Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαιρετώ την παρέα,

Καταρχήν να σημειώσω ότι έχω κλείσει ραντεβού με συνεργείο για να πάω να το ελέγξουν αλλά το ραντεβού είναι την Δευτέρα και μέχρι τότε θα ήθελα μερικές γνώμες για να ξέρω τι να περιμένω. 

Καταρχήν να σημειώσω ότι διαθέτω το Opel Astra G, μοντέλο του 1999 αν δεν απατώμαι, αλλά αγορασμένο καινούριο το 2002. Πριν 2 μέρες πήγα Αθήνα και γύρισα, συνολική διαδρομή γύρω στα 320χλμ. Στον γυρισμό σταμάτησα σε ένα ΣΕΑ για να ξεμουδιάσω.

Όταν ξεκίνησα από το ΣΕΑ άναψε η λυχνία ηλεκτρονικών κινητήρα, δεν είμαι σίγουρος αν άναψε άμεσα, εγώ το παρατήρησα μετά από μερικά δευτερόλεπτα και αφού είχα βγει από το ΣΕΑ και κυκλοφορούσα στην Εθνική.

Μετά από κάποια χιλιόμετρα, ίσως και λιγότερα από 10, βρήκα ευτυχώς ένα πάρκινγκ με τουαλέτες και σταμάτησα εκεί. Το έκλεισα για 1 λεπτό, και ξαναέβαλα μπρος και το λαμπάκι ευτυχώς δεν άναψε πάλι.

Αυτά τα 10χλμ δεν παρατήρησα κανένα απολύτως πρόβλημα, ούτε στην κατανάλωση καυσίμου ούτε στις στροφές του κινητήρα. Επίσης, μετά την 2η στάση όταν έσβησε το λαμπάκι, έφτασα μέχρι το σπίτι στο χωριό, απόσταση γύρω στα 100χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αυτό έγινε προχθές. Χθες δεν το κίνησα καθόλου. Σήμερα όμως διάνυσα μια απόσταση γύρω στα 45 χλμ. Στην μέση περίπου της απόστασης πάρκαρα το αυτοκίνητο για περίπου 2 ώρες. Όταν πήγα να το πάρω και έβαλα μπρος άναψε πάλι το λαμπάκι. Το κίνησα για μερικά χλμ και σταμάτησα κάπου που βρήκα πάρκινγκ, το άφησα λίγο και το έβαλα πάλι μπρος και το λαμπάκι δεν άναψε πάλι. Δηλαδή έγινε ότι και την προηγούμενη φορά.

Σε όλες τις περιπτώσεις, και με αναμμένο το λαμπάκι και με σβηστό, το αυτοκίνητο κινούταν κανονικά και δεν παρατήρησα απολύτως τίποτα στην απόδοσή του.

Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει ότι το συγκεκριμένο λαμπάκι (δείχνει ένα αυτοκίνητο με ένα γαλλικό κλειδί) αφορά τα ηλεκτρονικά του κινητήρα. Επίσης αναφέρει ότι αν απενεργοποιήσουμε το αυτοκίνητο και το ενεργοποιήσουμε πάλι και σβήσει τότε δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, αλλά εμένα μου έκανε εντύπωση που έγινε 2 φορές.

Έχει κανείς υπόψη τι μπορεί να φταίει;

Επίσης να σημειώσω ότι πριν 3 εβδομάδες περίπου αλλάξαμε ιμάντα χρονισμού αλλά δεν παρατηρήσαμε κάποιο πρόβλημα από τότε.

Επεξ/σία από gokuthelegend
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, gokuthelegend είπε

Χαιρετώ την παρέα,

Καταρχήν να σημειώσω ότι έχω κλείσει ραντεβού με συνεργείο για να πάω να το ελέγξουν αλλά το ραντεβού είναι την Δευτέρα και μέχρι τότε θα ήθελα μερικές γνώμες για να ξέρω τι να περιμένω. 

Καταρχήν να σημειώσω ότι διαθέτω το Opel Astra G, μοντέλο του 1999 αν δεν απατώμαι, αλλά αγορασμένο καινούριο το 2002. Πριν 2 μέρες πήγα Αθήνα και γύρισα, συνολική διαδρομή γύρω στα 320χλμ. Στον γυρισμό σταμάτησα σε ένα ΣΕΑ για να ξεμουδιάσω.

Όταν ξεκίνησα από το ΣΕΑ άναψε η λυχνία ηλεκτρονικών κινητήρα, δεν είμαι σίγουρος αν άναψε άμεσα, εγώ το παρατήρησα μετά από μερικά δευτερόλεπτα και αφού είχα βγει από το ΣΕΑ και κυκλοφορούσα στην Εθνική.

Μετά από κάποια χιλιόμετρα, ίσως και λιγότερα από 10, βρήκα ευτυχώς ένα πάρκινγκ με τουαλέτες και σταμάτησα εκεί. Το έκλεισα για 1 λεπτό, και ξαναέβαλα μπρος και το λαμπάκι ευτυχώς δεν άναψε πάλι.

Αυτά τα 10χλμ δεν παρατήρησα κανένα απολύτως πρόβλημα, ούτε στην κατανάλωση καυσίμου ούτε στις στροφές του κινητήρα. Επίσης, μετά την 2η στάση όταν έσβησε το λαμπάκι, έφτασα μέχρι το σπίτι στο χωριό, απόσταση γύρω στα 100χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αυτό έγινε προχθές. Χθες δεν το κίνησα καθόλου. Σήμερα όμως διάνυσα μια απόσταση γύρω στα 45 χλμ. Στην μέση περίπου της απόστασης πάρκαρα το αυτοκίνητο για περίπου 2 ώρες. Όταν πήγα να το πάρω και έβαλα μπρος άναψε πάλι το λαμπάκι. Το κίνησα για μερικά χλμ και σταμάτησα κάπου που βρήκα πάρκινγκ, το άφησα λίγο και το έβαλα πάλι μπρος και το λαμπάκι δεν άναψε πάλι. Δηλαδή έγινε ότι και την προηγούμενη φορά.

Σε όλες τις περιπτώσεις, και με αναμμένο το λαμπάκι και με σβηστό, το αυτοκίνητο κινούταν κανονικά και δεν παρατήρησα απολύτως τίποτα στην απόδοσή του.

Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει ότι το συγκεκριμένο λαμπάκι (δείχνει ένα αυτοκίνητο με ένα γαλλικό κλειδί) αφορά τα ηλεκτρονικά του κινητήρα. Επίσης αναφέρει ότι αν απενεργοποιήσουμε το αυτοκίνητο και το ενεργοποιήσουμε πάλι και σβήσει τότε δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, αλλά εμένα μου έκανε εντύπωση που έγινε 2 φορές.

Έχει κανείς υπόψη τι μπορεί να φταίει;

Επίσης να σημειώσω ότι πριν 3 εβδομάδες περίπου αλλάξαμε ιμάντα χρονισμού αλλά δεν παρατηρήσαμε κάποιο πρόβλημα από τότε.

Κάτι έχει καταγράψει ως σφάλμα . Λογικά εννοείς το γαλλικό κλειδι , οπότε είναι ηλεκτρολογικο / ηλεκτρονικο θέμα .

Αυτη η γενιά Astra g και εάν θυμάμαι σωστά με το μοτέρ z και οχι x , έβγαζαν συχνά θεμα με τη πεταλούδα γκαζιού ή και τον εγκέφαλο ( ειναι αρκετλα κοντα στο κινητήρα). Σε μερικές περιπτώσεις έπαιρνε επισκευή ο εγκέφαλος .

Αλλά ας μπει πρώτα σε διάγνωση , και δες και τη βαλβίδα πίεσης λαδιου εάν έχει στάξει λάδια . Γιατί μετά προχωράει σε πλεξούδα , εγκέφαλο , και τους αισθητήρες λ.

Πόσα χιλιόμετρα έχεις?

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Κάτι έχει καταγράψει ως σφάλμα . Λογικά εννοείς το γαλλικό κλειδι , οπότε είναι ηλεκτρολογικο / ηλεκτρονικο θέμα .

Αυτη η γενιά Astra g και εάν θυμάμαι σωστά με το μοτέρ z και οχι x , έβγαζαν συχνά θεμα με τη πεταλούδα γκαζιού ή και τον εγκέφαλο ( ειναι αρκετλα κοντα στο κινητήρα). Σε μερικές περιπτώσεις έπαιρνε επισκευή ο εγκέφαλος .

Αλλά ας μπει πρώτα σε διάγνωση , και δες και τη βαλβίδα πίεσης λαδιου εάν έχει στάξει λάδια . Γιατί μετά προχωράει σε πλεξούδα , εγκέφαλο , και τους αισθητήρες λ.

Πόσα χιλιόμετρα έχεις?

Ναι, δείχνει ένα αυτοκίνητο με ένα γαλικό κλειδί. Στο βιβλιαράκι με τις οδηγίες αναφέρει αυτό που έγραψα και στο αρχικό μήνυμα, και ποιο συγκεκριμένα:

Αναφορά σε κείμενο

 

"Ενδεικτική λυχνία για τα ηλεκτρονικά κινητήρα

Εαν ανάψει κατά τη διάρκεια λειτουργίας του κινητήρα, υπάρχει κάποια βλάβη στο σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου του κινητήρα. Το ηλεκτρονικό σύστημα ενεργοποιεί το πρόγραμμα επείγουσας λειτουργίας. Η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να αυξηθεί και η δυνατότητα σωστής λειτουργίας του αυτοκινήτου μπορεί να επηρεαστεί. Σε μερικές περιπτώσεις, η βλάβη μπορεί να εξαληφθεί με το σβήσιμο και το ξεκίνημα του κινητήρα. Εαν η ενδεικτική λυχνία ανάψει όταν ο κινητήρας λειτουργεί, συμβουλευτείτε μια Αντιπροσωπεία..........μπλα μπλα μπλα"

 

Αυτό που σημειώνω σε πράσινο, διάβασα με μια πρόχειρη αναζήτηση στο Google ότι συμβαδίζει με αυξημένες στροφές, αλλά εγώ δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο, το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά.

Αυτό που σημειώνω με κίτρινο, είναι αυτό που έκανα. Δηλαδή έσβησα τον κινητήρα, περίμενα λίγο, και έβαλα πάλι μπρος, και το λαμπάκι δεν άναψε πάλι κατά τις διάρκεια της διαδρομής. Άναψε όμως πάλι μετά από 2 μέρες, σήμερα δηλαδή, σε άλλη διαδρομή, και έκανα την ίδια διαδικασία και έσβησε πάλι.

Χιλιόμετρα έχω κάνει 196.000 και έχω περίπου 20 χρόνια το αυτοκίνητο.

Δημοσ.

δε μπηκε το αμαξι σε safe mode (αυτα που γραφεις απο το βιβλιαρακι) θα το ειχες καταλαβει ευκολα μιας και δε θα τραβαγε ουτε θα ανεβαζε στροφες

 

anyway οπως εγραψε και ο απο πανω μπορει να ειναι απο υγρασια/επαφη σε μια φυσα μεχρι οντος προβλημα με εγκεφαλο. Σε συνεργειο/διαγνωστικο θα βγαλεις ακρη

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Σίγουρα ο μηχανικός που θα το ελέγξει θα μου πει σίγουρα, αλλά αν όντως μιλάμε για μια φύσα ή για πρόβλημα στον εγκέφαλο, ξέρουμε πόσο θα κοστίζει περίπου και για τον χρόνο επισκευής; Έτσι όπως μου το λέτε ακούγεται για απλή περίπτωση βλάβης.

Επεξ/σία από gokuthelegend
Δημοσ.

αν τα #@σε ο εγκεφαλος απο 200 (μτχ) και πανω

αν ειναι τα καλωδια τιποτα αλλα ισως να αλλαξει προληπτικα

σα συμβουλη: αν στο βγαζει συστηματικα σιγουρα θελει συνεργειο. Αν δεν εχεις χρηματα, παρκαρε το οπελακι και οποτε μαζεψεις πηγαινε....

αν εχεις διαθεση για ταλαιπωριες (να σε αφησει στη μεση του δρομου) τοτε go for it

Δημοσ.

Αν ήταν εγκέφαλος θα σε έβαζε σε safe mode. Λογικά κάτι άλλο είναι.

Πάντως ακόμα κ εγκέφαλος να είναι επισκευάζεται με 200-300 ευρώ.

Δημοσ.

αν γκουγκλαρεις παντως βγαζει και crankshaft sensor προβλημα (το ανταλλακτικο δεν ειναι ακριβο αλλα εχει μανουρα)..τελοσπαντων θελει διαγνωστικο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

αν στο βγαζει συστηματικα σιγουρα θελει συνεργειο.

Κοίτα προχθές μου το έβγαλε 1η φορά, και μια φορά ακόμη σήμερα, οπότε δεν μπορώ να έχω ακόμη εικόνα για το αν θα μου το κάνει συστηματικά. Νομίζω 2 περιστατικά είναι μικρό δείγμα για να βγάλω συμπέρασμα, εκτός αν κάποιος ξέρει κάτι καλύτερα. Όπως και να έχει, έχω κλείσει ήδη ραντεβού με συνεργείο, οπότε φαντάζομαι ότι ο μηχανικός θα το ελέγξει.

Κάτι άλλο. Στο βιβλιαράκι με τις οδηγίες αναφέρει ότι το ίδιο λαμπάκι αφορά και το immobilizer και η αλήθεια είναι ότι το κλειδί μου έχει τα μαύρα του τα χάλια. Πήρα το 2ο κλειδί που το είχα μαζεμένο και έκανα τώρα μια βόλτα γύρω στα 40χλμ και δεν άναψε το λαμπάκι. Υπάρχει καθόλου το ενδεχόμενο να φταίει και αυτό;

1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

Αν δεν εχεις χρηματα, παρκαρε το οπελακι και οποτε μαζεψεις πηγαινε

Επαρχία σε αγροτικό χωριό δίχως αυτοκίνητο δεν παίζει, μιας και ΜΜΜ δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα. Θα το φτιάξω σίγουρα, απλώς αν βγει μεγάλο το ποσό τότε θα κάνω το σκατό παξιμάδι.

1 ώρα πριν, bill999r είπε

Αν ήταν εγκέφαλος θα σε έβαζε σε safe mode. Λογικά κάτι άλλο είναι.

 

Ας ελπίσουμε, γιατί μου φαίνεται περίεργο ότι το αυτοκίνητο κινείται κανονικά. Δεν έχω δει καμία διαφορά, ούτε ακόμη όταν είχε ανάψει το λαμπάκι. Επίσης έκανα την οδηγία που έλεγε στο βιβλιαράκι, δηλαδή να σβήσω την μηχανή και να την βάλω πάλι μπροστά, και το λαμπάκι έσβηνε.

Σε μερικές περιπτώσεις, η βλάβη μπορεί να εξαληφθεί με το σβήσιμο και το ξεκίνημα του κινητήρα

Την Δευτέρα που θα το πάω στο συνεργείο θα μάθω σίγουρα τι συμβαίνει, και μέχρι τότε θα το κάνω και μερικές βόλτες σε κοντινές αποστάσεις για να δω αν θα ανάψει πάλι το λαμπάκι, παρόλα αυτά αν κάποιος έχει κάποια πληροφορία για το τι μπορεί να συμβαίνει θα με ενδιέφερε να με ενημερώσει. Θα ενημερώσω και εγώ για το τι θα προκύψει.

Επεξ/σία από gokuthelegend
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλε αν πας και να το εχει καταγραψει ο εγκέφαλος πολλές φορές και το συνεργείο δεν βγάζει ακρη γιατί δεν είναι κάτι συγκεκριμένο και πάει ψάχνοντας.

Εχω το opel vectra με μηχανη z που είπε ο φίλος παραπάνω. Παλια αγχωνόμουν αν αναβε λαμπακι και εβγαζα καντήλες. Τωρα οδική και κανένα πρόβλημα. Τρεις φορές που εμεινα οχι από αναμένο λαμπάκι αλλά από ξαφνικές βλάβες μεταφορά σε συνεργείο και ολα καλά. Διαβασα μόνο οτι κινείσαι σε αγροτικούς δρόμους αρα επαρχία οπότε εκεί πρέπει να περιμένεις πολύ ωρα οδική. Στα μάστορα που θα πας ρωτησε πρώτα αν εχει μηχάνημα να δει τη βλάβη. Αν δεν εχει σε συμβουλεύω μην πας γιατί θα πάει ψάχνοντας. Ψαξε συνεργείο που να εχει μηχάνημα να μπορεί να δει τη βλάβη. Και που εσβησε το λαμπακι συνηθως ο εγκέφαλος το κραταει στη μνημη.Εμένα το γαλλικό κλειδί μου το βγαζει συχνά και ξέρω οτι είναι από τη μάνα του να σε ειδοποιεί για σέρβις μετα από κάποια χιλιόμετρα και αυτό πρέπει να έχει πιο ειδικευμένο μηχάνημα να το αναπρογραμματίσει. 

 

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν ιδιοκτήτης opel corsa c, κωδικός κινητήρα z14xep. Κλασσική βλάβη εγκεφάλου. Τιπ και μέχρι να πας συνεργείο, μπορείς να κάνεις διάγνωση μόνος σου του σφάλματος που έχει γράψει:

Κρατάς πατημένα γκάζι και φρένο μαζί με σβησμένο το αυτοκίνητο σε στάση εννοείται, και γυρίζεις τον διακόπτη στην 2η θέση (όχι μίζα!!). Θα αρχίσει να αναβοσβήνει ένα λαμπάκι στο καντράν, και μετράς αναβοσβήματα και παύσεις. Αυτά αντιστοιχούν στον κωδικό της βλάβης! Πχ ένα αναβόσβημα, παύση, τρία, παύση, δέκα, παύση, τέσσερα παύση είναι ο κωδικός σφάλματος 1304 (αυτό έχει πάθει εμένα). Αναζητάς τον κωδικό στο google και βλέπεις τί παίζει. Βγάλε βίντεο από το κινητό γιατί δεν θα προλαβαίνεις επί τόπου να μετράς.

Αν είναι εγκέφαλος με είχε εξυπηρετήσει ένα μέλος του opel forum με nick s5zax κάπως έτσι, επισκευάζοντας τον δικό μου εγκέφαλο αντί να ψάχνω μεταχειρισμένο που μπορεί να μου έβγαζε πρόβλημα την άλλη ώρα. Το θέμα είναι ότι μου επισκεύασε την τότε βλάβη, μετά από κάνα χρόνο μου έβγαλε άλλη, την οποία άφησα έτσι (στην ουσία έχω βεντιλατέρ μόνο στην μεγάλη σκάλα). Το πρόβλημα είναι ότι ο εγκέφαλος είναι κακοφτιαγμένος ΚΑΙ τοποθετημένος πάνω στον κινητήρα, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να κόβονται οι κολλήσεις του, και την ώρα που θα τον στείλεις για επισκευή μπορεί να σου έχει κοπεί μια κόλληση που θα σου την φτιάξει, αλλά μετά από λίγο καιρό (δεν ξέρεις αν και πότε), μπορεί να σου κοπεί άλλη. Έχω τηλέφωνο επικοινωνίας αν χρειαστεί. Πάρε γνώμη πρώτα από τον μηχανικό σου.

Α να συμπληρώσω ότι είναι πολύ πιθανό να είναι ο εγκέφαλος από την εξής ένδειξη την οποία μου έκανε κι εμένα: όταν το αμάξι ήταν κρύο, ήταν μια χαρά. Όταν ζεσταινόταν και πήγαινε θερμοκρασία στον εγκέφαλο διαστέλλονταν οι κολλήσεις, και έβγαζε το σφάλμα. Αν έσβηνα και το άφηνα λίγο, επανερχόταν. Με την πάροδο του χρόνου χειροτέρευε, μέχρι που έμεινε μόνιμα (έφυγε η κόλληση εντελώς)...

Επεξ/σία από mechpanos
Δημοσ.
1 ώρα πριν, NobodyRankXV είπε

@mechpanos έκανα αυτό με το γκάζι κτλπ καο μπυ έβγαλε 0300 τι εστι χδ 

Κάνεις google search "opel fault code 0300" και σού βγάζει cylinder misfire. Σε κάποιο κύλινδρο δεν γίνεται σωστά η ανάφλεξη!

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, NobodyRankXV είπε

@mechpanos έκανα αυτό με το γκάζι κτλπ καο μπυ έβγαλε 0300 τι εστι χδ 

Κοιτάζεις για αρχή μπουζί . Τυχαία αστοχία ανάφλεξης κυλίνδρων.

Εάν συνεχίσει και σου κανει πιο συγκεκριμένα τους κυλίνδρους με αστοχία ανάφλεξης κυλίνδρων τότε κοιτάζεις και πολλ/στη . Ίδιο μου έτυχε σε Corsa c z12xe 

3 ώρες πριν, mechpanos είπε

Λοιπόν ιδιοκτήτης opel corsa c, κωδικός κινητήρα z14xep. Κλασσική βλάβη εγκεφάλου. Τιπ και μέχρι να πας συνεργείο, μπορείς να κάνεις διάγνωση μόνος σου του σφάλματος που έχει γράψει:

Κρατάς πατημένα γκάζι και φρένο μαζί με σβησμένο το αυτοκίνητο σε στάση εννοείται, και γυρίζεις τον διακόπτη στην 2η θέση (όχι μίζα!!). Θα αρχίσει να αναβοσβήνει ένα λαμπάκι στο καντράν, και μετράς αναβοσβήματα και παύσεις. Αυτά αντιστοιχούν στον κωδικό της βλάβης! Πχ ένα αναβόσβημα, παύση, τρία, παύση, δέκα, παύση, τέσσερα παύση είναι ο κωδικός σφάλματος 1304 (αυτό έχει πάθει εμένα). Αναζητάς τον κωδικό στο google και βλέπεις τί παίζει. Βγάλε βίντεο από το κινητό γιατί δεν θα προλαβαίνεις επί τόπου να μετράς.

Αν είναι εγκέφαλος με είχε εξυπηρετήσει ένα μέλος του opel forum με nick s5zax κάπως έτσι, επισκευάζοντας τον δικό μου εγκέφαλο αντί να ψάχνω μεταχειρισμένο που μπορεί να μου έβγαζε πρόβλημα την άλλη ώρα. Το θέμα είναι ότι μου επισκεύασε την τότε βλάβη, μετά από κάνα χρόνο μου έβγαλε άλλη, την οποία άφησα έτσι (στην ουσία έχω βεντιλατέρ μόνο στην μεγάλη σκάλα). Το πρόβλημα είναι ότι ο εγκέφαλος είναι κακοφτιαγμένος ΚΑΙ τοποθετημένος πάνω στον κινητήρα, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να κόβονται οι κολλήσεις του, και την ώρα που θα τον στείλεις για επισκευή μπορεί να σου έχει κοπεί μια κόλληση που θα σου την φτιάξει, αλλά μετά από λίγο καιρό (δεν ξέρεις αν και πότε), μπορεί να σου κοπεί άλλη. Έχω τηλέφωνο επικοινωνίας αν χρειαστεί. Πάρε γνώμη πρώτα από τον μηχανικό σου.

Α να συμπληρώσω ότι είναι πολύ πιθανό να είναι ο εγκέφαλος από την εξής ένδειξη την οποία μου έκανε κι εμένα: όταν το αμάξι ήταν κρύο, ήταν μια χαρά. Όταν ζεσταινόταν και πήγαινε θερμοκρασία στον εγκέφαλο διαστέλλονταν οι κολλήσεις, και έβγαζε το σφάλμα. Αν έσβηνα και το άφηνα λίγο, επανερχόταν. Με την πάροδο του χρόνου χειροτέρευε, μέχρι που έμεινε μόνιμα (έφυγε η κόλληση εντελώς)...

Το έχεις πρώτο χέρι το αμάξι; 

Μήπως προηγουμένως που σου βγάλει θέμα ο εγκέφαλος έσταζε η βαλβίδα πίεσης λαδιού και είχε προχωρήσει λάδι σε πλεξούδα ; 

Έχω και εγώ ένα corsa c- z12xe με 240,000 μεταχειρισμένο. Το πρώτο που έκανα γιατί έχανε αλλαγή βαλβίδας λαδιού και καθάρισμα με σπρέι επαφών τις φισες του εγκεφάλου ( δε είχε βέβαια λάδι)

Επεξ/σία από meletis_m
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...