Swimmer21 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους, ακολουθεί η επικοινωνία που έχω στείλει προς την Mediamarkt/Public αναφορικά με ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω σε εστίες ΕΝΤΟΣ εγγύησης: Καλησπέρα σας, Έχω αγοράσει από 27/10/2022 τις επαγωγικές εστίες Whirlpool WL B5860 AL και είμαι πολύ ευχαριστημένος με τον τρόπο μαγειρέματος και την απόδοση τους. Από την αρχή της αγοράς διαπίστωσα μια μειωμένη απόκριση των πλήκτρων στη περιοχή της κάτω αριστερης εστιας, που όμως (αρχικά) θεώρησα ότι εμπίπτει σε λογική απόκριση των πλήκτρων αφής (πχ δεν έπιανε η αφή 1 στις 10 φορές). Όμως με το πέρασμα των μηνών αυτό το πρόβλημα στη συγκεκριμένη περιοχή μεγάλωσε και καταλήξαμε Απριλιο μετά από μόλις 6 μήνες από την αγορα, να μην υπάρχει απόκριση στην αφή στο 50% των αγγιγμάτων, ένα ποσοστό που ανεβαίνει στο 100% όταν η εστία είναι κρύα στην αρχή της λειτουργίας της. Επικοινώνησα με το service της Whirlpool και σήμερα 27/4/2023 με επισκέφθηκε τεχνικός που διαπίστωσε το πρόβλημα, άνοιξε την ολοκαίνουρια εστία και λύγισε με τα χέρια του την πλακέτα ώστε (ίσως) να κάνει καλύτερη επαφή. Μου συνέστησε να παρακολουθήσω αν το πρόβλημα συνεχίζει και να το δούμε σε δεύτερο χρόνο. Το πρόβλημα όμως συνεχίζει κανονικά και η εστία είναι στην ίδια κατάσταση και πλέον ανοιγμένη από τεχνικό. Για τους παραπάνω λόγους αλλά και επειδή: α) Ειναι μία ακριβή εστία αξίας 419€ και την αγόρασα για την αξιοπιστία της αλλά μόλις σε 6 μήνες μου έβγαλε βλάβη. β) Το προϊόν ανοίχθηκε από τεχνικό και λύγισε την πλακέτα. Δεν την θεωρώ λύση για τον χρόνο ζωής που έχει μπροστά της η εστία, μια πρώτης ανάγκης συσκευή. γ) Η κακή επαφή της πλακέτας είναι κατασκευαστικό θέμα δεν είναι δική μου υπαιτιότητα η λόγω χρήσης και φυσικά προϋπήρχε της αγοράς. Επιθυμώ την άμεση αντικατάσταση της συσκευής με ίδιο ή διαφορετικό μοντελο που πληρεί της ανάγκες αγοράς μου και χωρίς να μείνω μέρες χωρίς εστία. Δεν επιθυμώ την αντικατάσταση πλακέτας καθώς δεν είναι θέμα πλακέτας κατά τα λεγόμενα του τεχνικού μετά από έλεγχο. Σε διαφορετική περίπτωση η παρούσα επικοινωνία, οι επόμενες επικοινωνίες, καθώς και η συνολική μου εμπειρία θα κοινοποιηθούν στον Συνηγορο του Καταναλωτη αλλά κυρίως στα τεχνολογικά forum όπως Insomnia.gr, Techblog, Reddit, κ.α. Τέλος θα ήθελα να σας ρωτήσω, αν εσείς είχατε αγοράσει ένα προϊόν στα 419€, θα θεωρούσατε λογικό ένα τέτοιο πρόβλημα ή θα επιθυμούσατε να δουλεύει αψογα; Επισυνάπτονται: 1. Απόδειξη αγοράς 2. Δελτιο Τεχνικου Ελέγχου 3. Link με βίντεο του προβλήματος Παρακαλώ αν έχει αποσταλεί σε τμήμα μη αρμόδιο για το συγκεκριμένο θέμα, να προωθηθεί καταλλήλως. Από 27/4 δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα και ενώ έχει διαπιστωθεί το πρόβλημα από τεχνικό που με επισκέφθηκε και τα έκανε χειρότερα, θέλουν να μείνω χωρίς εστίες και να σταλεί στο service για να διαπιστωθεί και εκεί. Επεξ/σία 5 Μαΐου 2023 από Swimmer21
StamTheMan Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δεν ξερω τι επεξεργασια εχεις κανει,αλλα εγω που ειμαι με dark theme μου ειναι πολυ δυσκολο να διαβασω το κειμενο. Δοκιμασε να το κανεις ολο αποκοπη και επικολληση με αφαιρεση μορφοποιησης. Επι του θεματος,ο τιτλος μονο αρκει για να σου απαντησουμε στο οτι η ΜΜ εχει εξαιρετικα κακο aftersale support. Για μια επιστροφη ενος παιχνιδιου και refund,πηρα τα χρηματα μετα απο 5-6 μηνες,με πολλα τηλεφωνα και mail. 1
Sorath Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Αφού έκανες την επαφή με το service της Whirpool, γιατί δεν συνεχίζεις με αυτούς και την τοπική αντιπροσωπεία;
NikosKallithea Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Με την Αντιπροσωπεία μίλησες; https://www.whirlpool.gr Παρτους τηλέφωνο
Swimmer21 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 6 minutes ago, NikosKallithea said: Με την Αντιπροσωπεία μίλησες; https://www.whirlpool.gr Παρτους τηλέφωνο Τους πήρα, δεν βλέπουν καν την επικοινωνία, νόμιζαν ότι έχει κλείσει το case. 18 minutes ago, StamTheMan said: Δεν ξερω τι επεξεργασια εχεις κανει,αλλα εγω που ειμαι με dark theme μου ειναι πολυ δυσκολο να διαβασω το κειμενο. Δοκιμασε να το κανεις ολο αποκοπη και επικολληση με αφαιρεση μορφοποιησης. Επι του θεματος,ο τιτλος μονο αρκει για να σου απαντησουμε στο οτι η ΜΜ εχει εξαιρετικα κακο aftersale support. Για μια επιστροφη ενος παιχνιδιου και refund,πηρα τα χρηματα μετα απο 5-6 μηνες,με πολλα τηλεφωνα και mail. Copy paste ήταν από το email, οπότε κάποιο κώδικα θα πήρε μαζί. Τώρα πρέπει να είναι οκ, σε ευχαριστώ. Επεξ/σία 5 Μαΐου 2023 από Swimmer21
StamTheMan Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 6 λεπτά πριν, Swimmer21 είπε Copy paste ήταν από το email, οπότε κάποιο κώδικα θα πήρε μαζί. Τώρα πρέπει να είναι οκ, σε ευχαριστώ. Ναι τωρα ειναι κομπλε. Συνηθως το c/p τα μπλεκει.
vamvakoolas Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε Με την Αντιπροσωπεία μίλησες; https://www.whirlpool.gr Παρτους τηλέφωνο καμμια σχεση: εχει βγει πλεον νομος οτι το καταστημα που ο καταναλωτης αγορασε το προιον πρεπει να αναλαβει τα διαδικαστικα. Ο καταναλωτης απλως θα πρεπει να παραδωσει το ελλατωματικο προιον πισω στο καταστημα
SilentVoice Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 1 ώρα πριν, Swimmer21 είπε Από 27/4 δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα και ενώ έχει διαπιστωθεί το πρόβλημα από τεχνικό που με επισκέφθηκε και τα έκανε χειρότερα, θέλουν να μείνω χωρίς εστίες και να σταλεί στο service για να διαπιστωθεί και εκεί. Να πάει στο service. Μην το καθυστερείς αλλο,. Αν έχει πρόβλημα η πλακέτα, θα σου μείνει καμια μέρα το μάτι ανοικτό και θα αρπάξεις φωτιά. Να κατεβάζεις τον διακόπτη για σίγουρα.
vdanasto Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, SilentVoice είπε Αν έχει πρόβλημα η πλακέτα, θα σου μείνει καμια μέρα το μάτι ανοικτό και θα αρπάξεις φωτιά. Να κατεβάζεις τον διακόπτη για σίγουρα. Στις επαγωγικές δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος, εφόσον δεν υπάρχει σκεύος πάνω τους. Στο δια ταύτα, για να έχει την ευθύνη της επισκευής το κατάστημα θα πρέπει η συσκευή να πάει σε αυτούς και να αναλάβουν την όλη διαδικασία. Σε λευκές / ογκώδεις συσκευές ωστόσο, είναι πιο δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο, γι' αυτό και επικοινωνούμε με την αντιπροσωπεία απευθείας η οποία συνήθως μας εξυπηρετεί στον χώρο μας. Καλό είναι να ενημερώσεις μέσω mail και το κατάστημα για να μπορείς να διεκδικήσεις αποζημίωση / αντικατάσταση. Επεξ/σία 5 Μαΐου 2023 από vdanasto
SilentVoice Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 Δημοσ. 5 Μαΐου 2023 32 λεπτά πριν, vdanasto είπε Στις επαγωγικές δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος, εφόσον δεν υπάρχει σκεύος πάνω τους. Αν είναι ανοικτός ο διακόπτης, δεν τραβάνε ρευμα;
vdanasto Δημοσ. 6 Μαΐου 2023 Δημοσ. 6 Μαΐου 2023 9 ώρες πριν, SilentVoice είπε Αν είναι ανοικτός ο διακόπτης, δεν τραβάνε ρευμα; Αν δεν εντοπίσουν κατάλληλο (επαγωγικό) σκεύος, απενεργοποιούνται αυτόματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα