Προς το περιεχόμενο

Κλήση από δημοτική αστυνομία και πινακίδες


geor92

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Ελληνικο Δημοσιο ...

Ειναι στην ευχερια του κρατικου υπαλληλου.

Δεν ειναι και χαζοι ξερεις. 

Πχ Σου πηραν τις πινακίδες Σαββατο βραδυ στις 02:30 στο Γκαζι και εσυ θα πας το διπλωμα της γιαγιας ?

Γιατί δεν έχει δικαιώμα η γιαγιά να βρίσκεται στις 02:30 στο Γκάζι ; 
Ποιός να αποδείξει , τι;!

Μην το κάνουμε νια νια 

ενα δίπλωμα, οποιουδήποτε να δώσεις και τέλος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

26 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Ελληνικο Δημοσιο ...

Ειναι στην ευχερια του κρατικου υπαλληλου.

Δεν ειναι και χαζοι ξερεις. 

Πχ Σου πηραν τις πινακίδες Σαββατο βραδυ στις 02:30 στο Γκαζι και εσυ θα πας το διπλωμα της γιαγιας ?

Αυτό που ισχύει είναι το ότι ζητάνε το δίπλωμα του κατόχου του οχήματος, εκτός αν αυτός πει πως οδηγούσε άλλος και το αποδεχθεί ο άλλος.

Οπότε ναι αν η γιαγιά πει, ναι εγώ οδηγούσα τελείωσε η υπόθεση, εκτός αν έχει μάρτυρες πως οδηγούσε άνδρας

Στην Αυστραλία πχ όταν σε πιάνει κάμερα σου έρχεται ραβασάκι στο σπίτι που λέει ακριβώς αυτό, έρχεστε να δώσετε το δίπλωμα, εκτός αν οδηγούσε άλλος όποτε μας λέτε το ονοματάκι του

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Λογικο ειναι να πηγαινεις πιο γρηγορα απο το λεωφορειο, οταν οδηγας η/και παρκαρεις στην λεωφορειολωριδα του, στην ΛΕΑ και παρκαρεις σε στροφες "για 2 λεπτακια", και το μπλοκαρεις.

Γι αυτο λεω, σε τετοιες παραβασεις, αφαιρεση διπλωματος αδεις και πινακιδων για ενα εξαμηνο,ν αδεις πως λυνεται το κυκλοφοριακο στην Αθηνα.

Δλδ εάν παίρνουν δίπλωμα στις παραβάσεις θα αυξηθεί η χωρητικότητα στο μετρό που είναι ήδη παραπάνω από φουλ, θα αυξηθεί η συχνότητα δρομολογίων των λεωφορείων και παράλληλα θα γίνει καμία ανανέωση του στόλου και καθαρισμός των μέσων μεταφοράς που έβαλα δύο φορές την μικρή μέσα και το μετάνιωσα; 

Το να υπάρχουν γραμμές λεωφορείων που στις 7 & 8 το βράδυ είναι τελευταίο δρομολόγιο ή το δρομολόγιο ειναι ανά 1-1,5 ώρα και αποφασίζει ο οασα να κόψει ένα γιατί κάποιος πήρε άδεια από την σημαία και δεν υπάρχει κάποιος εφεδρικός και αναγκάζεσαι να πάρεις ταξί να πας στην δουλειά σου. Έχεις δει λεωφορείο να γέρνει; να πιάνει φωτιά; για να πάω Ελευσίνα Μαρούσι (γιατί προαστιακό πλέον δεν), αυτοκίνητο 25 λεπτά. Λεωφορείο - μετρο- λεωφορείο τουλάχιστον 1,5 ώρα και στην καλή περίπτωση που έχω όλα τα μέσα στα πόδια μου και δεν χρειάζεται να περιμένω κάνα μισάωρο στην στάση. Εναλλακτική μου έχεις; 

Υπάρχει και άλλη λύση. Φορολογία 10000€ έξτρα τον χρόνο στους κατόχους οχημάτων. Να τα πουλήσουν όλοι να τελειώνουμε. 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, james01gr είπε

Δλδ εάν παίρνουν δίπλωμα στις παραβάσεις θα αυξηθεί η χωρητικότητα στο μετρό που είναι ήδη παραπάνω από φουλ, θα αυξηθεί η συχνότητα δρομολογίων των λεωφορείων και παράλληλα θα γίνει καμία ανανέωση του στόλου και καθαρισμός των μέσων μεταφοράς που έβαλα δύο φορές την μικρή μέσα και το μετάνιωσα; 

Το να υπάρχουν γραμμές λεωφορείων που στις 7 & 8 το βράδυ είναι τελευταίο δρομολόγιο ή το δρομολόγιο ειναι ανά 1-1,5 ώρα και αποφασίζει ο οασα να κόψει ένα γιατί κάποιος πήρε άδεια από την σημαία και δεν υπάρχει κάποιος εφεδρικός και αναγκάζεσαι να πάρεις ταξί να πας στην δουλειά σου. Έχεις δει λεωφορείο να γέρνει; να πιάνει φωτιά; για να πάω Ελευσίνα Μαρούσι (γιατί προαστιακό πλέον δεν), αυτοκίνητο 25 λεπτά. Λεωφορείο - μετρο- λεωφορείο τουλάχιστον 1,5 ώρα και στην καλή περίπτωση που έχω όλα τα μέσα στα πόδια μου και δεν χρειάζεται να περιμένω κάνα μισάωρο στην στάση. Εναλλακτική μου έχεις; 

Υπάρχει και άλλη λύση. Φορολογία 10000€ έξτρα τον χρόνο στους κατόχους οχημάτων. Να τα πουλήσουν όλοι να τελειώνουμε. 

Το μετρο εχει υπολογισει Χ ατομα πως το χρησιμοποιουν καθε μερα, οποτε δεν εχει λογο να ξοδεψει κι αλλα λεφτα να βαλει εξτρα δρομολογια, γιατι λεει χωρανε.

 

Οποτε αν σιγα σιγα διπλασιαστουν οι επιβατες του μετρο θα διπλασιαστουν σε συχνοτητα και τα δρομολογια.

Ολα τα αλλα ειναι ασχετα, το βασικο στην ελλαδα ειναι πως δεν θελουμε να κουραστουμε, γι αυτο ξοδευουμε τον μισο μισθο και την μιση μας μερα στο ΙΧ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

Το μετρο εχει υπολογισει Χ ατομα πως το χρησιμοποιουν καθε μερα, οποτε δεν εχει λογο να ξοδεψει κι αλλα λεφτα να βαλει εξτρα δρομολογια, γιατι λεει χωρανε.

 

Οποτε αν σιγα σιγα διπλασιαστουν οι επιβατες του μετρο θα διπλασιαστουν σε συχνοτητα και τα δρομολογια.

Ολα τα αλλα ειναι ασχετα, το βασικο στην ελλαδα ειναι πως δεν θελουμε να κουραστουμε, γι αυτο ξοδευουμε τον μισο μισθο και την μιση μας μερα στο ΙΧ

Μια προσθήκη Αν διπλασιαστούν οι επιβάτες που πληρώνουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ntinaras είπε

Το μετρο εχει υπολογισει Χ ατομα πως το χρησιμοποιουν καθε μερα, οποτε δεν εχει λογο να ξοδεψει κι αλλα λεφτα να βαλει εξτρα δρομολογια, γιατι λεει χωρανε.

 

Οποτε αν σιγα σιγα διπλασιαστουν οι επιβατες του μετρο θα διπλασιαστουν σε συχνοτητα και τα δρομολογια.

Ολα τα αλλα ειναι ασχετα, το βασικο στην ελλαδα ειναι πως δεν θελουμε να κουραστουμε, γι αυτο ξοδευουμε τον μισο μισθο και την μιση μας μερα στο ΙΧ

Το μετρο εχει δρομολόγια στις ώρες αιχμής κάθε 3 λεπτά. Και είναι φουλ. Δεν είναι λογικό να θέλω να πάω στην δουλειά μου και να χρειάζομαι 3 ώρες με τα ΜΜΜ, μέσα στην βρωμιά και την αηδία και να κρεμομαι από τις διαθέσεις ενός οδηγού και τις άδειες του (οι οποίες πρέπει να τις παίρνουν αλλά να υπάρχει αντικαταστατης) για να πάω σπίτι μου. 

Δεν ξέρω εάν μένεις Αθήνα αλλά εάν δεν φτιάξουν λεωφορεία, να βάλουν λάστιχα, φρένα, οδηγούς, συχνότητες και να τηρούν το πρόγραμμα που έχουν, ποτε δεν πρόκειται να σταματήσει η κίνηση από τα αυτοκίνητα. Πριν 20 χρόνια, από Ελευσίνα είχαμε 4 δρομολόγια σε ώρα αιχμής την ώρα για Αθήνα. Τώρα έχουμε 2. Λογικό έτσι; και μάλιστα την επιστροφή την εχουν κάνει κυκλική οπότε ποτέ δεν ξέρεις ποιο είναι το πρόγραμμα. Απλά όταν ο οδηγός θέλει να τελειώσει την βάρδια γυρνάει άμεσα Ελευσίνα διαφορετικά όταν γουστάρει ξεκινάει πάλι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, sdikr είπε

Μια προσθήκη Αν διπλασιαστούν οι επιβάτες που πληρώνουν

Εχουν μειωθει πολυ οι τζαμπατζηδες απο τοτε που μπηκαν οι μπαρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jmmys είπε

 

Οποιος κάνει την βλακεία,να έχει τα κακαλα να αναλάβει και την ευθύνη.Όχι να κλαίγεται σε άλλους ή να ψάχνει να βρει αν η κλήση γράφει ακριβώς το χρώμα που γράφει η άδεια,όχι μπλε αλλα γαλάζιο,για να σβηστεί παρόλο που έκανε την παράβαση, ενώ ο αριθμός πινακίδας και η μαρκα είναι σωστά.Ευτυχώς αυτή η ανοησία με το χρώμα καταργήθηκε.

Πλέον τέτοια σβησιματα λόγω χρώματος κτλ δεν παίζουν, έχουν καταργηθεί. Λάθος για εμένα βέβαια από την στιγμή που ακόμα δεν αναρτάται η φωτογραφία του ΙΧ επάνω στο σημείωμα. 

44 λεπτά πριν, james01gr είπε

 

Υπάρχει και άλλη λύση. Φορολογία 10000€ έξτρα τον χρόνο στους κατόχους οχημάτων. Να τα πουλήσουν όλοι να τελειώνουμε. 

Θα γεμίσει παρατημένα αμάξια όλη η Ελλάδα, και πολλοί τώρα με την ηλεκτρονική κατάθεση δεν θα παραδωσουν πινακίδες, θα τα έχουν δήθεν σε ακινησία με πινακίδες επάνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά δεν έχει καμία λογική να τιμωρείται το όχημα. Το οποίο μπορεί να είναι οικογενειακό και να εξυπηρετουνται άλλοι δύο τρεις στις δουλειές και τις ανάγκες τους. Οι κυρώσεις πρέπει να αφορούν τον οδηγό είτε χρηματικές είτε ως αφαίρεση άδειας οδήγησης. Είχα διαβάσει ότι στον αναθεωρημένο KOK που ετοιμάζουν θα ισχύσει αυτή η λογική (για να δούμε)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, kalmik είπε

Γενικά δεν έχει καμία λογική να τιμωρείται το όχημα. Το οποίο μπορεί να είναι οικογενειακό και να εξυπηρετουνται άλλοι δύο τρεις στις δουλειές και τις ανάγκες τους. Οι κυρώσεις πρέπει να αφορούν τον οδηγό είτε χρηματικές είτε ως αφαίρεση άδειας οδήγησης. Είχα διαβάσει ότι στον αναθεωρημένο KOK που ετοιμάζουν θα ισχύσει αυτή η λογική (για να δούμε)

Ας προσεχαν να μην εκαναν την παραβαση τοτε.

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Εχουν μειωθει πολυ οι τζαμπατζηδες απο τοτε που μπηκαν οι μπαρες.

Πάλι καλά, αλλά όπως το λες έχει μειωθεί,   δεν έχει εξαφανιστεί και η μείωση είναι στο Μετρο που έχει έλεγχο στις εισόδους/εξόδους,  στα λεωφορεία  όχι

Αυτός που μπαίνει χωρίς να χτυπήσει δεν μετράει σαν επιβάτης καθώς δεν μπορούν να τον μετρήσουν ηλεκτρονικά ώστε να ξέρουν αν χρειάζεται αύξηση δρομολογίων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ας προσεχαν να μην εκαναν την παραβαση τοτε.

Τότε αν κάνεις ένα αδίκημα εσύ, να τιμωρείται όλη η οικογένεια. Γενικά σε όλο την ΕΕ οι ποινές αφορούν τον παραβάτη και το όχημα μόνον αν σχετίζεται με παράβαση π.χ. αν έχει αντικανονική εξάτμιση, κάνει υπερβολικό θόρυβο κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kalmik είπε

Τότε αν κάνεις ένα αδίκημα εσύ, να τιμωρείται όλη η οικογένεια. Γενικά σε όλο την ΕΕ οι ποινές αφορούν τον παραβάτη και το όχημα μόνον αν σχετίζεται με παράβαση π.χ. αν έχει αντικανονική εξάτμιση, κάνει υπερβολικό θόρυβο κλπ.

Εχεις την επιλογη να μην κανεις την παραβαση

και εχεις την επιλογη να μην δωσεις το οχημα σου σε καποιον που ενδεχεται να κανει παραβαση.

και δεν μιλαμε για κατι που μπορει να γινει καταλαθος, πχ πηγα 10χλμ πανω απο το οριο

αλλα κατι που ειναι μακραν σταρχιδιστικο, οπως να παρκαρεις σε ραμπα αμεα, σε λεωφορειολωριδα, η να οδηγεις σε λεα.

καμια ανοχη στα σκουπιδια που παρασιτουν εις βαρος του συνολου.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θέλεις να κάνεις ένσταση μπορείς να επκαλεστείς ότι η πινακίδα δεν είναι σύμφωνη με τις προδιαγραφές αρα είναι άκυρη. Η P-40 δεν έχει γράμματα ή μηνήματα και ούτε γκραφίτι. Από όσο ξέρω το μήνυμα για τους μόνιμους κατοίκους πρέπει να είναι από κάτω νομίζω έχει άλλο όνομα Π κάτι. Επίσης υπάρχουν προδιαγραφές για το μέγεθος την αντανακλαστικότητα και ακόμη και το ύψος που οι περισσότερες πινακίδες δεν συμμορφώνονται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, gakost είπε

Αν θέλεις να κάνεις ένσταση μπορείς να επκαλεστείς ότι η πινακίδα δεν είναι σύμφωνη με τις προδιαγραφές αρα είναι άκυρη. Η P-40 δεν έχει γράμματα ή μηνήματα και ούτε γκραφίτι. Από όσο ξέρω το μήνυμα για τους μόνιμους κατοίκους πρέπει να είναι από κάτω νομίζω έχει άλλο όνομα Π κάτι. Επίσης υπάρχουν προδιαγραφές για το μέγεθος την αντανακλαστικότητα και ακόμη και το ύψος που οι περισσότερες πινακίδες δεν συμμορφώνονται.

Σκηνικό στο δικαστήριο,  για να τα έχετε προσέξει όλα αυτά  είχατε δει την πινακίδα αλλά παρκάρατε παράνομα πάραυτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...