Προς το περιεχόμενο

Ο πάροχος ξαναζήτησε τη γραμμή μετά από την ακύρωση φορητότητας!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, θα ήθελα τα φώτα σας.

Έκανα αίτηση ηλεκτρονικά για μετάβαση σε άλλον πάροχο (ας πούμε Β), με ληγμένο συμβόλαιο σταθερής FTTH. Μετά από δύο ημέρες δέχθηκα την αντιπροσφορά του παλιού παρόχου(ας πούμε Α) και υπέβαλα αίτημα ακύρωσης στον Β μέσω του αυτόματου 5-ψήφιου τηλεφωνικού αριθμού. Μετά από κάποιες μέρες ενεργοποιήθηκε το νέο συμβόλαιο στον Α (επομένως φαντάζομαι είχε ολοκληρωθεί επιτυχώς η ακύρωση - ήταν προϋπόθεση σύμφωνα με τον Α). 

Μετά από 4 μέρες ωστόσο από την ενεργοποίηση του νέου συμβολαίου στον Α, έλαβα ειδοποίηση sms από τον Β ότι έχει προωθήσει το αίτημα φορητότητάς μου! Την επομένη δέχομαι πάλι τηλεφώνημα από τον Α για αντιπροσφορά. Εξηγώ τι έχει συμβεί και ενεργοποιεί εγγραφή συνομιλίας και λέει ένα κειμενάκι ότι δεν ζήτησα εγώ να αλλάξω, κάτι τέτοιο.

Τα θέματα μου είναι δύο. Είμαι καλυμμένος ότι ο Α δεν θα δώσει τη γραμμή ή πρέπει να ξανακάνω αίτηση ακύρωσης; Έχει ισχύ το αίτημα ακύρωσης μόνο μέσω τηλεφώνου ή θέλει γραπτή φόρμα υπαναχώρησης;

Για την ιστορία, τελικά επικοινώνησε μαζί μου ο Β σήμερα (είχα ξανακάνει αίτημα ακύρωσης), εξήγησα ότι δεν ζήτησα εγώ νέα φορητότητα και λύθηκε το θέμα από ότι φαίνεται (ελπίζω :)). Μου επιβεβαίωσαν και ότι δεν χρειάζεται γραπτή φόρμα υπαναχώρησης.

 


 

Επεξ/σία από rhapsodyoffireandice
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...