Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 Για αυτό ακριβώς μιλάω,  έκοψαν το NFC  στο κινητό (μόνο μέσω google pay λειτουργεί και όχι στις τραπεζικές άυλες κάρτες)

Θα το δούμε φίλε μου , αλλιώς θα χρειαστεί να κουβαλάμε μαζί τις φυσικές κάρτες.

Δημοσ.

Η Θεσσαλονίκη πρέπει να δώσει παράδειγμα στις άλλες πόλεις. Τουλάχιστον πριν μια δεκαετία όταν έπαιρνα αστικό είχε ένα πρωτοποριακό σύστημα που μπορούσες να βγάλεις εισιτήριο μέσα στο όχημα. 0,90 ευρώ είχε το εισιτήριο; Έριχνες 2 ευρώ και τα ρέστα δεν έβγαιναν ποτέ. Στην υγειά του οασθ. Τι να μας πουν οι αυγολέμονοι. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, georgiosmag είπε

Κάπου διάβασα ότι έρχεται επίσημα μέχρι το τέλος του χρόνου το ψηφιακό ευρώ. Και πλήρη κατάργηση οποιασδήποτε μορφής νόμισμα σε όλη την Ευρώπη.  Ξέρει κανείς τίποτε επί τούτου?

Για πόσταρε μας την πηγή σου κιόλας να δουμε κι εμείς τι λέει. 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Makis38 είπε

Στα Γιάννενα το 2035, μη σου πω και αργότερα!

Και σε αυτό θα πάει οταν ξεκινήσει στην Λάρισα. Η ίδια εταιρία έχει κάνει την υλοποίηση.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ovidius80 είπε

Παλιότερα είχα δει στην Πράγα ένα επίσης ωραίο σύστημα. Εστελνες μνμ σε τριψηφιο ή τετραψήφιο και σου έστελνε SMS το εισιτήριο για τα ΜΜΜ που ίσχυε για 30', 60' ή 90' λεπτά ενώ με το ίδιο σύστημα δούλευε και η ελεγχόμενη στάθμευση.

 

Τώρα εχει εφαρμογή που αγοράζεις από εκεί το εισιτήριο

Δημοσ.
2 ώρες πριν, invisiblesurfer είπε

Σε ποιες χώρες έχεις πάει που δεν υπάρχει το σκαναρισμα κάρτας για να βγεις;

Όλοι θέλουν να ζουν σε μια σοβαρή πόλη και χώρα που διαθέτει υγεία, ασφάλεια, καλή ποιότητα ζωής (πεζοδρόμια, προτεραιότητες, κανόνες) και η δικαιοσύνη λειτουργεί σωστά. Έτσι έρχεται αύξηση μισθών. Μέχρι τότε τζάμπα περιμένεις.

Στο λεωφορείο δεν υπάρχει κανένας λόγος να χτυπάς το εισιτήριο στην έξοδο. Στο μετρό και σε όσες χώρες χρησιμοποιούν μπάρες στα τρένα ο σκοπός είναι να περιορίσει τους τζαμπατζήδες. Στο λεωφορείο ποιο το νοήμα του; 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Στο λεωφορείο δεν υπάρχει κανένας λόγος να χτυπάς το εισιτήριο στην έξοδο. Στο μετρό και σε όσες χώρες χρησιμοποιούν μπάρες στα τρένα ο σκοπός είναι να περιορίσει τους τζαμπατζήδες. Στο λεωφορείο ποιο το νοήμα του; 

Ο κύριος σκοπός του είναι ακριβώς ο ίδιος, περιορίσει αυτούς που δεν χτυπάνε εισιτήριο αλλά και για να σε βοηθάει να σταματήσει το countdown του εισιτηρίου σου, έτσι ώστε να το χρησιμοποιήσεις ξανά.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, hi im aphromoo είπε

Ο κύριος σκοπός του είναι ακριβώς ο ίδιος, περιορίσει αυτούς που δεν χτυπάνε εισιτήριο αλλά και για να σε βοηθάει να σταματήσει το countdown του εισιτηρίου σου, έτσι ώστε να το χρησιμοποιήσεις ξανά.

Μα πώς περιορίζονται στο λεωφορείο όταν χτυπάνε στην έξοδο; Τους εμποδίζει με κάποιο τρόπο να βγουν αν δεν χτυπήσουν εισιτήριο/κάρτα;

Επίσης δε σταματάει το countdown των εισιτηρίων τουλάχιστον στην Αθήνα, απο τη στιγμή που το χτυπήσεις ξεκινάει να μετράει 90λ, δεν ειναι 90λ διαδρομών. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Στο λεωφορείο δεν υπάρχει κανένας λόγος να χτυπάς το εισιτήριο στην έξοδο. Στο μετρό και σε όσες χώρες χρησιμοποιούν μπάρες στα τρένα ο σκοπός είναι να περιορίσει τους τζαμπατζήδες. Στο λεωφορείο ποιο το νοήμα του; 

Στην Ολλανδία π.χ. ο λόγος είναι για να σε χρεώσει ανάλογα τα χιλιόμετρα που έκανες.  Αν δεν κάνεις check out σε χρεώνει σα να πήγες μέχρι το τέρμα, περισσότερο δηλαδή.

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, agelos386 είπε

Επιτέλους το μεγαλύτερο μαρτύριο για όσους πλήρωναν εισιτήριο λύθηκε. 

Το πιο δυνατό σχόλιο ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ πληρώνουν,γιατί θεσνικη που ξέρω είναι από το 50% (μην λέω και πολλούς) που πληρώνει οι υπόλοιποι είναι τελείως τζαμπατζηδες...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...