Προς το περιεχόμενο

Ημερομηνία λήξης λαδιών αυτοκινήτου


ALMPANIS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

30 λεπτά πριν, petaw-se-oneiro είπε

Δηλαδή αν σε δύο αυτοκίνητα που παίρνουν τα ίδια λαδια το ενα manual λέει 1 χρόνο και στο αλλο που παίρνει το ίδιο λαδι λέει 2 χρόνια εσύ τι θα κάνεις; Στο ενα σου αμάξι θα το αλλάζεις ανα χρόνο και στο άλλο ανα δύο;; Εγω λεω να μην το αλλάζουμε ποτέ, μόνο έλεγχο και συμπλήρωμα αν χρειάζεται. 

εγω ? καθε 2 χρονια. Και 3 μπορει, αναλογα τα χιλιομετρα.
Δεν μου εχει τυχει ομως. Βλεπω να μου τυχαινει ομως τωρα, γιατι το 2ο αμαξι παει μεχρι τον παιδικο σταθμο και τον φουρνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

23 hours ago, petaw-se-oneiro said:

Σφραγισμένα απο όσο ξέρω δεν έχουν κάποιο θεμα τα λαδια. Απο την στιγμή που θα τα βάλεις στο όχημα όμως μετράς 12 μήνες και τα αλλάζεις. 

σε καποια καινουργια οχήματα που παίρνουν longlife λαδια τραβάει διπλάσιο χρονο και βαλε (και χιλομετρα διπλασια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/5/2023 στις 12:03 ΠΜ, ALMPANIS είπε

Καλησπέρα στην ομάδα, χθες άλλαξα φίλτρα λάδια και είδα ημερομηνία παραγωγής 9/2019 η ερώτηση μου είναι εάν τα λαδια θα είναι το ίδιο αποδοτικά με λαδια που βγήκαν το 2023,  από ότι διάβασμα σε διαφορά φόρουμ τα λαδια έχουν διάρκεια το μαξ το 4 χρόνια ισχύει αυτό ;

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας 

Αν είναι κλειστα σφραγισμένα,4-5 χρόνια.Καμμία διαφορα με λάδι του 2023.

Τώρα αν μετά από 5 χρόνια αποδίδουν 100% ή 99%,κανείς δεν ξέρει.

Εσυ με λάδια του 2019,δεν εχεις κανένα πρόβλημα.

Αν δεν βαριέσαι,κάνε ερώτηση στην Mobil,Castrol κλπ.

Στις 7/5/2023 στις 12:10 ΠΜ, petaw-se-oneiro είπε

Σφραγισμένα απο όσο ξέρω δεν έχουν κάποιο θεμα τα λαδια. Απο την στιγμή που θα τα βάλεις στο όχημα όμως μετράς 12 μήνες και τα αλλάζεις. 

Πετάς σε όνειρο.Δεν βλάπτει,απλά δεν είναι αναγκαίο.Ανάλογα το λάδι,τα χλμ,συνθήκες οδήγησης κλπ.

Ο καθένας φυσικά κάνει ότι νομίζει σωστό.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, andreaspA είπε

Πιο αρνητικα απο οτι το οξυγονο στο εξτρα παρθενο ελαιολαδο μεσα στο τενεκε που το τρωω την επομενη χρονια?

Το ίδιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/5/2023 στις 7:47 ΠΜ, andreaspA είπε

Μετα τους 12 μηνες τι γινεται δηλαδη? αυτοκαταστρεφονται ?

 

ξεκινανε χανουν την λυπαντικη τους ικανοτητα και πολλα αλλα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φαντάζομαι καταλαβαίνετε τη διαφορά του να κάνεις 10.000 χλμ στην εθνική με 110χαω, με 160χαω ή με σταμάτα ξεκίνα στην κίνηση στην πόλη....

Στις αλλαγές λάδιών όπως και σε όλα τα άλλα πράγματα στη ζωή βάλτε και λίγο κοινή λογική. Και υπάρχουν λαδάδικα που με 30 ευρώ σου αλλάζουν λάδια φίλτρο (ελπίζω original και όχι βαφτισμένα από βαρέλι).

Επεξ/σία από lordvec
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, andreaspA είπε

Ακομα και σε αυτο που λες, λαθος κανεις. Δυο manual που εχω μιλανε για αλλαγη καθε 2 χρονια. Το ενα ειναι renault clio βενζίνη και το αλλο tiguan πετρελαιο.

Και άλλοι λένε κατασκευαστές λένε ότι πρέπει να αλλάζεις λάδια ανά 2 χρόνια ή 35.000χμ.

Για πες μου, τι σημαίνει αυτό ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Και άλλοι λένε κατασκευαστές λένε ότι πρέπει να αλλάζεις λάδια ανά 2 χρόνια ή 35.000χμ.

Για πες μου, τι σημαίνει αυτό ?

σε λαθος ανθρωπο το λες γιατι και εγω το ιδιο ειπα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, andreaspA είπε

σε λαθος ανθρωπο το λες γιατι και εγω το ιδιο ειπα.

 

Σε σωστό άνθρωπο το λέω.

Το ότι μια εταιρία προτείνει Χ χιλιόμετρα για αλλαγή λαδιών, το κάνει βάσει προτεραιοτήτων. Σε ρωτάω λοιπόν ποια είναι η προτεραιότητα που έχει τη μεγαλύτερη βαρύτητα για τις αλλαγές λαδιών που προτείνει η εταιρία?

  1. Η μακροζωία του κινητήρα και το οικονομικό όφελος του πελάτη σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα?
  2. Να φαίνεται πιο φθηνή η συντήρηση του οχήματος για να είναι ανταγωνιστικό? Έτσι μπορούν οι εταιρίες που αγοράζουν τα αυτοκίνητα να έχουν πιο χαμηλά έξοδα OpEx, λιγότερες χαμένες ημέρες συντήρησης, αλλά παράλληλα και δυνατότητα χαμηλότερων μισθωμάτων? 
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, filipprin είπε

Αυτα που λενε οι αντιπρωσωποι το γραφει και ο κατασκευαστης του αυτοκινητου στο βιβλιαρακι που παραλαμβανεις.Δεν το βγαζουν απο το μυαλο τους.Εχουν ευθηνη και υποχρεωση.Εσυ αμα εισαι πονηρος κανε οτι θες.

Οπως και πολλα αλλα που γραφει το βιβλιαρακι και μετα την τρωνε .

 

"Ευθύνη και υποχρέωση" ! Μαλιστα.

Οπως το Golf μου (4) που λεει στο βιβλιαράκι οτι μπορεί να καίει μέχρι και 1 lt λάδι στα 1.000 χιλιόμετρα και ειναι φυσιολογικό.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Black Demis είπε

σε καποια καινουργια οχήματα που παίρνουν longlife λαδια τραβάει διπλάσιο χρονο και βαλε (και χιλομετρα διπλασια)

Δεν είναι κακό. Μπορείς να βάζεις longlife 0-20 ή 5-30 και κάθε 70-80-100.000 να αλλάζεις καδενα. Θα κάνεις εξοικονόμηση απο τα λαδια που θα αλλάζεις κάθε 30.000χμ. Βέβαια μέχρι να έρθουν αυτά τα χιλιόμετρα θα έχεις συμπληρώσει 3-4-5 λίτρα αλλά ποιος νοιάζεται. 

10 ώρες πριν, jmmys είπε

Πετάς σε όνειρο.Δεν βλάπτει,απλά δεν είναι αναγκαίο.Ανάλογα το λάδι,τα χλμ,συνθήκες οδήγησης κλπ.

Ο καθένας φυσικά κάνει ότι νομίζει σωστό.

Στο 1000αρακι με τα 130-140 άλογα βαλε 0-20w και κράτα τα 30.000χμ σε οδήγηση εντός πόλης. Αυτό σου λέει και το βιβλίο άλλωστε. Μην παραξενεύτεις αν μέχρι να κάνεις 3η αλλαγή λαδιων ο κινητήρας σου θα είναι σκουπίδι. Θα έχεις γλιτώσει 100€ σε λαδια άλλωστε. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο την ημερομηνία παραγωγής τους έχουν 10 χρόνια σε ιδανικές συνθήκες...αμα ανοιχτεί η τάπα στο μπουκάλι έχουν ένα χρόνο αρκεί να μην είναι εκτεθειμένα σε καιρικές συνθήκες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, petaw-se-oneiro είπε

Δεν είναι κακό. Μπορείς να βάζεις longlife 0-20 ή 5-30 και κάθε 70-80-100.000 να αλλάζεις καδενα. Θα κάνεις εξοικονόμηση απο τα λαδια που θα αλλάζεις κάθε 30.000χμ. Βέβαια μέχρι να έρθουν αυτά τα χιλιόμετρα θα έχεις συμπληρώσει 3-4-5 λίτρα αλλά ποιος νοιάζεται. 

Στο 1000αρακι με τα 130-140 άλογα βαλε 0-20w και κράτα τα 30.000χμ σε οδήγηση εντός πόλης. Αυτό σου λέει και το βιβλίο άλλωστε. Μην παραξενεύτεις αν μέχρι να κάνεις 3η αλλαγή λαδιων ο κινητήρας σου θα είναι σκουπίδι. Θα έχεις γλιτώσει 100€ σε λαδια άλλωστε. 

Αυτοί που κατασκεύασαν τον κινητήρα έβγαλαν τυχαία αυτά τα νούμερα.Τι ξέρουν αυτοί μωρέ;

Εσυ εχεις κάποια απόδειξη ότι αν ακολουθήσεις τις προδιαγραφές του κατασκευαστή,αλλαγή λαδιων ανά τόσα χλμ ή ανα 1 ετος/2 έτη,ανάλογα το μοτέρ,ότι έρθει πρώτο,

ο κινητήρας θα είναι σκουπίδι με την 3η αλλαγή;Υπάρχει κάποια επίσημη έρευνα που το απέδειξε;Ή απλά τα βγάζεις από το μυαλό σου;

Ειπαμε,ο καθένας κάνει ότι νομίζει.Σε όλα τα αμάξια μου αλλαγή λαδιών έκανα πάντα σύμφωνα με τον κατασκευαστή.Δεν είχα ποτε πρόβλημα με το μοτέρ.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αυτοί που κατασκεύασαν τον κινητήρα έβγαλαν τυχαία αυτά τα νούμερα.Τι ξέρουν αυτοί μωρέ;

Εσυ εχεις κάποια απόδειξη ότι αν ακολουθήσεις τις προδιαγραφές του κατασκευαστή,αλλαγή λαδιων ανά τόσα χλμ ή ανα 1 ετος/2 έτη,ανάλογα το μοτέρ,ότι έρθει πρώτο,

ο κινητήρας θα είναι σκουπίδι με την 3η αλλαγή;Υπάρχει κάποια επίσημη έρευνα που το απέδειξε;Ή απλά τα βγάζεις από το μυαλό σου;

Ειπαμε,ο καθένας κάνει ότι νομίζει.Σε όλα τα αμάξια μου αλλαγή λαδιών έκανα πάντα σύμφωνα με τον κατασκευαστή.Δεν είχα ποτε πρόβλημα με το μοτέρ.

Εδώ και 19 αισίως χρόνια αλλάζω λάδια μαξ κάθε 10.000 ή χρόνο στον 1.6fsi, στα 225.000χλμ δεν καίει σταγόνα, ούτε καδένα άλλαξα, ούτε αντλία υψηλής ούτε χρειάστηκε να καθαρίσω βαλβίδες. Η εταιρίες καλά τα λένε αλλά η VW δίνει εγγύηση 4 χρόνια μόνο, για κάποιον που θέλει να κρατήσει το αμάξι αρκετά χρόνια το να αλλάζει ανα 30.000 και 2 χρόνια είναι μεγάλο, πολύ μεγάλο ρίσκο. Το VW club είναι γεμάτο απο μοτέρ που καινε λάδι, βουλωμένα ελατήρια, χαλαρωμένες καδένες, χτυπημένες αντλίες κτλ.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αυτοί που κατασκεύασαν τον κινητήρα έβγαλαν τυχαία αυτά τα νούμερα.Τι ξέρουν αυτοί μωρέ;

Εσυ εχεις κάποια απόδειξη ότι αν ακολουθήσεις τις προδιαγραφές του κατασκευαστή,αλλαγή λαδιων ανά τόσα χλμ ή ανα 1 ετος/2 έτη,ανάλογα το μοτέρ,ότι έρθει πρώτο,

ο κινητήρας θα είναι σκουπίδι με την 3η αλλαγή;Υπάρχει κάποια επίσημη έρευνα που το απέδειξε;Ή απλά τα βγάζεις από το μυαλό σου;

Ειπαμε,ο καθένας κάνει ότι νομίζει.Σε όλα τα αμάξια μου αλλαγή λαδιών έκανα πάντα σύμφωνα με τον κατασκευαστή.Δεν είχα ποτε πρόβλημα με το μοτέρ.

Εχω εγω. Διαχειρίζομαι 4ψήφιο αριθμό οχημάτων. Ακολουθώντας τις προτεινόμενες οδηγίες συντήρησης σε 6 χρόνια το 20% των οχημάτων μου πήγε για αλλαγή κινητήρα. Κ προφανώς το 20% ειναι μικρός αριθμός γιατί στο σύνολο των οχημάτων, τα μισά έκαναν λιγότερα απο 10.000χμ το χρόνο (όπου κ δεν έπαθαν τίποτα). 

Αν θες και εσύ να πεις τη γνώμη σου λοιπόν, απάντησε σε αυτό το ερώτημα:

 

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...