Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα. Σήμερα είδα ότι το αμάξι μου πατιναρει και θα πάω για αλλαγή δισκο πλατο. Το θέμα είναι ότι την Παρασκευή θα έφευγα για εκλογές. Αν τοτε το αμάξι έχει φτιαχτεί θέλει κάποιο στρώσιμο ο δίσκος θα είναι ικανό να κάνει κάποιο ταξίδι μετά την αλλαγή του δίσκου. 

Μόλις τώρα, BILAKos204 είπε

Καλημέρα. Σήμερα είδα ότι το αμάξι μου πατιναρει και θα πάω για αλλαγή δισκο πλατο. Το θέμα είναι ότι την Παρασκευή θα έφευγα για εκλογές. Αν τοτε το αμάξι έχει φτιαχτεί θέλει κάποιο στρώσιμο ο δίσκος θα είναι ικανό να κάνει κάποιο ταξίδι μετά την αλλαγή του δίσκου. 

????.? 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, BILAKos204 είπε

Καλημέρα. Σήμερα είδα ότι το αμάξι μου πατιναρει και θα πάω για αλλαγή δισκο πλατο. Το θέμα είναι ότι την Παρασκευή θα έφευγα για εκλογές. Αν τοτε το αμάξι έχει φτιαχτεί θέλει κάποιο στρώσιμο ο δίσκος θα είναι ικανό να κάνει κάποιο ταξίδι μετά την αλλαγή του δίσκου. 

????.? 

Τον αλλάζεις και πας όπου θες την ίδια στιγμή. Αν οδηγείς σαν άνθρωπος, ουτε στρώσιμο θέλει ούτε τίποτα. 

  • Like 2
Δημοσ.

Εάν έχεις πολλά χιλιόμετρα δες και τα τρομπακια συμπλέκτη . Μερικά φοράνε το τρόμπακι και μέσα στο σασμάν (1 από τα 2 ) άλλαξε τα εάν έχουν φθορά .

  • Like 1
Δημοσ.

Κοίταξε χιλιόμετρα δεν έχω πολλά το θέμα είναι ότι πες οτι το πάω στον μηχανικό μου και μου κάνει την αλλαγή δισκου θα θέλω κάποιο στρώσιμο η δεν θα μπορώ να κανω το ταξίδι που θέλω? 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, BILAKos204 είπε

Κοίταξε χιλιόμετρα δεν έχω πολλά το θέμα είναι ότι πες οτι το πάω στον μηχανικό μου και μου κάνει την αλλαγή δισκου θα θέλω κάποιο στρώσιμο η δεν θα μπορώ να κανω το ταξίδι που θέλω? 

To ότι δεν έχεις πολλά χλμ αλλά θες αλλαγή δίσκου πλατό δεν το λες και καλο .Μια χαρά κάνεις ταξίδι,δεν θέλει κάτι ιδιαίτερο,απλά να μην οδηγάς σαν κάφρος,εκεί παλιό ή καινούργιο δίσκο/πλατό θα το φας.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, BILAKos204 είπε

Κοίταξε χιλιόμετρα δεν έχω πολλά το θέμα είναι ότι πες οτι το πάω στον μηχανικό μου και μου κάνει την αλλαγή δισκου θα θέλω κάποιο στρώσιμο η δεν θα μπορώ να κανω το ταξίδι που θέλω? 

Θέμα δε θα έχεις λογικά , να το πηγαίνεις με λογικά πλαίσια τώρα στη αρχή .

Δημοσ.

Έτσι για την ιστορία πόσα χλμ έχεις; καινούριο ή μεταχειρισμένο; τι αμάξι; 

Στρώσιμο φυσικά και δεν χρειάζεται. 

Δημοσ.

Εννοείται ότι ο δίσκος δεν χρειάζεται στρώσιμο. Απλά δεν τον σκίζεις, είτε καινούργιο είτε παλιό. Προσοχή όμως, μην βάζεις τον πιο φτηνό. Οι συνεργειάδες έχουν την τάση να βάζουν το χειρότερο ανταλλακτικό ειδικά στο δίσκο/πλατώ γιατί Α. Πολύ λίγοι οδηγοί ρωτάνε Β. λένε μια τιμή μαζί με εργασία και όχι ξεχωριστά για να ξέρεις αξία ανταλλακτικού και Γ.τους συμφέρει να ζήσει ο δίσκος λιγότερο να ξαναέλθει ο πελάτης. Υπάρχουν σημαντικές διαφορές από ποιότητα σε ποιότητα. 

  • Like 2
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, mindreader είπε

Πως το καταλαβαινεις στην πραξη, στην οδηγηση, αν εχεις ζημια σε δισκο/πλατω;

Δε επιταγχύνει το αμάξι μόλις πατάς γκάζι . 

Το άλλο που δοκιμάζουν είναι με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο το ξεκινάς να δεις συμπεριφορά .

Ίσως είναι στη αρχή  η φθορά . 

Εάν έχει >150,000 κοιτάζεις και τα τρομπάκια συμπλέκτη , μερικά μοντέλα το ενα τρομπάκι το έχουν μέσα στο σασμάν , οπότε όταν αλλάζεις συμπλέκτη αλλάζεις και το τρομπάκι του.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, mindreader said:

Πως το καταλαβαινεις στην πραξη, στην οδηγηση, αν εχεις ζημια σε δισκο/πλατω;

Το αμάξι πάει σαν δονητής.

Οταν κοντεύει να σε αφήσει, αρχίζει να πατινάρει ο συμπλέκτης.

Επεξ/σία από GodzillaCover
  • Like 1
Δημοσ.
On 28/08/2023 at 13:50, mindreader said:

Πως το καταλαβαινεις στην πραξη, στην οδηγηση, αν εχεις ζημια σε δισκο/πλατω;

Ένας «κλασικός» τρόπος που μου είχε πει ταξιτζής παλιά (άρα εγγυημένο :P) είναι το... «γλίστρημα» στο στροφόμετρο.

Βήμα #1. Πας μία χαλαρή βόλτα, δοκιμάζοντας τις μεγάλες σχέσεις του κιβωτίου, ώστε να βρεις σε ποια η βελόνα που δείχνει στροφές ανεβαίνει «χέρι - χέρι» με τη βελόνα που δείχνει την ταχύτητα. Συνήθως είναι η 4η. Τονίζω το χαλαρή βόλτα. Ανεβάζεις την ταχύτητα του οχήματος με ελάχιστο γκάζι, σε ευθεία ή ελαφριά κατωφέρεια, ώστε να μην περάσει σημαντική ροπή από το κιβώτιο. 

Βήμα #2. Βρήκαμε σε ποια σχέση οι βελόνες πάνε χέρι - χέρι. Τώρα κάνουμε το ανάποδο! Με αυτή τη σχέση επιλεγμένη, αλλά με ήδη μερικές στροφές μέσα (π.χ. 2.000+) ώστε να μη κρεμάσει το αμάξι, δίνεις γκάζι. «Σανιδώνεις» που λέμε. Και παρατηρείς τις βελόνες. Εάν πλέον το στροφόμετρο ανεβαίνει αισθητά πιο γρήγορα από ότι το ταχύμετρο, πάει να πει ότι ο συμπλέκτης σου γλιστράει.

Εννοείται ότι είτε το κάνεις με 1η, ή με 4η, ή με 18η (στα αυτοκίνητα του Fast & Furious), υπάρχει το ίδιο ακριβώς φαινόμενο. Όμως φαίνεται πολύ πιο εύκολα στο μάτι όταν οι βελόντες πάνε μαζί, γι' αυτό και όλη αυτή η «φασαρία»...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...