Προς το περιεχόμενο

Μηχανή, αλλαγή κατηγορίας προς τα κάτω


archimidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτοχος ενός bmw f650gs twin του 2007 τα τελευταία χρόνια είμαι σε σκέψεις για αλλαγή σε χαμηλότερη κατηγορία. Το 650 το έχω από το 2013 και γενικά είμαι ευχαριστημένος και από στήσιμο, γκάζι, ευχρηστία στην Αθήνα.

Ο λόγος; Το κόστος χρήσης κυρίως λόγω παλαιότητας και η λάθος χρήση που του κάνω πλέον καθώς το σύνηθες είναι 10χλμ (5+5) καθημερινά και καμία φορά λίγο παραπάνω ή σπάνια Αττική οδό ή εθνική. Πλέον πάντως δεν βγαίνω από Αττική.

Η σκέψη είναι να δώσω το 650 και με κάποια λίγα χρήματα να δω τι θα ήταν η ιδανική λύση από θέμα κόστους χρήσης και ευχρηστίας. Δυστυχώς δεν έχω καθόλου εμπειρία από πάπια και σκούτερ που σίγουρα θα με βοηθούσε στην επιλογή.

Σκέφτομαι για καινούργιο παπί  ή σκουτερ.

Λόγο κόστους κοιτάω κυρίως sym 125 ή και από το πιο δυνατό 185 κυρίως για το abs. Καθώς και το sym symphony 200. Είδα και σε μηχανή πιο μικρή την voge 300ds αν γίνει τελικά υπέρβαση στα χρήματα, αν και δεν το βλέπω στη φάση που είμαι. Κάθε άλλη πρόταση που δεν ξεφεύγει σε κόστος απόκτησης δεκτή. 

Παρακαλώ για τις απόψεις και τις εμπειρίες σας. Θα το μετανιώσω και να κάτσω όπως είμαι ή να κάνω την αλλαγή;

Τα σκούτερ σίγουρα κερδίζουν σε ευχρηστία καθημερινά λόγω χώρου για ψώνια κλπ. Και τα παπιά σε κόστος συντήρησης. Με το σκούτερ θα δω διαφορά από το 650 ή σε 3-4 χρόνια θα ζητάει τα ίδια;

Από θέμα αναρτήσεων για τις λακούβες της Αθήνας καθώς και κρατήματα και φρένα για τα παγοδρόμια που έχουμε για δρόμους τι συμπεριφέρεται πιο καλά;

Ποιο θα αντέξει περισσότερο στα χρόνια; Δεν θέλω να αλλάζω κάθε 3 χρόνια. 

Το 650 το άφηνα όπου να είναι χωρίς κλειδαριές τα τελευταία χρόνια. Προφανώς το νέο θα πρέπει να το κλειδώνω με μια καλή αλυσίδα. Θα είμαι οκ σε ανοιχτή πιλοτή ή θα κλαίμε;

 

Επεξ/σία από archimidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, greekfragma είπε

Versys 300. Πολύ κοντά σε αυτό που είχες με κατανάλωση περίπου στα 3-3.5/100

Άμα το πηγαίνεις στο ρελαντί που είναι τάφος θα δεις αυτές τις καταναλώσεις. Το έχω στην κατοχή μου 2 χρόνια και καίω 5 - 5.5 / 100.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, giorgos_di said:

Άμα το πηγαίνεις στο ρελαντί που είναι τάφος θα δεις αυτές τις καταναλώσεις. Το έχω στην κατοχή μου 2 χρόνια και καίω 5 - 5.5 / 100.

5 βλέπω εγώ με το 650. 6όταν το στίβω.

προφανώς εσένα το 300 σου πέφτει λίγο στο γκάζι και περιμένεις λάθος πράγματα από αυτά που σχεδιάστηκε να κάνει και πως να οδηγιέται.

ή κάτι πάει τελείως λάθος π.χ. αρύθμιστο tps, 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/5/2023 στις 11:40 ΜΜ, greekfragma είπε

5 βλέπω εγώ με το 650. 6όταν το στίβω.

προφανώς εσένα το 300 σου πέφτει λίγο στο γκάζι και περιμένεις λάθος πράγματα από αυτά που σχεδιάστηκε να κάνει και πως να οδηγιέται.

ή κάτι πάει τελείως λάθος π.χ. αρύθμιστο tps, 

Μάλλον μου πέφτει λίγο. Γενικά μου αρέσει να το εκμεταλεύομαι όλη τη δύναμη του μοτέρ, η οποία όμως βγαίνει ψηλά, μετά τις 7 χιλ στροφές. Ο προηγούμενος κάτοχος είχε κατανάλωση max 4 lt.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 15/05/2023 at 23:42, archimidis said:

Κάτοχος ενός bmw f650gs twin του 2007 τα τελευταία χρόνια είμαι σε σκέψεις για αλλαγή σε χαμηλότερη κατηγορία. Το 650 το έχω από το 2013 και γενικά είμαι ευχαριστημένος και από στήσιμο, γκάζι, ευχρηστία στην Αθήνα.

Ο λόγος; Το κόστος χρήσης κυρίως λόγω παλαιότητας και η λάθος χρήση που του κάνω πλέον καθώς το σύνηθες είναι 10χλμ (5+5) καθημερινά και καμία φορά λίγο παραπάνω ή σπάνια Αττική οδό ή εθνική. Πλέον πάντως δεν βγαίνω από Αττική.

Η σκέψη είναι να δώσω το 650 και με κάποια λίγα χρήματα να δω τι θα ήταν η ιδανική λύση από θέμα κόστους χρήσης και ευχρηστίας. Δυστυχώς δεν έχω καθόλου εμπειρία από πάπια και σκούτερ που σίγουρα θα με βοηθούσε στην επιλογή.

Σκέφτομαι για καινούργιο παπί  ή σκουτερ.

Λόγο κόστους κοιτάω κυρίως sym 125 ή και από το πιο δυνατό 185 κυρίως για το abs. Καθώς και το sym symphony 200. Είδα και σε μηχανή πιο μικρή την voge 300ds αν γίνει τελικά υπέρβαση στα χρήματα, αν και δεν το βλέπω στη φάση που είμαι. Κάθε άλλη πρόταση που δεν ξεφεύγει σε κόστος απόκτησης δεκτή. 

Παρακαλώ για τις απόψεις και τις εμπειρίες σας. Θα το μετανιώσω και να κάτσω όπως είμαι ή να κάνω την αλλαγή;

Τα σκούτερ σίγουρα κερδίζουν σε ευχρηστία καθημερινά λόγω χώρου για ψώνια κλπ. Και τα παπιά σε κόστος συντήρησης. Με το σκούτερ θα δω διαφορά από το 650 ή σε 3-4 χρόνια θα ζητάει τα ίδια;

Από θέμα αναρτήσεων για τις λακούβες της Αθήνας καθώς και κρατήματα και φρένα για τα παγοδρόμια που έχουμε για δρόμους τι συμπεριφέρεται πιο καλά;

Ποιο θα αντέξει περισσότερο στα χρόνια; Δεν θέλω να αλλάζω κάθε 3 χρόνια. 

Το 650 το άφηνα όπου να είναι χωρίς κλειδαριές τα τελευταία χρόνια. Προφανώς το νέο θα πρέπει να το κλειδώνω με μια καλή αλυσίδα. Θα είμαι οκ σε ανοιχτή πιλοτή ή θα κλαίμε;

 

Αν με το twin εννοείς το μοντέλο που έχει τον ίδιο κινητηρα με το 800 σου έχει βγάλει κάποιο σοβαρό πρόβλημα; Πουλάει ένας γνωστός το 800 και το ψάχνω μπας και.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, giorgos_di said:

Μάλλον μου πέφτει λίγο. Γενικά μου αρέσει να το εκμεταλεύομαι όλη τη δύναμη του μοτέρ, η οποία όμως βγαίνει ψηλά, μετά τις 7 χιλ στροφές. Ο προηγούμενος κάτοχος είχε κατανάλωση max 4 lt.

άρα δεν έχω άδικο.

το Versys300 είναι μια εξαιρετική περίπτωση για τον άνθρωπο που ψάχνει ένα οικονομικότερο φιλικό πολυεργαλείο μικρογραφία του BMW F650GS (το είχα και ξέρω ακριβώς τι κάνει και τι ζητάει)

Οικονομία ζητάει με αντίστοιχο μηχανάκι σε λιγότερα κυβικά.

Ας με ακούσει και δε θα χάσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, VonLoutsos είπε

Αν με το twin εννοείς το μοντέλο που έχει τον ίδιο κινητηρα με το 800 σου έχει βγάλει κάποιο σοβαρό πρόβλημα; Πουλάει ένας γνωστός το 800 και το ψάχνω μπας και.....

Όχι το 650 το διμπουζο έχω 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...