Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τριζουν ρα κοκκαλα του Τεσλα που χρησιμοποιει το ονομα του σε κουβαδια ο Μασκ.....

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, SilverMachine είπε

Θυμασαι την πλακιτσα που επεφτε οταν η SpaceX ηταν στα αρχικα σταδια κι σκαγαν πυραυλοι στον αερα?

Θυμασαι τα φασκελα οταν η Τεσλα ξεκινουσε κ εψαχνε εργοστασιο για παραπανω παραγωγη κ ολοι λεγαν οτι μας δουλευει? 

Το δουλεματακι (κ την χολη) που επεσε απ οταν πηρε το Τουιτερ?

Να το δεις που ο Ελονας θα γινει η κορυφη της κορυφης μια μερα. Για εκει τον ετοιμαζουν κ ηδη ειναι στην πορεια για εκει. Το Τουιτερ σε λιγο θα γινει YouTube No2, με λεφτα, διαφημισεις, λιγοτερη λογοκρισια κ ολα τα σεα κ τα μεα. Θα γινει η γνωστη "πλατφορμα Χ" (αυτη που θα τα κανει ολα, που ειναι κ ο δεδηλωμενος στοχος του Ελονα). Καταλαβαινεις τι δισεκατομμυριο εχει να πεσει σε τετοια περιπτωση.... Κ τι μοντελα θα λανσαρει η Τεσλα μετα.... Ηδη περπαταω στο δρομο εδω Αθηνα κ καθε μερα βλεπω κ απο ενα...

Αμφιβαλω εαν εστω κ μια εταιρια του θα πεσει εξω. Αν ζησουμε να δουμε κ αποικια στον Αρη, εκει θα γινει της κακομοιρας, γιατι θα τα χρησιμοποιησει ολα επι τοπου. 

Δεν νομιζω οτι ειναι ο ιδιος που επιβλεπει τις γραμμες παραγωγης, ουτε τον σχεδιασμο. Αν εχει το τελικο "οκ" ειναι ζητημα. Τα CEO  κανουν κουμαντο κ αυτα μπορει να εχουν συνολικα περισσοτερα απο 50 χρονια εμπειριας. Μετα, δεν υπολογιζεις κ αυτους που δωσαν τα δις για να φτιαχτουν τα εργοστασια (γιατι ο Ελονας μπορει να εχει λεφτα, αλλα οταν κανει επεκταση δανειζεται το πακετο απο τραπεζιτες). Δεν νομιζω οτι τα δινουν αβλεπι... καποιο λογο θα εχουν, γιατι στο μελλον παλι θα ξαναπαει κ θα τον ξαναγεμισουν πακετα, για την επομενη μπιζνα που θα ασχοληθει. 

Δειξε εμπιστοσυνη σε αυτους που του κανουν πλατες στην τελικη (η νομιζεις οτι φτιαχνει την μια εταιρια πισω απ την αλλη, ολες πανε τουμπανο, ανακοινωνει τον ενα στοχο μετα τον αλλο, ολα του ερχονται απο δεξια, κ ειναι ενας μοναχουλης/ τυχερουλης/ παλαβουλης, που ολοι τον κανουν χρυσο κ αυτος ανεμοσκορπιζει δις ελπιζοντας?? εδω εμεις ενα στεκι για καστανα ξεκιναμε κ ο πλανητης πεφτει να μας απαυτωσει κ ο Ελονας ειναι στην δεκατη εταιρια δισεκατομμυριων κ ακομα ολα του πανε μελι??? χαχαα.... κατι εγινε εκει κατω στην Αφρικη που ηταν ε??? χαχαχαααα)

Ο Elon απο τοτε που πηρε το twitter τα εσοδα του πεσανε 90% google it. και ειναι ολα οι δικες του βλακειες, οι οποιες επηρεασαν και την τεσλα και πεσαν κατακορυφα οι πωλησεις γιατι ολοι πλεον οι σοβαροι ανθρωποι καταλαβαν τι εστι ο musk. Για αυτο και εκανε 6-7 διαδοχικες μειώσεις τιμών σε 2 μήνες, απο κινησεις πανικου και τωρα χωρις να εχει κατι να δειξει απλα δειχνει 2 σεντονια. Ποτε παλια ο musk δεν παρουσιαζε σεντονια . 

Οσο για την Tesla δεν την έφτιαξε πρακτικά την αγόρασε με τα λεφτα από το paypal απο τον οποίο οι άλλοι τον απολύσαν από ceo γιατί είχε λεει ηλίθιες ιδέες. Και για την spacex το μυαλο είναι η γυναίκα CEO που έχει και οχι ο musk . Θες και OpenAI που διάδιδε οτι αυτός την έφτιαξε και αυτός την είχε και τώρα που έγινε διάσημη και τον ρωτάγαν αναγκάστηκε να πει ότι δεν έχει ουτε μια μετοχή. Αν σκαλίσεις την αλήθεια παιζει πααααρα πολυ ψέμα. Απλώς βάζει έξυπνο κόσμο απο κάτω να δουλεύει και τα παρουσίαζει όλα οτι τα έφτιαξε μόνος του αυτό έκανε πάντα

Επεξ/σία από klaftop
  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Nos20VT είπε

για οτι εχουν ατελειες στα κενα καπω/φτερα κλπ...γενικα η ποιοτητα δεν ειναι η ιδια με τους μεγαλους κατασκευαστες, δεν σημαινει οτι ειναι ο κανονας.

Αλλα θα δουμε..οταν ολοι βγαλουν ηλεκτρικα με 15κ που λεει ο λογος..ας παρει ο κοσμος Μασκ...εγω θα παρω τογιοτα και vw...και αυτο γιατι δεν θεωρω οτι θα ειναι μπροστα σε εμβελεια κλπ τα Τεσλα..τωρα αν μου πεις οτι θα εχει 20" οθονη οκ μπορει...

Ναι, έλα, 2018, ένας κύριος εδώ σας ψάχνει. 

Πέρα από την πλάκα, τα panel gaps αυτή τη στιγμή είναι σχεδόν όσο είναι και στους "legacy" κατασκευαστές, με εξαίρεση την γραμμή στο Fremont, εκεί μάλλον είναι ακόμα αυξημένα. 

Και άντε πες ότι δεν θες Τέσλα μιας και είναι "άθλια" αμάξια. Η επιλογή σου είναι VW? Σοβαρά; Την εταιρεία που σκότωσε γύρω στα 3000 άτομα γιατί δεν τόλμησε να παραδεχτεί ότι ο κινητήρας της ήταν τέρμα για τα ανάθεμα σε θέματα ρύπων; Την εταιρεία με το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ software suite αυτή τη στιγμή απ'όλους τους μεγάλους;

Το ξες ότι η ποινή στην VW από τα διεφθαρμένα κράτη ήταν απλά να στήσουν ένα δίκτυο φόρτισης (για να μην χάσουν τα λεφτουδακια από τις γραμμές παραγωγής), έτσι; Για ψάξε Electrify America να δεις φοβερή ποιότητα λογισμικού, που το 70% των stalls δεν δουλεύει σχεδόν ποτέ. Και θα εμπιστευτείς αυτή την εταιρεία με την ζωή σου στο δρόμο;

 

Τι να πω, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. 

4 λεπτά πριν, klaftop είπε

Ο Elon απο τοτε που πηρε το twitter τα εσοδα του πεσανε 90% google it. και ειναι ολα οι δικες του βλακειες, οι οποιες επηρεασαν και την τεσλα και πεσαν κατακορυφα οι πωλησεις γιατι ολοι πλεον οι σοβαροι ανθρωποι καταλαβαν τι εστι ο musk. Για αυτο και εκανε 6-7 διαδοχικες μειώσεις τιμών σε 2 μήνες, απο κινησεις πανικου και τωρα χωρις να εχει κατι να δειξει απλα δειχνει 2 σεντονια. Ποτε παλια ο musk δεν παρουσιαζε σεντονια ..

Στην αρχή ίσως, τώρα απλά δεν ισχύει, πολλοί διαφημιστές συνέχισαν ή επέστρεψαν στο Twitter. Επιπλέον οι πωλήσεις των Τέσλα δεν "έπεσαν" ποτέ, απλά δεν αυξανόταν ο ρυθμος όπως ήθελε το board και αποφάσισαν price cuts για να τονώσουν τη ζήτηση. 

Δεν με πιστεύεις; Ας δούμε τι έχει να πει ο Jim Farley, CEO of Ford Motor Company για αυτό:

 

https://www.reuters.com/business/autos-transportation/ford-ceo-says-price-cuts-ev-market-a-worrying-trend-2023-05-03/

Η Ford έχασε 2+ δις από τα ηλεκτρικά, απώλεια που ευτυχώς ισοστάθμισε η πώληση συμβατικών και χονδρικής (Ford Blue). Όταν λέει ότι ανησυχεί για τις μειώσεις πολύ απλά λέει ότι αν συνεχίσουμε έτσι τα ηλεκτρικά θα μας κοστίζουν παραπάνω από όσα βγάζουμε από ICE. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, realHGA είπε

Ναι, έλα, 2018, ένας κύριος εδώ σας ψάχνει. 

Πέρα από την πλάκα, τα panel gaps αυτή τη στιγμή είναι σχεδόν όσο είναι και στους "legacy" κατασκευαστές, με εξαίρεση την γραμμή στο Fremont, εκεί μάλλον είναι ακόμα αυξημένα. 

Και άντε πες ότι δεν θες Τέσλα μιας και είναι "άθλια" αμάξια. Η επιλογή σου είναι VW? Σοβαρά; Την εταιρεία που σκότωσε γύρω στα 3000 άτομα γιατί δεν τόλμησε να παραδεχτεί ότι ο κινητήρας της ήταν τέρμα για τα ανάθεμα σε θέματα ρύπων; Την εταιρεία με το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ software suite αυτή τη στιγμή απ'όλους τους μεγάλους;

Το ξες ότι η ποινή στην VW από τα διεφθαρμένα κράτη ήταν απλά να στήσουν ένα δίκτυο φόρτισης (για να μην χάσουν τα λεφτουδακια από τις γραμμές παραγωγής), έτσι; Για ψάξε Electrify America να δεις φοβερή ποιότητα λογισμικού, που το 70% των stalls δεν δουλεύει σχεδόν ποτέ. Και θα εμπιστευτείς αυτή την εταιρεία με την ζωή σου στο δρόμο;

 

Τι να πω, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. 

Στην αρχή ίσως, τώρα απλά δεν ισχύει, πολλοί διαφημιστές συνέχισαν ή επέστρεψαν στο Twitter. Επιπλέον οι πωλήσεις των Τέσλα δεν "έπεσαν" ποτέ, απλά δεν αυξανόταν ο ρυθμος όπως ήθελε το board και αποφάσισαν price cuts για να τονώσουν τη ζήτηση. 

Δεν με πιστεύεις; Ας δούμε τι έχει να πει ο Jim Farley, CEO of Ford Motor Company για αυτό:

 

https://www.reuters.com/business/autos-transportation/ford-ceo-says-price-cuts-ev-market-a-worrying-trend-2023-05-03/

Η Ford έχασε 2+ δις από τα ηλεκτρικά, απώλεια που ευτυχώς ισοστάθμισε η πώληση συμβατικών και χονδρικής (Ford Blue). Όταν λέει ότι ανησυχεί για τις μειώσεις πολύ απλά λέει ότι αν συνεχίσουμε έτσι τα ηλεκτρικά θα μας κοστίζουν παραπάνω από όσα βγάζουμε από ICE. 

Ελονας μονο φιλε καταλαβα.

Αν κανετε παιδι να το βγαλετε DPG7000

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Nos20VT είπε

Ελονας μονο φιλε καταλαβα.

Αν κανετε παιδι να το βγαλετε DPG7000

Το επιχείρημα έχασα, κάπου θα μου έπεσε μάλλον. Τέλος πάντων, καλή οδήγηση!

 

 

 

Υ.Γ: Όσα "κολλήματα" έχω δει σε Τέσλα φτιάχνουν με 12 δευτερόλεπτα force reboot του MCU από το τιμόνι. Όσα θέματα έχουν τα VW αλλά και τα BMW φτιάχνουν με μια ωραιότατη επίσκεψη σε σέρβις (με όποιο κόστος, ο τσαμπας πέθανε), διότι ο όρος Over-The-Air Update μάλλον δεν έχει φτάσει ακόμα στα αυτιά των Γερμανών. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, realHGA είπε

Το επιχείρημα έχασα, κάπου θα μου έπεσε μάλλον. Τέλος πάντων, καλή οδήγηση!

 

 

 

Υ.Γ: Όσα "κολλήματα" έχω δει σε Τέσλα φτιάχνουν με 12 δευτερόλεπτα force reboot του MCU από το τιμόνι. Όσα θέματα έχουν τα VW αλλά και τα BMW φτιάχνουν με μια ωραιότατη επίσκεψη σε σέρβις (με όποιο κόστος, ο τσαμπας πέθανε), διότι ο όρος Over-The-Air Update μάλλον δεν έχει φτάσει ακόμα στα αυτιά των Γερμανών. 

Ρε φίλε μου καλά κάνεις, δεν υπάρχει θέμα αυτό σου λέω...ότι θέλεις και ότι σου αρέσει παίρνεις.

Λέμε κάτι και κόλλησες και βάζεις βιντεάκια να μου αποδείξεις τι?? Εχω και εγώ να σου πω πολλά, δεν με νοιάζει να σου αλλάξω γνώμη.Δικαιωμα σου ότι γουστάρεις 

Τα επιχειρήματα σου είναι άκυρα για μένα ναι!Αλλά οκ..

Δημοσ.
1 ώρα πριν, CptBill είπε

Καλό είναι να μην ξεχνάμε να πάρουμε τη πρωινή δόση του φαρμάκου μας.

Επίσης έχουν ταξινομηθεί περίπου ~1700 tesla στη χώρα μας

Δηλαδή δεν είναι 2x10-7 αλλά 1700x10-7= 17x10-5 δεν το λες και μικρό το σφάλμα μου αλλά μηδέν και αυτό το λες σίγουρα μέχρι να φτάσουν οι πωλήσεις του το μισό εκατομμύριο.

Και δεν μας λέτε τουλάχιστον πόσο είναι ο βαθμός διείσδυσης των ηλεκτροκίνητων σε σχέση με τα άλλα βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα, φυσικού αέριου. Τα αυτοκίνητα φυσικού αερίου είναι περισσότερα από τα ηλεκτροκίνητα αλλά αυτά δεν είναι τεχνολογία για να τα διαφημίζεται.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακούμε και ηλεκτρικά δεν βλέπουμε.

Σημείωση:

Και στο μέλλον θα καίμε κάρβουνο, στον εγκέφαλο σίγουρα.

 

  • Confused 1
Δημοσ.

γιατι σας ποναει τοσο ο ελον και η τεσλα? αρχικα ειναι οντως πολυ μπροστα απο τους αλλους και επισης πουλάνε σαν ζεστο ψωμακι ΚΑΙ στην ελλαδα. με το model2 μαλλον θα τους ριξει πολυ μεγαλο ξυλο στις πωλησεις. εχει ενα δικτυο διανομης αντιστοιχο με εταιριες 100 ετων και πωλησεις ηλεκτρικων που οι αλλοι ακομα δεν εχουν πιασει. οδηγει τις εξελιξεις ειτε σας αρεσει ειτε οχι και στην τελικη μια εταιρια ειναι που προσπαθει να κερδισει μεριδιο αγορας και το καταφερνει.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Όσο και να μας ζαλίσετε τον έρωτα με τα ΤΕΣΛΑ, με τέτοιους μισθούς που έχει η Ελλάδα, κ με το κόστος ζωής να αυξάνει σε όλους τους τομείς. Θα πουλάει μόνο για εταιρικά leasing σε μανατζαρέους κ ενοικίαση στη Μύκονο,  Σαντορίνη κ Κρήτη.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, alexpap είπε

Δηλαδή δεν είναι 2x10-7 αλλά 1700x10-7= 17x10-5 δεν το λες και μικρό το σφάλμα μου αλλά μηδέν και αυτό το λες σίγουρα μέχρι να φτάσουν οι πωλήσεις του το μισό εκατομμύριο.

Και δεν μας λέτε τουλάχιστον πόσο είναι ο βαθμός διείσδυσης των ηλεκτροκίνητων σε σχέση με τα άλλα βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα, φυσικού αέριου. Τα αυτοκίνητα φυσικού αερίου είναι περισσότερα από τα ηλεκτροκίνητα αλλά αυτά δεν είναι τεχνολογία για να τα διαφημίζεται.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακούμε και ηλεκτρικά δεν βλέπουμε.

Σημείωση:

Και στο μέλλον θα καίμε κάρβουνο, στον εγκέφαλο σίγουρα.

 

According to the International Energy Agency (IEA), global electric vehicle sales are set to climb 35% in 2023 from the previous year to a record 14 million units1 which would bring the global electric sales share to around 18%, up from 14% in 2022

Εαν όντως φτάσουν να ειναι στο ~20% φέτος μιλάμε για μεγάλο κλάμα και λουκέτα, στο προσεχές μελλον οι πωλήσεις θα ανέβουν δραματικά.   

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 3
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, Dhmosios_Ypalilos είπε

Όσο και να μας ζαλίσετε τον έρωτα με τα ΤΕΣΛΑ, με τέτοιους μισθούς που έχει η Ελλάδα, κ με το κόστος ζωής να αυξάνει σε όλους τους τομείς. Θα πουλάει μόνο για εταιρικά leasing σε μανατζαρέους κ ενοικίαση στη Μύκονο,  Σαντορίνη κ Κρήτη.

 

Ρεεεε mate, εάν κοιτάξεις λίγο γύρω σου θα δεις άπειρα Peugeot 3008, NISSAN Qashqai κλπ αμάξια εκεί στα 30.000€.

Tα 34.000€ (8.000€ επιδότηση) που ζητάει ένα Model 3 full extra (Ηλιοροφή, θερμαινόμενα—ηλεκτρικά καθίσματα, 360 καταγραφικά, 300 άλογα, το πιο εξελιγμένο σύστημα Infotainment, κατανάλωση 3€/100χλμ κλπ) είναι τζάμπα.

  • Like 3
  • Thanks 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

γιατι σας ποναει τοσο ο ελον και η τεσλα? αρχικα ειναι οντως πολυ μπροστα απο τους αλλους και επισης πουλάνε σαν ζεστο ψωμακι ΚΑΙ στην ελλαδα. με το model2 μαλλον θα τους ριξει πολυ μεγαλο ξυλο στις πωλησεις. εχει ενα δικτυο διανομης αντιστοιχο με εταιριες 100 ετων και πωλησεις ηλεκτρικων που οι αλλοι ακομα δεν εχουν πιασει. οδηγει τις εξελιξεις ειτε σας αρεσει ειτε οχι και στην τελικη μια εταιρια ειναι που προσπαθει να κερδισει μεριδιο αγορας και το καταφερνει.

Κανέναν δεν νομίζω πως πονάει, είτε ο Elon, είτε η Tesla. Το πρόβλημα προκύπτει από την προκλητική προσκόλληση ανθρώπων που φέρονται σα να έχουν σημαντικό μετοχικό κεφάλαιο στην (όποια) Tesla, ή Apple, ή Xiaomi και το cult of personality που δημιουργούν σαν καλοί σφουγγοκωλάριοι για να ενισχύσουν την εμμονή τους με το brand, καθώς αυτό τους δίνει μια ψευδαίσθηση ταυτότητας -κάτι που εκμεταλλεύεται φυσικά όποιο marketing department σέβεται τον εαυτό του.

tldr δεν είναι ο τσοπάνης το πρόβλημα, είναι το ότι πολλών προβάτων οι γονείς είναι εμφανώς αδέρφια.

  • Like 3
  • Confused 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Lucifer είπε

Κανέναν δεν νομίζω πως πονάει, είτε ο Elon, είτε η Tesla. Το πρόβλημα προκύπτει από την προκλητική προσκόλληση ανθρώπων που φέρονται σα να έχουν σημαντικό μετοχικό κεφάλαιο στην (όποια) Tesla, ή Apple, ή Xiaomi και το cult of personality που δημιουργούν σαν καλοί σφουγγοκωλάριοι για να ενισχύσουν την εμμονή τους με το brand, καθώς αυτό τους δίνει μια ψευδαίσθηση ταυτότητας -κάτι που εκμεταλλεύεται φυσικά όποιο marketing department σέβεται τον εαυτό του.

tldr δεν είναι ο τσοπάνης το πρόβλημα, είναι το ότι πολλών προβάτων οι γονείς είναι εμφανώς αδέρφια.

Το ίδιο δεν θα μπορούσαμε όμως να πούμε και για τους "Αντι-Μασκ"; Μπήκα στο προφίλ μου μετά από τόσο καιρό γιατί βαρέθηκα το echo chamber συνεχώς να κοροϊδεύει (9.5/10 περιπτώσεις χωρίς επιχειρήματα) οτιδήποτε έχει σχέση με Tesla, SpaceX, Musk, χωρίς να δει αν είναι όντως άξιο χλευασμού. 

Θα περίμενε κανείς με όλους τους ειδήμονες εδώ ότι η Ελλάδα θα είχε τουλάχιστον 2-3 EV startups και 1 commercial spaceflight startup.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, realHGA είπε

Το ίδιο δεν θα μπορούσαμε όμως να πούμε και για τους "Αντι-Μασκ"; Μπήκα στο προφίλ μου μετά από τόσο καιρό γιατί βαρέθηκα το echo chamber συνεχώς να κοροϊδεύει (9.5/10 περιπτώσεις χωρίς επιχειρήματα) οτιδήποτε έχει σχέση με Tesla, SpaceX, Musk, χωρίς να δει αν είναι όντως άξιο χλευασμού. 

Θα περίμενε κανείς με όλους τους ειδήμονες εδώ ότι η Ελλάδα θα είχε τουλάχιστον 2-3 EV startups και 1 commercial spaceflight startup.

Ναι, όπως και για τους anti-Apple. Θλιβερή κακομοιριά να υπερασπίζεσαι ή να κράζεις την κάθε κίνηση του κάθε Musk που στην τελική δε σε αγγίζει και δε σε επηρεάζει. Αλλά εδώ χρειαζόμαστε moderating για να μην ακούμε για τις μανούλες μας άμα θέλει κάποιος να πει οτιδήποτε για AMD/Intel/NVIDIA ξερωγώ, στους ιππότες της ασφάλτου θα κολλήσουμε;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...