Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι μαθητης β'λυκειου, δεν εχω και την καλύτερη συμπεριφορα στην ταξη και στο σχολειο αλλα δεν εχω κανει και κατι ακραιο. 

Πριν κατι μηνες μας ανακοινωσαν οτι θα υπαρχουν 3 προγραμματα για την β'λυκειου με μια 4ημερη εκδρομη στο καθενα και μας είπανε να δηλωσουμε το όνομα μας σε οποιο θελουμε να πάρουμε μερος. 

Δήλωσα πχ στο Β προγραμμα σε μια καθηγήτρια και μάλιστα ήμουν το πρωτο ονομα που γράφτηκε πανω στο χαρτί. Φτανουμε 2 μηνες πριν και φωνάζουν τα παιδια για το Β προγραμμα να τα ενημερωσουνε σχετικα με την εκδρομη. 

Πηγαίνω και εγω που ειχα δηλωσει και πρωτος και η υπεύθυνη για την εκδρομή καθηγήτρια μου λέει οτι δεν ειμαι στο προγραμμα και οτι δεν δηλωσα ποτε το ονομα μου, μετα απο λιγο αφου μιλησαμε και της ειπα οτι δηλωσα και συγκεκριμένα ποια μερα και οτι ημουν και απο τους πρωτους μου απάντησε οτι ειχα δηλωσει πρωτος οντως αλλα στο χαρτι των αναπληρωτών και οτι θα με πάρει στην εκδρομη σε περιπτωση που φυγει καποιος. 

Την επόμενη μερα ακριβώς μαθαίνω οτι ειχαν φυγει καμια 10-15ατομα και αντικατασταθηκαν απο άλλους, μάλιστα ο ενας που πηγε σαν αναπληρωτής δηλωσε το όνομά του εκείνη την μέρα, δλδ δεν ηταν καν απο πριν. Πάω στην καθηγήτρια και την ρωταω τι έγινε και δεν με πηρε και αυτη την φορα μου ειπε οτι ημουν αναπληρωτής απλα οχι πρωτος. Επειδή ψιλιαστηκα οτι απλώς δεν με περασε στο χαρτι και εσβησε το ονομα μου, ζητησα να δω το χαρτι με τους αναπληρωτες και τα ατομα της εκδρομής για να δω την θεση μου, η απάντηση της ηταν οτι ξεχασα το χαρτι στο σπίτι της και θα το φερει καποια αλλη στιγμή αμα το βρει γτ παίζει και να το έχασε (2 παρατηρήσεις: 1) το χαρτι το εβλεπα να το κρατάει στα χέρια της μπροστά μου 2) δεν το εφερε ποτε). Εντέλει με πήγε στο διευθυντή επειδή επεμενα και το ριξαν πάνω στο πεισμα μου και στην ολη αντίδραση μου, αντι να συζητήσουμε το γιατί με εβγαλε απο την εκδρομη.