Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ε οταν εχουν feedback απ το πελατη 25 φορες μεσω μηνυματος για το ιδιο πραγμα, κανεις δεν το ελεγχει; ουτε εγω εχω αναλογη εμπειρια απο τετοια θεση αλλα με τη κοινη λογικη να το δεις, θα επρεπε. 

Δημοσ.

Δυστυχως ακομα δεν εχει βγει ακρη με τη τραγικη νοβα! εχω στειλει μεηλ στο complaints πριν κανω την καταγγελια στην ΕΕΤΤ, και μολις με καλεσαν παλι για να δοκιμασω. Η κοπελα ειχε την εντυπωση οτι δεν μπορουσα να κανω εξερχομενες γενικα, οχι μονο στο 13000 .... Κλασσικα εικονογραφημενα θα το κοιταξουν μεχρι να το λυσουν . εδω γελανε!!! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το 13000 το καλούσαμε πριν την αναβάθμιση συστημάτων για τους πρώην Nova για να δούμε αν έχει γίνει η αλλαγή στον αριθμό μας και αν χρησιμοποιούμε τον πίνακα 1 ή τον 2. Πλέον κανεις τις φραγές όπως στον πίνακα.

Ήσουν παλιότερα Wind ή Nova; 

Επεξ/σία από panos-
Δημοσ.

nova ηταν απο πριν. δεν μου ειπαν κατι τετοιο που αναφερεις, οπως και να εχει δεν δουλευει το να κανω φραγες με *34 κλπ. το μηνυμα ειναι η busy tone η το ιδιο. pin δεν μπορω να αλλαξω με *80 > busy tone, τους τα εχω πει και ξαναπει και γραψει και ξαναγραψει .... σχετικα με το 13000 μου λενε "α δεν μπορειτε να ακουσετε την φωνητικη πύλη;" τους απανταω δεν ξερω τι είναι, αφου δεν μπορω να το καλεσω λεμε !!!!! ελεος δηλαδη. πόσο δυσκολο ρε σεις, 1 μηνα και 8 ημερες μετραω ...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...