Justelene235 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Γνωριζετε μετα την πληρωμη ποτε θα κλεισει η αιτηση για καταθεση νεας αιτησης?
QuantumWanderer Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Σημερινό νούμερο από την πλατφόρμα. Ιδιώτες, διαθέσιμο ποσό: 324.782,81 . Εξαντλήθηκε μπαμ μπαμ και η ένεση ποσού που είχε προστεθεί. 1
kalmik Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Eίναι πραγματικά γελοίο αυτό που συμβαίνει. Αν ισχύει η πρόθεση του κράτους να ενισχύσει την ηλεκτροκίνηση θα πρέπει να είχε εξασφαλίσει τις αναγκαίες πιστώσεις. Αλλιώς ας μην προχωρούσαν καθόλου στο πρόγραμμα. Δεν είναι δυνατόν άνθρωποι να αποφασίζουν να επενδύσουν σε ένα ηλεκτρικό "καθαρό" όχημα και να μην ξέρουν πως θα εξελιχθεί η επιδότηση, αφού αυτό ήταν το κίνητρο. Τελικά ας έλεγαν ότι δεν επιδοτούμε εισοδήματα πάνω από Χ ποσόν αφού μόνον τα υψηλά εισοδήματα στην πράξη θα αδιαφορούσαν αν εισέπραταν το κίνητρο ή όχι. Kαι όπως έχω ξανα-αναφέρει η μόνο σοβαρή πολιτική επιδότησης θα ήταν η απαλλαγή από το ΦΠΑ των ηλεκτρικών και ως ορισμένη αξία οχήματος π.χ. 50.000 ευρώ. 2
Ntinaras Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 10 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Σημερινό νούμερο από την πλατφόρμα. Ιδιώτες, διαθέσιμο ποσό: 324.782,81 . Εξαντλήθηκε μπαμ μπαμ και η ένεση ποσού που είχε προστεθεί. Τωρα τα γραφει ακομα πιο αναλυτικα. Πρακτικα δε φτανουν ουτε για ενα αυτοκινητο. 2
QuantumWanderer Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Βγαίνει λίγο για ποδήλατα. 😂
basilis_k6 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 11 ώρες πριν, kalmik είπε Eίναι πραγματικά γελοίο αυτό που συμβαίνει. Αν ισχύει η πρόθεση του κράτους να ενισχύσει την ηλεκτροκίνηση θα πρέπει να είχε εξασφαλίσει τις αναγκαίες πιστώσεις. Αλλιώς ας μην προχωρούσαν καθόλου στο πρόγραμμα. Δεν είναι δυνατόν άνθρωποι να αποφασίζουν να επενδύσουν σε ένα ηλεκτρικό "καθαρό" όχημα και να μην ξέρουν πως θα εξελιχθεί η επιδότηση, αφού αυτό ήταν το κίνητρο. Τελικά ας έλεγαν ότι δεν επιδοτούμε εισοδήματα πάνω από Χ ποσόν αφού μόνον τα υψηλά εισοδήματα στην πράξη θα αδιαφορούσαν αν εισέπραταν το κίνητρο ή όχι. Kαι όπως έχω ξανα-αναφέρει η μόνο σοβαρή πολιτική επιδότησης θα ήταν η απαλλαγή από το ΦΠΑ των ηλεκτρικών και ως ορισμένη αξία οχήματος π.χ. 50.000 ευρώ. ολοσωστο ειναι. απλα νομιζεις οτι η επιδοτηση εγινε για τους φτωχους ενω εγινε για τους πλουσιους που ειχαν κασερι στο χερι ετοιμοι να σκασουν 50κ-60κ-70κ για αμαξι. αλλωστε στο "λεει" και το προγραμμα, οσο πιο ακριβο αμαξι παρεις τοσο πιο μεγαλο ειναι το ποσο που σου δινω. 4
Ntinaras Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 5 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε ολοσωστο ειναι. απλα νομιζεις οτι η επιδοτηση εγινε για τους φτωχους ενω εγινε για τους πλουσιους που ειχαν κασερι στο χερι ετοιμοι να σκασουν 50κ-60κ-70κ για αμαξι. αλλωστε στο "λεει" και το προγραμμα, οσο πιο ακριβο αμαξι παρεις τοσο πιο μεγαλο ειναι το ποσο που σου δινω. Η επιδοτηση εγινε για ολους. Κι αν θεωρεις οτι οσοι καναν ντου και πηραν dolphin με 20k συν 6.5k την επιδοτηση ειναι πελουσιοι, τοτε νιωθω ετοιμος να αγορασω και κοτερο. 1
majunior Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 20 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Η επιδοτηση εγινε για ολους. Κι αν θεωρεις οτι οσοι καναν ντου και πηραν dolphin με 20k συν 6.5k την επιδοτηση ειναι πελουσιοι, τοτε νιωθω ετοιμος να αγορασω και κοτερο. Αν και αμφιβάλω ότι υπήρχαν ταξικά κίνητρα, είναι ξεκάθαρο ότι με τον τρόπο που δόθηκαν τα λεφτά ευνοήθηκαν αυτοί που είχαν την ικανότητα να σκάσουν τις 30άρες+ και να περιμένουν (δηλαδή ήταν οικονομικά άνετοι, also known as πλούσιοι). Το Dolphin oύτε 500 κομμάτια δεν πούλησε (το βλέπαμε στον πίνακα, στο άλλο νήμα).
basilis_k6 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 28 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Η επιδοτηση εγινε για ολους. Κι αν θεωρεις οτι οσοι καναν ντου και πηραν dolphin με 20k συν 6.5k την επιδοτηση ειναι πελουσιοι, τοτε νιωθω ετοιμος να αγορασω και κοτερο. δεν πιανεις το νοημα. σαφως θα παρουν και οι φτωχοτεροι, αλλα λιγοτερα, αν γινοταν να σωθει επικοινωνιακα δεν θα παιρνανε καθολου. αλλα πως θα βγει αυριο να πει ποσο γαματο ειναι το προγραμμα επιδοτησης ΟΛΩΝ των πολιτων που εχουν την ευκαιρια να παρουν ηλεκτρικο? αν το προγραμμα ειχε κοινωνικο χαρακτηρα, η έστω οικολογικο χαρακτηρα θα έδινε στα ηλεκτρικα ποδηλατα ΜΕΓΙΣΤΗ επιδοτηση 800ευρω?
NexusGS Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Εγώ θα πω ότι το πρόγραμμα γενικά δεν είναι πολύ άδικο (σε κάποια πράγματα). Επιδοτεί ένας μέρος της αξίας (άρα δεν γίνεται να δίνει το ίδιο ποσό για αυτοκίνητο 25.000€ και το ίδιο σε ένα 50.000€). Αλλά έχει ένα ανώτατο όριο στην αξία του αυτοκινήτου (οπότε δεν θα πάρει ο άλλος επιδότηση για Rimac). So far so good. Το πρόβλημα είναι ότι: - δεν ξέρεις για την επιδότηση την στιγμή της παραγγελίας (στυλ Αμερική που πληρώνεται απευθείας στον πωλητή) - Απίστευτη χαρτούρα - γραφειοκρατεία για πράγματα που το Κράτος ήδη ξέρει(!) Υ.Γ.: Συγνώμη, αλλά με 30.000€+ αμάξι δεν είσαι πλούσιος. Απλά επειδή στις μέρες μας η μεσαία τάξη πάει να εκλείψει την ξεχνάμε. Κάποιος/α 35 ετών με μια σταδιοδρομία, δεν είναι παράλογο να μπορεί να κάνει afford ένα αυτοκίνητο 30.000€-40.000€. Πλούσιος είναι αυτός που μπορεί να πάρει αμάξι 200.000 ευρώ (my 2 cents). 5
Ntinaras Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 19 λεπτά πριν, majunior είπε Αν και αμφιβάλω ότι υπήρχαν ταξικά κίνητρα, είναι ξεκάθαρο ότι με τον τρόπο που δόθηκαν τα λεφτά ευνοήθηκαν αυτοί που είχαν την ικανότητα να σκάσουν τις 30άρες+ και να περιμένουν (δηλαδή ήταν οικονομικά άνετοι, also known as πλούσιοι). Το Dolphin oύτε 500 κομμάτια δεν πούλησε (το βλέπαμε στον πίνακα, στο άλλο νήμα). Εχει πουλησει καπου 500. Το μεγαλο μπραφ εγινε μετα την εκθεση αυτοκινητου στις αρχες οκτωβριου, που ηρθαν ολοι και α ειδαν απο κοντα. Οσο ευκολα παιρνει καποιος το dolphin παιρνει και καποιος αλλος το yaris. Το Yaris παιζει απο τα 21 μεχρι τα 31 αλλωστε. Αυτοκινητο καινουριο με κατω απο 20k λιγο δυσκολα πλεον. 14 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε δεν πιανεις το νοημα. σαφως θα παρουν και οι φτωχοτεροι, αλλα λιγοτερα, αν γινοταν να σωθει επικοινωνιακα δεν θα παιρνανε καθολου. αλλα πως θα βγει αυριο να πει ποσο γαματο ειναι το προγραμμα επιδοτησης ΟΛΩΝ των πολιτων που εχουν την ευκαιρια να παρουν ηλεκτρικο? αν το προγραμμα ειχε κοινωνικο χαρακτηρα, η έστω οικολογικο χαρακτηρα θα έδινε στα ηλεκτρικα ποδηλατα ΜΕΓΙΣΤΗ επιδοτηση 800ευρω? Ποση επιδοτηση δηλαδη να παρει ενα ηλεκτρικο ποδηλατο?
manolis940 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 36 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Ποση επιδοτηση δηλαδη να παρει ενα ηλεκτρικο ποδηλατο? Θα μπορούσε ταυτόχρονα να δοθεί κάτι παραπάνω ως βοήθεια αποσυμφόρησης του κυκλοφοριακού. Πάντως παραμένει τραγικό το πρόγραμμα. Τώρα αν κάποιος σκέφτεται να πάρει ηλεκτρικό και έχει υπολογίσει στην παραπάνω βοήθεια θα το σκεφτεί διπλά και τριπλά να προχωρήσει. 1
Ntinaras Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 8 λεπτά πριν, manolis940 είπε Θα μπορούσε ταυτόχρονα να δοθεί κάτι παραπάνω ως βοήθεια αποσυμφόρησης του κυκλοφοριακού. Πάντως παραμένει τραγικό το πρόγραμμα. Τώρα αν κάποιος σκέφτεται να πάρει ηλεκτρικό και έχει υπολογίσει στην παραπάνω βοήθεια θα το σκεφτεί διπλά και τριπλά να προχωρήσει. Τα ηλεκτρικα ποδηλατα βλεπω παιζουν 800 με 2000 ευρω. Οποτε μια χαρα ειναι η επιδοτηση των 800 ευρω.
Havik Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Εξαρτάται ποίος είναι ο στόχος, αν θες να μειώσεις ρύπους και κυκλοφοριακό τότε τα δίκυκλα θα έπρεπε να είναι προτεραιότητα, σαν ποσοστό μπορεί να ακούγεται δίκαιο αλλά σαν ποσά σε καμία περίπτωση δεν είναι 9000 vs 800€. Ποδήλατα θες ~3κ εκτός αν αναφέρεσαι στα άθλια που βάφτισαν "πόλης" και τις κινεζίες. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2024 από Havik 1
majunior Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, NexusGS είπε Εγώ θα πω ότι το πρόγραμμα γενικά δεν είναι πολύ άδικο (σε κάποια πράγματα). Επιδοτεί ένας μέρος της αξίας (άρα δεν γίνεται να δίνει το ίδιο ποσό για αυτοκίνητο 25.000€ και το ίδιο σε ένα 50.000€). Αλλά έχει ένα ανώτατο όριο στην αξία του αυτοκινήτου (οπότε δεν θα πάρει ο άλλος επιδότηση για Rimac). So far so good. Το πρόβλημα είναι ότι: - δεν ξέρεις για την επιδότηση την στιγμή της παραγγελίας (στυλ Αμερική που πληρώνεται απευθείας στον πωλητή) - Απίστευτη χαρτούρα - γραφειοκρατεία για πράγματα που το Κράτος ήδη ξέρει(!) Υ.Γ.: Συγνώμη, αλλά με 30.000€+ αμάξι δεν είσαι πλούσιος. Απλά επειδή στις μέρες μας η μεσαία τάξη πάει να εκλείψει την ξεχνάμε. Κάποιος/α 35 ετών με μια σταδιοδρομία, δεν είναι παράλογο να μπορεί να κάνει afford ένα αυτοκίνητο 30.000€-40.000€. Πλούσιος είναι αυτός που μπορεί να πάρει αμάξι 200.000 ευρώ (my 2 cents). Το πρόγραμμα είναι άδικο γιατί στους μήνες που έτρεξε, δεν υπήρχαν φθηνά ηλεκτρικά μοντέλα. Άλλο αν βγήκε στο 90' του προγράμματος το Dolphin. Τώρα για το πόσοι μπορούν αν αγοράσουν αυτοκίνητο 40k και πόσοι 200k είναι καθαρά απόψή σου. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα