Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι κάποιο παιχνίδι ήταν . Έδωσα το κινητό στο παιδι και προφανώς κάτι πάτησε . Το θέμα είναι ότι δεν είχα καμία ενημέρωση ούτε με email ούτε με τίποτα . Για να δω ότι χρεώνομαι έπρεπε να μπω να τσεκάρω το λογαριασμό Payzy .  Το θεωρώ απαράδεκτο να μην έρχεται ενημέρωση αυτόματα στο email. Τι το χρειάζονται αν δεν ενημερώνουν 
Το support είναι τραγικό γιατί δεν είναι άνθρωπος αλλά bot . Δεν μπορούσα να μιλήσω μαζί τους . Καταφερα να επικοινωνήσω μέσω σοσιαλ . 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Banela είπε

Ναι κάποιο παιχνίδι ήταν . Έδωσα το κινητό στο παιδι και προφανώς κάτι πάτησε . Το θέμα είναι ότι δεν είχα καμία ενημέρωση ούτε με email ούτε με τίποτα . Για να δω ότι χρεώνομαι έπρεπε να μπω να τσεκάρω το λογαριασμό Payzy .  Το θεωρώ απαράδεκτο να μην έρχεται ενημέρωση αυτόματα στο email. Τι το χρειάζονται αν δεν ενημερώνουν 
Το support είναι τραγικό γιατί δεν είναι άνθρωπος αλλά bot . Δεν μπορούσα να μιλήσω μαζί τους . Καταφερα να επικοινωνήσω μέσω σοσιαλ . 

Να λαμβάνεις ειδοποίηση και από το Google pay και από το payzy. Πόσες Ειδοποιήσεις χρειάζονται; και mail; επίσης μπορείς να κάνεις κατευθείαν μέσα από την εφαρμογή αμφισβήτηση συναλλαγής χωρίς να χρειαστεί να μιλήσεις με κάποιον. Συμφωνώ φυσικά ότι θα έπρεπε να υπάρχει 24/7 live chat +τηλεφωνικό κέντρο 

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Banela είπε

Ναι κάποιο παιχνίδι ήταν . Έδωσα το κινητό στο παιδι και προφανώς κάτι πάτησε . Το θέμα είναι ότι δεν είχα καμία ενημέρωση ούτε με email ούτε με τίποτα . Για να δω ότι χρεώνομαι έπρεπε να μπω να τσεκάρω το λογαριασμό Payzy .  Το θεωρώ απαράδεκτο να μην έρχεται ενημέρωση αυτόματα στο email. Τι το χρειάζονται αν δεν ενημερώνουν 
Το support είναι τραγικό γιατί δεν είναι άνθρωπος αλλά bot . Δεν μπορούσα να μιλήσω μαζί τους . Καταφερα να επικοινωνήσω μέσω σοσιαλ . 

Καποιες υπηρεσιες δεν χρειαζονται ξανα επιβεβαιωση. Προφανως δεν ηταν 1η πληρωμη οπως εγραψες αρχικα, γιατι τα στοιχεια της καρτας υπηρχαν στο play store. Οταν εκανες καποια αγορα/συνδρομη, πατησες να αποθηκευσει τα στοιχεια της καρτας και οποτε ετσι ξανα εγινε και αλλη αγορα.

Στις 5/5/2023 στις 5:23 ΜΜ, Banela είπε

Ούτε στην πρώτη πληρωμή .  

 

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Banela είπε

Ναι κάποιο παιχνίδι ήταν . Έδωσα το κινητό στο παιδι και προφανώς κάτι πάτησε . Το θέμα είναι ότι δεν είχα καμία ενημέρωση ούτε με email ούτε με τίποτα .

Αν είχες ασχοληθεί με προστασία προσωπικών δεδομένων, θα ήξερες ότι εφόσον το κινητό σου ξεκλειδώσει είσαι υπεύθυνος για ότι προκληθεί από αυτό.  Έχεις δώσει τη συγκατάθεση σου για αυτό. 

Οπότε αν κάποιος έχει το κινητό σου, φυσικά μπορεί να χρεώσει τις πιστωτικές σου κάρτες, να αδειάσει τους λογαριασμούς σου, να βγάλει υπεύθυνη δήλωση να πάρει δάνειο στο όνομα σου και να πουλήσει ότι περιουσιακά στοιχεία έχεις. 

Οπότε η ασφάλεια του κινητού, τα μέσα ταυτοποίησης που έχεις θέσει και το ποιος το χρησιμοποιεί, είναι αποκλειστικά δική σου ευθύνη και αρμοδιότητα. 

  • Like 1
  • Sad 1
  • Moderators
Δημοσ.

Ο καθενας γραφει ο,τι θελει, αλλα ακομα δεν καταλαβα για ποιο λογο ακριβως διαφωνειτε με τον ανθρωπο. Συμβαινει αυτο που λεει; Ναι ή οχι; Σε αυτο θα επρεπε να απαντησετε οσοι ξερετε. Ολα τα υπολοιπα δεν ξερω γιατι (του) τα γραφετε. Εγραψε κατι πολυ σημαντικο να ενημερωσει και τους υπολοιπους και αντι για "ευχαριστω", διακρινω μια, ας την πουμε, επιθετικη συμπεριφορα απο μερικους. Εγω πελατης δεν ειμαι , αλλα αν ημουν θα ηταν πολυ σημαντικο να γνωριζω αυτο που εγραψε. Το λαθος του ηταν που εκανε νεο τοπικ, παρολα αυτα αμεσως εγινε συγχωνευση με το αρχικο τοπικ, οποτε επι του θεματος ειναι το σχολιο του (εξελιξη).

Οτιδηποτε αγορασεις πχ μεσα απο το paypal ας εχεις κανει και 1000 αγορες με αυτο μεχρι εκεινη την στιγμη, ερχεται στο δευτερολεπτο email και σε ενημερωνει - ετσι πιστευω  πρεπει να γινεται σε ολους τους παροχους. Υπαρχει στου τιτλου ρυθμιση που το ενεργοποιεις μονος σου ή δεν υπαρχει ουτε απο default, ουτε με δικη σου παρεμβαση; Απαντηση σε αυτο που ειναι η ουσια δεν διαβασα καμια!

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν συμβαίνει, όχι. Για αυτό τα γράφουμε. Είμαστε πελάτες και λαμβάνουμε σε κάθε συναλλαγή αυτόματα ειδοποίηση και μάλιστα διπλή, μία από το πορτοφόλι της google και μία από το payzy. Επίσης  έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής (διπλή χρέωση στο ίδιο κατάστημα, την ίδια ώρα) και μου πιστώθηκαν άμεσα τα χρήματα. Δεν είναι θέμα επιθετικότητας απλά απαντάμε σε κάτι που δεν ισχύει και ρωτάμε μήπως καταλάβαμε κάτι λάθος. Το να μπει κάποιος (παιδί;) και να κάνει μία χρέωση φυσικά δεν είναι πρόβλημα μιας εφαρμογής αλλά της πρόσβασης στο κινητό και σε μέσο για να πληρώσει αυτού του μη εξουσιοδοτημένου ανθρώπου. Δηλαδή αν δώσω στο παιδί μου την κάρτα της τράπεζας μου και ψωνίσει κάτι ανέπαφα είναι θέμα της τράπεζας; Άσε που η κάρτα θα περάσει ανέπαφα ενώ το κινητό ζητάει και βιομετρικά στοιχεία, δακτυλικό αποτύπωμα, πρόσωπο, κωδικό κτλ.

  • Like 4
  • Moderators
Δημοσ.

Τι να σου πω, εγω απο το παρακατω που εγραψες δεν εχω καταλαβει αν στελνουν email. Ουτε απο αυτο που απαντας τωρα που επαναλαμβανεις ΞΑΝΑ τα ψιλο( ή χοντρο)ασχετα, προκυπτει αν στελνουν email ασχετα που λες "Οχι δεν συμβαινει". Αντιθετα απο οσα γραφεις καταλαβαινω μαλλον οτι ΝΑΙ συμβαινει, δεν στελνουν email. Αν θες γραψε καθαρα αν συμβαινει ή οχι (αν στελνουν email ή οχι) γιατι νομιζω οτι θα πρεπει καποια στιγμη να παρει απαντηση και να κλειδωσει!

 

13 ώρες πριν, salmp7 είπε

Να λαμβάνεις ειδοποίηση και από το Google pay και από το payzy. Πόσες Ειδοποιήσεις χρειάζονται; και mail; επίσης μπορείς να κάνεις κατευθείαν μέσα από την εφαρμογή αμφισβήτηση συναλλαγής χωρίς να χρειαστεί να μιλήσεις με κάποιον. Συμφωνώ φυσικά ότι θα έπρεπε να υπάρχει 24/7 live chat +τηλεφωνικό κέντρο 

 

Δημοσ.

όχι όπως είπα και στο αρχικό μου μήνυμα δεν λαμβάνω μέιλ, είναι αρκετές οι άλλες 2 ειδοποιήσεις που λαμβάνω. Άρα για να καταλάβω είναι πρόβλημα ότι παίρνω 2 ειδοποιήσεις αντί για 3; οκ δεν κατάλαβα καλά τότε λάθος μου. θα ήθελα να λαμβάνω και fax. Τεσπα για να μη φανεί ότι έχω καμία ιδιαίτερη αγάπη με την εταιρία φυσικά θεωρώ απαράδεκτο ότι δεν μπορείς να μιλήσεις άμεσα με έναν άνθρωπο (live chat - τηλέφωνο) 24/7. Ειδικά όταν προσπαθείς να βρεις λύση σε ένα πρόβλημα και βγαίνουν chatbot κτλ είναι μεγάλο πρόβλημα.

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Τι να σου πω, εγω απο το παρακατω που εγραψες δεν εχω καταλαβει αν στελνουν email. Ουτε απο αυτο που απαντας τωρα που επαναλαμβανεις ΞΑΝΑ τα ψιλο( ή χοντρο)ασχετα, προκυπτει αν στελνουν email ασχετα που λες "Οχι δεν συμβαινει". Αντιθετα απο οσα γραφεις καταλαβαινω μαλλον οτι ΝΑΙ συμβαινει, δεν στελνουν email. Αν θες γραψε καθαρα αν συμβαινει ή οχι (αν στελνουν email ή οχι) γιατι νομιζω οτι θα πρεπει καποια στιγμη να παρει απαντηση και να κλειδωσει!

 

 

Καμία fintech bank δεν στέλνει mail και καμία μεγάλη τράπεζα δεν στέλνει μέιλ κάθε φορά που χτυπάς την κάρτα σου κάπου. Έρχονται δυο push notifications και είναι υπεραρκετά. Αυτό λέει το παλικάρι. 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, tonyz21 είπε

Καμία fintech bank δεν στέλνει mail και καμία μεγάλη τράπεζα δεν στέλνει μέιλ κάθε φορά που χτυπάς την κάρτα σου κάπου. Έρχονται δυο push notifications και είναι υπεραρκετά. Αυτό λέει το παλικάρι. 

Φυσικα και στελνει email μια μεγαλη τραπεζα. Πχ  προσωπικα λαμβανω email απο μεγαλες ελληνικες τραπεζες σε καθε αγορα μου και "χτυπημα καρτας" οπως το λες. Οπως λαμβανω και απο το paypal και απο τις ελληνικες τραπεζες για Online αγορες. 

 

Επομενως λετε οτι ΔΕΝ στελνει αν καταλαβαινω καλα, εμμεσως το λετε  ομως. Δεν ξερω γιατι δεν το γραφετε απευθειας αλλα μονο δια της ατοπου και με σαλτσες. 

Στις 5/5/2023 στις 5:23 ΜΜ, Banela είπε

Απλά να έχετε το νου σας γιατί ΔΕΝ στέλνει email. Ούτε στην πρώτη πληρωμή .  Μαθημένη από την PayPal δεν έμπαινα να τσεκάρω αν πληρώνω κάτι  

Αυτο εγραψε, αν ειναι δυσκολο να διαβασετε το αρχικο σχολιο και να δειτε σε τι αναφερεται το μελος.

  • Like 1
Δημοσ.

ευθέως και όχι εμμέσως το λέω. Δεν στέλνει μέιλ. (μην κάνω copy paste το σημείο που το λέω παραπάνω).

Επίσης ευθέως παίρνεις 2 ειδοποιήσεις για κάθε συναλλαγή, δεν είναι αρκετές οι 2 και θα είναι αρκετές οι 3; αυτό αναρωτήθηκα. Το πρόβλημα είναι αν κάποιος που δεν θα έπρεπε έχει πρόσβαση να κάνει χρεώσεις. Επίσης επιβεβαιώνω λαμβάνω μέιλ από τις συστημικές τράπεζες της Ελλάδος. Τέλος υπάρχει η αμφισβήτηση συναλλαγής. Είναι πρόβλημα της εφαρμογής ότι όταν έχεις αποθηκευμένα τα στοιχεία και ζητάς να γίνει μια πληρωμή να την κάνει;

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, matrixxx είπε

Συμβαινει αυτο που λεει; Ναι ή οχι; Σε αυτο θα επρεπε να απαντησετε οσοι ξερετε. Ολα τα υπολοιπα δεν ξερω γιατι (του) τα γραφετε. Εγραψε κατι πολυ σημαντικο να ενημερωσει και τους υπολοιπους και αντι για "ευχαριστω

Όπως έγραψα στο ποστ μου, δεν ζητάνε όλοι ξανά επιβεβαίωση/2fa (σε περίπτωση που εννοούσε και αυτήν την δικλειδα). Συγκεκριμένα στο playstore αγοράζεις κανονικά αν γίνει η 1η αγορά και αποθηκεύσεις τα στοιχεία της κάρτας (όπως σε ρωτάει στην καταχώρηση της κάρτας για 1η αγορά). 

Αλλά και όπως είπαν παραπάνω, δεν αφήνεις κάρτα σε play store που εχει πρόσβαση παιδί. Θυμάμαι πριν λίγα χρόνια, άρθρο ήταν εδώ? Είδηση? Για ένα παιδί που έφαγε 800 ευρώ/δολάρια από κινητό σε fortnite. 

Η παγίδα είναι ότι αν βάλεις κάρτα σε μια υπηρεσία της google, έχεις πρόσβαση στην ίδια κάρτα από όλες τις υπηρεσίες. 

1 ώρα πριν, matrixxx είπε

Οτιδηποτε αγορασεις πχ μεσα απο το paypal ας εχεις κανει και 1000 αγορες με αυτο μεχρι εκεινη την στιγμη, ερχεται στο δευτερολεπτο email και σε ενημερωνει - ετσι πιστευω  πρεπει να γινεται σε ολους τους παροχους.

Το επιβεβαίωσα μόλις, αλλά από συνδρομή έχω κανονικά και email από PayPal, και από Google Play και όντως δεν έχω κανένα mail για αγορές με payzy. Αλλά οκ, ούτε η Πειραιώς στέλνει σε κάθε αγορά. Τράπεζα είναι και η payzy, όχι υπηρεσία τύπου pp. Οπότε, ίσως παίχτηκε διαγραφή από το ίδιο το παιδί (το mail του play store τουλαχιστον). 

 

1 ώρα πριν, salmp7 είπε

Το πρόβλημα είναι αν κάποιος που δεν θα έπρεπε έχει πρόσβαση να κάνει χρεώσεις.

Ειχε πρόσβαση λόγω αποθηκευμένης κάρτας στο play store. Ευθύνη εχει ο κάτοχος του εκάστοτε λογαριασμού. 

1 ώρα πριν, salmp7 είπε

Επίσης επιβεβαιώνω λαμβάνω μέιλ από τις συστημικές τράπεζες της Ελλάδος

Οχι, δεν λαμβάνεις email για κάθε αγορά και χρέωση 

1 ώρα πριν, matrixxx είπε

Πχ  προσωπικα λαμβανω email απο μεγαλες ελληνικες τραπεζες σε καθε αγορα μου και "χτυπημα καρτας" οπως το λες.

Αυτό μάλλον το έχεις ενεργοποιήσει εσύ, μιας και by default δεν στέλνει σε κάθε αγορά. Ούτε και από εφαρμογές έρχονται push σε κάθε αγορά (πάλι by default) 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, salmp7 είπε

όχι όπως είπα και στο αρχικό μου μήνυμα δεν λαμβάνω μέιλ, είναι αρκετές οι άλλες 2 ειδοποιήσεις που λαμβάνω. Άρα για να καταλάβω είναι πρόβλημα ότι παίρνω 2 ειδοποιήσεις αντί για 3; 

 

9 ώρες πριν, tonyz21 είπε

Έρχονται δυο push notifications και είναι υπεραρκετά. 

Βρε άνθρωποι του Θεού, με το συμπάθιο και συγχωρέστε με γιατί ούτε είχα ποτέ έως τώρα το παραμικρό ενδιαφέρον για την εν λόγω υπηρεσία, αλλά σας είπαν ότι το κινητό το χειρίστηκε παιδί και απαντάτε "φτάνουν 2 ειδοποιήσεις"..... Όχι 2 αλλά και 2 εκατομμύρια ειδοποιήσεις να εμφανιστούν την ώρα που παίζει το μικρό, πώς είναι δυνατόν να "φτάνουν", όταν δε θα φτάσουν ποτέ στα μάτια αυτουνού που πρέπει; 

7 ώρες πριν, SabotazNic είπε

... δεν αφήνεις κάρτα σε play store που εχει πρόσβαση παιδί. Θυμάμαι πριν λίγα χρόνια, άρθρο ήταν εδώ? Είδηση? Για ένα παιδί που έφαγε 800 ευρώ/δολάρια από κινητό σε fortnite. 

Τράπεζα είναι και η payzy, όχι υπηρεσία τύπου pp. Οπότε, ίσως παίχτηκε διαγραφή από το ίδιο το παιδί (το mail του play store τουλαχιστον). 

Εγώ γιατί θυμάμαι ότι σε όλες τις περιπτώσεις που παίχτηκε τέτοιο σκηνικό και το "έψαξαν" στο τέλος τα λεφτά τα γύρισε η ηοογλε πίσω; Μέχρι μια ηλικία (νομίζω 12?) το παιδί νομικά δεν έχει δικαίωμα να κάνει καθόλου εγχρηματες συναλλαγές, με ή χωρίς "συγκατάθεση" και τυχόν συναλλαγές θεωρούνται άκυρες. Το μόνο ζήτημα σε τέτοια περίπτωση είναι φυσικά να δείξεις με κάποιο τρόπο ότι η αγορά έγινε όντως από το μικρό. 

ΥΓ. Φυσικά και δεν είναι "τράπεζα" η payzy... 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...