Flockyy Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Καλησπέρα παιδιά, φτιάχνω αυτό το post για να αφήσω την εμπειρία μου σχετικά με την αλλαγή της μπαταρίας του Pixel 4a μου απο ελληνικό κατάστημα service, τις δυσκολίες που αντιμετώπισα και την μεγάλη σημασία της έλλειψης μιας επίσημης αντιπροσωπίας των κινητών της Google. Εδώ και μερικούς μήνες είχα παρατηρήσει ενα φούσκωμα στο πίσω μέρος του τηλεφώνου το οποίο καταλάμβανε αρκετά μεγάλο χώρο, πράγμα που έκανε την χρησιμοποίηση του τηλεφώνου αρκετά επικίνδυνη και στην ουσία την εντελώς αχρήστευση της συσκευής όταν αποφάσιζα να την αντικαταστήσω. Μιας και ήθελα να δώσω το τηλέφωνο στα κοντά στη μητέρα μου, αφού είχε ενα αρκετά παλαιωμένο android, αποφάσισα να κάνω την αλλαγή της μπαταρίας και να μην το παραμελήσω παραπάνω. Ενώ δεν είναι δύσκολο να προμηθευτεί κανείς κομμάτια OEM για pixel κινητά, το δύσκολο κομμάτι είναι η αντικατάσταση των εξαρτημάτων, μιας και στην προκειμένη περίπτωση για την μπαταρία θα χρειαστεί να αφαιρεθεί πρώτα η οθόνη, σε αντίθεση με 99% των υπόλοιπων android και μη smartphones (thanks google). Μετά απο επικοινωνία με εξειδικευμένο κατάστημα service (The Fixers), με ενημέρωσαν οτι το κόστος της αλλαγής της μπαταρίας ανέρχεται στα 55 ευρώ και ότι είναι πρόθυμοι και έχουν την ικανότητα να αντικασταστήσουν την μπαταρία χωρίς πρόβλημα. Άρα προσφέρουν την υπηρεσία την οποία ζητάω. Το επισημαίνω αυτό διότι μετά το θέμα γίενται πολύ περίεργο. Πάω λοιπόν το κινητό σε ένα απο τα υποκαταστήματα και όπως μιλάω με τον υπάλληλο και μου εξηγεί την διαδικασία, μου δίνει την εντύπωση και ταυτόχρονα μου μεταδίδει ενα συναίσθημα ανησυχίας, καθώς μου επισημαίνει για αρκετές φορές τον ρίσκο της οθόνης να σπάσει κατά την αφαίρεση της μπαταρίας (πράγμα το οποίο το είχα διαβάσει στο reddit ότι υπάρχει ενα τέτοιο ενδεχόμενο, αλλά χρήστες που έκαναν μόνοι τους την αλλαγή σπίτι τους δεν είχαν κάποιο θέμα και εδώ μιλάμε για "επαγγελματίες"). Αφού με διαβεβαιώνει πρώτα ότι στην μικρή σπάνια περίπτωση που πάθει κάτι η οθόνη θα μου καλύψει το κόστος της αλλαγής της οθόνης το ίδιο το κατάστημα, αφήνω το κινητό και επανέρχομαι ξανά σε 2 ώρες όπου θα είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία. Τώρα ξεκινάνε τα δύσκολα (για μένα κυρίως). Μπαίνω στο κατάστημα, αρχικα βλέπω εναν υπάλληλο να με κοιτάει και ταυτόχρονα να χαζογελάει. Δεν το σχολιάζω και λέω τυχαίο θα είναι κάτι θα συζητούσανε πριν μπω μέσα. Ρωτάω για την εξέλιξη της αντικατάστασης και ο ίδιος ο υπάλληλος που χαζογέλαγε μου λέει "δώστε μας ενα λεπτο, είχαμε ενα θέμα". Καλά λεω, κατάλαβα. Έρχεται κάποιος κοστουμαρισμένος, λογικά ο υπεύθυνος του καταστήματος και με ενημερώνει για το θέμα που έσπασε η οθόνη και το ότι φταίει η υπερβολικά φουσκωμένη μπαταρία για το σπάσιμο της και για το ότι δεν μπορούσε να αποφευχεί αυτό. Μου λέει μετά οτι κανονικά δεν έπρεπε να αναλάβει το κατάστημα την περίπτωση μου γιατί το ρίσκο του σπάσιματος της οθόνης ήταν εξαρχής πολύ μεγάλο για να πάρει την ευθύνη αλλαγής το μαγαζί. Παρακάτω θα αφήσω ενα screenshot απο την επίσημη ιστοσελίδα τους, στην κατηγορία Google Pixel smartphones και συγκεκριμένα στην υποκατηγορία αντικατάσταση μπαταρίας. "Αντικατάσταση Μπαταρίας σε όλα τα μοντέλαGoogle αξιόπιστα, άμεσα " και "Οι THEFIXERS είναι η πλέον αξιόπιστη και υπεύθυνη ομάδα επισκευών για τα Google." μας ενημερώνουν στην ιστοσελίδα τους, παρολαυτα απο κοντά ο υπεύθυνος έριξε το μπαλάκι στα κεντρικά που ανέλαβαν την αντικατάσταση και μετά σε εμένα που τους το έφερα στην τελική και τους ταλαιπώρησα κιόλας. Καθώς έφευγα, ο υπεύθυνος με ρώτησε αν ήθελα να πάρω την SIM του τηλεφώνου μαζί μου, με ενημέρωσε για 14 μέρες αναμονής για να τους έρθει η οθόνη απο προμηθευτή (γιατί δέχεσαι να κάνεις αλλαγή μπαταρίας σε ενα τηλέφωνο που ξέρεις του κίνδυνους σπασίματος της οθόνης, χωρις να έχεις στην διάθεση σου άλλη οθόνη για παν ενδεχόμενο;;;;; ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ) , καμία πρόθεση να μου δώσει προσωρινά κάποιο κινητό ενώ τους είχα ενημερώσει οτι ήταν αυτή η κύρια μου συσκευή, καμία έννοια για τον πελάτη, ενώ έγινε η ζημιά και σίγουρα δεν λέω οτι το θέλανε, ειδικά ο υπάλληλος (20κατι χρονών παλικάρι ευγενέστατο και πολύ καλοπροαίρετος ο συγκεκριμένος) που και αυτός για ενα μεροκάματο δουλεύει και ελπίζω να μην βρεί τον μπελά του, όχι υλική αποζημίωση δεν μου πρόσφεραν, ούτε ενα συγνώμη δεν άκουσα και καμία ένδειξη φιλότιμου δεν έδειξαν.
Fotia Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 -Οπως τα περιγράφεις ,σου εξήγησαν το ρίσκο , αλλά το άφησες για επισκευή . Είχες επίσης διαβάσει στο reddit ότι υπάρχει ενα τέτοιο ενδεχόμενο με την οθόνη κατα την αφαίρεση της μπαταρίας , και δεν το διευκρίνησες εξ αρχής στο service -Αν διαφωνούσες σε ότι σου είπαν "φταίει η υπερβολικά φουσκωμένη μπαταρία" ,ενώ ξέρεις δεν ήταν, θα είχε βάση ότι έγινε ,και για φασαρία ... -Για την οθόνη ,καμιά εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη να έχει στοκ όλα τα ανταλλακτικά ,ειδικά τα ακριβά όπως η οθόνη . Παραγγέλνουν έρχεται στο χρόνο επισκευής που σου είπαν ... -Το να σου δώσουν προσωρινά κάποιο κινητό ,δεν είναι υποχρέωση τους ,και σε κανενα service δεν γίνεται ότι ζητά ό καθένας . Εκτός αν αναφέρεται σε τυχόν προσφορά ή εγγύηση .... 2 1
life is music Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Flockyy είπε Καλησπέρα παιδιά, φτιάχνω αυτό το post για να αφήσω την εμπειρία μου σχετικά με την αλλαγή της μπαταρίας του Pixel 4a μου απο ελληνικό κατάστημα service, τις δυσκολίες που αντιμετώπισα και την μεγάλη σημασία της έλλειψης μιας επίσημης αντιπροσωπίας των κινητών της Google. Εδώ και μερικούς μήνες είχα παρατηρήσει ενα φούσκωμα στο πίσω μέρος του τηλεφώνου το οποίο καταλάμβανε αρκετά μεγάλο χώρο, πράγμα που έκανε την χρησιμοποίηση του τηλεφώνου αρκετά επικίνδυνη και στην ουσία την εντελώς αχρήστευση της συσκευής όταν αποφάσιζα να την αντικαταστήσω. Μιας και ήθελα να δώσω το τηλέφωνο στα κοντά στη μητέρα μου, αφού είχε ενα αρκετά παλαιωμένο android, αποφάσισα να κάνω την αλλαγή της μπαταρίας και να μην το παραμελήσω παραπάνω. Ενώ δεν είναι δύσκολο να προμηθευτεί κανείς κομμάτια OEM για pixel κινητά, το δύσκολο κομμάτι είναι η αντικατάσταση των εξαρτημάτων, μιας και στην προκειμένη περίπτωση για την μπαταρία θα χρειαστεί να αφαιρεθεί πρώτα η οθόνη, σε αντίθεση με 99% των υπόλοιπων android και μη smartphones (thanks google). Μετά απο επικοινωνία με εξειδικευμένο κατάστημα service (The Fixers), με ενημέρωσαν οτι το κόστος της αλλαγής της μπαταρίας ανέρχεται στα 55 ευρώ και ότι είναι πρόθυμοι και έχουν την ικανότητα να αντικασταστήσουν την μπαταρία χωρίς πρόβλημα. Άρα προσφέρουν την υπηρεσία την οποία ζητάω. Το επισημαίνω αυτό διότι μετά το θέμα γίενται πολύ περίεργο. Πάω λοιπόν το κινητό σε ένα απο τα υποκαταστήματα και όπως μιλάω με τον υπάλληλο και μου εξηγεί την διαδικασία, μου δίνει την εντύπωση και ταυτόχρονα μου μεταδίδει ενα συναίσθημα ανησυχίας, καθώς μου επισημαίνει για αρκετές φορές τον ρίσκο της οθόνης να σπάσει κατά την αφαίρεση της μπαταρίας (πράγμα το οποίο το είχα διαβάσει στο reddit ότι υπάρχει ενα τέτοιο ενδεχόμενο, αλλά χρήστες που έκαναν μόνοι τους την αλλαγή σπίτι τους δεν είχαν κάποιο θέμα και εδώ μιλάμε για "επαγγελματίες"). Αφού με διαβεβαιώνει πρώτα ότι στην μικρή σπάνια περίπτωση που πάθει κάτι η οθόνη θα μου καλύψει το κόστος της αλλαγής της οθόνης το ίδιο το κατάστημα, αφήνω το κινητό και επανέρχομαι ξανά σε 2 ώρες όπου θα είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία. Τώρα ξεκινάνε τα δύσκολα (για μένα κυρίως). Μπαίνω στο κατάστημα, αρχικα βλέπω εναν υπάλληλο να με κοιτάει και ταυτόχρονα να χαζογελάει. Δεν το σχολιάζω και λέω τυχαίο θα είναι κάτι θα συζητούσανε πριν μπω μέσα. Ρωτάω για την εξέλιξη της αντικατάστασης και ο ίδιος ο υπάλληλος που χαζογέλαγε μου λέει "δώστε μας ενα λεπτο, είχαμε ενα θέμα". Καλά λεω, κατάλαβα. Έρχεται κάποιος κοστουμαρισμένος, λογικά ο υπεύθυνος του καταστήματος και με ενημερώνει για το θέμα που έσπασε η οθόνη και το ότι φταίει η υπερβολικά φουσκωμένη μπαταρία για το σπάσιμο της και για το ότι δεν μπορούσε να αποφευχεί αυτό. Μου λέει μετά οτι κανονικά δεν έπρεπε να αναλάβει το κατάστημα την περίπτωση μου γιατί το ρίσκο του σπάσιματος της οθόνης ήταν εξαρχής πολύ μεγάλο για να πάρει την ευθύνη αλλαγής το μαγαζί. Παρακάτω θα αφήσω ενα screenshot απο την επίσημη ιστοσελίδα τους, στην κατηγορία Google Pixel smartphones και συγκεκριμένα στην υποκατηγορία αντικατάσταση μπαταρίας. "Αντικατάσταση Μπαταρίας σε όλα τα μοντέλαGoogle αξιόπιστα, άμεσα " και "Οι THEFIXERS είναι η πλέον αξιόπιστη και υπεύθυνη ομάδα επισκευών για τα Google." μας ενημερώνουν στην ιστοσελίδα τους, παρολαυτα απο κοντά ο υπεύθυνος έριξε το μπαλάκι στα κεντρικά που ανέλαβαν την αντικατάσταση και μετά σε εμένα που τους το έφερα στην τελική και τους ταλαιπώρησα κιόλας. Καθώς έφευγα, ο υπεύθυνος με ρώτησε αν ήθελα να πάρω την SIM του τηλεφώνου μαζί μου, με ενημέρωσε για 14 μέρες αναμονής για να τους έρθει η οθόνη απο προμηθευτή (γιατί δέχεσαι να κάνεις αλλαγή μπαταρίας σε ενα τηλέφωνο που ξέρεις του κίνδυνους σπασίματος της οθόνης, χωρις να έχεις στην διάθεση σου άλλη οθόνη για παν ενδεχόμενο;;;;; ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ) , καμία πρόθεση να μου δώσει προσωρινά κάποιο κινητό ενώ τους είχα ενημερώσει οτι ήταν αυτή η κύρια μου συσκευή, καμία έννοια για τον πελάτη, ενώ έγινε η ζημιά και σίγουρα δεν λέω οτι το θέλανε, ειδικά ο υπάλληλος (20κατι χρονών παλικάρι ευγενέστατο και πολύ καλοπροαίρετος ο συγκεκριμένος) που και αυτός για ενα μεροκάματο δουλεύει και ελπίζω να μην βρεί τον μπελά του, όχι υλική αποζημίωση δεν μου πρόσφεραν, ούτε ενα συγνώμη δεν άκουσα και καμία ένδειξη φιλότιμου δεν έδειξαν. θα σου πω την δικια μου ιστορία πήγα στον ανδρα μιας γνωστής για αλλαγη μπαταρίας στο "xiaomi" μου, την αλλάζει την πρώτη φορα και όλα καλα .Μετα εφόσον πέρασαν τέσσερις μήνες το κινητο από πισω φούσκωσε με αποτέλεσμα να θέλει αλλαγή μπαταρίας ...του παω την συσκευή με ανοιχτή την οθόνη το βλέπει και μου λέει θα στην αλλάξω ... πάει η ωρα μια ...μια και μιση και πηγαίνω απο το μαγαζί του γιατί με ειχε καλέσει για να περασω από εκεί , .και πάνω στην κουβέντα γυρίζει και μου λέει να ξέρεις έβαλα άλλη μπαταρία και το κινητο δεν ανάβει και τα λοιπά και τα λοιπά .Τον ψυλλιάζομαι τον τύπο ότι εχει κανει βλακεία ...μου δίνει την συσκευή μου πισω φυσικά χωρίς την καινούργια μπαταρία αλλά με την παλια και σηκώνομαι και φεύγω γιατί είχα νευρά ...... Μετα από μερικές μερες το δείχνω σε έναν φιλο μου τεχνικο και μου λέει σου εχει στραβωσει τους κονεκτορες... και αρχίζει το παλικάρι να κανει τα θαυματα του μπας και το σωσει και τελικά ίσιωσε τους κονεκτορες ...αλλα το κινητο δεν ανοιξε...Το συμπερασμα ειναι οτι οταν αντιμετωπιζεις ενα τετοιο ζητημα καλυτερα να πηγαινεις το κινητο σου στον γερμανο η στο public για να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο ! Επεξ/σία 8 Μαΐου 2023 από life is music
Fotia Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Οι οροι συναλλαγής τι γράφουν και τι περιλαμβάνουν .Το ίδιο και η γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας ,επισκευής. 1
BertaJourdan Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Οθονες σε στοκ για παν ενδεχομενο προσωρινο κινητο ... καλα νταξ., επιστημονικη φανταστια. 1
Kag1ante Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 18 λεπτά πριν, BertaJourdan είπε Οθονες σε στοκ για παν ενδεχομενο προσωρινο κινητο ... καλα νταξ., επιστημονικη φανταστια. Εμεις όταν δίνουμε προσωρινό κινητό εντωμεταξύ είναι οριακά έκπληκτοι που το παρέχουμε
Xristaras12 Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Δημοσ. 9 Μαΐου 2023 Μόνο ενα εξουσιοδοτημένο σέρβις πιθανότατα θα έχει στοκ σε ανταλλακτικά των κινητών που επισκευάζει να ξέρεις. Τα υπόλοιπα "μαγαζάκια" απλά παίζει να προμηθευτουν μερικά εξαρτήματα για παν ενδεχόμενο και βλέπουν. Και επίσημη αντιπροσωπεία να υπήρχε, το σπάσιμο της οθόνης στο άνοιγμα είναι μια πιθανότητα, όπως και του πίσω γυαλιού αν άνοιγε απο πίσω η συσκευή. Σε πάρα πολλές συσκευές πρέπει να βγει η οθόνη για να γίνει η οποιαδήποτε επισκευή εντός της συσκευής, δεν είναι μόνο η google που τα σχεδιάζει έτσι. Στην παράδοση ανταλλακτικών πάντως, μέχρι στιγμής απ όσο ξέρω, huawei και samsung έχουν τους γρηγορότερους χρόνους παράδοσης σε περίπτωση έλλειψης ανταλλακτικών. Τα υπόλοιπα που ήθελα να γράψω, αναφέρθηκαν στο πρώτο πόστ απάντησης.
andreas1gr Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 Πριν 3 χρόνια είχα ένα Samsung J5 2017 μοντέλο. Έβγαλε πρόβλημα στο ακουστικό του. Στην επαρχιακή μου πόλη έχουμε επίσημο Samsung κατάστημα επισκευών. Πάω το τηλ και ζητάω επισκευή... Με έδιωξαν ευγενικά γιατί έπρεπε να βγει η οθόνη και φοβόταν μην την σπάσει... Να το πάτε στην Αθήνα μου λέει...
Fulgore Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 Στις 8/5/2023 στις 10:12 ΠΜ, Flockyy είπε Αφού με διαβεβαιώνει πρώτα ότι στην μικρή σπάνια περίπτωση που πάθει κάτι η οθόνη θα μου καλύψει το κόστος της αλλαγής της οθόνης το ίδιο το κατάστημα, αφήνω το κινητό και επανέρχομαι ξανά σε 2 ώρες όπου θα είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία. Αν νιώθεις ότι σε αδικησαν λόγω αυτού, μπορείς να μιλήσεις με συνήγορο/ΓΓΚ, και να τα αναφέρεις όλα αυτά.
samsunglife Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Απ' ότι καταλαβαίνω τελικά την οθόνη θα στην αντικαταστήσουν δωρεάν, όταν την παραλάβουν από τον προμηθευτή τους. Το σπάσιμο της οθόνης κατά την αντικατάσταση της μπαταρίας ήταν ένα ενδεχόμενο που γνώριζες από πριν, δυστυχώς συνέβη... Τέλος δανεική συσκευή δεν υποχρεούται να σου δώσει. Το κάνει το public/πλαίσιο/κωτσόβολος κλπ αλλά πρέπει να έχεις πληρώσει κατά την αγορά του κινητού ασφάλεια σπασίματος, δεν είναι τσάμπα! Δυστυχώς δεν βλέπω πού αδικήθηκες...
xameleon7 Δημοσ. Πέμπτη στις 10:09 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:09 μμ Στις 13/5/2023 στις 6:50 ΜΜ, andreas1gr είπε Πριν 3 χρόνια είχα ένα Samsung J5 2017 μοντέλο. Έβγαλε πρόβλημα στο ακουστικό του. Στην επαρχιακή μου πόλη έχουμε επίσημο Samsung κατάστημα επισκευών. Πάω το τηλ και ζητάω επισκευή... Με έδιωξαν ευγενικά γιατί έπρεπε να βγει η οθόνη και φοβόταν μην την σπάσει... Να το πάτε στην Αθήνα μου λέει... Ενημερωτικά τo j5 2017 είχε δώσει recall στα εξουσιοδοτημενα για τις οθόνες σε περίπτωση που σπάσουν κατά την διάρκεια επισκευής η εγγύησης Απλά δεν θέλανε να σε εξυπηρετήσουν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα