Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 623
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εγώ αντίθετα πιστεύω ότι όσο είμαστε πιο πίσω σε ποσοστά διείσδυσης ηλεκτροκίνησης από την υπόλοιπη ΕΕ, εδώ μπορεί να συνεχίζονται για παραπάνω καιρό προγράμματα που στην υπόλοιπη ΕΕ αρχίζουν να σταματούν.

Το τί όρους θα έχουν, θα φανεί.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 6/1/2025 στις 9:11 ΠΜ, Ntinaras είπε

Ο μιζερος θα παραμεινει μιζερος.

quote

Δεν τέθηκαν εισοδηματικά κριτήρια για την απόκτηση ηλεκτρικού οχήματος, εξ αρχής, παρά μόνον ανώτατη τιμή (λιανική τιμή προ φόρων) τα 50.000 ευρώ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αγοράσουν πολλοί που είχαν καλή έως πολύ καλή οικονομική κατάσταση ηλεκτρικό όχημα, είτε για πρώτο είτε για δεύτερο στην οικογένεια, καθώς είχαν να καταβάλλουν όλα τα χρήματα, εν αντιθέσει με έναν μισθωτό που ήταν δύσκολο να βρεις 40.000 ή 50.000 μετρητά. Η κυβέρνηση ενώ βάζει εισοδηματικά κριτήρια στα προγράμματα κοινωνικού τουρισμού, για παράδειγμα, σε ένα τέτοιο ζήτημα κράτησε άλλη στάση.

unquote

στο παραπάνω όμως έχει 1000% δίκιο. αντί να δώσει κίνητρα σε αδύναμους οικονομικά έδωσε σε αυτοκίνητα που κατά 90% ήταν ακριβά (καθώς τα κινέζικα ηλεκτρικά ήρθαν προς το τέλος του προγράμματος) και ενώ ήδη τα έχει ''πριμοδοτήσει'' με μηδενικό τέλος ταξινόμησης. θα έπρεπε να υπάρχουν εισοδηματικά κριτήρια ενώ σε όλα τα υπόλοιπα υπάρχουν. αποκλείει πχ από το επίδομα τέκνων κάποιον που έχει το chr (κινητήρας 1800 κυβικών) αλλά όχι κάποιον που το αυτοκίνητό του κοστίζει 50 χιλ.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, james01gr είπε

quote

Δεν τέθηκαν εισοδηματικά κριτήρια για την απόκτηση ηλεκτρικού οχήματος, εξ αρχής, παρά μόνον ανώτατη τιμή (λιανική τιμή προ φόρων) τα 50.000 ευρώ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αγοράσουν πολλοί που είχαν καλή έως πολύ καλή οικονομική κατάσταση ηλεκτρικό όχημα, είτε για πρώτο είτε για δεύτερο στην οικογένεια, καθώς είχαν να καταβάλλουν όλα τα χρήματα, εν αντιθέσει με έναν μισθωτό που ήταν δύσκολο να βρεις 40.000 ή 50.000 μετρητά. Η κυβέρνηση ενώ βάζει εισοδηματικά κριτήρια στα προγράμματα κοινωνικού τουρισμού, για παράδειγμα, σε ένα τέτοιο ζήτημα κράτησε άλλη στάση.

unquote

στο παραπάνω όμως έχει 1000% δίκιο. αντί να δώσει κίνητρα σε αδύναμους οικονομικά έδωσε σε αυτοκίνητα που κατά 90% ήταν ακριβά (καθώς τα κινέζικα ηλεκτρικά ήρθαν προς το τέλος του προγράμματος) και ενώ ήδη τα έχει ''πριμοδοτήσει'' με μηδενικό τέλος ταξινόμησης. θα έπρεπε να υπάρχουν εισοδηματικά κριτήρια ενώ σε όλα τα υπόλοιπα υπάρχουν. αποκλείει πχ από το επίδομα τέκνων κάποιον που έχει το chr (κινητήρας 1800 κυβικών) αλλά όχι κάποιον που το αυτοκίνητό του κοστίζει 50 χιλ.

Δεν υπηρχαν φτηνα ηλεκτρικα τοτε. Οποτε καποιος επρεπε να κανει το alpha testing. 

Τωρα που ηρθαν πιο φτηνα ηλεκτρικα, καποιος κανει το beta testing.

Οποτε οταν δεν χρειαζεται και κοπει η επιδοτηση, ο οποιοσδηποτε θα μπορει να αγορασει ειτε καινουριο ειτε μτχ ηλεκτρικο χωρις να εχει αγχος αν τον βολευει, αν τον συμφερει η αγορα, η αν οι υποδομες ειναι οκ.

Γι αυτο υπαρχει η επιδοτηση.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε

Ανοίγει ξανά το Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 - Μπαίνουν εκατομμύρια ευρώ

https://www.gocar.gr/news/feed/49253,Epishmo_anoigei_Kinoymai_Hlektrika_3_eka.html

αυτη η ειδηση αφορά κυριως αυτους που το πηραν η το παρηγγειλαν ηδη γιατι για νεες παραγγελίες παλι στο γκρεμο εισαι. αφου βλεπουν πως πανε τα νουμερα γιατι δεν λενε οποιος παραγγείλει μεχρι και ταδε ημερομηνια θα την παρει? ποσο εξω να πεσουν? 10? 20 μυρια? σιγα τα αυγα. απο το να μην ξερει ο αλλος αν θα παρει τα λεφτα ειναι καλυτερο αυτο? παω αυριο και παραγγελνω αμαξι. ερχεται σε 3 μηνες. θα παρω λεφτα? κανεις δεν ξερει...

η προχειροτητα αυτου του προγραμματος ειναι πραγματικα παροιμιώδης 

  • Like 2
Δημοσ.

Πολύ πιθανό, όντως, τα 11.000.000 που θα προσθέσουν να καταναλωθούν από ήδη αγορές που έχουν γίνει στο ενδιάμεσο που είχε παγώσει το πρόγραμμα. Δηλαδή, να μη φτάσουν ούτε καν για νέες αγορές για λίγο διάστημα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ελπίζω να προλάβω να πάρω την άδεια του δικού μου σε έυλογο χρονικό διάστημα. Thanks για την ενημέρωση ❤

Λέγανε βέβαια για 20M τα άλλα 9Μ ποιος τα έφαγε στην πορεία; 😜

Edit: Βλέπω ότι 20M γράφει και η σελίδα του ΚΗ3
image.png.b997438a61af747818f255e820f400d3.png

Επεξ/σία από manolis940
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Ελπίζω να προλάβω να πάρω την άδεια του δικού μου σε έυλογο χρονικό διάστημα. Thanks για την ενημέρωση ❤

Λέγανε βέβαια για 20M τα άλλα 9Μ ποιος τα έφαγε στην πορεία; 😜

Edit: Βλέπω ότι 20M γράφει και η σελίδα του ΚΗ3
image.png.b997438a61af747818f255e820f400d3.png

αυτα ειναι τα παλια ποσα. τωρα θα μπουν αλλα 11. γιαυτο λενε οτι εχει πλεον συνολο 44μυρια. 33+11

ποσα ειναι για ιδιωτες δεν ξερουμε αλλα υποθετω θα ειναι αναλογα παλι, 7 ιδιωτες και 4 επιχειρησεις. υπολογιζουν 11.000 οχηματα και χοντρικα τα μισα ειναι ηδη στους κατοχους και πολλα ακομα ερχονται. για νεες παραγγελίες εγω δεν θα υπολογιζα επιδοτηση. λογικα αυτη ειναι η τελευταια ενεση. 

αλλωστε ο τραμπ τα κοβει ολα για τα ηλεκτρικα και εμεις θα αντιγραψουμε οτι κανει τωρα. πολυ πιθανο να μην υπαρχει νεο προγραμμα. 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αλλωστε ο τραμπ τα κοβει ολα για τα ηλεκτρικα και εμεις θα αντιγραψουμε οτι κανει τωρα. πολυ πιθανο να μην υπαρχει νεο προγραμμα. 

Περιμένουμε να δούμε πώς θα επηρεαστεί η ατζέντα της ΕΕ τουλάχιστον για τους στόχους που έχουν τεθεί ήδη. Αυτό, πιστεύω, θα καθορίσει την τύχη προγραμμάτων σαν το Κινούμαι Ηλεκτρικά. Μπορεί ήδη το ΚΗ4 να έχει δεσμευμένο προϋπολογισμό για φέτος, και να υπάρξει επιρροή στα επόμενα σχέδια από 2026 και μετά.

  • Like 2
Δημοσ.

Καλησπέρα, έχω μια απορία για το κινούμαι ηλεκτρικά 3, είδα και το ΦΕΚ και τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για φυσικά πρόσωπα και ηλεκτρικά ποδήλατα και αναφέρει τη προσφορά από το κατάστημα αλλά στα δικαιολογητικά αναφέρει την απόδειξη αγοράς και Υ.Δ. 

Πώς γίνεται η αίτηση; Πρώτα με προσφορά και μετά τα δικαιολογητικά αν εγκριθεί; Το αγοράζεις και κατευθείαν την απόδειξη στην 1η αίτηση; 

Δημοσ.
2 hours ago, penny_gr said:

Καλησπέρα, έχω μια απορία για το κινούμαι ηλεκτρικά 3, είδα και το ΦΕΚ και τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για φυσικά πρόσωπα και ηλεκτρικά ποδήλατα και αναφέρει τη προσφορά από το κατάστημα αλλά στα δικαιολογητικά αναφέρει την απόδειξη αγοράς και Υ.Δ. 

Πώς γίνεται η αίτηση; Πρώτα με προσφορά και μετά τα δικαιολογητικά αν εγκριθεί; Το αγοράζεις και κατευθείαν την απόδειξη στην 1η αίτηση; 

Κανονικά το αγοράζεις και μετά κανεις την αίτηση όταν έρθει στο όνομα σου. 

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, imr είπε

Κανονικά το αγοράζεις και μετά κανεις την αίτηση όταν έρθει στο όνομα σου. 

 

Ευχαριστώ, και κάτι ακόμη αν το αγοράσω αντί να πάρω πρώτα προσφορά για έγκριση, υπάρχει περίπτωση να μην εγκριθεί; 

Δημοσ.
12 ώρες πριν, penny_gr είπε

Ευχαριστώ, και κάτι ακόμη αν το αγοράσω αντί να πάρω πρώτα προσφορά για έγκριση, υπάρχει περίπτωση να μην εγκριθεί; 

Τι προσφορα να παρεις?

Δημοσ.
13 ώρες πριν, penny_gr είπε

Ευχαριστώ, και κάτι ακόμη αν το αγοράσω αντί να πάρω πρώτα προσφορά για έγκριση, υπάρχει περίπτωση να μην εγκριθεί; 

Δεν παίρνεις προσφορά για έγκριση. Αυτό που πρέπει να κάνεις αν είναι σημαντικό κομμάτι για σένα η επιδότηση να μελετήσεις τις παραμέτρους του προγράμματος. Δεν υπάρχει προέγκριση ή κάτι τέτοιο. Μόλις έχεις την άδεια στα χέρια σου κάνεις την αίτηση με όλα τα υπόλοιπα χαρτιά ( πχ δανειακές συμβάσεις και ότι άλλο ζητάει) και ελπίζεις ότι θα πάρεις τα χρήματα.

Έχε λοιπόν στο νου σου ότι πρώτα πρέπει να καταβάλεις ολόκληρο το ποσό ή να πάρεις δάνειο και έπειτα κάνεις αίτηση και παίρνεις τα χρήματα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...