Crash24 Δημοσ. 6 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2023 Αν και τέτοιες τεχνολογίες υπάρχουν -ως εφευρέσεις- εδώ και πολλά χρόνια (δείτε για παράδειγμα εδώ και εδώ) εντούτοις καμία τους δεν έχει φτάσει σε φάση μαζικής παραγωγής. Μήπως ήρθε η ώρα με την εφεύρεση της Hyundai; Πρόσφατα, η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο βίντεο που επιδεικνύει την τεχνολογία e-Corner της εταιρείας, η οποία επιτρέπει και στους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου να περιστρέφονται κατά 90° καθιστώντας την «παράλληλη στάθμευση»… απαρχαιωμένη. Το e-Corner System όπως ονομάζεται ανέπτυξε το τμήμα Hyundai Mobis. Στο βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα βλέπουμε ένα όχημα Hyundai Ioniq 5 να φτάνει δίπλα ακριβώς σε μία θέση στάθμευσης, να στρίβει και τους τέσσερις τροχούς του και να εισέρχεται στη θέση απλά και γρήγορα με μία τεχνική που η εταιρεία ονομάζει «Crab Driving». Στο ίδιο βίντεο επίσης, η εταιρεία επιδεικνύει και μία τεχνική επιτόπιας περιστροφής του οχήματος που ονομάζει «Zero Turn». Σε αυτή τη περίπτωση οι εμπρόσθιοι τροχοί περιστρέφονται σε αντίθετη κατεύθυνση από τους οπίσθιους με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο ουσιαστικά να περιστρέφεται επιτόπου χωρίς να μετακινείται εμπρός ή πίσω. Όμως το σύστημα της Hyundai Mobis έχει δύο ακόμη «άσσους στο μανίκι του». Ο πρώτος έχει την ονομασία «Pivot Turn». Σε αυτή τη περίπτωση οι δύο μπροστινοί τροχοί παραμένουν ακίνητοι ενώ οι πίσω τροχοί στρίβουν κατά περίπου 45° επιτρέποντας στο όχημα να μετακινήσει ολόκληρο το πίσω τμήμα του για να εισέλθει σε χώρους ή θέσεις στάθμευσης που σε διαφορετική περίπτωση θα χρειάζονταν απανωτές μανούβρες. Ο άλλος «άσσος» είναι το… «Diagonal Driving» με το σύστημα να περιστρέφει όλους τους τροχούς προς την ίδια κατεύθυνση για διαγώνια κίνηση! Αν και αναμφισβήτητα το σύστημα e-Corner είναι συναρπαστικό, δεν πρόκειται να διατεθεί σύντομα στους πελάτες της εταιρείας. Μάλιστα, δεν γνωρίζουμε αν θα διατεθεί καν στην αγορά αφού η Νοτιοκορεάτικη εταιρεία κρατάει για την ώρα κλειστά τα χαρτιά της. Προκειμένου να ενσωματωθεί η τεχνολογία σε οχήματα μαζικής παραγωγής, θα πρέπει κάθε αυτοκίνητο να διαθέτει ένα «e-Corner module» σε κάθε τροχό, καθώς συνδυάζει πολλές τεχνολογίες και συστήματα όπως τα συστήματα διεύθυνσης, πέδησης, ανάρτησης και κίνησης και αυτό είναι κάτι που θα επιβαρύνει σημαντικά το κόστος. Παρόλα αυτά, ο επικεφαλής της Hyundai Mobis, Cheon Jae-seung δεν δίστασε να δηλώσει ότι η τεχνολογία e-Corner αποτελεί το μέλλον της κινητικότητας οπότε δεν αποκλείεται σε κάποια φάση αν το δούμε να ενσωματώνεται στα οχήματα της εταιρείας μελλοντικά. «Θα εξασφαλίσουμε διαφορετικούς τύπους προσαρμοσμένων λύσεων κινητικότητας που μπορούν να εφαρμοστούν σε αυτόνομα οχήματα και PBVs για να εδραιώσουν το όραμά μας και να φτάσουμε σε νέα ύψη ως πάροχος πλατφόρμας κινητικότητας» είπε. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Ωραίο! Άραγε έχει φρένα τριβής μέσα ή μόνο ηλεκτροκινητήρα? Κάπως έτσι θα πάψουμε να οδηγούμε βέβαια μιας και θέλει υπολογιστή να καταλάβει κάθε φορά πως θα πρέπει να κινηθούν οι τροχοί. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mi_ka Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 8 λεπτά πριν, nickolas είπε θέλει υπολογιστή να καταλάβει κάθε φορά πως θα πρέπει να κινηθούν οι τροχοί. ολντ τεκ 5 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
floba Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Ψαχνοντας μες στον κορεσμο νεα αχρειαστα πραγματα για να πουλησεις...Και οχι μονο εδω... 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cosmic73 Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Με τις τιμες που εχουν τα huadai πλεον εδω δεν νομιζω οτι θα υπαρξει Ελληνας που θα τα οδηγησει. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsakvas Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Η λειτουργία αυτή είναι αρχαία. Την είχε κάνει η Nissan την δεκαετία του 80s . Αν θυμάται κάποιος την εκπομπή της ερτ " πέρα από το 2000" θα το είχε δει 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Από 10ετια '90 θυμάμαι κάτι παρόμοια συστήματα, ποτέ δεν έγιναν πρακτικά εφαρμόσιμα, ούτε πρόκειται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NoDsl Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Καλως ορισατε στο 1927 11 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Crystallization Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 1. Είναι καλή λύση για κάποιες στενές περιοχές των πόλεων. 2. Είναι καλή λύση για να μην γραντζουνάς τις ζάντες στο κράσπεδο. 3. Είναι ένας ακόμα τρόπος ο μέσος Έλληνας οδηγός να αφήνει ΤΕΡΜΑ έξω την ρόδα 😆 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TROIDX Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Οταν αντιληφθουν καλα το κοστος παραγωγης ΑΝ δουλεψει σωστα χωρις ''παρατραγουδα κ θεματα σωματικης ακεραιοτητας''.....τα λεμε 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gadgetseek Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Νομίζω η zero turn επιτόπια είναι αυτή που με κέρδισε.. (αν ποτέ φτάσει στο στάδιο της παραγωγής..) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
maarinos Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 12 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kinitos Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 17 λεπτά πριν, gadgetseek είπε Νομίζω η zero turn επιτόπια είναι αυτή που με κέρδισε.. (αν ποτέ φτάσει στο στάδιο της παραγωγής..) Για καλά ντριφταρισματα???χαχα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopapa Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Επιτελους μια χρήσιμη καινοτομία Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dreamkey Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2023 Απλές ιδέες αλλάζουν τον κόσμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα