Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, majunior είπε

Το πρόγραμμα είναι άδικο γιατί στους μήνες που έτρεξε, δεν υπήρχαν φθηνά ηλεκτρικά μοντέλα. Άλλο αν βγήκε στο 90' του προγράμματος το Dolphin.

Και που να ξέρει το πρόγραμμα πότε θα βγουν φτηνά; Τι να κάνει, να περιμένει πότε οι κατασκευαστές θα επιτύχουν μείωση κόστους κατασκευής; 

 

Αναφορά σε κείμενο

Τώρα για το πόσοι μπορούν αν αγοράσουν αυτοκίνητο 40k και πόσοι 200k είναι καθαρά απόψή σου.

Ξαναδιάβασε τι γράφω: αναφέρομαι στην δυνατότητα. Θα έπρεπε να μπορεί κόσμος (με σημερινούς δείκτες της οικονομίας) να μπορεί να αγοράσει ένα αμάξι στα λεφτά αυτά. Πλούσιος δεν είναι κάποιος με 30.000€ αμάξι. Δεν είδα κανέναν με Golf GTI και είπα πλούσιος. Άμα έχει Ferrari, Lambo etc μάλλον είναι. 

 

  • Απαντ. 549
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, aionnou είπε

Πλούσιος ειναι ο παραπάνω που εχει πληρώσει το συγκεκριμένο yaris 66.670€ , όχι αυτός που πήρε ηλεκτρικό με 20Κ.

 

Μόλις 500 άτομα πήραν ηλεκτρικό με 20k, γράφτηκε πριν 2 posts. 

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, majunior είπε

Μόλις 500 άτομα πήραν ηλεκτρικό με 20k, γράφτηκε πριν 2 posts. 

Κανένας πλούσιους δεν θα αγοράζε byd dolphin , αντίθετα θα αγοραζε το παραπάνω yaris που κυκλοφορεί Κηφισιά.

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, majunior είπε

Μόλις 500 άτομα πήραν ηλεκτρικό με 20k, γράφτηκε πριν 2 posts. 

Μεχρι στιγμης.

Γιατι με το που ξεκινησε η διαθεση του dolphin τα λεφτα εξαυλωθηκαν.

Αρα οντως ο "φτωχος" περιμενε να παρει φτηνο ηλεκτρικο με την επιδοτηση, και οχι ο πελουσιος που θα επαιρνε tesla model S

  • Like 2
Δημοσ.

Τα λεφτά δεν εξαϋλώθηκαν, τα φάγανε τα αυτοκίνητα των 35-40-50k+ που πήραν αυτοί που ήταν αρκετά πλούσιοι ώστε να μπορούν να σκάσουν περίπου δυο φορές το μέσο ετήσιο μισθό ενός μέσου Έλληνα και να περιμένουν χωρίς να ζορίζονται για να πάρουν πίσω ένα κομμάτι των χρημάτων.

  • Like 2
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, majunior είπε

Τα λεφτά δεν εξαϋλώθηκαν, τα φάγανε τα αυτοκίνητα των 35-40-50k+ που πήραν αυτοί που ήταν αρκετά πλούσιοι ώστε να μπορούν να σκάσουν περίπου δυο φορές το μέσο ετήσιο μισθό ενός μέσου Έλληνα και να περιμένουν χωρίς να ζορίζονται για να πάρουν πίσω ένα κομμάτι των χρημάτων.

Τόσο πελουσιοι που ούτε iPhone δεν έχουν.

 

20241210-213601.jpg

  • Haha 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τι σχεση εχει το προγραμμα με το dolphin κ την κοινωνικη ταξη ρε παιδια..οτι καποιος κρατικος θα ασχολειτε με αυτα νομιζετε? το dolphin κυκλοφορει απο το 23..  ισως ο εδω αντ.πος δεν το εφερε απο την αρχη τον μαρτιο γιατι θα χαλαγε τις πωλησεις κ τα μεγαλυτερα κερδη σε αλλο κινεζικο π εχει ή τις πωλησεις απο αυτα π ειχε φερει ηδη ;) . Αν ηθελε αυτο το κρατος νεοτερο στολο ή green αυτοκ. θα μπορουσε να το κανει αν καταργουσε τα χαζοτεκμηρια,φορο πολυτελειας ,τελος ταξινομησης και περιβαλλοντικό φόρο(π καμμια αλλη ε.ε. χωρα δεν εχει).. μην σας παραμυθιαζουν ... μεχρι τοτε ας παιζουμε επικοινωνιακα με voucher

υ.γ. υπαρχουν και τα Ev dacia spring,Ec3 

Επεξ/σία από kage
  • Like 2
Δημοσ.

Noμίζω ότι η πραγματική συζήτηση σχετίζεται με την προχειρότητα του προγράμματος επιδοτήσεων. Δεν γίνεται να μην έχεις κάνει μια αναλογιστική μελέτη, με προβλέψεις για την πορεία της αγοράς (και που εσύ την κατευθύνεις με τις επιδοτήσεις) και να βγάζεις ένα τυχαίο (ανεπαρκές όπως αποδεικνύεται) ποσόν. Λογικά θα ΄πρέπει να έχεις και κάποια εφεδρικά κονδύλια κλπ. Τώρα υπάρχουν άνθρωποι που δεν ξέρουν αν θα πάρουν επιδότηση και ρισκάρουν με προσωπική τους ευθύνη και ίσως έτσι μάλιστα ανατραπούν τα οικονομικά τους Μια σταθερή πολιτική θα ήταν π.χ. για όλο το 2024 τόση ποσοστιαία επιδότηση με κόφτη π.χ. στα ΧΧ ευρώ max ή εναλλακτικά απαλλαγή ΦΠΑ, Όλα αυτά στην πηγή, τη στιγμή αγοράς χωρίς γραφειοκρατία να σέρνεται και χωρίς να περιμένεις αν και πότε θα πάρεις την περίφημη ηλεκτρική επιδότηση.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kalmik είπε

Noμίζω ότι η πραγματική συζήτηση σχετίζεται με την προχειρότητα του προγράμματος επιδοτήσεων. Δεν γίνεται να μην έχεις κάνει μια αναλογιστική μελέτη, με προβλέψεις για την πορεία της αγοράς (και που εσύ την κατευθύνεις με τις επιδοτήσεις) και να βγάζεις ένα τυχαίο (ανεπαρκές όπως αποδεικνύεται) ποσόν. Λογικά θα ΄πρέπει να έχεις και κάποια εφεδρικά κονδύλια κλπ. Τώρα υπάρχουν άνθρωποι που δεν ξέρουν αν θα πάρουν επιδότηση και ρισκάρουν με προσωπική τους ευθύνη και ίσως έτσι μάλιστα ανατραπούν τα οικονομικά τους Μια σταθερή πολιτική θα ήταν π.χ. για όλο το 2024 τόση ποσοστιαία επιδότηση με κόφτη π.χ. στα ΧΧ ευρώ max ή εναλλακτικά απαλλαγή ΦΠΑ, Όλα αυτά στην πηγή, τη στιγμή αγοράς χωρίς γραφειοκρατία να σέρνεται και χωρίς να περιμένεις αν και πότε θα πάρεις την περίφημη ηλεκτρική επιδότηση.

εδώ ελλάδα τα πάντα είναι άρπα κόλα.

Σκέψου ότι το άλλο πρόγραμμα για επιδοτήσεις αντλίας και γενικά για αλλαγή των ενεργοβόρων συσκευών θέρμανσης έχει πάει Δεκέμβρης, πάει να κλείσει η χρονιά και ακόμα να το ανοίξουν παρά τις ανακοινώσεις.

Δηλαδή αν δεν ανοίξεις ένα τέτοιο πρόγραμμα χειμώνα πότε θα το κάνεις.

Σε μια κανονική χώρα στο κινούμε ηλεκτρικά δεν θα έπρεπε να μπαινει ο πολίτης σε όλη αυτή τη διαδικάσια αλλά να παίρνει απευθείας την επιδότηση κατά την αγορά. 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, chek2fire είπε

 

Δηλαδή αν δεν ανοίξεις ένα τέτοιο πρόγραμμα χειμώνα πότε θα το κάνεις.

Σε μια κανονική χώρα στο κινούμε ηλεκτρικά δεν θα έπρεπε να μπαινει ο πολίτης σε όλη αυτή τη διαδικάσια αλλά να παίρνει απευθείας την επιδότηση κατά την αγορά. 

Θα το ανοίξεις Ανοιξη, για να μπορεί να γίνει κατασκευή το καλοκαίρι με καλό καιρό. Και τώρα να το ανοίξουν, μέχρι να γίνουν οι αιτήσεις κλπ κλπ ανοιξη θα ξεκινήσει ο κόσμος να βάζει.

 

Οσον αφορά το 2ο, ετσι έπρεπε να είναι. Εχεις εγκριθεί; Αμεση μείωση της τιμής απο την εκάστε αντιπροσωπεία

  • Like 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, kage είπε

τι σχεση εχει το προγραμμα με το dolphin κ την κοινωνικη ταξη ρε παιδια..οτι καποιος κρατικος θα ασχολειτε με αυτα νομιζετε? το dolphin κυκλοφορει απο το 23..  ισως ο εδω αντ.πος δεν το εφερε απο την αρχη τον μαρτιο γιατι θα χαλαγε τις πωλησεις κ τα μεγαλυτερα κερδη σε αλλο κινεζικο π εχει ή τις πωλησεις απο αυτα π ειχε φερει ηδη ;) . Αν ηθελε αυτο το κρατος νεοτερο στολο ή green αυτοκ. θα μπορουσε να το κανει αν καταργουσε τα χαζοτεκμηρια,φορο πολυτελειας ,τελος ταξινομησης και περιβαλλοντικό φόρο(π καμμια αλλη ε.ε. χωρα δεν εχει).. μην σας παραμυθιαζουν ... μεχρι τοτε ας παιζουμε επικοινωνιακα με voucher

υ.γ. υπαρχουν και τα Ev dacia spring,Ec3 

Αν ειχαν καταργηθει ολα αυτα που λες, θα γεμιζαμε με 3λιτρα suv. Υπαρχει λογος?

Επισης γιατι να καταργηθουν τα τεκμηρια? Δηλωνεις 12.000 το χρονο και θες να αγορασεις 50.000 αυτοκινητο?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Αν ειχαν καταργηθει ολα αυτα που λες, θα γεμιζαμε με 3λιτρα suv. Υπαρχει λογος?

Επισης γιατι να καταργηθουν τα τεκμηρια? Δηλωνεις 12.000 το χρονο και θες να αγορασεις 50.000 αυτοκινητο?

Ναι ενώ τώρα που ισχύουν τα τεκμήρια δεν κυκλοφορούν όλα τα λαμόγια με μεταχειρισμένα ML και X5...

Για να μην πω για leasing και εταιρικά σε εταιρίες μαϊμού.

Στην Μπανανία όσοι έχουν μαύρο χρήμα ότι θέλουν κάνουν .

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bill999r είπε

Ναι ενώ τώρα που ισχύουν τα τεκμήρια δεν κυκλοφορούν όλα τα λαμόγια με μεταχειρισμένα ML και X5...

Για να μην πω για leasing και εταιρικά σε εταιρίες μαϊμού.

Στην Μπανανία όσοι έχουν μαύρο χρήμα ότι θέλουν κάνουν .

Ε ,αρα γιατι να τα καταργησουμε και να τους το κανουμε ακομα πιο ευκολο?

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ε ,αρα γιατι να τα καταργησουμε και να τους το κανουμε ακομα πιο ευκολο?

Όχι καμια σχέση. Αυτό που λέω είναι ότι δεν είναι αποτελεσματικά. 

Μακάρι όσοι είχαν τέτοια αυτοκίνητα να ελέγχονταν σωστά αλλά δεν...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...