Προς το περιεχόμενο

Μεταχειρισμενο Nissan Micra 1.5 dci


Parlygoa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα στην παρεα!
Εδω και καιρό ειμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ( μεχρι 12-13.000 ), και μια απο τις επιλογες σε αυτη περιπου τιμη είναι το Micra του 2017  με τον 1500αρη diesel (K9K). Θα ηθελα να μάθω αν το έχει/είχε στην κατοχή του κάποιος, τις εντυπώσεις του καθώς επίσης και για την αξιοπιστία του κινητήρα (απο οσο γνωρίζω είναι κινητήρας της Renault). Η άλλη επιλογη για μοτερ 1000ρι 3κυλινδρο τουρμπο δεν με βρίσκει πολυ "ζεστο". 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O 1.5 diesel της Renault, Nissan είναι σκυλί και με χαμηλή κατανάλωση. Μπαίνει και στα μικρά μοντέλα της Mercedes αν δεν κάνω λάθος. 

Ίσως το μόνο αρνητικό που έχει είναι ότι φοράει ιμάντα και όχι καδένα, με αποτέλεσμα να χρειάζεται αλλαγή κάθε 160.000 χλμ ή 6-7 χρόνια. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, gerrybezhani είπε

Απότι ξέρω ο συγκεκριμένος κινητήρας έιναι ένας από τους καλύτερους diesel που μπορείς να αγοράσεις

Εγώ πάλι αυτό το έχω ακούσει για όλους τους τελευταίους diesel 😅 Διαμάντι ο tdi, διαμάντι ο crdi, διαμάντι ο cdi βγάλε ακρη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο δίλημμα diesel ή οτιδήποτε άλλο, πάντα ξεκινάμε με γνώμονα τη χρήση που θα γίνεται στο αυτοκίνητο. Καλοί και χρυσοί οι diesel, με αρκετές ιδιαιτερότητες, αλλά ταυτόχρονα και σημαντικά ευπαθείς σε αστική χρήση.

Αν κινείσαι κατά 90% σε πόλη και δε κάνεις μεγάλες διαδρομές σε χαλαρούς δρόμους (αυτοκινητόδρομο, ή επαρχιακό οδικό δίκτυο) παρά μόνο σπάνια, ψάχνεις μπελάδες αν επιλέξεις diesel. Και θα τους βρεις τους μπελάδες, εγγυημένα. Από την άλλη, αν είσαι δρομέας υπεραστικών αποστάσεων, το diesel είναι η ιδανικότερη επιλογή από οτιδήποτε άλλο. Το συγκεκριμένο μοτέρ που λες είναι από τα πολύ καλά στην αγορά. Αλλά όπως είπα... αν δε κάνεις τη χρήση για την οποία προορίζεται ένας κινητήρας diesel, δεν είναι καθόλου καλή επιλογή. Και θεωρώ πιθανό ότι δε θες να κάνεις τέτοια χρήση, για να λες ότι «η άλλη επιλογή» (ο 1.0) «δε με βρίσκει ζεστό». Αν έκανες χρήση που «ζητάει» πετρέλαιο, δε θα υπήρχε άλλη επιλογή.

Επεξ/σία από Haldol
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ευχαριστώ για την απάντηση. Το αυτοκίνητο θα ειναι για everyday use και προφανως για μεγαλες διαδρομες μια δυο φορες το μηνα. Μένω και σε επαρχια όποτε δεν εχω τόσο αυτο το σταμάτα-ξεκίνα που φανταζεσαι μεσα στην πολη (αν καταλαβα οτι αυτο εννοείς). Απλά αυτο που είπα για το 3κυλινδρο 1000ρι είναι οτι θεωρώ πως σε ενα ταξιδι σε εθνικη οδο θα ειναι κουραστικο. Απο κει και περα αν έχεις καποιο αλλο μοντελο υποψιν σου με αυτα τα κριτίρια είμαι ανοιχτος σε προτασεις!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κινητήρας αυτός ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ είναι σκυλί του πολέμου.

Είναι στην αγορά τόσα χρόνια, έχει φορεθεί απο τόσο αυτοκίνητο, που δε χωράει αμφιβολία.

Οταν ηταν να αγορασω επαγγελματικό, έψαχνα ντιζελ λογω πολλων χιλιομέτρων. Εμπιστεύτηκα το μηχανικό μου, που ασχολείται κυρίως με γαλλικά και μου ειπε, πως στατιστικα τοσα χρονια στο συνεργείο του, ο εν λόγω κινητήρας δε "νιώθει". Φυσικα δε παραλείπουμε τη σωστή συντήρηση ετσι;

Προσωπικα λοιπον, εχω ενα κλιο 2011 επαγγελματικο με 280Κ χιλιόμετρα και ένα κλιο καραβαν 2017 με 180Κ χλμ.

Τα συντηρώ ευλαβικά (οπως ολα τα αυτοκίνητα που ειχα) και εννοείται ΔΕΝ ακούω την αντιπροσωπείο που λειε να αλλάζουμε λαδια καθε 30Κ! 

Το μόνο ακριβό σερβις του ειναι ο ιμαντας χρονισμου/αντλια νερού λογω της δυσκολίας του, και ειναι καθε 5 ή 6 χρόνια ή 150Κ οποιο έρθει πρώτο (απ'οσο θυμάμαι).

Σιγουρα ομως σε συνεργειο εξω, τα μισα χρήματα απο αντιπροσωπεία (σχεδόν).

Εγώ, τον αλλάξα στις 120Κ και ήταν σαν καινουργιος. Στο δευτερο κλιο τον αλλαξα στις 160Κ λογω ασυννενοησίας, παλι σε πολυ καλή κατάσταση.

Γενικα, καθε 10Κ αλλάζω λαδια, με τα συγκεκρμμένα που προτείνει η ρενω, φιλτρο λαδιου, αερα. Καθε 20Κ πετάω και του πετρελαίου. (ξερω ειμαι υπερβολικος, αλλα ετσι έμαθα).

Και αν γνωρίζεις απο που να ψωνίσεις, τα ανταλλακτικα ειναι πολύ οικονομικά. Τα λάδια απλά ανέβηκαν αρκετα. 

Τώρα, σαν αντλία/μπεκ, ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορει να σου υποσχεθει τιποτε. Αν βαζεις το φθηνοτερο καυσιμο, απο οπου ναναι, δε πα να ναι, ρενω, μερσεντες, βολβο κτλ...

Καλές αγορές!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Parlygoa είπε

 Ευχαριστώ για την απάντηση. Το αυτοκίνητο θα ειναι για everyday use και προφανως για μεγαλες διαδρομες μια δυο φορες το μηνα. Μένω και σε επαρχια όποτε δεν εχω τόσο αυτο το σταμάτα-ξεκίνα που φανταζεσαι μεσα στην πολη (αν καταλαβα οτι αυτο εννοείς). Απλά αυτο που είπα για το 3κυλινδρο 1000ρι είναι οτι θεωρώ πως σε ενα ταξιδι σε εθνικη οδο θα ειναι κουραστικο. Απο κει και περα αν έχεις καποιο αλλο μοντελο υποψιν σου με αυτα τα κριτίρια είμαι ανοιχτος σε προτασεις!! 

Το ότι δεν έχεις τόσο «πήξιμο» είναι θετικό. Πόσα χιλιόμετρα κάνεις, συνήθως, σε ένα έτος; Άμα έχεις άνω των 15-20 χιλιάδων μπορεί να υπερψηφίσω κι εγώ τον diesel, λόγω του μικρότερου κόστους ανά χλμ.

Τα τρικύλινδρα 1.0 με turbo μη τα φοβάσαι. Είναι ανώτερα σε δύναμη από ατμοσφαιρικά 1.6, και σε πολλές περιπτώσεις και από 1.8. Αν είχες ποτέ σου τέτοιο, και το έβρισκες «οκ», με το χιλιάρι θα πάθεις πλάκα.

Δε ξέρω το συγκεκριμένο μοτέρ της Nissan τι ρόλο βαράει, αλλά έχοντας οδηγήσει τόσο τον Ford 1.0 (EcoBoost) με τα 100 άλογα, ενώ εγώ έχω το T-ROC 1.0 με τα 116 άλογα, οι κινητήρες αυτοί σε αίσθηση και συμπεριφορά είναι απλώς... διαμάντια. Μάλιστα στο test πριν πάρω το αμάξι, το χιλιάρι βενζίνης μου 'χε φανεί αρκετά πιο «ξύπνιο» από τον TDI 1.6 (που ήταν - για λίγο διάστημα - υποψήφιος), ενώ ο δεύτερος έχει ίδια δύναμη, αλλά πιο πολλή ροπή. Οπότε κατέληξα μ' ευκολία στο χιλιάρι. Το άλλο μου 'χε φανεί έντονα νωχελικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοιτα για να είμαι ειλικρινής η μόνη εμπειρία μου με 3κύλινδρα είναι ενα Yaris 1000ρι του 2010, και σε ταξίδι μου στην εθνική ένοιωθα οτι το σκοτώνω το αυτοκίνητο μετα τα 120 km/h, και επειδή όπως σου είπα θα είναι σαν daily use αυτοκίνητο, δεν θέλω θέλω να μου βγάλει την ψυχη καθε φορα που βγαινω εθνικη, ασε που τα θεωρώ πολυ πιεσμένα τα 3κύλινδρα τουρμπο (μπορεί να κανω και λάθος). Μέχρι τώρα οδηγω ενα focus MK2 1.4, αλλα είναι κοινόχρηστο στην οικογένεια, οποτε δεν μπορω να σου απαντησω με σιγουρια για τα χιλιομετρα που κανω ή θα κανω, αλλα υπολογίζω μια μεση χρήση περιπου στις 20Κ km Όπως και να έχει θα λάβω υπόψιν αυτά που μου είπες. Ίσως να βρώ κάποιο άλλο μοντέλο ποιο κοντά στις ανάγκες μου!!

Επεξ/σία από Parlygoa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...