Basilhs23___ Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 3 ώρες πριν, manolis940 είπε 'Οχι βρε. Γιατί να τραβήξεις το μαγαζί σου λίγο πιο μέσα και να σταθμέσουν 4-5 αυτοκίνητα κάθετα. Άστα να διπλοπαρκάρουν με αλάρμ. Το φορτηγό ανεφοδιασμού του καταστήματος; Ας κλείσει το ένα ρεύμα, τι πειράζει;Το μεροκάματο να βγαίνει! Οπότε κάνεις αυτό ακριβώς που περιγράφω παραπάνω για να λυθεί το πρόβλημα. Πόσα άτομα φιλοξενεί το γήπεδο; Να υπάρχει και μία αναλογία θέσεων στάθμευσης στο ίδιο κτήριο ή σε γειτονικό. Τώρα για υφιστάμενες επιχειρήσεις κατανοώ ότι δεν γίνεται με ένα μαγικό ραβδάκι να λύσουμε το πρόβλημα, αλλά για τα γήπεδα για παράδειγμα που δημιουργούν τεράστιο πρόβλημα σαν αυτό που περιγράφετε πρέπει να βρεθεί λύση σύντομα. Κάποιος έχει δώσει αυτή την εντολή έτσι ώστε να μην εφαρμοστεί ο νόμος. Παράβαση καθήκοντος δεν κάνει αναγκαστικά μόνο εκείνος που κρατάει το μπλοκάκι, αλλά και εκείνος που σου απαγορεύει να βγεις. Δεν ειναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται για κάποιους το να ψάχνει ένας ιδιοκτήτης που θέλει να ανοίξει επιχείρηση και να νοικιάσει ένα μαγαζί όλα τα παραπάνω. Αυτό προσπαθώ να πω. Η ακόμα και να συμβεί αυτό, θα πιαστούν όλα αυτά τα καταστήματα και μετά όσοι θέλουν να ανοίξουν δεν θα έχουν επιλογή από το να πάνε σε μέρη με προβλήματα κυκλοφορίας. Για τα γήπεδα δεν θα υπάρξει καμία λύση, τα γήπεδα των μεγάλων ομάδων που ξέρουμε στην Αθήνα θα είναι σε εκείνο το σημείο για 50 ως 100 χρόνια ακόμα, ειδικά της ΑΕΚ που άνοιξε φέτος και είναι ολοκαινουργιο. Του Ολυμπιακού δεν θυμάμαι αν το γκρέμισαν όλο η έκαναν μια ριζική ανακαίνιση αλλά και αυτό για 50-70 χρόνια ακόμα αντέχει. Της λεωφόρου που είναι σε άθλια κατάσταση θα γκρεμιστει και θα πάνε βοτανικό που θα μείνει 100 χρόνια εκεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 16 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε Δεν ειναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται για κάποιους το να ψάχνει ένας ιδιοκτήτης που θέλει να ανοίξει επιχείρηση και να νοικιάσει ένα μαγαζί όλα τα παραπάνω. Αυτό προσπαθώ να πω. Η ακόμα και να συμβεί αυτό, θα πιαστούν όλα αυτά τα καταστήματα και μετά όσοι θέλουν να ανοίξουν δεν θα έχουν επιλογή από το να πάνε σε μέρη με προβλήματα κυκλοφορίας. Αυτός που θα νοικιάσει το δεύτερο κτήριο, είναι το γήπεδο, το θέατρο και γενικά η αίθουσα δεξιώσεων ή θα φροντίσει στον ίδιο τον χώρο να έχει αρκετό parking έτσι ώστε να μην παρκάρουν οι επισκέπτες-πελάτες στους δρόμους. Οι μαγαζάτορες το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να τραβήξουν το μαγαζί λίγο πιο μέσα ή να δημιουργήσουν ένα διάδρομο προς την πίσω μεριά όπου και εκεί μπορεί να γίνει χώρος παρκαρίσματος. Εδώ που τα λέμε για όποιον κάνει τα τελευταία χρόνια κατάστημα, όπου δεν μπορεί να έχει 100% κάλυψη έχει άπλετο χώρο για θέσεις στάθμευσης. Πρόβλημα αποτελεί και πάλι η αυθαίρετη δόμηση και η νομιμοποίηση του κράτους τέτοιων εγκαταστάσεων αντί της επιβολής προστίμου και κατεδάφισης. 16 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε Για τα γήπεδα δεν θα υπάρξει καμία λύση Όσο δεν υπάρχει παίρνει πρωτοβουλίες το κράτος ή η τοπική αυτοδιοίκηση και εγώ δεν περιμένω να αλλάξει κάτι. Γιατί να επενδύσει κάποιος χιλιάδες ευρώ σε χώρο στάθμευσης αφού έχουμε την νοοτροπία που έχουμε και κάνει την δουλειά του και έτσι; Φυσικά υπάρχει τρόπος να το κάνουν χωρίς να χρειαστεί να θεσπιστεί νομοθεσία! Αν ξέρεις ότι 80% θα φας κλήση ή θα σου σηκώσουν το όχημα δεν θα πάρκαρες παράνομα, άρα δεν θα μπορούσες να παρκάρεις παράνομα και να έρθεις στο παράνομο μαγαζί μου, άρα και εγώ θα φρόντιζα να έχω θέσεις στάθμευσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 4 ώρες πριν, manolis940 είπε Αυτός που θα νοικιάσει το δεύτερο κτήριο, είναι το γήπεδο, το θέατρο και γενικά η αίθουσα δεξιώσεων ή θα φροντίσει στον ίδιο τον χώρο να έχει αρκετό parking έτσι ώστε να μην παρκάρουν οι επισκέπτες-πελάτες στους δρόμους. Οι μαγαζάτορες το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να τραβήξουν το μαγαζί λίγο πιο μέσα ή να δημιουργήσουν ένα διάδρομο προς την πίσω μεριά όπου και εκεί μπορεί να γίνει χώρος παρκαρίσματος. Εδώ που τα λέμε για όποιον κάνει τα τελευταία χρόνια κατάστημα, όπου δεν μπορεί να έχει 100% κάλυψη έχει άπλετο χώρο για θέσεις στάθμευσης. Πρόβλημα αποτελεί και πάλι η αυθαίρετη δόμηση και η νομιμοποίηση του κράτους τέτοιων εγκαταστάσεων αντί της επιβολής προστίμου και κατεδάφισης. Όσο δεν υπάρχει παίρνει πρωτοβουλίες το κράτος ή η τοπική αυτοδιοίκηση και εγώ δεν περιμένω να αλλάξει κάτι. Γιατί να επενδύσει κάποιος χιλιάδες ευρώ σε χώρο στάθμευσης αφού έχουμε την νοοτροπία που έχουμε και κάνει την δουλειά του και έτσι; Φυσικά υπάρχει τρόπος να το κάνουν χωρίς να χρειαστεί να θεσπιστεί νομοθεσία! Αν ξέρεις ότι 80% θα φας κλήση ή θα σου σηκώσουν το όχημα δεν θα πάρκαρες παράνομα, άρα δεν θα μπορούσες να παρκάρεις παράνομα και να έρθεις στο παράνομο μαγαζί μου, άρα και εγώ θα φρόντιζα να έχω θέσεις στάθμευσης. Για τα νέα κτίρια που χτίζονται και αφορούν εμπορικές χρήσεις, λαμβάνονται υπόψην και οι θέσεις στάθμευσης και τα πάντα, όπως και στα κτίρια κατοικιών. Εγώ αναφέρομαι στο υφισταμενο κτιριακό δυναμικό που αποτελεί την συντριπτικη πλειοψηφία. Δεν υπάρχουν πολλές επιλογές για έναν μικρομαγαζάτορα, μιλάω γενικά για κατάστημα, που ακόμα και σε ένα ψιλικατζίδικο να θες να πας ο άλλος μπορεί να θέλει να πάει με το ΙΧ του εκεί, για χώρους δεξιώσεων οκ, σίγουρα θα κοιτάξει ο ιδιοκτήτης την ευκολία στάθμευσης, εγώ γενικά θέλω να πω πως οτιδήποτε χρήση και να έχει ένα κατάστημα μπορεί ο άλλος να θέλει να πάει με το αμάξι οπότε πιάνει θέσεις και δημιουργείται θέμα, μακάρι για κάθε χώρο με χρήση καταστήματος να υπήρχαν ελεύθερες Χ θέσεις αλλά δεν γίνεται αυτό. Για το θέμα των γηπέδων, οι ομάδες δεν παίζει να εγκαταλείψουν τις έδρες και τα γήπεδα τους, ίσως μπορεί να ψηφιστεί ένας νόμος που στο επόμενο γήπεδο που θα κατασκευαστεί θα γίνει εκτός πόλης, η αν καταστεί μη λειτουργικό λόγω φθορών το υπάρχον γήπεδο το υπάρχον θα γκρεμιστεί και δεν θα επιτραπει ανακαίνιση, μόνο κατασκευή εκτός πόλης. Για τους οπαδούς δεν το συζητάω καν, έπρεπε όλοι να παίρνουν ΜΜΜ, στην χειρότερη μηχανάκι, εννοείται έπρεπε να έπεφταν κλήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filipprin Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Συριαλ το κανατε χειροτερο και απο την λαμψη.Οταν ο αγωνα καθημερινες αρχιζει 10 το βραδυ(πχ το παιχνιδι με την φενερ την τριτη)και τελειωνει μετα τις δωδεκα πως θα επιστρεψει σπιτι του ο κοσμος?? Θα βγουν 15 000 ανθρωποι να παρουν τον τελευταιο συρμο που θα περασει???????????? Επεξ/σία 13 Μαΐου 2023 από filipprin Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Burgos Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 Εντωμεταξύ λέτε για εξωτερικό κλπ που όλα λειτουργούν νόμιμα και σωστά κλπ κλπ κλπ Εγώ πέρσι πήγα σε συναυλία στο Ολυμπιακό Στάδιο του Βερολίνου και είχε αυτοκίνητα παρκαρισμένα παντού. Σε πεζοδρόμια, μπροστά σε πάρκινγκ σπιτιών, διπλοπαρκαρισμένα, πάνω σε νησίδα, πάνω σε γέφυρα κι όλα αυτά για να μην πληρώσουν τα 10 ευρώ που κόστιζε το πάρκινγκ του σταδίου ενώ είχαν πληρώσει 150 ευρώ το εισιτήριο ξέρω γω ή οι τελευταίοι γιατί είχαν γεμίσει τα πάρκινγκ. Και παντού υπήρχαν αστυνομικοί που δεν ασχολήθηκαν καν με τις παρανομίες. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 7 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε Για τα νέα κτίρια που χτίζονται και αφορούν εμπορικές χρήσεις, λαμβάνονται υπόψην και οι θέσεις στάθμευσης και τα πάντα Στα σχέδια. 7 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε μακάρι για κάθε χώρο με χρήση καταστήματος να υπήρχαν ελεύθερες Χ θέσεις αλλά δεν γίνεται αυτό. Δεν γίνεται στην Ελλάδα που το σχέδιο πόλεως είναι από αδιάφορο έως ανύπαρκτο και φυσικά η παράνομη στάθμευση καθώς και πολλές μικρο-παρανομίες είναι αδιάφορες. 7 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε Για το θέμα των γηπέδων, οι ομάδες δεν παίζει να εγκαταλείψουν τις έδρες και τα γήπεδα τους, ίσως μπορεί να ψηφιστεί ένας νόμος που στο επόμενο γήπεδο που θα κατασκευαστεί θα γίνει εκτός πόλης, η αν καταστεί μη λειτουργικό λόγω φθορών το υπάρχον γήπεδο το υπάρχον θα γκρεμιστεί και δεν θα επιτραπει ανακαίνιση, μόνο κατασκευή εκτός πόλης. Γενικά όταν νομοθετείτε κάτι ειδικά στο κομμάτι το κτιριακών, η φιλοσοφία είναι να μην επηρεαστούν ιδιαίτερα τα υφιστάμενα κτήρια ακόμη και παράνομα να είναι. Μέχρι ένα σημείο λογικό είναι αλλά στην Ελλάδα έχουμε περάσει στο κομμάτι του παράλογου. Πχ νομιμοποιούμε παράνομα κτήρια χωρίς άδεια, χωρίς να ελέγξουμε καν την στατική τους επάρκεια. Φυσικά ο συνδυασμός με τα παραπάνω φέρνουν τα αποτελέσματα για τα οποία και άνοιξε αυτό το θέμα. Το πρόβλημα λοιπόν ακούει στο ονομάζεται Ελλάδα. Σε χώρες του εξωτερικού και το γήπεδο θα έφτιαχνε αρκετές θέσεις στάθμευσης έστω και αν ήταν υφιστάμενο και το μικρομάγαζο θα έβρισκε ένα άλλο χώρο ο οποίος θα είχε χώρο να παρκάρει ο πελάτης του, αφού δεν θα μπορούσε να διπλοπαρκάρει με αλάρμ. 7 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε Για τους οπαδούς δεν το συζητάω καν, έπρεπε όλοι να παίρνουν ΜΜΜ, στην χειρότερη μηχανάκι, εννοείται έπρεπε να έπεφταν κλήσεις Να πάρουν. Αλλά εγώ μια φορά που έχω πάει σε ντέρμπι ΠΑΟ - ΟΣΦΠ στα ΜΜΜ γινόταν το αδιαχώρητο. Αφού θα πέσουν περισσότερα εισιτήρια, γιατί να μπουν και περισσότεροι συρμοί. Αλλά ποιος δημόσιος υπάλληλος θα σκεφτεί να αυξήσει τον αριθμό των συρμών σύμφωνα με τα event στην περιοχή επεξεργάζοντας παλαιότερα ιστορικά δεδομένα; Αυτός που θα το σκεφτεί φυσικά θα είναι χαμηλά στην αλυσίδα των αποφάσεων καθώς ψηλά πρέπει να είσαι απόφοιτος δημοτικού και κολλητός με το ΜΠΑΣΟΚ! 6 ώρες πριν, filipprin είπε Συριαλ το κανατε χειροτερο και απο την λαμψη.Οταν ο αγωνα καθημερινες αρχιζει 10 το βραδυ(πχ το παιχνιδι με την φενερ την τριτη)και τελειωνει μετα τις δωδεκα πως θα επιστρεψει σπιτι του ο κοσμος?? Θα βγουν 15 000 ανθρωποι να παρουν τον τελευταιο συρμο που θα περασει???????????? Αυτό ακριβώς λέω και παραπάνω. Είμαστε 100 χρόνια πίσω 4 ώρες πριν, Burgos είπε Εντωμεταξύ λέτε για εξωτερικό κλπ που όλα λειτουργούν νόμιμα και σωστά κλπ κλπ κλπ Εγώ πέρσι πήγα σε συναυλία στο Ολυμπιακό Στάδιο του Βερολίνου και είχε αυτοκίνητα παρκαρισμένα παντού. Σε πεζοδρόμια, μπροστά σε πάρκινγκ σπιτιών, διπλοπαρκαρισμένα, πάνω σε νησίδα, πάνω σε γέφυρα κι όλα αυτά για να μην πληρώσουν τα 10 ευρώ που κόστιζε το πάρκινγκ του σταδίου ενώ είχαν πληρώσει 150 ευρώ το εισιτήριο ξέρω γω ή οι τελευταίοι γιατί είχαν γεμίσει τα πάρκινγκ. Και παντού υπήρχαν αστυνομικοί που δεν ασχολήθηκαν καν με τις παρανομίες. Κακά παραδείγματα υπάρχουν χιλιάδες ακόμα και στις χώρες που βρίσκονται Βόρεια στην Ευρώπη. Μήπως να προτιμήσουμε όμως να κρατήσουμε τα καλά παραδείγματα; Προτιμώ να μένω στην χώρα όπου για 5 πόντους πέρα απ' την γραμμή σου σηκώνει το αυτοκίνητο γερανός. Ναι γιατί όχι; Δεν ελέγχεις αν ενοχλείς κάποιον ή το κάνεις και λες δεν βαριέσαι; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teot Δημοσ. 14 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, manolis940 είπε Στα σχέδια. Συμφωνώ απόλυτα.... Ακόμη και αν κατασκευαστούν, αλλάζουν χρήση μόλις πάρουν την άδεια... όπως γίνεται με τις τουαλέτες ΑμεΑ στην εστίαση.... μόλις πάρουν την "πολυπόθητη¨ άδεια λειτουργίας του καταστήματος μετατρέπονται συνήθως σε αποθήκη.... Και φυσικά αν δεν έχουν βρει το κατάλληλο "παράθυρο" που να τους απαλλάσσει τελείως από τους "περιττούς" χώρους/κατασκευές.... Επεξ/σία 14 Μαΐου 2023 από teot 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
james01gr Δημοσ. 14 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2023 Στις 13/5/2023 στις 9:27 ΠΜ, manolis940 είπε Αυτός που θα νοικιάσει το δεύτερο κτήριο, είναι το γήπεδο, το θέατρο και γενικά η αίθουσα δεξιώσεων ή θα φροντίσει στον ίδιο τον χώρο να έχει αρκετό parking έτσι ώστε να μην παρκάρουν οι επισκέπτες-πελάτες στους δρόμους. Οι μαγαζάτορες το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να τραβήξουν το μαγαζί λίγο πιο μέσα ή να δημιουργήσουν ένα διάδρομο προς την πίσω μεριά όπου και εκεί μπορεί να γίνει χώρος παρκαρίσματος. Εδώ που τα λέμε για όποιον κάνει τα τελευταία χρόνια κατάστημα, όπου δεν μπορεί να έχει 100% κάλυψη έχει άπλετο χώρο για θέσεις στάθμευσης. Πρόβλημα αποτελεί και πάλι η αυθαίρετη δόμηση και η νομιμοποίηση του κράτους τέτοιων εγκαταστάσεων αντί της επιβολής προστίμου και κατεδάφισης. Όσο δεν υπάρχει παίρνει πρωτοβουλίες το κράτος ή η τοπική αυτοδιοίκηση και εγώ δεν περιμένω να αλλάξει κάτι. Γιατί να επενδύσει κάποιος χιλιάδες ευρώ σε χώρο στάθμευσης αφού έχουμε την νοοτροπία που έχουμε και κάνει την δουλειά του και έτσι; Φυσικά υπάρχει τρόπος να το κάνουν χωρίς να χρειαστεί να θεσπιστεί νομοθεσία! Αν ξέρεις ότι 80% θα φας κλήση ή θα σου σηκώσουν το όχημα δεν θα πάρκαρες παράνομα, άρα δεν θα μπορούσες να παρκάρεις παράνομα και να έρθεις στο παράνομο μαγαζί μου, άρα και εγώ θα φρόντιζα να έχω θέσεις στάθμευσης. Σε πολλές περιοχές (αν όχι όλες) υπάρχει η οικοδομική γραμμή. Σε πολλές περιπτώσεις ακόμη και εάν έχεις χώρο να βγάλεις θέσεις στάθμευσης, δεν είναι δυνατόν λόγω οικοδομικής γραμμής. Δεν μπορεί ο ένας να μπαίνει μέσα και ο άλλος έξω. Πχ είχα χώρο όταν εχτιζα να φτιάξω ένα μικρό κήπο μπροστά, αναγκαστικά τον άφησα πίσω για να φέρω το κτήριο μπροστά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 14 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2023 12 λεπτά πριν, james01gr είπε Σε πολλές περιοχές (αν όχι όλες) υπάρχει η οικοδομική γραμμή. Σε πολλές περιπτώσεις ακόμη και εάν έχεις χώρο να βγάλεις θέσεις στάθμευσης, δεν είναι δυνατόν λόγω οικοδομικής γραμμής. Δεν μπορεί ο ένας να μπαίνει μέσα και ο άλλος έξω. Πχ είχα χώρο όταν εχτιζα να φτιάξω ένα μικρό κήπο μπροστά, αναγκαστικά τον άφησα πίσω για να φέρω το κτήριο μπροστά. Και το parking μπορεί να πάει πίσω αν για κάποιον λόγο δεν βγαίνει. Τι σε προβληματίζει η οικοδομική γραμμή; Ίσα ίσα που είναι ένας χώρος μέσα στο οικόπεδο σου που έτσι κι αλλιώς δεν μπορείς να χτίσεις, αλλά μπορείς να τον εκμεταλλευτείς για θέσεις στάθμευσης και πολλά άλλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα