Προς το περιεχόμενο

Ford Escort 1981 η Peugeot 205 1992


Konstantinos_GR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 ώρες πριν, liakinen είπε

Θέλει να το κατέχεις το άθλημα και να έχεις τις άκρες σου. Εγώ στην ASCONA C (1987) και στο Audi 80 (1991) παρότι βρίσκω άνετα ανταλλακτικά ακόμα, τις ελάχιστες φορές που χρειάστηκε ψάξιμο το έκανα μόνος μου και έφερα το ανταλλακτικό από Γερμανία. Οι μάστορες εδώ (αν και γνωστοί μου) δεν αφιερώνουν χρόνο για τέτοιες δουλειές και αν έχουν κάποιον γνωστό που έχει το ανταλλακτικό το κόστος μπορεί να είναι απαγορευτικό. 

Κλειδαριά καινούργια γνήσια πορτμπαγκάζ για την ASCONA, Ελλάδα ήθελε 170€ (σου λέει την ανάγκη μου έχεις) και η ίδια (ίδιος κωδικός) Γερμανία 60€ με τα μεταφορικά. 

Ισχύει. Πάντως εγώ πλέον το χειρίζομαι ως εξής μέχρι το σημείο που με πέρνει. Αναλώσιμα που κινδυνέουν αν όχι να εξαφανιστούν να πάει η τιμή στον θεό στοκάρω. π.χ πλατίνες. Οταν ξεκινήσα το σπορ είχαν βαριά βαριά 1 ευρώ, τώρα έχουν σχεδόν 4πλιαστεί. Οπότε καβάτζωσα μια 24αδα να έχω επάρκεια τώρα που είναι ακόμα υποφερτά. Αλλα ποιό ζόρικα ανταλλακτικά(χρειάστηκα διανομέα) το τσίμπησα απο Γερμανία. Οκ δεν ήταν φθηνός κάπου 150 με τα μεταφορικά αλλά σίγουρα πολύ φθηνότερο απο τα 300 που βρήκα εδώ.

Σε γενικές γραμμές βρίσκεις αρκετά πράγματα απο το εξωτερικό σε σχετικά φυσιολογικές τιμές.

Το μόνο που με ζόρισε πολύ και δεν βρήκα με τίποτα ήταν πλαστικά κομμάτια(βλέπε π.χ βάση εταζέρας).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, cabdik είπε

το Yugo (υπαρχουν ακομα....????) τοτε,....  ηταν ο,τι ειναι π.χ και το ΚΙΑ PICANTO σημερα...! αν  θεωρεις αυτοκινητο το Picanto, το ιδιο  ηταν και το Yugo στην εποχη του...!!!   κι εγω ουτε γραμμα δεν στελνω με το Picanto.......................

 

 

Επισης.. μια αλλη απορια....,  της ιδιας εποχης ειναι και η Mercedes 190E.  με αυτη θα κυκλοφορουσες? 

Σε σχεση με το Yugo? Ναι!
Σε σχεση με καινουργιο Kia Picanto? οχι!

Στις 4/12/2023 στις 11:41 ΠΜ, foniki_melitzana είπε

Λόγω δουλειάς έβλεπα τα ατυχήματα στη Γαλλία. Από το 05 έως το 12 έπεφταν συνεχώς και ο αριθμός των ατυχημάτων αλλά και των δυστυχημάτων. Αποτέλεσμα των νέων αυτοκινήτων, με περισσότερες δυνατότητες παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας των επιβατών. ήταν εντυπωσιακή η διαφορά. Βέβαια, μετά έφτασε σε πλατώ, γιατί τα οχήματα ως ένα σημείο βοηθάνε, η βλακεία των οδηγών είναι ανίκητη

Αν δεις τα επισημα στοιχεια της ΕΛΣΤΑΤ, οι θανατοι σε τροχαια στην ελλαδα, εχουν πεσει στο 1/3 απο πριν 20 χρονια.
Αποτελεσμα των καλυτερων οχηματων, και των καλυτερων δρόμων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Σε σχεση με το Yugo? Ναι!
Σε σχεση με καινουργιο Kia Picanto? οχι!

Πράγματι, ειναι εντελώς άκυρη η σύγκριση του Yugo με το νέο Picanto. Μπορεί να έχουν το ίδιο μέγεθος, αλλά σε θέμα παθητικής ασφάλειας απέχουν έτη φωτός. Σε τρακάρισμα με 70χλμ που απο το Υugo θα σε έπαιρνε νεκροφόρα, απο το Picanto βγαίνεις απλά ζαλισμένος. 

 

24 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Αν δεις τα επισημα στοιχεια της ΕΛΣΤΑΤ, οι θανατοι σε τροχαια στην ελλαδα, εχουν πεσει στο 1/3 απο πριν 20 χρονια.
Αποτελεσμα των καλυτερων οχηματων, και των καλυτερων δρόμων.

Και αν λάβεις υπόψη οτι απο τότε εχει τουλάχιστον διπλασιαστεί ο αριθμός των αυτοκινήτων, μιλάμε για πολύ μεγαλύτερη πραγματική μείωση των θανατηφόρων ατυχηματων ως ποσοστό.

Επεξ/σία από Disrespect
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Zulualert είπε

Aπο αυτό 

 

Αυτό το τέστ είναι του μοντελου που πουλάνε στην Ασιατική αγορά το οποιο δεν εχει αερόσακο συνοδηγού, πλευρικούς και άλλα συστήματα παθητικης ασφάλειας. Στην Ευρώπη εισάγεται υποχρεωτικά με όλους τους αερόσακους και τα υπολοιπα συστηματα και σκοράρει 4 αστέρια. Οποιοδήποτε αυτοκίνητο, ακόμα και Mercedes να τεστάρεις χωρις αερόσακους και ηλεκτρονικά βοηθήματα μηδέν θα πάρει στο crash test, οπότε αυτό που πόσταρες δεν σημαινει απολυτως τιποτα. 

https://howsafeisyourcar.com.au/kia/picanto/2021

Επεξ/σία από Disrespect
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, andreaspA είπε

Πιάσατε το Kia picanto συγκεκριμένα τώρα; ας έχει και 3. Το yugo δεν έχει ούτε μισο

Με τα σημερινά πρότυπα, οχι μισό, ούτε μείον 5 δεν σκοράρει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς και είναι ασφαλέστερο ένα αμάξι 35 χρόνια νεότερο απο ένα άλλο

Προφανής είναι και η ψευδαίσθηση πολλών ότι θα βγουν αλώβητοι από ένα ατύχημα με χιλίομετρα ένω θα σκοτώνονταν αν είχαν παλαιότερο όχημα, τα crash tests του euroncap γίνονται με ταχύτητες της τάξης των 60χαω, με 120χαω σε σταθερό εμπόδιο είτε yugo είτε Α-Class την μόνη επιλογή όπου θα είχε κάποιος είναι αν προτιμά μαόνι ή οξυά για κοφίνι και την μάρκα από το βαμβάκι όπου το βολεύει

Καλά κάποια σχόλια πραγματικά δεν......δεν.....μάθετε κάποια παιδάκια ότι αν έχετε γνώμη για το εξωτερικό και αυτοκίνητα που κυκλοφορούν πρώτα πρέπει να πάτε εκεί, αν έχετε άποψη και ο πιο απομακρυσμένος προορισμός όπου έχετε πάει είναι η Λούτσα, πάρτε το αλλιώς...πουθενά και σε καμία χώρα δεν έχει απαγορευθεί η κίνηση παλαιότερων οχημάτων όπως φαντάζεστε κάποιοι...

Με την λογική αυτή πρέπει να απαγορευθεί η κίνηση όλων των δίκυκλων τρίκυκλων, ηλεκτρικών τετράτροχων κλπ....οκ wow δε δε.........κόβει απλά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, Zulualert said:

Προφανώς και είναι ασφαλέστερο ένα αμάξι 35 χρόνια νεότερο απο ένα άλλο

Προφανής είναι και η ψευδαίσθηση πολλών ότι θα βγουν αλώβητοι από ένα ατύχημα με χιλίομετρα ένω θα σκοτώνονταν αν είχαν παλαιότερο όχημα, τα crash tests του euroncap γίνονται με ταχύτητες της τάξης των 60χαω, με 120χαω σε σταθερό εμπόδιο είτε yugo είτε Α-Class την μόνη επιλογή όπου θα είχε κάποιος είναι αν προτιμά μαόνι ή οξυά για κοφίνι και την μάρκα από το βαμβάκι όπου το βολεύει

Καλά κάποια σχόλια πραγματικά δεν......δεν.....μάθετε κάποια παιδάκια ότι αν έχετε γνώμη για το εξωτερικό και αυτοκίνητα που κυκλοφορούν πρώτα πρέπει να πάτε εκεί, αν έχετε άποψη και ο πιο απομακρυσμένος προορισμός όπου έχετε πάει είναι η Λούτσα, πάρτε το αλλιώς...πουθενά και σε καμία χώρα δεν έχει απαγορευθεί η κίνηση παλαιότερων οχημάτων όπως φαντάζεστε κάποιοι...

Με την λογική αυτή πρέπει να απαγορευθεί η κίνηση όλων των δίκυκλων τρίκυκλων, ηλεκτρικών τετράτροχων κλπ....οκ wow δε δε.........κόβει απλά

Ασχέτως αν έχεις δίκιο ή άδικο είναι απαράδεκτο να εκφράζεσαι έτσι για τους συνομιλητές σου στο forum. Εξαιρετικά αγενής 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Zulualert said:

Προφανώς και είναι ασφαλέστερο ένα αμάξι 35 χρόνια νεότερο απο ένα άλλο

Προφανής είναι και η ψευδαίσθηση πολλών ότι θα βγουν αλώβητοι από ένα ατύχημα με χιλίομετρα ένω θα σκοτώνονταν αν είχαν παλαιότερο όχημα, τα crash tests του euroncap γίνονται με ταχύτητες της τάξης των 60χαω, με 120χαω σε σταθερό εμπόδιο είτε yugo είτε Α-Class την μόνη επιλογή όπου θα είχε κάποιος είναι αν προτιμά μαόνι ή οξυά για κοφίνι και την μάρκα από το βαμβάκι όπου το βολεύει

Καλά κάποια σχόλια πραγματικά δεν......δεν.....μάθετε κάποια παιδάκια ότι αν έχετε γνώμη για το εξωτερικό και αυτοκίνητα που κυκλοφορούν πρώτα πρέπει να πάτε εκεί, αν έχετε άποψη και ο πιο απομακρυσμένος προορισμός όπου έχετε πάει είναι η Λούτσα, πάρτε το αλλιώς...πουθενά και σε καμία χώρα δεν έχει απαγορευθεί η κίνηση παλαιότερων οχημάτων όπως φαντάζεστε κάποιοι...

Με την λογική αυτή πρέπει να απαγορευθεί η κίνηση όλων των δίκυκλων τρίκυκλων, ηλεκτρικών τετράτροχων κλπ....οκ wow δε δε.........κόβει απλά

καλα που γραφεις και 2 πραγματα να μας...ξεβλαχεψεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα αμάξι ίδιας κατηγοριας όσο πιο παλιό είναι τόσο λιγότερο ασφαλές είναι και τόσο λιγότερα συστήματα ασφάλειας έχει ώστε να ΑΠΟΦΥΓΕΙ μια σύγκρουση.Σε συνδυασμο πάντα με την κατάσταση ελαστικών,φρενών και ανάρτησης αλλα και την προσοχή,αντίληψη και εμπειρία του οδηγού.

Αν γίνει η σύγκρουση  το κυριότερο ρόλο παιζουν ρόλο οι αεροσακοι  και κυρίως η ταχύτητα πρόσκρουσης.Σε μετωπική ή από πίσω παίζει ρόλο και ο όγκος του αμαξιού.Και εκει το ίδιο,όσο πιο καινούριο,τόσο πιο ασφαλές.

Συνεπώς μια S class 15 ετών είναι πιο ασφαλές από ένα μικρό ή μικρομεσαίο του 2023 αλλά λιγότερο από μια S class του 2023.Οσο πιο μεγάλη η διαφορά ηλικίας και η κατηγορία οχήματος τόσο λιγότερη είναι και η ασφάλεια.

Οπότε όλα παίζουν ρόλο,και αλλοι παράγοντες φυσικά  και όλα σχετικά είναι,για το αν θα υπάρχει μια απλή υλική ζημιά,τραυματισμος ή θάνατος.

Τελος η ταχύτητα πρόσκρουσης στα Crash Test είναι 50χλμ,όποτε μην έχετε την ψευδαίσθηση ότι σε ένα καινούριο αμαξι είστε ασφαλείς μόνο και μόνο επειδή είναι καινούριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/5/2023 στις 1:18 ΜΜ, NT1G είπε

Τουλάχιστον έπεσε και το υπερατού Στάρλετ στην συζήτηση.

Είναι ένα αθάνατο  αυτοκίνητο . Οποίο κουβά και να έχεις  το στάρλετ  απλά θα σε προσπεράσει  όταν μείνεις στο δρόμο.  Είτε  το δέχεσαι  Είτε όχι είναι  η αλήθεια 😉  Λίγο σεβασμό  σε αθάνατα  αυτοκίνητα.   

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...