sylv78 Δημοσ. 2 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2023 καλησπερα. προσπαθω να ενεργοποιησω φραγη απο το σταθερο nova αλλα καλωντας το 13000 που λενε οι οδηγιες ακουγεται αυτο το ηχητικο - this call is not covered by your tariff plan. οι αλλες υπηρεσιες πχ αναμονη κλησης και απορριψη κλησεων με αποκρυψη, λειτουργουν. εχω επικοινωνησει γραπτως με τη nova και μεσω chat αλλα συνεχως επικοινωνουν ατομα (ή bots) που μου λενε αλλα ντ' αλλα και λυση δεν εχω βρει. εχω επισυναψει και mp3 με το ηχητικο μηνυμα. καποια στιγμη ηρθε μια απαντηση να καλεσω στο 13700, καλεσα και δεν με αφηνε να ολοκληρωσω τη κληση. εχει κανεις το ιδιο θεμα; καμια ιδεα, καμια λυση, κατι; εκανα αναβαθμιση απο adsl σε vdsl 50 με απεριοριστες κλησεις σταθερα και κινητα, και οι κλησεις λειτουργουν κανονικα (εισερχομενες και εξερχομενες). μερικες φορες βεβαια κοβεται οταν μιλαω σε κινητο αλλα δε με απασχολει, αντε να το εξηγησεις αυτο στη νοβα και να βγει ακρη. απο τοτε που ενωθηκανε νομιζω η εξυπηρετηση εχει γινει σχεδον ανυπαρκτη. ευχαριστω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lneam Δημοσ. 2 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2023 https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/simvolea-ipiresies/poies-einai-oi-pshfiakes-eukolies-pou-mporo-na-energopoihsw-sto-stathero-mou κατεβασε το pdf και δες τις προσφατες εντολες. εχουν γινει αλλαγες 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sylv78 Δημοσ. 2 Μαΐου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2023 12 λεπτά πριν, lneam είπε https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/simvolea-ipiresies/poies-einai-oi-pshfiakes-eukolies-pou-mporo-na-energopoihsw-sto-stathero-mou κατεβασε το pdf και δες τις προσφατες εντολες. εχουν γινει αλλαγες δεν εχουν αλλαξει, ειναι οι ιδιες οπως κι εδω: https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/simvolea-ipiresies/pos-litourgi-i-ipiresia-fragis-exerchomenon-kliseon-sto-stathero συγκεκριμενα το pdf ειναι παλαιοτερο, αλλα ξαναλεω, οι ιδιες εντολες ειναι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lneam Δημοσ. 2 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2023 στην περιπτωση μου, δεν εχω προβλημα. Εγω βαζω ή βγαζω τον κωδικο 28 ποιον default κωδικο βαζεις ? 0000 ή 1111 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sylv78 Δημοσ. 4 Μαΐου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2023 με καλεσαν απο το 13800. ηθελαν επιβεβαιωση στοιχειων για να το ενεργοποιησουν λεει (δεν αναφερεται αυτο πουθενα στη σελιδα βεβαια!). το ενεργοποιησαν μεν αλλα επειδη εξακολουθει να μην δουλευει (με ειχαν καλεσει στο κινητο οποτε με εβαλαν να δοκιμασω εκεινη την ωρα απο το σταθερο), το παρεπεμψαν στο τεχνικο τμημα το οποιο θα το ελεγξει και θα με καλεσουν παλι .... θα ενημερωσω ξανα.. φιλε μου δεν ειχα δει την ερωτηση σου, ακολουθω τις οδηγιες της σελιδας. ευχαριστω για το ενδιαφερον σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sylv78 Δημοσ. 6 Μαΐου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2023 μου ηρθε μυνημα στο κινητο οτι δεν μπορεσαν να με βρουν και εκλεισαν το θεμα και αν θελω βοηθεια να παρω στο 13700. πηρα αλλα δεν μπορουσε να με εξυπηρετησει γιατι εγινε απο τη δευτεροβαθμια η κληση που δε με βρηκαν κλπ κλπ και το ξανα ανοιξε για να με ξανα παρουν. το κινητο εντωμεταξυ δε χτυπησε ποτε, μπλεξιμο και καλα κρασα. στο 13000 ακομα δε μπορω να καλεσω, φραγη δε μπορω να βαλω!! τρομερη εξυπηρετηση... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sylv78 Δημοσ. 10 Μαΐου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2023 Με καλεσαν, εξήγησα, φάνηκε ότι κατάλαβε ο τύπος, ανοιξε νεο incident. το ξανα εκλεισαν με μηνυμα χωρις να γίνει τιποτα, ξανα κάλεσα, το ξανα ανοιξαν και θα το ΞΑΝΑ δουνς και θα με ΞΑΝΑ καλέσουν, και δυστηχως φανταζομαι θα γίνει το ίδιο. και καθε φορά η ίδια καραμέλα, σας δίνουμε δωρεαν κλήσεις και δωρεάν data όσο έχετε το πρόβλημα! δωρεαν κλήσεις εχω ηδη τους λεω, data, τι data στο σταθερο;; και η απάντηση: δεν ξέρουμε τι πρόγραμμα έχετε!!! σταθερο τηλεφωνο και να δινουν δωρο απεριοριστα data, απεριόριστο LOL και ασχετοσυνη !! τους λεω να μου κανουν εκπτωση αν οντως θελουν να μου κανουν δώρο, μου ειπαν οτι πρεπει να κανω συγκεκριμενη διαδικασία για να το ζητήσω!!! οτι να ναι. ας το φτιαξετε επιτελους και δε θελω δωρα. αλλα που .... πολυ κούραση καμία διορθωση, δυστηχως απο τότε που ενώθηκαν η εξυπηρέτηση πελατών έγινε by far η χειρότερη όλων των παρόχων, μπορεί να ξεπέρασαν ακόμα και την κοσμοτε!! σαν σκέτη nova πριν τη συγχωνευση θυμαμαι με ενα τσατ καταλάβαιναν και διόρθωναν τα πάντα σε ελάχιστο χρόνο. τώρα δεν υπάρχει κανένα έλεος, ασχολούμαι ήδη κοντά ενα μήνα με αυτο το θεμα! θα απευθυνθω στην ΕΕΤΤ μηπως και αλλάξει κάτι σε κανα δυο μήνες, οι ίδιοι να κάνουν κάτι πλεον πιστεύω οτι δε ξερουν κιολας. κλείνουν τα τικετς τους χωρις καν να κανουν κατι. απαράδεκτοι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sylv78 Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 και συνεχιζεται το σηριαλ. με πηραν απο τη τεχνικη υποστηριξη να μου πουν οτι ειναι θεμα της εξυπηρετησης και να ξαναμιλησω με την εξυπηρετηση! χειροτερη απο δημοσιο. θα ετοιμασω μια καταγγελία να τελειωνει η ιστορια και δεν ξανα απαντω τηλεφωνο τους, ειναι γελοιοι. αληθεια δεν αντιμετωπιζει κανεις προβλημα με την εξυπηρετηση της νοβα; μονο εγω εχω παραπονο;! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lneam Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 4 ώρες πριν, sylv78 είπε μονο εγω εχω παραπονο;! οχι. Προσωπικα (2023) ταλαιπωρηθηκα 6+2 εβδομαδες για εξοπλισμο απο την nova. Ολα αυτα που εχεις περιγραψει στο πολλαπλασιο. Βαλε και τον πατερα μου σε αλλο σπιτι με wind (2022). ξεχασα για τον πατερα μου και για το 2023 με την nova Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sylv78 Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 πριν γινει η ενωση αντικειμενικα οτι ηθελα με ενα τσατ το εφτιαχναν κατευθειαν, τωρα δε συνεννοεισαι με τιποτα. πηγα απο καταστημα τωρα το απογευμα, η κοπελα μου ειπε οτι αυτο που της ανεφερα ειναι τεχνικο θεμα, οχι εξυπηρετησης πελατων. μου απαντησε οτι με καταλαβαινει αλλα δε μπορει να κανει τιποτα (!!) και να παρω τηλεφωνο παλι την τεχνικη υποστηριξη, οχι την εξυπηρετηση πελατων.... σχετικα με τον εξοπλισμο δε καταλαβαινω γιατι το voip το εχουν τοσο κλειδωμενο. εκανα ενα μηνα και, για να ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ οτι δουλευει και το phone1 kai to phone2 και οτι δεν το ηθελα, για να απενεργοποιησουν το phone2 μεσα σε ενα λεπτο ! τι να πεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lneam Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 36 λεπτά πριν, sylv78 είπε τι να πεις. να σου πω > Σημεια των καιρων ολες αυτες οι συγχωνευσεις, φερνουν αυτα τα αποτελεσματα. Οι CEO υποσχονται "λαγους με πετραχηλια" στους μετοχους, προσωπικο (80%) χωρις πτυχιο αντιστοιχο της θεσης που εργαζονται, ταυτοχρονα χωρις πολυετη στελεχωση στην ιδια θεση και σιγα - σιγα ψαχνουμε ΑΝ υπαρχει πατος στο βαρελι. Κατι μου λεει πως σε λιγα χρονια με την υιοθετηση της ΑΙ θα "γελαει και το παρδαλο κατσικι" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sylv78 Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 ηδη μιλουσα με ΑΙ στο τσατ της υποστηριξης, και ας μην το δεχονται και μια να βγαινει η Μυρτω, μια η Ευπραξουλα... τα εχουν ηδη βαλει να στελνουν default απαντησεις με λεξεις κλειδια, καποια στιγμη ρωτησα αν μιλαω με μποτ και σφυριζε αδιαφορα. και στο κρισιμο ερωτημα που πλεον δεν εβγαινε ακρη το τσατ εκλεινε!! κι εμεις που καλεσατε γεια σας μετα απο μια πεταμενη ωρα "συνομιλιας"... παντως ειναι κριμα μια εταιρεια που ειχε υποστηριξη (μιλαω για τη νοβα, με τη γουιντ δεν ειχα εμπειρια) να κατανταει χειροτερη απο τη κοσμοτε. θα επρεπε να το λαμβανουν υποψην, πελατες θα χασουν, καταγγελιες στην ΕΕΤΤ θα γινουν, αυτοι θα πληρωσουν, και τον πελατη και τον υπαλληλο που ασχολειται με τις καταγγελιες. θα μου πεις υπολογισμενο το εχουν και αυτο ... δε ξερω η βοντα πως ειναι απο εξυπηρετηση, αν ειναι και αυτη το ιδιο τοτε μια χαρα!!! αντε να βρεις καλυτερο θα σου πει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2023 Ρε παιδια , εγω ειμαι ο τυχερος που δεν εχω κανενα προβλημα με την εξυπηρετηση της Nova ? Δεν εχω σοβαρα προβληματα βεβαια , αλλα οποτε χρειαστηκα να επικοινωνησω γιατι κατι , βγηκε ακρη και υπηρξε ανταποκριση αμεσα. Δεν θα ξαναγραψω την ιστορια της ζωης μου που εχω γραψει σε αλλα θεματα αλλα περιληπτικα ... 1. adsl -> vdsl (προ συγχωνευσης) : Μεσα σε μια βδομαδα ειχε γινει η μετατροπη , και τεχνικο που ζητησα καποια στιγμη , ηρθε αμεσα , και με sms ενημερωσης για την κατασταση κλπ. 2. Mεταφορα κινητου στην Nova (μετα συγχωνευσης , πριν 1 μηνα περιπου) : Ενταξει εδω υπηρξε μικρη ταλαιπωρια. Το τσατ δεν υφισταται καν Η "αγορα" του συμβολαιου για την φορητοτητα του κινητου δεν προχωρησε καν απο το σαιτ. Εστειλα εμαιλ , επικοινωνησαν αμεσα , προχωρησε η διαδικασια , εμαιλ με συμβολαιο , σιμ με κουριερ , μεσα σε 4 μερες ειχε ενεργοποιηθει σιμ , συμβολαιο τα παντα. Και κατοπιν που εστειλα ενα εμαιλ για να ρωτησω κατι , μεσα σε λιγες ωρες με πηραν απο την εξυπηρετηση πελατων τηλεφωνο για να μου απαντησουν. Ή εχω κανα βυσμα στην Nova και δεν το ξερω ή ειμαι κωλοφαρδος 2 ώρες πριν, sylv78 είπε δε ξερω η βοντα πως ειναι απο εξυπηρετηση Exω καταληξει , οτι δεν ειναι θεμα εταιριας , ειναι θεμα υπαλληλου και σε ποιον θα τυχεις. Θα πω εν ταχει μια εμπειρια που ειχα με την vodafone. Ειχα καρτοσυμβολαιο στην vodafone στο κινητο (αυτο που μετεφερα στην nova ) και ειχα ενεργοποιημενο το wifi calling γιατι δεν εχω σημα με vodafone στην περιοχη που μενω. Καποια στιγμη , ενεργοποιει το securenet , μια μαλακια και μιση και ηταν δωρεαν για καποιους μηνες , αλλα μετα αρχισε να το χρεωνει. Οποτε μπαινω στο ονλαιν τσατ να μιλησω με εκπροσωπο να τους πω να το απενεργοποιησουν. Μιλησα 2 φορες με 2 διαφορετικους εκπροσωπους , οι οποιοι με διαβεβαιωσαν οτι θα το απενεργοποιησουν. Αρχιδια , δεν το εκαναν. Και απο ο,τι αποδειχτηκε μετα , οχι γιατι δεν θελανε ωστε να με χρεωνουν το κατιτις παραπανω , αλλα μαλλον γιατι δεν ξερανε ή δεν θελανε να ασχοληθουν. Την τελευταια φορα , μιλαω παλι στο τσατ και πετυχαινω μια κοπελα , της λεω τι συμβαινει , και αφου ασχοληθηκε με το θεμα , με παιρνει τηλεφωνο στο κινητο για να μου εξηγησει τηλεφωνικως τι συμβαινει και τι θα κανει. Το securenet , για να απενεργοποιηθει , επρεπε πρωτα να απενεργοποιηθει το wifi calling , γιατι γινεται καποιου ειδους conflict. Aρα θα απενεργοποιουσε πρωτα το wifi calling , μετα το secure net , και μετα θα ξανα-ενεργοποιουσε το wifi calling. Οσο εκανε τα βηματα αυτα μου ερχοντουσαν αυτοματοποιημενα μηνυματα. Εν ολιγοις , ολα αυτα ποτε δεν γινανε με τους 2 πρωτους υπαλληλους και εγιναν με την τριτη. Αρα ? Εχει καλη ή κακη εξυπηρετηση η vodafone ? Τι συμπερασμα βγαινει ? Αν έμενα στους 2 πρωτους και κατεφευγα στην ΕΕΤΤ , θα μιλουσαμε για κακη εξυπηρετηση. Αν εφτανα και στην τριτη υπαλληλο ? Καλη εξυπηρετηση ? Ειναι και λιγο θεμα τυχης σε τι υπαλληλο θα πεσεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sylv78 Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 δεν ελεγχουν τη δουλεια του καθε υπαλληλου; δεν εχουν προισταμενους και δομη; μπατε σκυλοι αλεστε δλδ, τους κανουν μια εκπαιδευση και μετα good will και ολα τρεχουν μονα τους?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2023 1 ώρα πριν, sylv78 είπε δεν ελεγχουν τη δουλεια του καθε υπαλληλου; δεν εχουν προισταμενους και δομη; μπατε σκυλοι αλεστε δλδ, τους κανουν μια εκπαιδευση και μετα good will και ολα τρεχουν μονα τους?? Πως να την ελεγξουν ? Να καθονται πανω απο το κεφαλι του καθε υπαλληλου ? Πηραν μια κληση ή chat request , γραψανε ο,τι γραψανε ... μπορει να τικαρανε καπου "problem solved" και ολα καλα... Δεν ξερω τι να πω , δεν εχω δουλεψει σε αναλογη δουλεια/εταιρια/θεση , δεν ξερω πως λειτουργει το πραμα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα