Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όπως είπαν παραπάνω. Έχει να κάνει με την περιοχή. Βρήτε ποια εταιρεία δε σας κάνει και όταν βάζετε παραγγελίες να προσπαθείτε να την αποφεύγετε. Για την ιστορία, στο Μαρούσι η ACS είναι τραγωδία. Η ΕΛΤΑ courier πολύ καλή.

  • Like 1
  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ξέρω ότι θα σας φανεί ψεκασμένη η άποψη, αλλά ο στόχος όλων αυτών είναι να καταλήξουν σε υπηρεσίες εντελώς ψηφιοποιημένες, όπως τα box, που δε θα υπάρχει υπάλληλος πια αλλά ένα ρομποτικό σύστημα παραλαβής/αποστολής χωρίς υπαλλήλους.
Η οδηγία έρχεται από τα κεντρικά τους, κι ας κάνουν ότι δε γνωρίζουν.
Δεν γίνονται με πρωτοβουλία των υπαλλήλων οι τεχνικές αυτές, που όλως τυχαίως είναι ίδιες σε όλη τη χώρα, αλλά αφήνουν και υποκαταστήματα που λειτουργούν σωστά για ξεκάρφωμα ανεξαρτήτως εταιρείας.
Ίσως με κάποιο τρόπο κερδίζουν και κάποια χρήματα παραπάνω, αλλά ο υπάλληλος δεν σας φαίνεται περίεργο που κάνει όλη τη διαδρομή κανονικά για να αφήσει χαρτάκι, αλλά δεν έχει το δέμα; Τα ίδια έξοδα είναι για την εταιρεία. Όσο για το πόσο χρόνο θα τους φάει η παράδοση, δεν είναι αυτή η αιτία, γιατί αυτό συμβαίνει ακόμα και στην επαρχία σε πόλεις που δεν τρελαίνονται στις ηλεκτρονικές αγορές, συνεπώς δεν είναι ότι δεν προλαβαίνουν να τις μοιράσουν.
Και θα πείτε από χρόνια συμβαίνουν αυτά. Ναι υπήρχαν και παλιά προβλήματα, αλλά όχι τόσο χτυπητά και σε τέτοιο βαθμό ούτε σε όλες τις εταιρείες με τον ίδιο τρόπο. 
Βρήκαν κάποια "bugs" και τα τα διογκώνουν ώστε να φέρουν τις "λύσεις" που επιθυμούν, κάνοντάς μας να τις προτιμούμε κιόλας, αφού έχουμε άσχημη εμπειρία από την ανθρώπινη εξυπηρέτηση.
Το ότι δε θα μείνει υπάλληλος για υπάλληλος αφού θα μας αντικαταστήσουν τα ΑΙ δεν φαίνεται να μας απασχολεί για την ώρα.
 

  • Confused 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ub40 είπε

Ξέρω ότι θα σας φανεί ψεκασμένη η άποψη, αλλά ο στόχος όλων αυτών είναι να καταλήξουν σε υπηρεσίες εντελώς ψηφιοποιημένες, όπως τα box, που δε θα υπάρχει υπάλληλος πια αλλά ένα ρομποτικό σύστημα παραλαβής/αποστολής χωρίς υπαλλήλους.
Η οδηγία έρχεται από τα κεντρικά τους, κι ας κάνουν ότι δε γνωρίζουν.
Δεν γίνονται με πρωτοβουλία των υπαλλήλων οι τεχνικές αυτές, που όλως τυχαίως είναι ίδιες σε όλη τη χώρα, αλλά αφήνουν και υποκαταστήματα που λειτουργούν σωστά για ξεκάρφωμα ανεξαρτήτως εταιρείας.
Ίσως με κάποιο τρόπο κερδίζουν και κάποια χρήματα παραπάνω, αλλά ο υπάλληλος δεν σας φαίνεται περίεργο που κάνει όλη τη διαδρομή κανονικά για να αφήσει χαρτάκι, αλλά δεν έχει το δέμα; Τα ίδια έξοδα είναι για την εταιρεία. Όσο για το πόσο χρόνο θα τους φάει η παράδοση, δεν είναι αυτή η αιτία, γιατί αυτό συμβαίνει ακόμα και στην επαρχία σε πόλεις που δεν τρελαίνονται στις ηλεκτρονικές αγορές, συνεπώς δεν είναι ότι δεν προλαβαίνουν να τις μοιράσουν.
Και θα πείτε από χρόνια συμβαίνουν αυτά. Ναι υπήρχαν και παλιά προβλήματα, αλλά όχι τόσο χτυπητά και σε τέτοιο βαθμό ούτε σε όλες τις εταιρείες με τον ίδιο τρόπο. 
Βρήκαν κάποια "bugs" και τα τα διογκώνουν ώστε να φέρουν τις "λύσεις" που επιθυμούν, κάνοντάς μας να τις προτιμούμε κιόλας, αφού έχουμε άσχημη εμπειρία από την ανθρώπινη εξυπηρέτηση.
Το ότι δε θα μείνει υπάλληλος για υπάλληλος αφού θα μας αντικαταστήσουν τα ΑΙ δεν φαίνεται να μας απασχολεί για την ώρα.
 

Μα στα κουτια δεν πανε μονα τους. Ουτε με ρομποτ πανε. Καποιος τα παει. Η θεωρια οτι θελουν να διώξουν κοσμο, καταρρέει...

  • Like 5
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ub40 είπε

 αλλά ο υπάλληλος δεν σας φαίνεται περίεργο που κάνει όλη τη διαδρομή κανονικά για να αφήσει χαρτάκι, αλλά δεν έχει το δέμα; Τα ίδια έξοδα είναι για την εταιρεία. Όσο για το πόσο χρόνο θα τους φάει η παράδοση, δεν είναι αυτή η αιτία, γιατί αυτό συμβαίνει ακόμα και στην επαρχία σε πόλεις που δεν τρελαίνονται στις ηλεκτρονικές αγορές, συνεπώς δεν είναι ότι δεν προλαβαίνουν να τις μοιράσουν.

 

Το παπάκι χωράει όσα χαρτάκια θες, κινείται πιο φθηνά, είναι πιο γρήγορο, και θα εξυπηρετήσει x παραγγελίες (χαρτάκια) ανά διαδρομή, 

ενώ το φορτηγάκι χωράει πεπερασμένες παραγγελίες, κινείται πιο ακριβά, είναι πιο αργό , λιγότερο ευέλικτο (θέλει παρκάρισμα, μπορεί να το εμποδίζει κάτι στον δρόμο) και μπορεί να εξυπηρετήσει ένα κλάσμα παραγγελιών του x ανά διαδρομή λόγω του πεπερασμένου πλήθους παραγγελιών που χωράει. 

Καθόλου ίδια έξοδα. Μα καθόλου. Χρειάζεται λιγότερη βενζίνη, λιγότερους υπαλλήλους, λιγότερα οχήματα και πιο φθηνά οχήματα αν απλά κόλλας χαρτάκια, ενώ ταυτόχρονα "εξυπηρετεί" μεγαλύτερο πλήθος πελατών.  

  • Like 4
Δημοσ.

 

17 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Με κάτι τέτοια προτιμώ τα Σκρουτζ points και το καλάθι τους. Σχεδόν άψογοι 1 χρόνο που είμαι μέλος τους.

και Box Now βεβαιως βεβαιως για ιδιωτικές αποστολές. Θα φάνε σκόνη σε λίγο καιρό οι κούριερ της πλάκας και η θα βαλουν μυαλο η θα κλεισουν.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, ub40 είπε

Ξέρω ότι θα σας φανεί ψεκασμένη η άποψη, αλλά ο στόχος όλων αυτών είναι να καταλήξουν σε υπηρεσίες εντελώς ψηφιοποιημένες, όπως τα box, που δε θα υπάρχει υπάλληλος πια αλλά ένα ρομποτικό σύστημα παραλαβής/αποστολής χωρίς υπαλλήλους.
Η οδηγία έρχεται από τα κεντρικά τους, κι ας κάνουν ότι δε γνωρίζουν.
Δεν γίνονται με πρωτοβουλία των υπαλλήλων οι τεχνικές αυτές, που όλως τυχαίως είναι ίδιες σε όλη τη χώρα, αλλά αφήνουν και υποκαταστήματα που λειτουργούν σωστά για ξεκάρφωμα ανεξαρτήτως εταιρείας.
Ίσως με κάποιο τρόπο κερδίζουν και κάποια χρήματα παραπάνω, αλλά ο υπάλληλος δεν σας φαίνεται περίεργο που κάνει όλη τη διαδρομή κανονικά για να αφήσει χαρτάκι, αλλά δεν έχει το δέμα; Τα ίδια έξοδα είναι για την εταιρεία. Όσο για το πόσο χρόνο θα τους φάει η παράδοση, δεν είναι αυτή η αιτία, γιατί αυτό συμβαίνει ακόμα και στην επαρχία σε πόλεις που δεν τρελαίνονται στις ηλεκτρονικές αγορές, συνεπώς δεν είναι ότι δεν προλαβαίνουν να τις μοιράσουν.
Και θα πείτε από χρόνια συμβαίνουν αυτά. Ναι υπήρχαν και παλιά προβλήματα, αλλά όχι τόσο χτυπητά και σε τέτοιο βαθμό ούτε σε όλες τις εταιρείες με τον ίδιο τρόπο. 
Βρήκαν κάποια "bugs" και τα τα διογκώνουν ώστε να φέρουν τις "λύσεις" που επιθυμούν, κάνοντάς μας να τις προτιμούμε κιόλας, αφού έχουμε άσχημη εμπειρία από την ανθρώπινη εξυπηρέτηση.
Το ότι δε θα μείνει υπάλληλος για υπάλληλος αφού θα μας αντικαταστήσουν τα ΑΙ δεν φαίνεται να μας απασχολεί για την ώρα.
 

Τι σχέση έχει η ΑΙ με το θέμα; Η ΑΙ θα σου φέρει το δέμα στο σπίτι; Όταν ανακαλυφτει η τηλεπάθεια να το συζητήσουμε και αυτό. 

Όσο για την αποψη ότι οι εταιρείες το κάνουν επίτηδες ώστε να μην τις προτιμάς και να θες επιλογή μέσω box. Οκ το ακούω αυτό που λες, αλλά και πάλι δεν δίνει λύση το box, υπάρχουν περιπτώσεις που θα πρέπει να το φέρουν στο σπίτι, οπότε αν οι υπάρχουσες εταιρείες δεν γουστάρουν να τα φέρνουν στα σπίτια τοτε θα δημιουργηθούν νέες εταιρείες να κάνουν την δουλειά και οι παλιές που δεν θέλουν να δουλέψουν είτε να μείνουν μέσω box είτε θα κλείσουν. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, spooker είπε

Θα έπρεπε να πέφτουν πρόστιμα από το κράτος σε αυτές τις περιπτώσεις.

Και τί είναι το κράτος? Πατερούλης να βάλει πρόστιμο σε μια ιδιωτική επιχείρηση;  Θα σταματήσετε αυτήν την αντίληψη επιτέλους;
Δεν σου αρέσουν οι υπηρεσίες της επιχείρησης;  Ξεμπρόστιασέ τους με επιχειρήματα και πήγαινε αλλού. Έτσι λειτουργεί η οικονομία.

Επεξ/σία από hyperspaced
  • Like 1
  • Confused 2
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, hyperspaced είπε

Και τί είναι το κράτος? Πατερούλης να βάλει πρόστιμο σε μια ιδιωτική επιχείρηση;  Θα σταματήσετε αυτήν την αντίληψη επιτέλους;
Δεν σου αρέσουν οι υπηρεσίες της επιχείρησης;  Ξεμπρόστιασέ τους με επιχειρήματα και πήγαινε αλλού. Έτσι λειτουργεί η οικονομία.

Προφανώς πρέπει να παρέμβει το κράτος όταν πληρώνεις μια υπηρεσία και δεν την έχεις. Αυτό ισχύει σε κάθε επί  πληρωμή υπηρεσία, αυτονόητο. 

Επεξ/σία από Perfect
  • Like 3
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, hyperspaced είπε

Και τί είναι το κράτος? Πατερούλης να βάλει πρόστιμο σε μια ιδιωτική επιχείρηση;  Θα σταματήσετε αυτήν την αντίληψη επιτέλους;
Δεν σου αρέσουν οι υπηρεσίες της επιχείρησης;  Ξεμπρόστιασέ τους με επιχειρήματα και πήγαινε αλλού. Έτσι λειτουργεί η οικονομία.

Σωστά.  Δε είναι δουλειά του κράτους να ανακατεύεται.  

Να αναλαμβάνει απ' ευθείας η δικαιοσύνη και να τον κλείνει φυλακή 🫤

  • Like 1
Δημοσ.

Αν ένα κατάστημα πια έχει BOX NOW μόνο με τέτοιο παραγγέλνω και λιγότερα έξοδα και δεν έχω τον πονοκέφαλο να μαι σπίτι κτλ.

Θα τους φάει πολλές δουλειές (ευτυχώς) καθώς τον τελευταίο καιρό είχε καταντήσει αηδία η συμπεριφορά όλων των εταιριών courier.

Ίσως τώρα που θα έχουν έναν άλφα ανταγωνισμό να σκεφτούν την ποιότητα των υπηρεσιών τους.

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, hyperspaced είπε

Και τί είναι το κράτος? Πατερούλης να βάλει πρόστιμο σε μια ιδιωτική επιχείρηση;  Θα σταματήσετε αυτήν την αντίληψη επιτέλους;
Δεν σου αρέσουν οι υπηρεσίες της επιχείρησης;  Ξεμπρόστιασέ τους με επιχειρήματα και πήγαινε αλλού. Έτσι λειτουργεί η οικονομία.

Διαφωνώ κάθετα με αυτές τις λογικές. Όταν παραβιαζονται νόμοι η εφαρμόζονται αθέμιτες πρακτικές και ενέργειες κατά του καταναλωτή η του λήπτη της υπηρεσίας που έχει πληρώσει, τότε πρέπει να υπάρχουν κυρώσεις. 

Αν περιμένουμε τον κάθε εργοδότη ποτέ θα φιλοτιμηθεί ο καταναλωτής να μην προτιμήσει ξανά μέχρι να κλείσει τότε χαιρετίσματα. Δεν αποβαινουν πάντα θετικές αυτές οι πρακτικές. Μπορεί πχ όλες οι επιχειρήσεις ενός κλάδου να κάνουν το ίδιο πράγμα, οπότε και να μην προτιμήσει ο καταναλωτής την Α εταιρεία και να πάει στην Β, Γ κοκ θα τυχει και εκεί της ίδιας κακιάς αντιμετώπισης και πρακτικά δεν θα αλλάξει κάτι διότι όλο και κάπου θα πρέπει να αποτανθει. Αυτή η λογική που λες μπορεί να δουλέψει μόνο σε εταιρίες με υπηρεσίες που δεν τις έχει ανάγκη ο κόσμος η όταν η πλειοψηφία είναι καλύτερες από μια ισχνη μειοψηφία. 

Το κράτος πρέπει να επεμβαίνει και να χώνει πρόστιμα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Σαν οδηγός κουριερ με μηχανάκι να πω και εγώ κάτι? Μην περιμένετε να έχετε την άψογη εξυπηρέτηση όταν πραγματικά υπάρχουν τόσα δέματα καθημερινά..Οι τακτικές με τα χαρτάκια χωρίς να χτυπάνε είναι ότι χειρότερο,οποίος μπορεί να κάθεται να κραζει/καταγγελει γτ είναι κοροϊδία..Εγώ προσωπικά δουλευω νοτια προαστια και μονο στις γιορτές δεν μπορούν να παραδοθούν όλα κ γυρνάνε κάποια πίσω,απλά πρέπει να καταλάβετε ότι από τα 70-100 δέματα που μπορεί να παίρνουμε κάθε ημέρα,τρώμε καθυστέρηση 2-3 λεπτα σχεδον σε κάθε πελάτη για τον χ.ψ λόγο,χτυπάω κουδούνι,περνώ τηλέφωνο αν δεν το σηκώσεις με την 1η φεύγω,έτσι είναι δεν γίνεται κάτι άλλο δυστυχώς

  • Like 3
Δημοσ.

^ Μα δεν λέμε ότι φταίει ο κούριερ που ξεκινάει να μοιράζει χαρτάκια χωρίς να έχει τα δέματα μαζί του,αλλά την εταιρία που τον έβαλε να το κάνει.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, hyperspaced είπε

Και τί είναι το κράτος? Πατερούλης να βάλει πρόστιμο σε μια ιδιωτική επιχείρηση;  Θα σταματήσετε αυτήν την αντίληψη επιτέλους;
Δεν σου αρέσουν οι υπηρεσίες της επιχείρησης;  Ξεμπρόστιασέ τους με επιχειρήματα και πήγαινε αλλού. Έτσι λειτουργεί η οικονομία.

Ειτε  εισαι  ασχετος  ειτε  κανεις  πλακα....

Το  κρατος  δινει  την  αδεια  λειτουργιας  σε  αυτες  τις  υπηρεσιες  και  ταυτοχρονα  τις  ελεγχει

μεσω  ΕΕΕΤ. Φυσικα  και  βαζει  προστιμα  η  ανακαλει   τις  αδειες  λειτουργιας  τους.

Με  αυστηροποιηση    και  μηδενικη  ανοχη   θα  επρεπε  να  λειτουργουν  οπως  και  οι

ασφαλιστικες  εταιρειες,  οι  δημοσιες  αδειες  οχηματων  (ταξι)  κλπ.

Δυστυχως  ομως  δεν  δουλευουν   οι  ελεγκτικοι  οργανισμοι  οπως  θα  επρεπε  και  γι

αυτο  λεμε  το  κρατος  μπουρδελο.

Βεβαια  ουτε  οι  πολιτες  εχουν   την  αναλογη   καταναλωτικη  συνειδηση   να  στελνουν

δεκαδες  καταγγελιες  καθε  μερα  για  να  τους   κλεισουν  το  σπιτι.

Σημερα  εκανα  την  τεταρτη   καταγγελια  στο  σαιτ  της   ΕΕΕΤ   και  να  δουμε....

 

https://www.eett.gr/ypovoli-kataggelias/

5 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

^ Μα δεν λέμε ότι φταίει ο κούριερ που ξεκινάει να μοιράζει χαρτάκια χωρίς να έχει τα δέματα μαζί του,αλλά την εταιρία που τον έβαλε να το κάνει.

Απο  την  στιγμη   που   συμπραττει  εχει  μεριδιο   ευθυνης.

Το  "δεν  βαριεσαι"  και  "να  κανω  την  δουλιτσα  μου"  καποτε  πρεπει  να  τελειωσουν.

  • Like 5
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...