Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, 

Ένανα παραγγελία χθες το βράδυ μια dell οθόνη που ήταν σε άμεση διαθεσιμότητα στο κατάστημα και σήμερα μου έστειλαν το παρακάτω Μάιλ

ο κωδικός που επιλέξατε δεσμεύτηκε σε προηγούμενες παραγγελίες και από τον προμηθευτή έχει εξαντληθεί, συνεπώς η παραγγελία σας προχωρά σε ακύρωση και επιστροφή του ποσού στην κάρτα σας

Στο exclusivestores.gr που νομίζω είναι η αντιπροσωπεία της dell, η συγκεκριμένη οθόνη βρίσκεται σε άμεση διαθεσιμότητα. Οπότε δεν τίθεται θέμα διαθεσιμότητας.

Το άλλο πρόβλημα είναι ότι την πήρα με δόσεις και για να γίνει αντίστροφη της πράξης θα χρεώνεται κάθε μήνα η δόση και θα έχω δεσμευμένο το ποσό για άλλη αγορά. 

Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω; Είτε να προχωρήσει κανονικά η παραγγελία, είτε να ακυρωθεί η πράξη εξολοκλήρου.

Επεξ/σία από prefuse
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, prefuse είπε

Καλησπέρα, 

Ένανα παραγγελία χθες το βράδυ μια dell οθόνη που ήταν σε άμεση διαθεσιμότητα στο κατάστημα και σήμερα μου έστειλαν το παρακάτω Μάιλ

ο κωδικός που επιλέξατε δεσμεύτηκε σε προηγούμενες παραγγελίες και από τον προμηθευτή έχει εξαντληθεί, συνεπώς η παραγγελία σας προχωρά σε ακύρωση και επιστροφή του ποσού στην κάρτα σας

Στο exclusivestores.gr που νομίζω είναι η αντιπροσωπεία της dell, η συγκεκριμένη οθόνη βρίσκεται σε άμεση διαθεσιμότητα. Οπότε δεν τίθεται θέμα διαθεσιμότητας.

Το άλλο πρόβλημα είναι ότι την πήρα με δόσεις και για να γίνει αντίστροφη της πράξης θα χρεώνεται κάθε μήνα η δόση και θα έχω δεσμευμένο το ποσό για άλλη αγορά. 

Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω; Είτε να προχωρήσει κανονικά η παραγγελία, είτε να ακυρωθεί η πράξη εξολοκλήρου.

Επικοινώνησες μαζί τους να δεις τι μπορεί να γίνει;

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Επικοινώνησες μαζί τους να δεις τι μπορεί να γίνει;

για αρχη πήρα στο exclusivestores οπου μου διευκρίνησαν οτι ειναι μεταπωλητές και οχι η ελληνική αντιπροσωπεία της dell, βασικά στην ερώτηση "ειστε η ελληνική αντιπροσωπεία της dell?" απεφευγαν να απαντήσουν με ενα ναι ή οχι και πολύ ευγενικά επαναλάμβαναν οτι ειναι μεταπωλητές.

πηρα πρώτα στο exclusivestores για να διεκρινήσω οτι όντως υπάρχει διαθέσιμότητα του προιοντος στην ελλάδα και να δω αν αυτό που μου λέει το κατάστημα, οτι εξαντήληθε απο τον προμηθευτή, ειναι αλήθεια ή όχι.

πέρα απο παραεισαγωγή, οπου δεν πιστεύω οτι κάνει το συγκεκριμένο κατάστημα οπου έκανα την αγορά, οτιδήποτε αλλο dell πωλείται, λογικά θα είναι απο την ελληνική αντιπροσωπεία.

 

Δημοσ.

νομιζω πως σε τετοιες δυσκολες περιπτωσεις, ειναι καλυτερα να επικοινωνησεις με την τραπεζα της καρτας σου. Εντος λιγων ημερων (7) μπορεις να κανεις ακυρωση αγορας. Παντα νομιμα και ηθικα, αφου δεν εχεις παραλαβει το προιον.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, lneam είπε

νομιζω πως σε τετοιες δυσκολες περιπτωσεις, ειναι καλυτερα να επικοινωνησεις με την τραπεζα της καρτας σου. Εντος λιγων ημερων (7) μπορεις να κανεις ακυρωση αγορας. Παντα νομιμα και ηθικα, αφου δεν εχεις παραλαβει το προιον.

εξυπακούεται οτι δεν εχω παραλάβει το προιον και οτι μάλλον δεν θέλουν να προχωρήσουν την παραγγελία γιατί ηταν σε σχετικά χαμηλή τιμή. 

το θέμα ειναι οτι στην σελίδα τους εγραφε αμεσα διαθέσιμο και δεν ηταν απο μεγάλη αλυσίδα οπου συμβαίνουν συχνά ακυρώσεις παραγγελιας, απο το συγκεκριμένο κατάστημα εχω ξανακάνει αγορά με εξαιρετική και άμεση εξυπηρέτηση.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, prefuse είπε

εξυπακούεται οτι δεν εχω παραλάβει το προιον και οτι μάλλον δεν θέλουν να προχωρήσουν την παραγγελία γιατί ηταν σε σχετικά χαμηλή τιμή. 

το θέμα ειναι οτι στην σελίδα τους εγραφε αμεσα διαθέσιμο και δεν ηταν απο μεγάλη αλυσίδα οπου συμβαίνουν συχνά ακυρώσεις παραγγελιας, απο το συγκεκριμένο κατάστημα εχω ξανακάνει αγορά με εξαιρετική και άμεση εξυπηρέτηση.

προσπαθησε να λυσεις το δικο σου προβλημα > το χρηματικο. Για ολα τα αλλα μεινε μακρια απο "κακες" εταιρειες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, lneam είπε

προσπαθησε να λυσεις το δικο σου προβλημα > το χρηματικο. Για ολα τα αλλα μεινε μακρια απο "κακες" εταιρειες

το δικο μου προβλημα θα λυνόταν αν εκανα σωστά την δουλεια τους και εκτελούσαν την παραγγελία. τωρα με έμπλεξαν χωρις λόγο και πρεπει να παιρνω την τραπεζα που για να βγάλεις ακρη με τα αυτοματοποημενα και μετα με τον εκπρόσωπο θα χασω την μέρα μου, ο μονος λόγος που έβαλα δόσεις ηταν γιατι ειχα καλή εμπειρία αγορας απο προηγούμενη αγορά μου, πλεόν μονο αντικαταβολή.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, prefuse είπε

πρεπει να παιρνω την τραπεζα που για να βγάλεις ακρη με τα αυτοματοποημενα και μετα με τον εκπρόσωπο θα χασω την μέρα μου

δεν ειμαι σιγουρος, ισως να πρεπει να πας σε καταστημα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, lneam είπε

δεν ειμαι σιγουρος, ισως να πρεπει να πας σε καταστημα.

ακομα χειρότερα..

Δημοσ.
7 ώρες πριν, prefuse είπε

το θέμα ειναι οτι στην σελίδα τους εγραφε αμεσα διαθέσιμο και δεν ηταν απο μεγάλη αλυσίδα οπου συμβαίνουν συχνά ακυρώσεις παραγγελιας, απο το συγκεκριμένο κατάστημα εχω ξανακάνει αγορά με εξαιρετική και άμεση εξυπηρέτηση.

Τα ηλεκτρονικα καταστηματα δεν ενημερωνονται παντα 100% σε πραγματικο χρονο, ποσο μαλλον αν υπαρχει και φυσικο καταστημα. Δεν αποκλειεται απο την ωρα που εσυ ειδες "αμεσα διαθεσιμο" μεχρι την ωρα που ξεκινησε η επεξεργασια της παραγγελιας σου, να εξαντληθηκαν τα αποθεματα με σειρα προτεραιοτητας. Ισα ισα η χαμηλη τιμη που λες οτι ισχυε, ειναι δειγμα οτι ειναι πολυ πιθανο να συνεβη κατι τετοιο, αμα πολυς κοσμος ορμηξε να αγορασει.

Δημοσ.
Στις 15/5/2023 στις 2:30 ΜΜ, prefuse είπε

για αρχη πήρα στο exclusivestores οπου μου διευκρίνησαν οτι ειναι μεταπωλητές και οχι η ελληνική αντιπροσωπεία της dell, βασικά στην ερώτηση "ειστε η ελληνική αντιπροσωπεία της dell?" απεφευγαν να απαντήσουν με ενα ναι ή οχι και πολύ ευγενικά επαναλάμβαναν οτι ειναι μεταπωλητές.

πηρα πρώτα στο exclusivestores για να διεκρινήσω οτι όντως υπάρχει διαθέσιμότητα του προιοντος στην ελλάδα και να δω αν αυτό που μου λέει το κατάστημα, οτι εξαντήληθε απο τον προμηθευτή, ειναι αλήθεια ή όχι.

πέρα απο παραεισαγωγή, οπου δεν πιστεύω οτι κάνει το συγκεκριμένο κατάστημα οπου έκανα την αγορά, οτιδήποτε αλλο dell πωλείται, λογικά θα είναι απο την ελληνική αντιπροσωπεία.

 

Από την Dell/exclusivestores  έκανες την παραγγελία η από άλλο κατάστημα;

Γιατί ο τίτλος παραπέμπει σε παραγγελία στην Dell/exclusivestores  αλλά από αυτά που διαβάζω εδώ καταλαβαίνω ότι έγινε σε άλλο κατάστημα.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, teot είπε

Από την Dell/exclusivestores  έκανες την παραγγελία η από άλλο κατάστημα;

Γιατί ο τίτλος παραπέμπει σε παραγγελία στην Dell/exclusivestores  αλλά από αυτά που διαβάζω εδώ καταλαβαίνω ότι έγινε σε άλλο κατάστημα.

Από άλλο κατάστημα.

 

Δημοσ.
Στις 15/5/2023 στις 2:59 ΜΜ, prefuse είπε

το δικο μου προβλημα θα λυνόταν αν εκανα σωστά την δουλεια τους και εκτελούσαν την παραγγελία. τωρα με έμπλεξαν χωρις λόγο και πρεπει να παιρνω την τραπεζα που για να βγάλεις ακρη με τα αυτοματοποημενα και μετα με τον εκπρόσωπο θα χασω την μέρα μου, ο μονος λόγος που έβαλα δόσεις ηταν γιατι ειχα καλή εμπειρία αγορας απο προηγούμενη αγορά μου, πλεόν μονο αντικαταβολή.

Δεν νομίζω ότι είναι σωστό αυτό που λες.
Γιατί δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους;
Έκανες παραγγελία ένα προιόν βραδυνή ώρα όπως λες στο αρχικό σου ποστ και την επόμενη εργάσιμη σε ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει τελικώς η διαθεσιμότητα. Ενημέρωσαν άμεσα για την αδυναμία εκτέλεσης της παραγγελίας και δεν σε άφησαν να περιμένεις μέρες ή και εβδομάδες χωρίς κανένα νέο π.χ.

Το πρόβλημα που έχεις προφανώς είναι με την δέσμευση των χρημάτων σου , πολύ λογικό μεν, καμία σχέση με το κατάστημα δε.
Αυτό είναι καθαρά πολιτική του τραπεζικού ιδρύματος και δεν έχει κανέναν απολύτως έλεγχο το κατάστημα με αυτό.

Προσωπικά πιστεύω ότι έκαναν λάθος στην τιμή καταχώρησης αν ήταν μεγάλη η διαφορά με άλλα καταστήματα και για αυτό ακύρωσαν αλλά δεν θα το μάθουμε ποτέ.
Επίσης η σύγκριση ότι το exclusivestores έχει στοκ είναι άστοχη καθώς δεν γνωρίζουμε αν έχουν ίδιους προμηθευτές.

Κατά την άποψη μου πάντα όλα τα παραπάνω....
 

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, xdelios είπε

Δεν νομίζω ότι είναι σωστό αυτό που λες.
Γιατί δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους;
Έκανες παραγγελία ένα προιόν βραδυνή ώρα όπως λες στο αρχικό σου ποστ και την επόμενη εργάσιμη σε ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει τελικώς η διαθεσιμότητα. Ενημέρωσαν άμεσα για την αδυναμία εκτέλεσης της παραγγελίας και δεν σε άφησαν να περιμένεις μέρες ή και εβδομάδες χωρίς κανένα νέο π.χ.

Το πρόβλημα που έχεις προφανώς είναι με την δέσμευση των χρημάτων σου , πολύ λογικό μεν, καμία σχέση με το κατάστημα δε.
Αυτό είναι καθαρά πολιτική του τραπεζικού ιδρύματος και δεν έχει κανέναν απολύτως έλεγχο το κατάστημα με αυτό.

Προσωπικά πιστεύω ότι έκαναν λάθος στην τιμή καταχώρησης αν ήταν μεγάλη η διαφορά με άλλα καταστήματα και για αυτό ακύρωσαν αλλά δεν θα το μάθουμε ποτέ.
Επίσης η σύγκριση ότι το exclusivestores έχει στοκ είναι άστοχη καθώς δεν γνωρίζουμε αν έχουν ίδιους προμηθευτές.

Κατά την άποψη μου πάντα όλα τα παραπάνω....
 

Ευχαριστώ για τον απαντηση, τα γνωρίζω αυτα και δεν εχεις αδικο σε αυτα που γραφεις το θεμα ειναι η κοροιδία  οτι έχει εξαντληθεί από τον προμηθευτή.

γιαυτό και μπηκα στον κόπο να ανοιξω το νημα και να απαντήσω και στο μαιλ τους. αν έγραφαν με ειλικρίνεια "οτι δυστυχώς το συστημα μας έκανε λάθος και δεν μπορούμε να σας το δώσουμε σε αυτη την τιμή" (η οποια ηταν ελάχιστα φθηνότερο απο τον προηγούμενο στο bestprice/skroutz) δεν θα εχανα τον χρόνο μου να ασχοληθώ περαιτέρω μαζι τους. 

το μάθημα, μονο αντικαταβολή

Δημοσ.

Δηλαδή αυτή τη στιγμή το προϊόν εμφανίζεται σαν διαθέσιμο στο κατάστημα που έκανες την παραγγελία με αυξημένη τιμή?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...