Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας έχω τις CORSAIR VENGEANCE 2X8GB ddr4 2666. Έχει κανείς εμπειρία με rma ram corsair; Είχα διαβάσει καλά λόγια για το support αλλά δεν βλέπω κάτι τέτοιο.

Μου έχουν αποσταλεί από εξωτερικό από φίλο και δεν υπάρχει απόδειξη ή ημερομηνία αγοράς. Άνοιξα ticket rma στην corair περιγράφοντας απλά ότι σταμάτησαν να λειτουργούν και στέλνοντας φωτό τα barcode στις 3 του μηνός. έχουν περάσει αρκετές μέρες αλλά δεν έχω καμία απάντηση πέραν του αυτοματοποιημένου μέιλ που μου λέει τον αριθμό ticket και ότι αν δεν το έχω κάνει ηδη να επισυνάψω φωτό τα barcodes και την απόδειξη.  Απόδειξη φυσικά δεν έστειλα αν και υποτίθεται έχουν lifetime και γράφω επίσης ότι βρίσκομαι Ελλάδα.

Πιθανολογω ότι ο γραμμωτός κώδικας έδειξε ότι η πώληση είχε γίνει σε άλλη χώρα και θα υπέθεσαν ότι εγώ από την Ελλάδα δεν είμαι το πρώτο χέρι και άρα tom bullo 😌 Επίσης στο μέιλ παρακαλούσαν να μην ανοίξω κι άλλο ticket για την ίδια υπόθεση.

 Καμία σχετική εμπειρία έχει κανείς;;

Επεξ/σία από Ψευδώνυμo
Δημοσ.

Τι σε μια εβδομαδα με σκ περιμένεις απάντηση , δωσε τουλάχιστον 10 εργάσιμες και το απαντητικό email πρεπει να γράφει σε ποσες μέρες να τους ξαναστείλεις αν δεν απαντήσουν η στις οδηγίες για το ticket.

Η περιγραφή του προβλήματος παίζει πολυ μεγάλο ρολο αν τις τεσταρεις οπως εγω και περιγράψεις προβλημα που χρήζει rma τοτε προχωράς γρήγορα 

Μην ανησυχείς σου ζητάνε απόδειξη αγοράς αν χαμπαριασουν οτι ειναι δεύτερο χερι 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Aris_ είπε

Τι σε μια εβδομαδα με σκ περιμένεις απάντηση , δωσε τουλάχιστον 10 εργάσιμες και το απαντητικό email πρεπει να γράφει σε ποσες μέρες να τους ξαναστείλεις αν δεν απαντήσουν η στις οδηγίες για το ticket.

Η περιγραφή του προβλήματος παίζει πολυ μεγάλο ρολο αν τις τεσταρεις οπως εγω και περιγράψεις προβλημα που χρήζει rma τοτε προχωράς γρήγορα 

Μην ανησυχείς σου ζητάνε απόδειξη αγοράς αν χαμπαριασουν οτι ειναι δεύτερο χερι 

Είχα διαβάσει για πιο γρήγορη ανταπόκριση γι'αυτό. επίσης φοβάμαι ότι βάση του barcode ήδη θα υπέθεσαν ότι είμαι δεύτερο χέρι και ίσως να με έγραψαν στα @@ τους. Πάντως τους περιέγραψα ότι απλά σταμάτησαν να λειτουργούν ενώ το pc ηταν idle και ότι όλο το υπόλοιπο hardware είναι κομπλέ. Θα περιμένω λίγο ακόμα όπως λες ίσως είναι νωρίς 😉 και βλέπουμε 

Δημοσ.
Στις 11/5/2023 στις 2:34 ΠΜ, Ψευδώνυμo είπε

Είχα διαβάσει για πιο γρήγορη ανταπόκριση γι'αυτό. επίσης φοβάμαι ότι βάση του barcode ήδη θα υπέθεσαν ότι είμαι δεύτερο χέρι και ίσως να με έγραψαν στα @@ τους. Πάντως τους περιέγραψα ότι απλά σταμάτησαν να λειτουργούν ενώ το pc ηταν idle και ότι όλο το υπόλοιπο hardware είναι κομπλέ. Θα περιμένω λίγο ακόμα όπως λες ίσως είναι νωρίς 😉 και βλέπουμε 

Μπα δεν παίζει απλά να είδαν bar code διαφορετικής χώρας και να μην απαντήσουν.

Σίγουρα θα σου απαντήσουν.Τωρα το τι θα σου πουν είναι άλλο καπέλο.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/5/2023 στις 6:23 ΜΜ, Ψευδώνυμo είπε

Απόδειξη φυσικά δεν έστειλα αν και υποτίθεται έχουν lifetime και γράφω επίσης ότι βρίσκομαι Ελλάδα.

Το θέμα δεν είναι αν έχει lifetime εγγύηση αλλά αν ο κατασκευαστής θα σε εξυπηρετήσει χωρίς απόδειξη αγοράς.

Η Samsung για παράδειγμα αναφέρει ότι αν δεν υπάρχει απόδειξη αγοράς (για τους SSD τουλάχιστον), η εγγύηση ξεκινάει από την ημερομηνία κατασκευής.

Η Corsair από την άλλη, σου λέει αυτό:

image.png.e388408cc6ec3fe7c911bba75c32bb9a.png

https://help.corsair.com/hc/en-us/articles/360033067832

Κάποιες φορές βέβαια, ασχέτως τι γράφουν στους όρους, μπορεί να τύχει να σε εξυπηρετήσουν και χωρίς απόδειξη.

Επεξ/σία από LaMereda
Δημοσ.
18 ώρες πριν, @topos είπε

Μπα δεν παίζει απλά να είδαν bar code διαφορετικής χώρας και να μην απαντήσουν.

Σίγουρα θα σου απαντήσουν.Τωρα το τι θα σου πουν είναι άλλο καπέλο.

 

Οντως ξεκίνησε τελικά επικοινωνία μαζί τους χθες και ήταν πολύ άμεση και τελικά θα μου στείλουν άλλες για όμως μόνο φορά εφόσων δεν έχω απόδειξη.

2 ώρες πριν, LaMereda είπε

Το θέμα δεν είναι αν έχει lifetime εγγύηση αλλά αν ο κατασκευαστής θα σε εξυπηρετήσει χωρίς απόδειξη αγοράς.

Η Samsung για παράδειγμα αναφέρει ότι αν δεν υπάρχει απόδειξη αγοράς (για τους SSD τουλάχιστον), η εγγύηση ξεκινάει από την ημερομηνία κατασκευής.

Η Corsair από την άλλη, σου λέει αυτό:

image.png.e388408cc6ec3fe7c911bba75c32bb9a.png

https://help.corsair.com/hc/en-us/articles/360033067832

Κάποιες φορές βέβαια, ασχέτως τι γράφουν στους όρους, μπορεί να τύχει να σε εξυπηρετήσουν και χωρίς απόδειξη.

Όντως έτσι έκαναν χθες με εξυπηρέτησαν για μία μόνο φορά όμως εφόσων δεν έχω απόδειξη. Απλά η επόμενες που θα έρθουν δωρεάν χωρίς να στείλω τις δικές μου, δεν θα έχουν εγγύηση. Αλλά οκ μην είμαι αχάριστος δεν είναι και πανάκριβες. Αργούν να αναλάβουν την υπόθεση αλλά μετά απαντούν πολύ άμεσα. Περιμένω ειδοποίηση για την αποστολή τους πλέον. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...