greekfragma Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Επειδή έχουν ακουστεί ατελείωτες ασχετοσύνες και ημι-ασχετοσύνες για τα λάδια πάμε να συνοψίσουμε. 1) τα βιβλιαράκια αναγράφουν τα προτεινόμενα χιλιόμετρα ή χρονικά διαστήματα (ότι έρθει πρώτο) ΜΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ σε νορμάλ θερμοκρασιακό εύρος λειτουργίας οι 35 βαθμοί κατακαλόκαιρο στη Συγγρού-Κηφισίας-Μεσογείων-Κηφισσό με 1η 2α σταμάτα ξεκίνα ΔΕΝ είναι νορμάλ χρήση και λειτουργία. Στο οδόστρωμα και την ανάκλαση της ασφάλτου έχεις 40-45βαθμούς (μπορεί και 50 σε καύσωνα) 2) τα λάδια έχουν ιξώδη που μεταβάλλονται με τη θερμοκρασία και υπάρχει πίνακας εύρους λειτουργίας. όσο πιο ακριβό το λάδι τόσο πιο ικανό να αντέξει την καταπόνηση στα πάνω και κάτω όρια (ζέστης κρύου) και να συνεχίσει να λιπαίνει όλα τα μέρη που ΠΡΕΠΕΙ να φτάσει με μια συγκεκριμένη ρευστότητα. π.χ. Ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου στα καινούρια λέει 0w-30 έως 35βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος για τις περισσότερες χώρες που προορίζεται το αυτοκίνητο, αλλά αν το έχεις για καθημερινή μετακίνηση κατακαλόκαιρο θα το βράσεις και θα σπάσει στα μισά χιλιόμετρα αντοχής του. έτσι βάζεις ένα λάδι που αντέχει σε υψηλότερη θερμοκρασία, δηλαδή 10w-40 Βλέπε πίνακα: πρέπει να αποφεύγονται οι μεγάλες αλλαγές. από 0w-30 δηλαδή δε μπορείς να βάλεις 20w-60 γιατί είναι πολύ χοντρό λάδι και δε θα εισχωρήσει-λιπάνει όλα τα σημεία που πρέπει να φτάσει. 3) το πότε αλλάζουμε λάδι είναι εμπειρικά βάση χρήσης ΑΦΟΥ έχουμε κάνει ένα συχνό έλεγχο με δάχτυλο σε υφή αλλά και οπτικά για το χρώμα. αν το τρίψετε στα δάχτυλα και καταλαβαίνετε σωματίδια σα σκόνη ή είναι σκούρο καφέ ή μαύρο είναι ώρα για αλλαγή 4) Η μακροζωία του λαδιού εξαρτάται όχι μόνο από τα χιλιόμετρα αλλά και από τους θερμικούς κύκλους που κάνει (πόσες φορές κρυώνει ζεσταίνεται) Ένα λάδι με άναψε σβήσε αστική χρήση 3000χλμ μπορεί να είναι για πέταμα και ένα λάδι με 10.000χλμ μόνο σε ταξίδια μπορεί να είναι ακόμα καινούριο. και άλλα πολλά θα έγραφα αλλά αυτά τα 4 είναι τα βασικότερα. Επίσης το φθηνό το λάδι το τρώνε τα σκυλιά. Θα σπάσει γρηγορότερα και θα τα πληρώνετε σε εργατικά για συχνότερες αλλαγές. Πάρτε ένα καλό επώνυμο λάδι και ΜΕΙΝΕΤΕ σε μία μάρκα που είδατε οτι δουλεύει σωστά. Τα καλύτερα λάδια παγκοσμίως είναι τα αμερικάνικα. Μετά όλα τα υπόλοιπα. Υ.Γ το αποθηκευμένο λάδι σε σωστές συνθήκες ερμητικά κλειστό σφραγισμένο δε λήγει γιατί δε παίρνει αέρα. Αν ανοίξατε μπουκάλι και τα βάλατε αποθήκη απλά σφίγγοντας ελαφρά το καπάκι παίζει να έχουν οξειδωθεί σε σημείο αχρηστίας. Πριν το πώμα πρέπει να μπει μεμβράνη ή αλουμινόχαρτο ώστε να σφραγίσει πλήρως χωρίς να παίρνει αέρα. 6
mechpanos Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Διαφωνώ σε μερικά. 1 & 2. Η θερμοκρασία λειτουργίας ενός λαδιού είναι 90-100 βαθμοί. Τι διαφορά θα κάνει αν είναι η εξωτερική 10, 20, 30 ή 50; Η διαφορά έγγυται στο πόσο ΓΡΗΓΟΡΑ θα κυκλοφορήσει το λάδι να πάει εκεί που πρέπει, στον χρόνο που πρέπει, τον ΧΕΙΜΩΝΑ που έχει χαμηλές θερμοκρασίες. 3. Το χρώμα δεν λέει τίποτα, ένα λάδι με απορρυπαντικές ιδιότητες θα πάρει (όπως πρέπει) την κάπνα από τα διάφορα σημεία που λιπαίνει, και θα χρωματιστεί σκούρο σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ούτε εμπειρικά μπορείς να το δεις, μόνο στο περίπου. Βάσει χρήσης μπορείς να τα αλλάξεις ΜΟΝΟ αν τα στείλεις για έλεγχο σε εργαστήριο. Αυτή είναι η δική μου εμπειρία. 4 1
greekfragma Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 1 minute ago, mechpanos said: Διαφωνώ σε μερικά. 1 & 2. Η θερμοκρασία λειτουργίας ενός λαδιού είναι 90-100 βαθμοί. Τι διαφορά θα κάνει αν είναι η εξωτερική 10, 20, 30 ή 50; Η διαφορά έγγυται στο πόσο ΓΡΗΓΟΡΑ θα κυκλοφορήσει το λάδι να πάει εκεί που πρέπει, στον χρόνο που πρέπει, τον ΧΕΙΜΩΝΑ που έχει χαμηλές θερμοκρασίες. 3. Το χρώμα δεν λέει τίποτα, ένα λάδι με απορρυπαντικές ιδιότητες θα πάρει (όπως πρέπει) την κάπνα από τα διάφορα σημεία που λιπαίνει, και θα χρωματιστεί σκούρο σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ούτε εμπειρικά μπορείς να το δεις, μόνο στο περίπου. Βάσει χρήσης μπορείς να τα αλλάξεις ΜΟΝΟ αν τα στείλεις για έλεγχο σε εργαστήριο. Αυτή είναι η δική μου εμπειρία. Για το 1+2. Το οτι έχεις ψυγείο και σου κρατάει τα λάδια στους 90-95-100 δε σημαίνει οτι αυτοί οι βαθμοί διαφοράς δε θα στρεσάρουν το λάδι να δουλεύει στα πάνω όρια (έστω και εντός). Προφανώς το ίδιο συμβαίνει και για τα κάτω όρια αλλά έφερα παράδειγμα βάση Ελληνικής πραγματικότητας. Το να έχουμε στην Αττική -5 -10 για λίγες μέρες κλείνουν οι δρόμοι γιατί δεν έχουμε εκχιονιστικά και δε ξέρει ο κόσμος να φοράει αλυσίδες ή κουβέρτες. Το τελευταίο που θα απασχολήσει είναι η θερμοκρασία λαδιού σε αυτές τις συνθήκες. 3. Το χρώμα λέει την αλήθεια στο καθαρισμό όπως σωστά λες αλλά η υφή λέει και για την ποιότητα. Για το περίπου εμπειρικά έγραψα. Προφανώς και δε γίνεται ενδελεχής έλεγχος με το δάχτυλο. Μια κατάσταση στο περίπου κοιτάς για να ξέρεις αν το ταλαιπωρείς.
lordvec Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 48 λεπτά πριν, sphinxgr είπε Εχω εγω. Διαχειρίζομαι 4ψήφιο αριθμό οχημάτων. Ακολουθώντας τις προτεινόμενες οδηγίες συντήρησης σε 6 χρόνια το 20% των οχημάτων μου πήγε για αλλαγή κινητήρα. Κ προφανώς το 20% ειναι μικρός αριθμός γιατί στο σύνολο των οχημάτων, τα μισά έκαναν λιγότερα απο 10.000χμ το χρόνο (όπου κ δεν έπαθαν τίποτα). 20%!!!!! Κουρσκ η φάση! Να υποθέω είναι leasing και τα σέρβις τα κάνει η εταιρεία που τα παρέχει; Εκ των έσω ξέρω πως συχνά πυκνά η αλλαγή λαδιών σε εταιρείες leasing σημαίνει απλά έλεγχος στάθμης και συμπλήρωμα. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Πολύ το φιλοσοφειτε.Απλά πράγματα είναι. Αλλαγη λαδιών το αργότερο εκεί που προτείνει ο κατασκευαστής, αν το όχημα είναι πολύ συχνά σε ζόρικες για τα λάδια συνθήκες,λίγο έως αρκετά νωρίτερα,ανάλογα τις συνθήκες, πάντα λάδια στις προδιαγραφές του κατασκευαστή, και τελείωσε το θέμα. Οποιος θέλει τα αλλάζει και αρκετά νωρίτερα,δικαίωμα του.
sphinxgr Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, lordvec είπε 20%!!!!! Κουρσκ η φάση! Να υποθέσω είναι leasing και τα σέρβις τα κάνει η εταιρεία που τα παρέχει; Εκ των έσω ξέρω πως συχνά πυκνά η αλλαγή λαδιών σε εταιρείες leasing σημαίνει απλά έλεγχος στάθμης και συμπλήρωμα. Σωστά υποθέτεις! Και σωστά τα ξέρεις Έτσι είναι όπως τα λες. *Τα Service τα έκαναν επίσημα συνεργεία του αντιπροσώπου, οχι η leasing. Τα νέα αυτοκίνητα που πήραμε, τα κάνει η Leasing όμως... 35.000χμ ή 2 χρόνια. Θα πέσει μεγάλο κανόνι...!!! Επεξ/σία 8 Μαΐου 2023 από sphinxgr
lary7 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 15 λεπτά πριν, sphinxgr είπε Σωστά υποθέτεις! Και σωστά τα ξέρεις Έτσι είναι όπως τα λες. *Τα Service τα έκαναν επίσημα συνεργεία του αντιπροσώπου, οχι η leasing. Τα νέα αυτοκίνητα που πήραμε, τα κάνει η Leasing όμως... 35.000χμ ή 2 χρόνια. Θα πέσει μεγάλο κανόνι...!!! Για αυτό έχει γεμίσει η αγορά με leasing 5ετίας και άριστη κατάσταση. Τα 35.000χλμ παίζουν μεγάλο ρόλο στην τσέπη της εταιρίας leasing οπότε επιλέγη αυτές τις μάρκες, αλλά αλίμονο στον επόμενο χρήστη.
sphinxgr Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, lary7 είπε Για αυτό έχει γεμίσει η αγορά με leasing 5ετίας και άριστη κατάσταση. Τα 35.000χλμ παίζουν μεγάλο ρόλο στην τσέπη της εταιρίας leasing οπότε επιλέγη αυτές τις μάρκες, αλλά αλίμονο στον επόμενο χρήστη. Υπάρχει και το "αλλά" όμως. Έχουμε επιστρέψει στις Leasing, 100άδες αυτοκίνητα 7 ετών, με λιγότερα απο 50.000χμ. Υπήρχαν και πολλά οχήματα με 20.000χμ. Αν είσαι μικρή εταιρία, ΝΑΙ θα τα λιώσεις τα Leasing. Αν είσαι μεγάλη εταιρία, η σύμβαση και το πόσο πληρώνεις, βγαίνει με το Μ.Ο. των χιλιομέτρων του συνόλου των οχημάτων. Τους λες δηλαδή, "θέλω Χ οχήματα με ΜΟ 15.000χμ το χρόνο, πόσα λεφτά θες?" *Ναι, για να ρίξουν οι Leasing το κόστος και την τελική χρέωση προς τον πελάτη, επιλέγουν εταιρείες που δίνουν τεράστια διάρκεια και φθηνά Service. Αυτό το ξέρουν οι εταιρίες που παράγουν αυτοκίνητα και για αυτό βάζουν γελοίες διάρκειες για αλλαγές λαδιών. ΚΑΝΕΝΑΝ δεν τον απασχολεί αν βγάλει 6 χρόνια, γιατί μετά συνήθως τα πετάνε ή τα παίρνει κανένας Έλληνας και τραβάει τα μαλλιά του ** Πολλοί κρίνουν με τις εμπειρίες που έχουν με οχήματα <2010. Να κρίνετε με οχήματα Euro 6 και σε λίγο καιρό με Euro 7. Εκεί να δείτε σφαγή που θα γίνει. Για να είναι ένα όχημα Euro6 η αξιοπιστία του κινητήρα έχει πάει διακοπές... Επεξ/σία 8 Μαΐου 2023 από sphinxgr 6
andreaspA Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 3 ώρες πριν, sphinxgr είπε Σε σωστό άνθρωπο το λέω. Το ότι μια εταιρία προτείνει Χ χιλιόμετρα για αλλαγή λαδιών, το κάνει βάσει προτεραιοτήτων. Σε ρωτάω λοιπόν ποια είναι η προτεραιότητα που έχει τη μεγαλύτερη βαρύτητα για τις αλλαγές λαδιών που προτείνει η εταιρία? Η μακροζωία του κινητήρα και το οικονομικό όφελος του πελάτη σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα? Να φαίνεται πιο φθηνή η συντήρηση του οχήματος για να είναι ανταγωνιστικό? Έτσι μπορούν οι εταιρίες που αγοράζουν τα αυτοκίνητα να έχουν πιο χαμηλά έξοδα OpEx, λιγότερες χαμένες ημέρες συντήρησης, αλλά παράλληλα και δυνατότητα χαμηλότερων μισθωμάτων? Η μακροζωία του κινητήρα και το οικονομικό όφελος του πελάτη σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα? μαζι με το κερδος του εξουσιοδοτημενου συνεργειου και κατ επεκταση της εταιριας που κερδιζει απο την συντηρηση και οχι την πώληση και αναμφισβητητα την αξιοπιστια του οχηματος που οριζει σε τεραστιο βαθμο το κυρος της μάρκας. Το "φθηνη συντηρηση" ειναι ενα μικρο μονο κομματι του marketing και της διαδικασιας πωλησης που ελαχιστοι ασχολουνται. Συνομωσίες ακομα και στα λαδια του αυτοκινητου με αφηνουν παγερα αδιάφορο. Εχω χορτασει συνομωσιες στα παντα! Το 1980 σε αυτοκινητα (fiat 127, datsun και lada) που στο στρωσιμο πεταγαν γρεζια απο την εξατμιση και επαιρναν λαδια του κιλου ορυκτελαια αλλαζαμε λαδια στα 5000χλμ. Το 2023 με σχεδον αψεγαδιαστη εφαρμογη μεταλλων, επεξεργασιες αυτων με την τελευταια τεχνολογια που μπορει να υπάρχει, και λαδια διαστημικα , συνθετικα με δεκαετιες ερευνας, αλλαζουμε στις 30.000χλμ ή στις15.000χλμ σε αστικα κέντρα οπως λέει ο κατασκευαστής, και βγαζουμε 500.000χλμ ευκολα. ΦΥΣΙΚΑ κοιταμε την στάθμη των λαδιων. Δεν με ενδιαφερει να βγαλει 1.000.000χλμ ο κινητηρας. Το κόστος για να προσπαθησω να το πετυχω αυτο, και οχι αναγκαστικα να το πετυχω, ειναι πολλαπλασιο απο το κόστος του κινητηρα. 2 ώρες πριν, greekfragma είπε Συμφωνα με αυτον τον πινακα παντως, με ενα 10W-60 καλυπτεις το 90% του πλανητη και με 0W-30 καλυπτεις το υπολοιπο 10%.
achilles_g_ Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Και κάθε 5.000 χλμ να αλλάζεις λάδια, καλό (στον κινητήρα) θα κάνεις κακό δεν θα κάνεις. Από εκεί και πέρα οι συνθήκες οδήγησης είναι διαφορετικές. πχ η opel έλεγε κάθε 30000 χλμ ή χρόνο (όποιο έρθει πρώτο), αλλά αν οι αποστάσεις είναι μικρές τότε στα μισά χλμ. Η VW έχει το σταθερό (2 ετία) και το μεταβλητό service. Θεωρώ ότι για ένα ποιοτικό λάδι τα 10000 ή χρόνο είναι εντάξει και για τον κινητήρα και για την τσέπη. Από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει ό.τι καταλαβαίνει. Δικό του είναι το αυτοκίνητο. Υ.Γ. Όσοι έχετε αυτοκίνητο που έχει ένδειξη της πίεσης λαδιού, μπορείτε να δείτε πόση είναι η πίεση με καινούργια λάδια και πόση μετά από 5.000 χλμ Επεξ/σία 8 Μαΐου 2023 από achilles_g_ 1
petaw-se-oneiro Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 3 ώρες πριν, achilles_g_ είπε Και κάθε 5.000 χλμ να αλλάζεις λάδια, καλό (στον κινητήρα) θα κάνεις κακό δεν θα κάνεις. Από εκεί και πέρα οι συνθήκες οδήγησης είναι διαφορετικές. πχ η opel έλεγε κάθε 30000 χλμ ή χρόνο (όποιο έρθει πρώτο), αλλά αν οι αποστάσεις είναι μικρές τότε στα μισά χλμ. Η VW έχει το σταθερό (2 ετία) και το μεταβλητό service. Θεωρώ ότι για ένα ποιοτικό λάδι τα 10000 ή χρόνο είναι εντάξει και για τον κινητήρα και για την τσέπη. Από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει ό.τι καταλαβαίνει. Δικό του είναι το αυτοκίνητο. Υ.Γ. Όσοι έχετε αυτοκίνητο που έχει ένδειξη της πίεσης λαδιού, μπορείτε να δείτε πόση είναι η πίεση με καινούργια λάδια και πόση μετά από 5.000 χλμ Ποια πίεση λαδιού;; Τα μισά σχόλια είναι απο άτομα χωρίς hill hold assist δεν μπορούν να ξεκινήσουν σε ανηφόρα. 1
Haldol Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 5 ώρες πριν, andreaspA είπε Η μακροζωία του κινητήρα και το οικονομικό όφελος του πελάτη σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα? μαζι με το κερδος του εξουσιοδοτημενου συνεργειου και κατ επεκταση της εταιριας που κερδιζει απο την συντηρηση και οχι την πώληση και αναμφισβητητα την αξιοπιστια του οχηματος που οριζει σε τεραστιο βαθμο το κυρος της μάρκας. Στο τελευταίο δε μπορώ παρά να διαφωνήσω. Πόσες μάρκες έχουν «βγάλει βρώμα» περί αξιοπιστίας, είτε VAG, ή BMW; Και ποια έχει πιο μεγάλο «κύρος», αυτές ή η Hyundai (που παραδοσιακά όλοι υπερθεμάτιζαν την αξιοπιστία της); Το κύρος δε συνδέεται με κανένα τρόπο με την αξιοπιστία. Πόσο μάλλον αν η αξιοπιστία είναι με βάση τα λεγόμενα του κάθε μπάρμπα, που ασχολιόταν με συντήρηση σε κάθε δίσεκτο (και αν)... 2
filipprin Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, endeavour είπε Οπως το Golf μου (4) που λεει στο βιβλιαράκι οτι μπορεί να καίει μέχρι και 1 lt λάδι στα 1.000 χιλιόμετρα και ειναι φυσιολογικό. Φιλαρακι τα παραπονα σου στο γερμανο κατασκευαστη και οχι στον ελληνα ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΉ. Κανετε φασαρια ανευ λογου.Τα διαστηματα του σερβισε τα οριζει ο κατασκευαστης και τα ακολουθουν τα συνεργεια επισκευης.Απο εκει και περα ο καθενας κανει οτι θελει.Για αυτο δινεται μαζι και βιβλιο συντηρησης απο τον κατασκευαστη γαι να μην υπαρχουν παρεξηγησεις.Τωρα ολα τα υπολοιπα ειναι π@@@ιες Γιωργιτσα μου. Επεξ/σία 8 Μαΐου 2023 από filipprin 1
korakios Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 8 ώρες πριν, andreaspA είπε Συμφωνα με αυτον τον πινακα παντως, με ενα 10W-60 καλυπτεις το 90% του πλανητη και με 0W-30 καλυπτεις το υπολοιπο 10%. ο πίνακας αναφέρεται στην εξωτερική θερμοκρασία , καμία σχέση με τη θερμοκρασία λειτουργίας 1
lary7 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 Δημοσ. 8 Μαΐου 2023 8 ώρες πριν, andreaspA είπε Συνομωσίες ακομα και στα λαδια του αυτοκινητου με αφηνουν παγερα αδιάφορο. Εχω χορτασει συνομωσιες στα παντα! Το 1980 σε αυτοκινητα (fiat 127, datsun και lada) που στο στρωσιμο πεταγαν γρεζια απο την εξατμιση και επαιρναν λαδια του κιλου ορυκτελαια αλλαζαμε λαδια στα 5000χλμ. Το 2023 με σχεδον αψεγαδιαστη εφαρμογη μεταλλων, επεξεργασιες αυτων με την τελευταια τεχνολογια που μπορει να υπάρχει, και λαδια διαστημικα , συνθετικα με δεκαετιες ερευνας, αλλαζουμε στις 30.000χλμ ή στις15.000χλμ σε αστικα κέντρα οπως λέει ο κατασκευαστής, και βγαζουμε 500.000χλμ ευκολα. ΦΥΣΙΚΑ κοιταμε την στάθμη των λαδιων. Υπάρχει μια διαφοροποίηση όμως, η μηχανή του 127 ή του Datsun ακολουθούσε όλες τις επιταγές της τέχνης της μηχανολογίας ώστε να έχει την μέγιστη αξιοπιστία. Αντίθετα οι μηχανές σήμερα έχουν φορτωθεί με τεχνολογία αντιρυπαντική και εξοικονόμησης καυσίμου, τα fail points αυξήθηκαν και η αξιοπιστία πήγε περίπατο. Έβρισκες το 1980 μοτέρ με 60-80.000χλμ που καίνε λίτρα λάδι γιατί βούλωσαν τα χαμηλής τάσης ελατήρια; Σήμερα το λάδι λιπαίνει εκτός απο τα κλασικα, τον μεταβλητο με καδενα, την αντλία υψηλής, τουρμίνες, κομπρέσορες ενώ παράλληλα οι αναθυμιάσεις του κυκλοφορούν μέσα στο μοτέρ, το οποίο μοτέρ έχει φάει τρελή δίαιτα σε βάρος. Το να φτάσεις ένα τέτοιο μοτέρ στα 500.000 με αλλαγές ανά 30.000 είναι ακατόρθωτο, κάπου θα σε βρει το κακό. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα