Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, andreas-d είπε

Σωστά αν δεν υπάρχει στο βιβλίο σέρβις ο ελενχος στα 500χλμ?  

Τοτε η αντιπροσωπεια του λεει μπαρουφες ειναι παρανομη και υποχρεούτε να του καλυψει την εγγυηση.Μονο οτι αναφερει το βιβλιαρακι συντήρησης ειναι νομιμο. Οποτε ακολουθει τις νομιμες διαδικσισες η στελνει επιστολη στην εισαγωγική η ακομα και στην ιδια την χιουνται

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
Μόλις τώρα, filipprin είπε

Τοτε η αντιπροσωπεια του λεει μπαρουφες ειναι παρανομη και υποχρεούτε να του καλυψει την εγγυηση.Μονο οτι αναφερει το βιβλιαρακι συντήρησης ειναι νομιμο.

Τα 500χλμ τα λεει ο ΤΣ,μπορεί να είναι το ετήσιο σέρβις ,το οποίο απο την στιγμή που δεν κάνει χλμ να ήταν τόσα χλμ στον χρόνο.

Οπως και να έχει  σίγουρα δεν έχουμε όλες τις πληροφορίες.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Τα 500χλμ τα λεει ο ΤΣ,μπορεί να είναι το ετήσιο σέρβις ,το οποίο απο την στιγμή που δεν κάνει χλμ να ήταν τόσα χλμ στον χρόνο.

Σωστα τα λες και ειναι παρα πολυ πιθανο,αλλα και παλι πρεπει να το αναφερει το βιβλιο συντηρησης το οποιο φυσικα ειναι πολυ πιθανο υπο αυτη την μορφη να το αναφέρει.

Αυτο που λεμε μια υποχρεωτικη αλλαγη λαδιων στον χρονο ανεξαρτητου χιλιομετρων

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 17/5/2023 στις 12:15 ΜΜ, zaftheo είπε

είναι δυνατόν ένα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ως άνω να βγάζει ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΟΜΙΚΗ ΒΛΑΒΗ

ναι, ανεξαρτήτως μάρκας , αστοχία υλικού

4 ώρες πριν, filipprin είπε

Αυτο που λεμε μια υποχρεωτικη αλλαγη λαδιων στον χρονο ανεξαρτητου χιλιομετρων

διαβάζοντας τον καφέ , μάλλον ο TS άφησε κάποιο σέρβις (μάλλον τα λάδια) και βρήκαν ευκαιρία να τον βγάλουν εκτός εγγύησης

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι, ανεξαρτήτως μάρκας , αστοχία υλικού

διαβάζοντας τον καφέ , μάλλον ο TS άφησε κάποιο σέρβις (μάλλον τα λάδια) και βρήκαν ευκαιρία να τον βγάλουν εκτός εγγύησης

μην παρέληψε όλα τα σέρβις 4 χρόνια. Περίεργο μου φένεται που πάει πρώτη φορά στα 10κ ακριβώς

  • Like 2
Δημοσ.

Και κανενα service να μην εκανε, δεν εχω δει σχεδον καμμια εταιρια να λεει κατι για σασμαν πριν τα 80k - 100k. Οποτε παπαριτσες για να το βγαλουν εκτος. Καθαρα αστοχια στα 10k εκτος αν ειναι αουγκανος και καρφωνε τις ταχυτητες…

Δημοσ.

 

Αγαπητοί καταρχάς ευχαριστώ σας για τα σχόλια, όλα πολύτιμα.
Το αυτοκίνητο ναι αγοράστηκε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ από εμένα, με χρηματοδοτική μόσθωση μέσω AVIS τον Νοέμβριο 2018. Και κατόπιν τον Νοέμβριο 2022 το εξαγόρασα. Που να ήξερα...
Ως προς τα σέρβις:

  1. Σύμφωνα με ρητή πρόβλεψη του μισθωτήριου συμβολαίου "Η AVIS είναι υπεύθυνη και οφείλει να συντηρεί τα οχήματά της ...κοκ".
  2. Μεσολάβησε λοιπόν η εποχή ΚΟΒΙΝΤ και σέρβις μικρό δεν εκλήθη το αυτοκίνητο καν να πραγματοποιήσει, ολοκαίνουργιο γαρ.
  3. Εντούτοις έγινε σερβις "ΜΙΚΡΟ" όπως το αποκάλεσε η AVIS τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ 2022 όπου αναφέρει μεταξύ άλλων ότι "έγινε έλεγχος διαρροών, υγρών κοκ".

Ως εκ τούτου, και με τόσο κοντινο σέρβις πώς είναι δυνατόν να βγάζει κιβώτιο ταυχτήτων;

Ως προς τη χρήση, επίσης, αυτή έγινε για τα λίγα αυτά χιλιόμετρα από έμπεριο οδηγό και ούτε καν πάνω από 140 χλμ δεν πήγε το κοντέρ, ούτε λόγος να γίνεται για "ράλλυ" ή πίεση του αυτοκινήτου.

Εκτιμώ τις απόψεις σας και θεωρώ ότι το ποστ αυτό οφείλει να λειτουργήσει ως εφαλτήριο για γόνιμη σκέψη ακόμη και για μάρκες που θεωρούνται "άτρωτες" όπως ορθώς επισημαίνουν κάποιοι από εσάς.

 

Μικρό service
Αλλαγή Λαδιών
Αλλαγή Φίλτρο Λαδιού
Έλεγχος A/C
Έλεγχος & Ρύθμιση Χειρόφρενου
Έλεγχος Διαρροών
Έλεγχος Ένδειξης Service
Έλεγχος Κόρνας & Αναπτήρα
Έλεγχος Πιτσιλιστηρίων
Έλεγχος Στάθμης Παραφλού
Έλεγχος Στάθμης Υγρών Υδραυλικού Συστ.
Έλεγχος Στάθμης Υγρών Φρένων
Έλεγχος Υαλοκαθαριστήρες
Έλεγχος Φρένων Εμπρός και Πίσω
Έλεγχος Φώτων

Ως άνω και αναλυτικά το "μικρό σέρβις" π[ου πραγματοποίησαν λίγους μήνες πριν. Αδυνατώ και αυτήν τη στιγμή βάσει λογικής στοιχειώδους κι εμπειρίας να κατανοήσω πώς ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο βγάζει τρύπα στο κιβώτιο ταχυτήτων.. Κυκλοφορούν ανάμεσά μας σακαράκες και η εταιρεία θα επιδιώξει να διυλίσει τον κώνπα με την πρόβλεψη "micro service" όπως αναφέρετε επίσης ορθώς κάποιοι ώστε να μην καλύψουν τέτοια βλάβη τόσο νωρίς για ένα αυτοκίνητο μίας τέτοιας μάρκας που ευαγγελίζεται τόση αξιοπιστία;;;!!!

Εκτιμώ τις προτάσεις σας.

Εν τω μεταξύ ακόμη αναμένω να με ενημερώσουν από την Αντιπροσωπεία τι μέλλει γενέσθαι και παραμένω χωρίς αυτοκίνητο με πέντε παιδιά, υπερρεαλιστική κατάσταση, δοθέντος ότι επέλεξα HYUNDAI ακριβώς για την αξιοπιστία της και επαναλαμβάνω ολοκαίνουργιο.

 

 

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, zaftheo είπε

 

Αγαπητοί καταρχάς ευχαριστώ σας για τα σχόλια, όλα πολύτιμα.
Το αυτοκίνητο ναι αγοράστηκε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ από εμένα, με χρηματοδοτική μόσθωση μέσω AVIS τον Νοέμβριο 2018. Και κατόπιν τον Νοέμβριο 2022 το εξαγόρασα. Που να ήξερα...
Ως προς τα σέρβις:

  1. Σύμφωνα με ρητή πρόβλεψη του μισθωτήριου συμβολαίου "Η AVIS είναι υπεύθυνη και οφείλει να συντηρεί τα οχήματά της ...κοκ".
  2. Μεσολάβησε λοιπόν η εποχή ΚΟΒΙΝΤ και σέρβις μικρό δεν εκλήθη το αυτοκίνητο καν να πραγματοποιήσει, ολοκαίνουργιο γαρ.
  3. Εντούτοις έγινε σερβις "ΜΙΚΡΟ" όπως το αποκάλεσε η AVIS τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ 2022 όπου αναφέρει μεταξύ άλλων ότι "έγινε έλεγχος διαρροών, υγρών κοκ".

Ως εκ τούτου, και με τόσο κοντινο σέρβις πώς είναι δυνατόν να βγάζει κιβώτιο ταυχτήτων;

Ως προς τη χρήση, επίσης, αυτή έγινε για τα λίγα αυτά χιλιόμετρα από έμπεριο οδηγό και ούτε καν πάνω από 140 χλμ δεν πήγε το κοντέρ, ούτε λόγος να γίνεται για "ράλλυ" ή πίεση του αυτοκινήτου.

Εκτιμώ τις απόψεις σας και θεωρώ ότι το ποστ αυτό οφείλει να λειτουργήσει ως εφαλτήριο για γόνιμη σκέψη ακόμη και για μάρκες που θεωρούνται "άτρωτες" όπως ορθώς επισημαίνουν κάποιοι από εσάς.

 

Μικρό service
Αλλαγή Λαδιών
Αλλαγή Φίλτρο Λαδιού
Έλεγχος A/C
Έλεγχος & Ρύθμιση Χειρόφρενου
Έλεγχος Διαρροών
Έλεγχος Ένδειξης Service
Έλεγχος Κόρνας & Αναπτήρα
Έλεγχος Πιτσιλιστηρίων
Έλεγχος Στάθμης Παραφλού
Έλεγχος Στάθμης Υγρών Υδραυλικού Συστ.
Έλεγχος Στάθμης Υγρών Φρένων
Έλεγχος Υαλοκαθαριστήρες
Έλεγχος Φρένων Εμπρός και Πίσω
Έλεγχος Φώτων

Ως άνω και αναλυτικά το "μικρό σέρβις" π[ου πραγματοποίησαν λίγους μήνες πριν. Αδυνατώ και αυτήν τη στιγμή βάσει λογικής στοιχειώδους κι εμπειρίας να κατανοήσω πώς ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο βγάζει τρύπα στο κιβώτιο ταχυτήτων.. Κυκλοφορούν ανάμεσά μας σακαράκες και η εταιρεία θα επιδιώξει να διυλίσει τον κώνπα με την πρόβλεψη "micro service" όπως αναφέρετε επίσης ορθώς κάποιοι ώστε να μην καλύψουν τέτοια βλάβη τόσο νωρίς για ένα αυτοκίνητο μίας τέτοιας μάρκας που ευαγγελίζεται τόση αξιοπιστία;;;!!!

Εκτιμώ τις προτάσεις σας.

Εν τω μεταξύ ακόμη αναμένω να με ενημερώσουν από την Αντιπροσωπεία τι μέλλει γενέσθαι και παραμένω χωρίς αυτοκίνητο με πέντε παιδιά, υπερρεαλιστική κατάσταση, δοθέντος ότι επέλεξα HYUNDAI ακριβώς για την αξιοπιστία της και επαναλαμβάνω ολοκαίνουργιο.

 

 

 

Θέλουμε φωτογραφία μ' αυτή τη περιβόητη τρύπα. Όχι πως διακρίνεται για τα σοβαρά κιβώτια η Hyundai, αλλά μήπως έγινε καμιά βρωμοδουλεία στα συνεργεία/σφαγεία της Avis; Πάντως, άμα τα service δεν έγιναν ακριβώς όπως ορίζει η Hyundai, σίγουρα δεν καλύπτεσαι.

Δημοσ.
Στις 21/5/2023 στις 3:44 ΜΜ, korakios είπε

διαβάζοντας τον καφέ , μάλλον ο TS άφησε κάποιο σέρβις (μάλλον τα λάδια) και βρήκαν ευκαιρία να τον βγάλουν εκτός εγγύησης

Εκεί θέλει μία επιστολή στη μαμά Hyundai (ίσως και με κοινοποίηση σε κάνα φορέα). :)

Ναι, λάθος να αφήσει τα λάδια στη μοίρα τους, αν έτσι έγινε, αλλά δεν έχουν την παραμικρή σχέση με το κιβώτιο. Είναι όπως λες. Ψάχνουν να βρουν τι δεν έγινε by the book ώστε να πιαστούν απ' αυτό για ν' ακυρώσουν την εγγύηση (κι ας μη στέκει λογικά ή/και μηχανολογικά). Και ο βασικότερος λόγος που δε «συμπαθώ» τις εγγυήσεις είναι ακριβώς αυτό το φαινόμενο.

Δημοσ.

Ευχαριστώ σας για τις άμεσες αποκρίσεις. Το εξαιρετικό που με κάνει να νοιώθω κι ανόητος ομολογώ, είναι ότι "επειδή ακόμη η Αντιπροσωπεία το διερευνά με τη μαμά εταιρεία, δεν μου έχουν στείλει ακόμη ουδεμία φωτογραφία από την περιβόητη "τρύπα", αλλά θα πρέπει πρώτα να προηγηθούν οι μεταξύ των συνεννοήσεις και μετά θα μουσ τείλουν την πρόταση-εκτίμησή τους", ήτοι εάν θα επιδιώξουν να με γειώσουν κανονικά και να μου πουν προσχηματικώς ότι δεν καλύπτεται από εγγύηση ή πρώτα ο Θεός θα αρθούν στο ύψος των περιστάσεων για HYUNDAI αλλά και της πραγματικότητας και θα το καλύψουν. Εν ολίγοις, είναι ίσως εξωφρενικό αλλά ούτε κι εγώ μέχρι στιγμής έχω δεί την "τρύπα", αφού το έχουν παρκάρει το αυτοκίνητο έξω σε πάρκινγ της αντιπροσωπείας και δεν είναι σηκωμένο για να το δω ο ίδιος όταν και πήγα για να το επιχειρήσω μόνος. Εξού κι αναμένω με την ελπίδα  ότι θα επικρατήσει η λογική. 

 

Υ.Γ. Και εξυπακούεται ότι ετοιμάζομαι για ανένδοτο...αγώνα όχι μόνο με κοινοποιήσεις σε Προστασία Κταναλωτή αλλά μέχρι την Κορέα θα φθάσω από χόμπι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, zaftheo είπε

πώς είναι δυνατόν να βγάζει κιβώτιο ταυχτήτων;

αστοχία υλικού , τυχαίνει δυστυχώς

5 ώρες πριν, zaftheo είπε

Εκτιμώ τις απόψεις σας και θεωρώ ότι το ποστ αυτό οφείλει να λειτουργήσει ως εφαλτήριο για γόνιμη σκέψη ακόμη και για μάρκες που θεωρούνται "άτρωτες" όπως ορθώς επισημαίνουν κάποιοι από εσάς.

δεν υπάρχουν άτρωτες μάρκες , κατα καιρούς υπάρχει κατασκευαστικό πρόβλημα και κάποια μοντέλα έχουν πολύ συγκεκριμένες παθήσεις

εσένα ήταν αστοχία υλικού

Αν στο μικρό σέρβις περιλαμβάνεται έλεγχος λαδιών κιβωτίου ταχυτήτων το οποίο δεν έγινε τότε έχουν πάτημα (με το "έλεγχο διαρροών")

το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις δικηγόρο και να κινηθείς γρήγορα

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, zaftheo είπε

Ευχαριστώ σας για τις άμεσες αποκρίσεις. Το εξαιρετικό που με κάνει να νοιώθω κι ανόητος ομολογώ, είναι ότι "επειδή ακόμη η Αντιπροσωπεία το διερευνά με τη μαμά εταιρεία, δεν μου έχουν στείλει ακόμη ουδεμία φωτογραφία από την περιβόητη "τρύπα", αλλά θα πρέπει πρώτα να προηγηθούν οι μεταξύ των συνεννοήσεις και μετά θα μουσ τείλουν την πρόταση-εκτίμησή τους", ήτοι εάν θα επιδιώξουν να με γειώσουν κανονικά και να μου πουν προσχηματικώς ότι δεν καλύπτεται από εγγύηση ή πρώτα ο Θεός θα αρθούν στο ύψος των περιστάσεων για HYUNDAI αλλά και της πραγματικότητας και θα το καλύψουν. Εν ολίγοις, είναι ίσως εξωφρενικό αλλά ούτε κι εγώ μέχρι στιγμής έχω δεί την "τρύπα", αφού το έχουν παρκάρει το αυτοκίνητο έξω σε πάρκινγ της αντιπροσωπείας και δεν είναι σηκωμένο για να το δω ο ίδιος όταν και πήγα για να το επιχειρήσω μόνος. Εξού κι αναμένω με την ελπίδα  ότι θα επικρατήσει η λογική. 

 

Υ.Γ. Και εξυπακούεται ότι ετοιμάζομαι για ανένδοτο...αγώνα όχι μόνο με κοινοποιήσεις σε Προστασία Κταναλωτή αλλά μέχρι την Κορέα θα φθάσω από χόμπι.

Είχες κάποιο πρόβλημα όταν το έδωσες για σέρβις;

Επεξ/σία από Ukforthemoment
Δημοσ.

Το ξαναγραφω. Στον πινακα συντηρησης της Hyundai αναφερει το οτιδηποτε για κιβωτιο?? Οι περισσοτερες εταιριες λενε αλλαγη βαλβολινων απο 80k και πανω εως και καθολου (για ολη την διαρκεια ζωης του αυτοκινητου). Αν δεν αναφερει κανεναν ελεγχο, τελος. Ειναι αστοχια υλικου και οι πιπες του τυπου, δεν εγιναν προβλεπομενα σερβις, ειναι δικαιολογιες…

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...