τι κυκλοφορεί; Και δεν εννοώ Κηφισιά, Βριλήσσια και Μαρούσι....

  • Like 1
Δημοσ.

Η αλήθεια είναι παντως ότι η τεσλα πρέπει να εισέλθει σε νέα εποχή γιατί αρχιζει να έχει σοβαρό ανταγωνισμο με πολλα παραπάνω από αξιοπρεπή επερχόμενα μοντέλα με τιμές κάτω των 30χιλιαδων, από αυτοκινητοβιομηχανίες που ξέρουν να φτιάχνουν αξιόπιστα αυτοκίνητα. (στο σοφτγουερ έχουν ένα ζήτημα βέβαια)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, klaftop είπε

Ο Elon απο τοτε που πηρε το twitter τα εσοδα του πεσανε 90% google it. ..............Απλώς βάζει έξυπνο κόσμο απο κάτω να δουλεύει και τα παρουσίαζει όλα οτι τα έφτιαξε μόνος του αυτό έκανε πάντα

Επενδυσεις δισεκατομμυριων δεν τις κρινεις σε εναν χρονο. Δωσε χρονο στο παλικαρι να δεις τι θα κανει. Τα σχεδια για Τουιτερ φτανουν στο Θεο. Ουτε ΚΑΝ εχει ξεκινησει ακομα.

Οσο για το αν το CEO ειναι γυναικα... αχρηστη πληροφορια. Υπαρχουν "Λιζα Σου", υπαρχουν κ "τρομπετες". Τα credentials πρεπει να παψουν να ειναι το τι εχεις στα εσωρουχα σου, τι ειναι το δερμα σου κ το τι κανεις στο κρεβατι σου, οταν μιλαμε για θεσεις κλειδια σε εταιριες γιγαντες (εδω που τα λεμε, σε ολες τις θεσεις/δουλειες εκτος "πεζοδρομιακες", οπου το τι εισαι σε ακριβως αυτα τα σημεια παιζει το ρολο για την επιλογη, πρεπει να παψουν αυτα τα κριτηρια).

Καλο θα ηταν ν αρχισεις να βλεπεις οτι ο κοσμος, αργα αλλα σταθερα, χωριζεται σε "πλευρα ουρανιου τοξου" κ "πλευρα μιζερων γκρι ανθρωπων" (για να στο πω ευχαριστα). Πλευρα "Χολλυγουντ/ χρωματιστα κερακια κ χαμογελα/ παρτυ γενεθλιων με χιπ χοπ" κ πλευρα "Ρωσσια/ ασπρομαυρα ανεκφραστα προσωπα μεγαλων ανθρωπων/ πενθυμη κλασσικη μουσικη". Κ ναι, για καποιον περιεργο λογο, υπαρχουν πολλοι ανθρωποι που (ποιος ξερει γιατι) προτιμαν την δευτερη επιλογη. Αν εμεις, λοιπον, χρησιμοποιησουμε αυτο ως κριτηριο για να καταλαβουμε εναν διευθυντη, μια εταιρια, η μια πολιτικη λανσαρισματος προιοντων, τι θα καταλαβουμε? Τιποτα.

Αν τυχει να εισαι απ την πλευρα που βγαινει το προιον, θα τα βλεπεις ολα καλα (π.χ. Φατσοβιβλιο κ ουρανιο τοξο). Αν εισαι απ την αλλη (π.χ. Φατσοβιβλιο κ πενθυμη κλασσικη μουσικη) θα σου φαινονται ολα χαλια. Ομως το προιον προοριζεται να εχει ολικη εμβελεια, οχι μονο στη μια πλευρα....

Για τα υπολοιπα που λες, συμφωνω. Αλλα αυτα δεν κανουν ολοι?

15 ώρες πριν, Nos20VT είπε

Τι να σου πω...δεν νομιζω πως η τεσλα θα ανταγωνιστει στα ισα τους μεγαλους κατασκευαστες οταν ολοι βγαλουν σοβαρα ηλεκτρικα γιατι τωρα αυτα ειναι για το hype.............Γενικα υπαρχουν ανθρωποι που ενθουσιαζονται...νομιζει κανεις οτι επειδη ο αλλος εχει βγαλει κατι πρωτοποριακο ειναι ισαξιος με τον αλλο που εχει μπιζνα ποιοτητας 70 χρονια...νταξει τι να πω εγω, ο καθενας την αποψη του.

Ναι,σωστα, αλλα παντα υπαρχουν οι εταιριες που σεβονται τον εαυτο τους κ ξεκιναν δυνατα, δλδ. σεβομενες τον πελατη κ δινοντας ποιοτητα (πολλες με ηλεκτρονικα ως παραδειγμα, οπου η χαμηλη ποιοτητα ισουται με προιον που δεν δουλευει, αρα προεξοφλει κ το τελος της εταιριας πριν ανοιξει φτερα). 

Ο Ελονας θελει να φτιαξει τις δικες του πολεις στο διαστημα. Εκει το παει. Τωρα ποσο καλα το κανει αυτο, ο καιρος θα δειξει. Σημερα το παιζει συντηριτικος κ στην σπαει κ αρεσει σε μενα. Χτες ηταν προοδευτικος κ αρεσε σε σενα, οχι σε μενα. Αυριο θα ξαναγινει προοδευτικος, μεθαυριο συντιρητικος. Καταλαβαινεις τι παιζει? Η κακια αληθεια (δυστυχως) ειναι οτι ειμαστε "οπαδακια". Κ καποιες φορες κρινουμε "οπαδικα". Δεν θα επρεπε. Γιατι τιποτε απο αυτα δεν ειναι παραπανω απο βιτρινα. Θα επρεπε να κρινουμε το προιον ως προιον, χωρις χρωματακια κ φρου φρου κ αρωματα. Παντα να εχουμε στο μυαλο μας τις εργατωρες που θα λυωσουμε για ενα απ τα προιοντα αυτα. Αυτο ειναι που θα επρεπε να μας απασχολει. 

Αν το δεις ετσι, ο Ελονας δεν ειναι ο μονος με παραλια με πινακιδες "προσοχη στους κ@λ@μπ@ρ@δες" (αν θυμασαι το καλαμπουρι).... Στην ιδια παρεουλα ειναι με τους υπολοιπους. Εμεις ειμαστε απ εξω. Ξερουμε αν καποιοι απ τους "μεγαλους" εχουν μετοχες Τεσλα? Οχι. Σου βαζω στοιχημα οτι εχουν. Ξερουμε αν ο Ελονας εχει μετοχες BMW? Οχι. Σου βαζω στοιχημα οτι εχει. Ε, λοιπον? 

Ο μοναδικος λογος που υποστηριζω Τεσλα (κ ηλεκτρονικα γενικοτερα) ειναι η ενοχληση μου με τις χαλασμενες εξατμισεις... Τοσα χρονια κ το κρατος δεν λεει να το φτιαξει το ζητημα (κ ουτε προκειται ποτε). Αντε λοιπον, να παμε στα ηλεκτρικα, γιατι ειμαστε κ@φρ@ι κ δεν αντεχεται πια το ζητημα, κ ας κανουν κ 50Κ το καθενα!! Τωρα ειναι καλυτερος ο Ελονας, η ο Πηδικ@υλας, η ο Χατζητυροπιτας? who gives a f*** honestly.....

Επεξ/σία από SilverMachine
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, korakios είπε

υπο προϋποθέσεις (πολλές) είναι όντως επιλογή για κάποιους , βέβαια τα 8 χιλιάρικα της επιδότησης που πληρώνουμε απο την τσέπη μας έμμεσα δε με ενθουσιάζουν

Οι προϋποθέσεις δεν είναι πολλές, είναι λίγες και συγκεκριμένες και τις πληρούν αρκετοί αν και σίγουρα όχι όλοι. Όταν πέσουν οι τιμές των αυτοκινήτων(να είναι καλά ο Έλονας και οι κινέζοι, αυξηθεί η αυτονομία και η ταχύτητα φόρτισης(3-5 χρόνια υπομονή), αυξηθούν οι διαθέσιμοι φορτιστές και πέσουν οι τιμές φόρτισης στον φορτιστή του βενζινάδικου-σούπερ μάρκετ αυτές οι προϋποθέσεις θα πάψουν να υπάρχουν.

Δεν είμαι υπέρ του Έλονα, γενικώς δεν τον χωνεύω για διάφορα που έχει κάνει και κυρίως έχει πει. Αλλά μόνο τι έχει κάνει η SPACE X να κοιτάξεις δεν μπορείς να μην του βγάλεις το καπέλο.

Άλλο δεν τον χωνεύω και άλλο δεν τον παραδέχομαι(όχι όπως ο Κοντοπίδης στην επιστολή που έστειλε στον Παπακαλιάτη):

https://www.youtube.com/watch?v=WjR4eHQjtM

Edit. Να συμπληρώσω πως ούτε εμένα με ενθουσιάζουν τα 8 χιλιάρικα της επιδότησης(αν και τα πήρα) αλλά δεν μπορεί ο κόσμος να κινείται από το τι ενθουσιάζει μεμονωμένα εμένα ή εσένα. Ο λόγος που δεν με ενθουσιάζουν από την άλλη δεν είναι αυτά καθεαυτά τα 8 χιλιάρικα αλλά τα πολλά άλλα που δίνουν αριστερά-δεξιά χωρίς να ρωτάνε κανένα.

Επεξ/σία από SV1EOD
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

17 ώρες πριν, alexpap είπε

Η άχρηστη είδηση της ημέρας.

Πόσα Tesla έχει ο Μέσος Έλληνας ;

Απάντηση

2x10-7

Γιατί τόσα;

Δύο (2) γιατί δεν τον κόβω να έχει πουλήσει πάνω από δύο (2) Tesla σε όλη την Ελλάδα εγώ δεν έχω δει να κυκλοφορεί κανένα και 10-7 γιατί δέκα εκατομμύρια είναι ο τρέχων πληθυσμός της Ελλάδας. Για να βρούμε τον Μέσο όρο κατοχής Tesla του Έλληνα διαιρούμε το Πλήθος των μοντέλων που έχει πουλήσει με τον τρέχων Πληθυσμό της Ελλάδος.

Σημείωση:

Και αφού πάνε τόσο καλά οι πωλήσεις εδώ γιατί μας τα πρήζετε με τα Tesla.

Μήπως σας ταΐζει  ο Musk και του κάνετε συνέχεια προμοντάρισμα.

Είμαστε τεχνολογικό forum και είναι το πιο τεχνολογικά εξελιγμένο όχημα. Παραμένει επίσης ακόμη πρωτοπόρος στην τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων.

Το ότι δεν έχεις δει Tesla μου θυμίζει κάτι δικαιολογίες τύπου δεν έχω δει κανένα με covid άρα. ...

Προσωπικά έχω οδηγήσει ένα model 3(αγορασμένο όχι test drive) γνωρίζω άλλα 2 άτομα που έχουν model 3 και έχει πάρει και το μάτι μου ένα model S στην περιοχή μου.

Επεξ/σία από manolis940

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...