Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγόρασα εκπτωτικο ρούχο από γνωστό κατάστημα μέσω ίντερνετ καθως ζω σε νησι.

Το παρέλαβα και δεν μου άρεσε οπότε θέλω να μου γίνει επιστροφή χρημάτων.

Είδα το χαρτί που είχε η παραγγελία για επιστροφές και αλλαγές και γράφει ότι σε εκπτωτικα προϊόντα δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων, μονο πίστωση του ποσού για αγορά εντός ενός ετους, που δεν το επιθυμώ.

Το προϊόν δεν εχει αλλάξει τιμή. Σας έχει τύχει κάτι ανάλογο? Τι κανατε? Πάντως απ όσο έψαξα ο νόμος δεν διαχωρίζει αν είναι εκπτωτικο το προϊόν ή όχι, και μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων. 

Επεξ/σία από niki18
Δημοσ.

Μπορει να γινει επιστροφη χρηματων, απο την στιγμη που τρεχει ακομα η εκπτωτικη καμπανια και δεν εχει αλλαξει η τιμη.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, andreaspA είπε

Μπορει να γινει επιστροφη χρηματων, απο την στιγμη που τρεχει ακομα η εκπτωτικη καμπανια και δεν εχει αλλαξει η τιμη.

Δεν ισχύει αυτό (ως προς την περίοδο). 

Επιστρέφεις το προϊόν και παίρνεις τα χρήματα που πλήρωσες. (ασχέτως αν έχει αλλάξει η τιμή, αν ήταν σε εκπτωτική περίοδο κτλ) 

Βάση νόμου δεν γίνονται επιστροφές σε προϊόντα υγιεινής, και εξατομικευμένα προϊόντα. 

Δημοσ.

Αυτό με τα εκπτωτικά προϊόντα και τις επιστροφές το διαβάζω σε πολλά eshop και δεν το καταλαβαίνω. Κάποια eshop λένε ότι δεν γίνονται ούτε αλλαγές σε νούμερο! Και απορώ γιατί συμβαίνει εφόσον στην επιστροφή χρημάτων αφενός δεν επιστρέφονται τα μεταφορικά και η αντικαταβολή (επιβαρύνεται ο πελάτης), αφετέρου χρεώνονται και μεταφορικά επιστροφής. Δηλαδή η μόνη χρηματική ζημιά του eshop είναι η συσκευασία... Εκτός αν είχαν δωρεάν μεταφορικά. Εκεί όντως υπάρχει το κόστος της αρχικής αποστολής που χρεώθηκε το κατάστημα και αν μιλάμε για προϊόν σε τιμή κόστους, το κατάστημα θα μπει μέσα αν κάνει επιστροφή. Προσωπικά (έχω eshop) το αναφέρω στους όρους ότι στα δωρεάν μεταφορικά σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων χρεώνεται και το Χ ποσό της αρχικής αποστολής. Αυτό είναι το σωστό, να μην ζημιώνεται το κατάστημα σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων. 

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, 1comment είπε

Αυτό με τα εκπτωτικά προϊόντα και τις επιστροφές το διαβάζω σε πολλά eshop και δεν το καταλαβαίνω. Κάποια eshop λένε ότι δεν γίνονται ούτε αλλαγές σε νούμερο! Και απορώ γιατί συμβαίνει εφόσον στην επιστροφή χρημάτων αφενός δεν επιστρέφονται τα μεταφορικά και η αντικαταβολή (επιβαρύνεται ο πελάτης), αφετέρου χρεώνονται και μεταφορικά επιστροφής. Δηλαδή η μόνη χρηματική ζημιά του eshop είναι η συσκευασία... Εκτός αν είχαν δωρεάν μεταφορικά. Εκεί όντως υπάρχει το κόστος της αρχικής αποστολής που χρεώθηκε το κατάστημα και αν μιλάμε για προϊόν σε τιμή κόστους, το κατάστημα θα μπει μέσα αν κάνει επιστροφή. Προσωπικά (έχω eshop) το αναφέρω στους όρους ότι στα δωρεάν μεταφορικά σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων χρεώνεται και το Χ ποσό της αρχικής αποστολής. Αυτό είναι το σωστό, να μην ζημιώνεται το κατάστημα σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων. 

Υπάρχει και διαχειριστικό κόστος...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, 1comment είπε

Αυτό με τα εκπτωτικά προϊόντα και τις επιστροφές το διαβάζω σε πολλά eshop και δεν το καταλαβαίνω. Κάποια eshop λένε ότι δεν γίνονται ούτε αλλαγές σε νούμερο! Και απορώ γιατί συμβαίνει εφόσον στην επιστροφή χρημάτων αφενός δεν επιστρέφονται τα μεταφορικά και η αντικαταβολή (επιβαρύνεται ο πελάτης), αφετέρου χρεώνονται και μεταφορικά επιστροφής. Δηλαδή η μόνη χρηματική ζημιά του eshop είναι η συσκευασία... Εκτός αν είχαν δωρεάν μεταφορικά. Εκεί όντως υπάρχει το κόστος της αρχικής αποστολής που χρεώθηκε το κατάστημα και αν μιλάμε για προϊόν σε τιμή κόστους, το κατάστημα θα μπει μέσα αν κάνει επιστροφή. Προσωπικά (έχω eshop) το αναφέρω στους όρους ότι στα δωρεάν μεταφορικά σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων χρεώνεται και το Χ ποσό της αρχικής αποστολής. Αυτό είναι το σωστό, να μην ζημιώνεται το κατάστημα σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων. 

Εσύ θα πληρώσεις κάτι που το έχει ανοίξει πρώτα άλλος;  ή θα το επιστρέψεις γιατί κάποιος το άνοιξε;

Είμαι ακόμα σίγουρος πως εδώ δεν μιλάμε για περίπτωση που θα πληρώσει ο πελάτης επιστροφή και αντικαταβολή. το θέλει χωρίς κόστος, το πήρα το ξεπακέταρα, δεν μου άρεσε θέλω να το επιστρέψω και θα μου πληρώσεις και την επιστροφή

 

 

Επεξ/σία από sdikr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sdikr είπε

Εσύ θα πληρώσεις κάτι που το έχει ανοίξει πρώτα άλλος;  ή θα το επιστρέψεις γιατί κάποιος το άνοιξε;

Είμαι ακόμα σίγουρος πως εδώ δεν μιλάμε για περίπτωση που θα πληρώσει ο πελάτης επιστροφή και αντικαταβολή. το θέλει χωρίς κόστος, το πήρα το ξεπακέταρα, δεν μου άρεσε θέλω να το επιστρέψω και θα μου πληρώσεις και την επιστροφή

 

 

Ο καταναλωτής ενδιαφέρεται μόνο για την τήρηση των δικαιωμάτων του όπως αυτά απορρέουν από την κείμενη νομοθεσία. Δεν είναι ούτε επιχειρηματίας ούτε θα πρέπει να ενδιαφέρεται για το ο εάν ο άλλος ζημιώνεται ή όχι, από τις επιστροφές προιόντων.

Βάσει νόμου μια χαρά μπορεί να επιστρέψει το προιόν και να υπαναχωρήσει από την αρχική συναλλαγή. Μάλιστα τα αρχικά μεταφορικά επιστρέφονται εξ ολοκλήρου και ο καταναλωτής είναι υπόλογος μονάχα για το κόστος επιστροφής.

Αν κάποιος έμπορος/επιχειρηματίας θεωρεί ότι η συγκεκριμένη πρακτική οδηγεί σε οικονομική δυσπραγία μπορεί είτε να κλείσει το κατάστημα είτε να αποσυρθεί από τις εξ αποστάσεως συναλλαγές.

Εκτός αν μιλάμε για κάτι εξατομικευμένο, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος δεν μπορεί να επιστρέψει ένα φούτερ ή ένα παπούτσι που δεν του αρέσει.

Στα φυσικά καταστήματα δεν υπάρχουν πελάτες που τα δοκιμάζουν;

Επεξ/σία από christakos07

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...