Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του γκρουπ.
Είμαι 30 χρονών, με 1.86 υψος, κάτοικος Αθήνας, 10 χρόνια οδηγός αυτοκινήτου και μόλις πριν 2 μήνες έβγαλα δίπλωμα μηχανής κατηγορίας Α.
Ενδιαφέρομαι πλέον για άμεση αγορά δίκυκλου, η χρήση του οποίου αφορά κατα κύριο λόγο μετακίνηση εντός Αττικής καθώς και ίσως κάποιες εξορμήσεις για παραλίες τους θερινούς μήνες, καθώς διατίθεται και αυτοκίνητο.
Το μπάτζετ είναι μεχρι 10000 ευρώ μόνο για την αγορά του δίκυκλου (ο εξοπλισμός έχει υπολογιστεί ξεχωριστά), διατίθεται μόνο για την αγορά καινούργιου οχήματος και θέλω να κάνω μια αγορά που θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα κριτήρια:
-εμφάνιση, αν και αυτό ειναι υποκειμενικό, αλλα θα με ενδιέφερε η γνώμη όλων,
-καλή αστική κατανάλωση,
-μεταπωλητική αξία, προκειμένου σε βάθος χρόνου να μην έχω χάσει αρκετά χρήματα σε ενδεχόμενη πώληση του δίκυκλου,
-αξιοπιστία, καθώς και σωστή υποστηρίξη από τον αντίστοιχο εισαγωγέα.
Το διλημα μου, αν και ξέρω προφανώς ότι δεν έχουν ουδεμία σχέση μεταξύ τους, είναι ανάμεσα σε δύο κατηγορίες, όπου η πρώτη έχει να κάνει με τη λογική, scooter δλδ, και η δεύτερη με το συναίσθημα, όπου πάντα μου άρεσαν όποτε τις έβλεπα, sport touring.
Τέλος, τα μοντέλα που έχω ξεχωρίσει με τυχαία σειρά, απο scooter ειναι:
-honda adv 350
-honda forza 350
-yamaha xmax 300
-kymco xciting vs 400i e5
-sym maxsym tl 508 tcs
και απο τα sport touring είναι:
-yamaha tracer 7
-triumph tiger sport 660
-kawasaki versys 650
-honda nc750x
-honda cb500x.
Με συγχωρείτε εκ των προτέρων για το σεντόνι και ελπίζω να με βοηθήσετε, λαμβάνοντας υπόψη τα προαναφερόμενα κριτήρια ώστε να κάνω τη καλύτερη επιλογή που μπορώ. (θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως, αν σχολιάσουν πρώην ή νυν κάτοχοι των συγκεκριμένων μοντέλων, για να βγάλω ασφαλέστερα συμπεράσματα)
Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων.
Επεξ/σία από the_boss_93
Δημοσ.

Να σου πω κάτι πολύ απλό, επειδή δεν έχεις ιδιαίτερες γνώσεις, και δεν ξέρεις τι είναι ακριβώς αυτό που ψάχνεις, άσε τους άλλους να διαλέξουν για σένα. Κοίτα ποια μηχανάκια είναι πρώτα σε πωλήσεις στις κατηγορίες αυτες, πήγαινε οδήγησε τα test drive, και πάρε οποιο σου αρέσει.

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτα που εχεις παραθέσει ειναι άσχετα μεταξύ τους, και στις μοτοσυκλέτες μετραει ΠΟΛΥ ο τυπος που θα επιλέξεις

Δεν ειναι σαν τα αυτοκίνητα κουτιά που οτι και να πάρεις την ιδια δουλειά θα κάνεις.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Καθημερινή μετακίνηση εντός Αττικής σημαίνει scooter εκτός και αν θες να θυσιάσεις την ευκολία και τους χώρους για την εμφάνιση , γιατί να ευχαριστήθεις οδήγηση στην Αττική το ξεχνάς εκτός και αν βγαίνεις αργά το βράδυ η νωρίς το πρωί για βόλτες.

Αν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση ξεχνάς το tl508 γιατί καίει παραπάνω από τα υπόλοιπα , αν σε ενδιαφέρει και η μεταπώληση που λες ξεχνάς ότι δεν είναι δημοφιλής μοντέλο και ιαπωνικό όπως τα triumph / Kawasaki / tl508 , kymco που γράφεις , θα πρότεινα το adv 350 που είναι από τα πιο ακριβά μονοκύλινδρα scooter αλλά είναι ποιοτικό , έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από τα άλλα μονοκύλινδρα scooter και μαζί με το top box έχει πάρα πολύ μεγάλους χώρους.

Θα πρέπει όμως να τα κάνεις test drive για να καταλάβεις και μόνος σου και πρέπει να σκεφτείς τι χρήση θα κάνεις καθημερινά για μην το μετανιώσεις , μπορεί το tracer 7 να είναι ποιο διασκεδαστικό από ένα scooter αλλά όταν είσαι κολλημένος κάθε μέρα στην κίνηση και πρέπει να κάνεις συνέχεια σφήνες θα αλλάξεις πολύ γρήγορα γνώμη.

  • Like 2
Δημοσ.

Στα δεκα δεν υπαρχει τιποτα αξιολογο. Κοιτας ειτε παρακάτω σε χαμηλη κατηγορια η παραπανω στην μεσαια κατηγορια. Αποψη μου, απο αυτα μονο cb500x η αν εχεις τα εξτρα λεφτα το νεο τρανσαλπ. Αν τελικα θες σκουτερ το adv350 μαλλον ειναι η καλύτερη επιλογη με βαση τα χρηματα που δινεις. Πρωτα πρεπει να αποφασισεις αν θες σκουτερ η μηχανη. Αν θες να "παιξεις" λιγο στο δρόμο να νιωσεις και λιγη αδρεναλινη, ασε τα σκουτερ για τα 50 σου. 

Δημοσ.
5 hours ago, basilis_k6 said:

Στα δεκα δεν υπαρχει τιποτα αξιολογο. Κοιτας ειτε παρακάτω σε χαμηλη κατηγορια η παραπανω στην μεσαια κατηγορια. Αποψη μου, απο αυτα μονο cb500x η αν εχεις τα εξτρα λεφτα το νεο τρανσαλπ. Αν τελικα θες σκουτερ το adv350 μαλλον ειναι η καλύτερη επιλογη με βαση τα χρηματα που δινεις. Πρωτα πρεπει να αποφασισεις αν θες σκουτερ η μηχανη. Αν θες να "παιξεις" λιγο στο δρόμο να νιωσεις και λιγη αδρεναλινη, ασε τα σκουτερ για τα 50 σου. 

στα 10 εχει και το 800mt touring

  • Like 2
Δημοσ.

(Ως κάτοχος tdm900), σε αυτά που αναφέρθηκαν θα πρότεινα το adv350 λόγω ευκολιας, αναρτήσεων αλλά και ομορφιάς. Πιστεύω θα σε βολεψει πολύ για τις ανάγκες σου. 

Σαν value for money καλή η ιδέα του προλαλήσαντα, το mt800 touring. 

 

Δημοσ.

Απ οτι καταλαβα, δεν εχεις καμια εμπειρια με δικυκλα. Επειδη λοιπον το δικυκλο δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το αυτοκινητο, συμβουλη μου ειναι να ξεκινησεις με κατι ελαφρυ κ ευκολοοδηγητο. Τι ειναι αυτο; σκουτερ! Ενα 350αρι forza ειναι μια χαρα για τη κυριως αστικη χρηση που θελεις. Εφοσον αποκτησεις μια εμπειρια σε 2 ροδες, τοτε μπορεις να παρεις κατι πιο fun, οπως ενα tracer 7.

Δημοσ.
Στις 13/5/2023 στις 2:40 ΜΜ, NikosKallithea είπε

Αυτα που εχεις παραθέσει ειναι άσχετα μεταξύ τους, και στις μοτοσυκλέτες μετραει ΠΟΛΥ ο τυπος που θα επιλέξεις

Δεν ειναι σαν τα αυτοκίνητα κουτιά που οτι και να πάρεις την ιδια δουλειά θα κάνεις.

 

Γιατί ένα Vitara είναι το ίδιο με ένα Tesla , ένα Yaris ή ένα Supra?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΚΤΜ Duke 250. Μισά λεφτά από το budget που αναφέρεις, εξαιρετική οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά, καλά φρένα, καίει σαν παπί 125 και πολύ λιγότερο από 300άρι scooter, ασφάλεια που δεν έχει κανένα scooter και μαθαίνεις να γίνεις καλος αναβάτης xωρίς να ξεκινήσεις με βαρειά μοτό που θέλει εμπειρία. Επίσης πολύ ανθεκτικό. Μειονέκτημα: δεν είναι αυτόματο, δεν είναι scooter-οειδές, δεν έχει ντουλάπι κάτω απο τη σέλα. 

Επεξ/σία από kalmik
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, kalmik είπε

ΚΤΜ Duke 250. Μισά λεφτά από το budget που αναφέρεις, εξαιρετική οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά, καλά φρένα, καίει σαν παπί 125 και πολύ λιγότερο από 300άρι scooter, ασφάλεια που δεν έχει κανένα scooter και μαθαίνεις να γίνεις καλος αναβάτης xωρίς να ξεκινήσεις με βαρειά μοτό που θέλει εμπειρία. Επίσης πολύ ανθεκτικό. Μειονέκτημα: δεν είναι αυτόματο, δεν είναι scooter-οειδές, δεν έχει ντουλάπι κάτω απο τη σέλα. 

Άμα θέλει να μπει στον κόσμο της μοτοσυκλέτας με κάτι γυμνό καλύτερα το 390. Πάλι εντός budget, πολύ πιο γρήγορο, δεν θα το βαρεθεί, ευκολότερη μεταπώληση. Αλλά αν κατάλαβα από τα γραφόμενα, θέλει κάτι με χώρους. Πάντως επειδή το έχω το μηχανάκι πράγματι φοβερό στήσιμο (όλοι οι δούκες) και πιο ευέλικτο για αστική μετακίνηση απ΄όλα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω. Για 1,86 πάντως θέλει σίγουρα την δοκιμή του.

Μόλις τώρα, Kastriot είπε

 

 

Επεξ/σία από Kastriot
Επισκέπτης
Δημοσ.

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/328142304-mv-agusta

 

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/332647159-honda-cb-750

 

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/331433811-yamaha-mt-09

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/332247059-ktm-790-duke

και γενικά μπες στο car βάλε τιμή εως 10000 και απόλαυσε. Γνώμη μου όχι κάτω από 650, δεν αξίζει τον κόπο...

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...