Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή 25% για αγορές με payzy στον Γερμανό μεχρι 31-12-2022 [ΤΕΛΟΣ]


SabotazNic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και φυσικά πρόλαβα να κάνω παραγγελία με παραλαβή και πληρωμή στο κατάστημα, και τώρα διαβάζω πως υπάρχουν άτομα εδώ που έχουν πρόβλημα είτε με την πληρωμή είτε με την απόδοση του 25%..

Με κόβω να παραλαμβάνω και να κρατάω τα προϊόντα κλειστά μέχρι να δω ότι μπήκαν τα λεφτά μέσα στην payzy..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 792
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Stergianos είπε

Και σε μενα το ίδιο, εγινε η εκκαθάριση χωρις να παρω επιστροφή και ανοιξα ticket στο support. Σημερα εν τέλει μπήκε κανονικα. 

Ποσες μερες μετα την εκκαθαριση δηλαδη σου μπηκε η επιστροφη? Απο το support ειχες καποια ενημερωση? Γιατι καθυστερησε?

Απο οτι βλεπω παντως ειμαστε καποιοι (λιγοι) με αγορα απο καταστημα που εχουμε θεμα. Μονο ο Stergianos τακτοποιηθηκε. Ας ελπισουμε να ειναι θεμα χρονου και για τους υπολοιπους.

40 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Τα coins, είναι χρήματα. Όταν τα θες, κάνεις μετατροπή σε χρήματα. 

Μήπως η επιστροφή σου μπήκε σε coins? 

Ναι, η αληθεια η μονη επιστροφη που ειχα μεχρι τωρα ηταν σε coins αξιας 12Ε. Προτιμω ομως να παρω και κανονικα Ευρω, χαρτινα...200 τον αριθμο περιμενω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως στους όρους γράφει ότι μπορεί η εκκαθάριση να πάρει έως 10 εργάσιμες ημέρες. Μαζί με τις αργίες ξεφεύγει το πράγμα, και επίσης στενεύουν τα περιθώρια με την επιστροφή των προϊόντων μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει περίπτωση να μη γίνει επιστροφή εφόσον πληρούνται οι όροι. Ισως αργεί όταν η αγορά γίνει στο κατάστημα σε σχέση με online. Εγώ από κατάστημα στις 24/12 αγόρασα κ ακόμα μου γραφει προς εκκαθάριση .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, DionGR είπε

Καλα, καθεστε βιαζεστε και βαζετε αρνητικες αξιολογησεις ενω ξεκαθαρα λεει οτι μπορει να παρει εως 10 μερες;

Έλα ξέρεις πως είναι .

Όταν είναι να πάρουμε δε κάνουμε υπομονή ούτε λεπτό. Κυριολεκτικά.

Όταν είναι να δώσουμε. Έλα μωρέ δε μαμιεται. Κι αύριο (και μεθαύριο) μέρα είναι 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, stcp είπε

Ποσες μερες μετα την εκκαθαριση δηλαδη σου μπηκε η επιστροφη? Απο το support ειχες καποια ενημερωση? Γιατι καθυστερησε?

Απο οτι βλεπω παντως ειμαστε καποιοι (λιγοι) με αγορα απο καταστημα που εχουμε θεμα. Μονο ο Stergianos τακτοποιηθηκε. Ας ελπισουμε να ειναι θεμα χρονου και για τους υπολοιπους.

Ναι, η αληθεια η μονη επιστροφη που ειχα μεχρι τωρα ηταν σε coins αξιας 12Ε. Προτιμω ομως να παρω και κανονικα Ευρω, χαρτινα...200 τον αριθμο περιμενω.

Η εκκαθάριση έγινε 25/12, την ιδια μερα ανοιξα το ticket, που μου ειπαν οτι θα το δουν και θα με ενημερώσουν. Σήμερα το μεσημέρι μπηκε η επιστροφή και με ενημερώσαν στο ticket, χωρις να μου αναφέρουν κάποιον λόγο που δεν μπηκε στην εκκαθάριση μαζι με τα coins. 

Επεξ/σία από Stergianos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, unforgiven είπε

Στα υπ όψιν. Υπάρχει θέμα με την ανέπαφη χρήση της Payzy μέσω κινητού με κάποια τερματικά POS και προσπαθούν να το λύσουν.

Πήγα στον Γερμανό, δεν περνούσε με τίποτα. 

Επικοινώνησα με το support και πήρα την εξής απάντηση:

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχει παρατηρηθεί μαζική συστημική αστοχία σε συναλλαγές που πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένα τερματικά. Βρισκόμαστε σε επικοινωνία με την αρμόδια υπηρεσία για την αποκατάσταση του ζητήματος και θα σε ενημερώσουμε μόλις αυτό επιλυθεί ώστε να μπορέσεις να ολοκληρώσεις την συναλλαγή που επιθυμείς.

 

Τελικά, έκανα επιτόπου online παραγγελία με παραλαβή από το συγκεκριμένο κατάστημα και πληρωμή online, και όλα μια χαρά.

Πηρα την 43ρα Blaupunkt στα 219-25%. Πρώτες εντυπώσεις, άριστες. 

 

 

Εγώ είχα πρόβλημα να πληρώσω, γιατί ήταν προεπιλεγμένη εφαρμογή για ανέπαφες πληρωμές η εφαρμογή της winbank της Πειραιώς. Με την αλλαγή της ρύθμισης σε gpay, έφτιαξαν όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσοι ψαχνουν tcl 55/65 ας παρουν ενα τηλεφωνο στο support με τους κωδικους του site σας λενε σε ποια φυσικα καταστηματα εχει στοκ. Η 55αρα υπηρχε μεχρι χτες σε 2-3 καταστηματα και πηρα τηλ και τσιμπησα μια απο το καταστημα νεας σμυρνης που ηταν το ποιο κοντινο μου. Ευτυχως μεχρι της 9 που κλεινανε λυθηκε το θεμα με το Payzy.

Στο ιδιο καταστημα ειχε μια τελευταια 65c635.

Το λεω γιατι δεν βλεπω να βγαζουν αλλες λογικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις έλαβα επιστροφή του 25% της αγοράς μου στο λογαριασμό της συζύγου. Η αγορά έγινε online με το δικό μου λογαριασμό στο Γερμανό χρησιμοποιώντας την payzy της συζύγου αφού εγώ είχα ήδη λάβει επιστροφή από προηγούμενη παραγγελία. 

 

Σειρά έχει τώρα ο παππούς που πάντα ήθελε να δει "τι payzy" 😁😁

Επεξ/σία από manosfp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Μήπως η επιστροφή σου μπήκε σε coins?

Καλημέρα

όχι βέβαια, τα 100 coins είναι 1 ευρώ....  μπήκαν ως πρώτη χρήση, 1η αγορά, 1η επέκταση ορίου κλπ κλπ περίπου 200 coins => 2 ευρώ, όχι το 25% της αγοράς μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/12/2022 στις 5:37 ΜΜ, vaggospro είπε

Με gift card τελικά το δοκίμασε κάνεις αν παίρνουμε επιστροφή;

EDIT: Μολις με απάντησαν στο email. Άρα γινεται

 

Screenshot_20221221_173845_com.gspace.android.jpg

Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο με την απάντηση πως δεν δίνει επιστροφή. To έκανες εσύ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, unforgiven είπε

Στα υπ όψιν. Υπάρχει θέμα με την ανέπαφη χρήση της Payzy μέσω κινητού με κάποια τερματικά POS και προσπαθούν να το λύσουν.

Πήγα στον Γερμανό, δεν περνούσε με τίποτα. 

Επικοινώνησα με το support και πήρα την εξής απάντηση:

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχει παρατηρηθεί μαζική συστημική αστοχία σε συναλλαγές που πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένα τερματικά. Βρισκόμαστε σε επικοινωνία με την αρμόδια υπηρεσία για την αποκατάσταση του ζητήματος και θα σε ενημερώσουμε μόλις αυτό επιλυθεί ώστε να μπορέσεις να ολοκληρώσεις την συναλλαγή που επιθυμείς.

 

Τελικά, έκανα επιτόπου online παραγγελία με παραλαβή από το συγκεκριμένο κατάστημα και πληρωμή online, και όλα μια χαρά.

Πηρα την 43ρα Blaupunkt στα 219-25%. Πρώτες εντυπώσεις, άριστες. 

 

 

Το ίδιο εγινε και σε εμένα εχθές, αγορά σε κατάστημα και δεν περνούσε η πληρωμή. Το POS έβγαζε error 100.Ανοίξαν τικετ και αργά το βράδυ ήρθε η παρακάτω απάντηση

Γεια σου,
έχεις πάει και εσύ για τα Χριστουγεννιάτικα δώρα σου στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και COSMOTE και παίζει χαμός! payzy και για αυτό προς στιγμή υπάρχει θέμα με τις πληρωμές στα καταστήματα… όμως μπορείς να συνεχίσεις τις αγορές σου από τα sites www.germanos.gr & www.cosmote.gr γιατί payzy πιο εύκολα και παρέλαβε το επιτόπου με το G Click and Collect στο κατάστημα που εισαι.

Δεν ήταν και πολύ yzy η πρώτη μου εμπειρία, μάλλον tonpayzy έπρεπε να την βγάλουν..! 

Επεξ/σία από neyromantis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...