Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 hours ago, kostasgr78 said:

Αυτό, έχεις δίκιο, θα ήταν το καλύτερο πρόγραμμα και με απευθείας έγκριση του ποσού προς την αντιπροσωπεία και δέσμευση του ποσού. Δεν θα προχωρούσε η αγορά, αν έτρωγε πόρτα η αντιπροσωπεία.

Το πρόγραμμα είναι έτσι γιατί στην Ελλάδα έχουμε μακρά ιστορία ιδιοποίησης δημόσιου χρήματος. Αν γινόταν με απευθείας έγκριση ποσού προς την αντιπροσωπεία, θα υπήρχε τεράστιο πιθανό κέρδος σε 1 σημείο, άρα και σημείο που επιτήδειοι θα κάνανε πάρτι.

Το τι έμποροι θα εμφανιζόντουσαν ως "εισαγωγείς" ηλεκτρικών, με μπροστάρηδες πακιστανούς, και πλαστές άδειες ή μίζες στα κατάλληλα άτομα. Θα γινόταν το πάρτι του αιώνα. Σε ένα 6μηνο μέχρι να το πάρουν χαμπάρι θα είχαν μαζέψει εκατομμύρια.

Πόσο μάλλον και που οι κανονικοί εισαγωγείς θα πουλάγανε σε φίλους, γνωστούς, "επενδυτές" κ.ο.κ. και μετά μαγικά τα αυτοκίνητα θα βγαίναν σαν "καινούργια" μεταχειρισμένα στην αγορά.

Επεξ/σία από Hik
  • Like 1
  • Απαντ. 477
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Λύσεις για το θέμα υπάρχουν, μην τα γυρίζουμε όλα σε απατεωνιές.

Μητρώο επίσημων αντιπροσωπειών
Προκαταβολή για το κλείσιμο αυτοκινήτου με εύλογο ποσό (πχ 3-5.000€)
Ενημέρωση του υπουργείου από την κεντρική αντιπροσωπεία και δέσμευση ποσού 
Ενημέρωση ιστοσελίδας με το διαθέσιμο υπόλοιπο
Παραλαβή και εξόφληση αυτοκινήτου
Αποστολή παραστατικών στο  υπουργείο και απόδοση επιδότησης στον αγοραστή
Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας επιστροφή της προκαταβολής και ενημέρωση υπουργείου για αποδέσμευση ποσού.

Απλά και εύκολα, το τωρινό σχέδιο δείχνει απλά προχειρότητα.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, jaguar13 είπε

Και τι ακριβώς περίμενες να σου πούνε? Πολύ σωστά σου απαντήσανε, το κονδύλι είναι συγκεκριμένο, για τώρα που ρωτάς υπάρχει, τι να κάνουν να μυρίσουν τα νύχια τους αν θα υπάρχει μέχρι το τέλος Απριλίου? Ή ξέρουν αν θα βρίσκουν συνέχεια επιπλέον κονδύλια για παράταση?

Αυτά βλέπω και λέω ότι αξίζουμε την κυβέρνηση για τα επόμενα 100 χρόνια.

 

20 ώρες πριν, Sotosgl είπε

Ρωτα και εμας που ξημεροβραδιαζομασταν για μηνες στο ΚΗ2 μπας και μπορεσουμε να κανουμε αιτηση γιατι επρεπε να ακυρωθουν 50.000 αιτησεις απο χαβαλεδες που δεσμευαν τους πορους του προγραμματος επειδη επαιζαν και δεν ειχαν σκοπο να αγορασουν καν αμαξι,αλλαζαν γνωμη κλπ
 

Δεν είναι απαραίτητα χαβαλέδες. Μπορεί για παράδειγμα να είναι ο λογαριασμός ενός λογιστή που έκανε ένα πείραμα για να δει πως δουλεύει η πλατφόρμα και κατέληξε καταλάθος να κάνει αίτηση χωρίς να μπορεί να την ακυρώσει. Ναι αν πιστεύει κάποιος ότι όσοι ασχολούνται με διεκπαιρέωση τέτοιων υποθέσεων έχουν test περιβάλλον ή αναλυτικό documentation ζείτε στην Ελλάδα 12.0. Οι υπόλοιποι είμαστε ακόμα στην 2.0 . 😂

Επεξ/σία από manolis940
Δημοσ.
29 minutes ago, newlynx said:

Λύσεις για το θέμα υπάρχουν, μην τα γυρίζουμε όλα σε απατεωνιές.

Μητρώο επίσημων αντιπροσωπειών
Προκαταβολή για το κλείσιμο αυτοκινήτου με εύλογο ποσό (πχ 3-5.000€)
Ενημέρωση του υπουργείου από την κεντρική αντιπροσωπεία και δέσμευση ποσού 
Ενημέρωση ιστοσελίδας με το διαθέσιμο υπόλοιπο
Παραλαβή και εξόφληση αυτοκινήτου
Αποστολή παραστατικών στο  υπουργείο και απόδοση επιδότησης στον αγοραστή
Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας επιστροφή της προκαταβολής και ενημέρωση υπουργείου για αποδέσμευση ποσού.

Απλά και εύκολα, το τωρινό σχέδιο δείχνει απλά προχειρότητα.

Οι λύσεις που προτείνεις είναι καλές, αλλά δε λαμβάνεις υπόψη σου την Ελληνική κουτοπονηριά. 

Προφανώς αυτά που ανέφερα στο μήνυμα μου δε φαίνονται εκ πρώτης όψεως. Δεν είναι χαζοί αυτοί που τα κάνουν αυτά, έχουν την εμπειρία και το έχουν κάνει επιστήμη. Κατόπιν εορτής κάνει μπαμ τι συνέβει, πιο πριν όλα καλά και ανθηρά φαίνονται.

Στο μητρώο επίσημων αντιπροσωπειών μπορεί εύκολα & νόμιμα να μπει μια καινούργια εταιρεία που αντιπροσωπεύει ένα νεοεισερχόμενο κινέζικο brand. Ούτως ή αλλιώς σαν τα μανιτάρια ανοίγουν. Π.χ. βλέπε Lynk & Co, νεοεισερχόμενη εταιρεία που άνοιξε πριν ελάχιστους μήνες με κεφάλαια από ξένο dealer που δραστηριοποιείται στη νοτιοανατολική Ευρώπη (το φέρνω σαν πραγματικό παράδειγμα νόμιμης εταιρείας που άνοιξε ΑΦΜ πρόσφατα, όχι σαν κάτι προφανώς μεμπτό).

Άρα ο πρώτος κρίκος σπάει εύκολα. Και μετά επειδή όλοι είναι ήσυχοι που η ευθύνη τώρα δεν υπάρχει πουθενά, δεδομένου ότι νόμιμα εισάχθηκε στο μητρώο επίσημων αντιπροσωπειών, η δουλειά γίνεται και πιο εύκολα μετά.

Για αν μην μπω μετά στα υπόλοιπα βήματα που αναφέρεις που θέλουν escrow account, δηλαδή κόστη σημαντικά σε τρίτους κ.ο.κ.

Η μόνη λύση, που σωστά εφαρμόζεται, είναι τα λεφτά να πηγαίνουν σε πολλούς και όχι έναν. Και με πολλαπλή επιβεβαίωση φορολογικής & ασφαλιστικής ενημερότητας όπως κάνουν.

  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Hik είπε

Οι λύσεις που προτείνεις είναι καλές, αλλά δε λαμβάνεις υπόψη σου την Ελληνική κουτοπονηριά.

Ναι λες και στην Ελλάδα έχουμε κατοχυρώσει την κουτοπονηριά ως πατέντα και στην υπόλοιπη Ευρώπη απαγορεύεται να σκεφτεί κάποιος με αυτό τον τρόπο.

Προφανώς ένα σύνολο βημάτων μπορεί να εξασφαλίσει ότι οι αγορές θα είναι πραγματικές. Μπορείς και πιο απλά να δεσμεύεται η μεταπώληση απ' τον ιδιοκτήτη στην πρώτη πενταετία ή να υπάρχει κάποια χρηματική ποινή όπως γίνεται και με τις απαλλαγές του ΦΠΑ στα αγροτικά.

Η κομπίνα πάντως που αναφέρεις πιο πάνω σχετικά με τις fake αγορές σε πακιστανούς μπορεί και τώρα να γίνει. Μία αντίστοιχη κομπίνα στην Κρήτη είναι η μεταφορά δικαιωμάτων σε Πακιστανούς έτσι ώστε να βγάλουν επιδότηση και να επιστρέψουν ένα Χ ποσό της επιδότησης σε εκείνον που τους έκανε την μεταφορά.

Πάντως το point που θέλω να περάσει δεν είναι το αν μπορούν να γίνουν κομπίνες τώρα ή μετά κτλ. Όπως μπορεί κάποιος να κάνει επιστήμη το να γίνει μια κομπίνα, έτσι μπορεί και κάποιος απ' την άλλη πλευρά να κάτσει μία ομάδα που να βρει τρόπους αποφυγής και αντιμετώπισης της.

Τώρα μπορεί και σε ένα βαθμό να ισχύει αυτό και πολλές κομπίνες να είναι δυσκολότερο να γίνουν αλλά έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που ο πολίτης αγοράζει το αυτοκίνητο και δεν γνωρίζει αν τελικά θα πάρει τα χρήματα της επιδότησης. Πιστεύω αν στην παραπάνω σκέπη του @newlynx που έγινε σε 10 λεπτά(;), αφιερώσει μία ομάδα 2 μέρες έτσι ώστε να μελετήσει τι συμβαίνει στην Ελλάδα, τι δικλείδες ασφαλείας έχουν μπει σε άλλα κράτη και θα βρεις σίγουρα μία λύση έτσι ώστε ο πολίτης να μην τζογάρει στο αν θα μπει στο ΚΗ2 ή ΚΗ3.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Αυτά βλέπω και λέω ότι αξίζουμε την κυβέρνηση για τα επόμενα 100 χρόνια.

 

Δεν είναι απαραίτητα χαβαλέδες. Μπορεί για παράδειγμα να είναι ο λογαριασμός ενός λογιστή που έκανε ένα πείραμα για να δει πως δουλεύει η πλατφόρμα και κατέληξε καταλάθος να κάνει αίτηση χωρίς να μπορεί να την ακυρώσει. Ναι αν πιστεύει κάποιος ότι όσοι ασχολούνται με διεκπαιρέωση τέτοιων υποθέσεων έχουν test περιβάλλον ή αναλυτικό documentation ζείτε στην Ελλάδα 12.0. Οι υπόλοιποι είμαστε ακόμα στην 2.0 . 😂

Και 1000 μη σου πω.

Δημοσ.

@Hik η λύση που πρότεινα δεν αναφέρεται στο να παίρνει ο αντιπρόσωπος τα λεφτά, απλά βελτιώνει την καταγραφή και ενημέρωση των ενδιαφερομένων αγοραστών που θα πάρουν την επιδότηση μόλις παραλάβουν και εξοφλήσουν το αυτοκίνητο. Δεν αλλάζει πολλά στη βάση του τι γίνεται τώρα, απλά προσθέτει καλύτερη ενημέρωση και όχι απαντήσεις του τύπου "δεν ξέρουμε πόσο θα φτάσουν τα λεφτά¨.

10 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Πιστεύω αν στην παραπάνω σκέπη του @newlynx που έγινε σε 10 λεπτά(;), αφιερώσει μία ομάδα 2 μέρες έτσι ώστε να μελετήσει τι συμβαίνει στην Ελλάδα, τι δικλείδες ασφαλείας έχουν μπει σε άλλα κράτη και θα βρεις σίγουρα μία λύση έτσι ώστε ο πολίτης να μην τζογάρει στο αν θα μπει στο ΚΗ2 ή ΚΗ3.

+1000
Λύσεις υπάρχουν απλά ονομάζουμε την πολυπλοκότητα και έλλειψη ενημέρωσης  ως λύσεις για πιθανές απατεωνιές.

  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, manolis940 said:

Τώρα μπορεί και σε ένα βαθμό να ισχύει αυτό και πολλές κομπίνες να είναι δυσκολότερο να γίνουν αλλά έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που ο πολίτης αγοράζει το αυτοκίνητο και δεν γνωρίζει αν τελικά θα πάρει τα χρήματα της επιδότησης. Πιστεύω αν στην παραπάνω σκέπη του @newlynx που έγινε σε 10 λεπτά(;), αφιερώσει μία ομάδα 2 μέρες έτσι ώστε να μελετήσει τι συμβαίνει στην Ελλάδα, τι δικλείδες ασφαλείας έχουν μπει σε άλλα κράτη και θα βρεις σίγουρα μία λύση έτσι ώστε ο πολίτης να μην τζογάρει στο αν θα μπει στο ΚΗ2 ή ΚΗ3.

2 hours ago, newlynx said:

@Hik η λύση που πρότεινα δεν αναφέρεται στο να παίρνει ο αντιπρόσωπος τα λεφτά, απλά βελτιώνει την καταγραφή και ενημέρωση των ενδιαφερομένων αγοραστών που θα πάρουν την επιδότηση μόλις παραλάβουν και εξοφλήσουν το αυτοκίνητο. Δεν αλλάζει πολλά στη βάση του τι γίνεται τώρα, απλά προσθέτει καλύτερη ενημέρωση και όχι απαντήσεις του τύπου "δεν ξέρουμε πόσο θα φτάσουν τα λεφτά¨.

100% συμφωνώ ότι μπορούν να υπάρξουν λύσεις βελτίωσης της κατάστασης, στο να ξέρει ένας ενδιαφερόμενος τελικά αν έχει πιθανότητες να τη λάβει ή όχι.

Ακόμα και τώρα, με το τρέχων πρόγραμμα, αν υπήρχε μια διαφάνεια ως προς το πόσα λεφτά απομένουν (που μπορούν να το κάνουν), θα ήταν πολύ καλύτερο από ανεπίσημες απαντήσεις δια τηλεφώνου. Η επικοινωνία των ανθρώπων που τρέχουν το πρόγραμμα (όπως και το ΚΗ2) σίγουρα είναι προβληματική. Και για αυτό και έγινε το κουλό ότι κάποιοι έμειναν στα κρύα του λουτρού κατά τη μετάβαση από το ΚΗ2 στο ΚΗ3, όπου τώρα δεν τους καλύπτει ούτε το ΚΗ2, ούτε ΚΗ3, παρόλο που αγόρασαν αυτοκίνητο περίοδο που σίγουρα έτρεχε το ένα από τα δύο.

Ο λόγος των προηγουμένων που προανέφερα αφορά μόνο την τοποθέτηση ότι θα λειτουργούσε πιο εύκολα αν τα λεφτά τα έπαιρνε ο αντιπρόσωπος. Που ναι, θα  λειτουργούσε. Απλώς θα άνοιγε την κάνουλα σε άλλα προβλήματα. Και όταν το δημόσιο δίνει λεφτά πίσω, δικαιολογημένα, είναι δύσκαμπτο. Η γραφειοκρατία αυτής της δυσκαμψίας υπάρχει α) για να μη χάσει λεφτά το δημόσιο, και β) για να υπάρχει ευθύνη σε κάποιον αν συμβεί το (α) και γ) να μην καταλήξει η ευθύνη αυτή ποτέ στον πολιτικό που υπέγραψε το πρόγραμμα αν συμβεί το (β).

Αλλά this is Greece, και το καταλαβαίνω. Αυτά δεν αλλάζουν σε μια ημέρα γιατί βασίζονται στο σύστημα δικαιοσύνης, τη διαφάνεια των διαδικασιών και θεσμών ώστε να είναι σαφές ποιος φταίει, και φυσικά την κοινωνία που βάζει σε πρώτη προτεραιότητα το συμφέρον των πολλών σε σχέση με των λίγων. Όπως π.χ. σε μια οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα όπως αναφέρθηκε. Στην Ελλάδα προς το παρόν θέλουμε 10 χρόνια για να τελεσιδικήσουμε σε οποιαδήποτε υπόθεση.

Σε κάθε περίπτωση, επειδή και η επιδότηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι υπερπολυτέλεια και όχι επιδότηση ανάγκης, το να βασίζεις την απόφαση σου για αγορά αυτοκινήτου στο αν θα πάρεις την επιδότηση είναι εξ' αρχής λάθος απόφαση. Τουλάχιστον τώρα το ΚΗ3 δε σπρώχνει ανθρώπους με βάρκα την ελπίδα όπως το ΚΗ2 στο να χρεωθούν για ΝΑ εισπράξουν κάποτε την επιδότηση. Το βρίσκω πιο τίμιο & ντόμπρο σαν απόφαση.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το να μην μπορεί σε ένα κεντρικοποιημενο σύστημα να βρεθεί τρόπος να δίνονται οι επιδοτήσεις με έναν αποτελεσματικό τρόπο, μου θυμίζει την ταινία «idiocracy” και όλα αυτά την περίοδο που στα cryptos υλοποιούν με επιτυχία εφαρμογές deFi όπου η πολυπλοκότητα των ζητημάτων που αντιμετωπίζονται σε σχέση με τις επιδοτήσεις είναι κατα αναλογία, επίλυση προβλήματα ΜΙΤ (DeFi)σε σχέση με προβλήματα δημοτικού (επιδοτήσεις). Εδώ ταιριάζει το Ουγκάντα…

Επεξ/σία από getty
  • Like 2
Δημοσ.

Μια σημείωση για το ΚΗ3 από προσωπική εμπειρία χωρίς leasing/ λάθη/συνιδιοκτησία.

Όλα τα  χαρτιά με τη πρώτη σωστά , η αίτηση χρειάζεται:

30 ημέρες να πάει από την υποβολή σε έλεγχο.

Άλλες 20 ημέρες για εγκεκριμένη προς πληρωμή. 

Μετά από 40 ημέρες ζήτησαν φορολογική ενημερότητα 

Μετά από 4 μέρες πήγε προς πληρωμή.

28 μερες μετα παει σε Πληρωμή ΔΙΑΣ

Και τελευταίο βήμα μετά απο 5 μέρες φαίνονται τα χρήματα στο λογαριασμό. 

127 μέρες.

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, aionnou είπε

Μια σημείωση για το ΚΗ3 από προσωπική εμπειρία χωρίς leasing/ λάθη/συνιδιοκτησία.

Όλα τα  χαρτιά με τη πρώτη σωστά , η αίτηση χρειάζεται:

30 ημέρες να πάει από την υποβολή σε έλεγχο.

Άλλες 20 ημέρες για εγκεκριμένη προς πληρωμή. 

Μετά από 40 ημέρες ζήτησαν φορολογική ενημερότητα 

Μετά από 4 μέρες πήγε προς πληρωμή.

28 μερες μετα παει σε Πληρωμή ΔΙΑΣ

Και τελευταίο βήμα μετά απο 5 μέρες φαίνονται τα χρήματα στο λογαριασμό. 

127 μέρες.

ευχαριστουμε για την ενημερωση!

παντως ολα δουλευουν αναποδα σαυτη την χωρα πραγματικα οσο και να θες να το δεις με καλο ματι κατι ολα ειναι στην τυχη τους

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 22/10/2024 στις 11:36 ΠΜ, newlynx είπε

Λύσεις για το θέμα υπάρχουν, μην τα γυρίζουμε όλα σε απατεωνιές.

Μητρώο επίσημων αντιπροσωπειών
Προκαταβολή για το κλείσιμο αυτοκινήτου με εύλογο ποσό (πχ 3-5.000€)
Ενημέρωση του υπουργείου από την κεντρική αντιπροσωπεία και δέσμευση ποσού 
Ενημέρωση ιστοσελίδας με το διαθέσιμο υπόλοιπο
Παραλαβή και εξόφληση αυτοκινήτου
Αποστολή παραστατικών στο  υπουργείο και απόδοση επιδότησης στον αγοραστή
Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας επιστροφή της προκαταβολής και ενημέρωση υπουργείου για αποδέσμευση ποσού.

Απλά και εύκολα, το τωρινό σχέδιο δείχνει απλά προχειρότητα.

το τωρινό σχέδιο έχει την καταπληκτική -για το κράτος- ιδιότητα. να πληρώνει ΟΠΟΤΕ εκείνο κρίνει. δεν υπάρχουν προθεσμίες, τίποτα. δεν υπήρχε περίπτωση αντιπροσωπίες να έδιναν 8 και 9 μήνες πίστωση στο κράτος.

  • Like 2
Δημοσ.

Καλημέρα,

σκέφτομαι την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου (citroen e c3)  για το οποίο η αντιπροσωπεία λαμβάνει παραγγελίες με προκαταβολή αλλά το όχημα θα έρθει στην Ελλάδα πιθανότατα τον Φεβρουάριο 2025 (ο χρονικός ορίζοντας αλλάζει ανάλογα με ποιον έμπορο μιλάς). Αντιλαμβάνομαι τον κίνδυνο το αμάξι να μην έρθει μέχρι τη λήξη του προγράμματος τον Απρίλιο αλλά ας μείνουμε στο ευνοϊκό σενάριο ότι θα έχω το αμάξι ανάμεσα σε Ιανουάριο-Μάρτιο 2025. Ο κίνδυνος επομένως είναι το ΚΗ3 να έχει εξαντλήσει τους πόρους του οπότε θα πρέπει με κάποιο τρόπο να μπω νωρίτερα στη σειρά προτεραιότητας.

Διαβάζοντας τις οδηγίες του προγράμματος ΚΗ3 αρχικά κατάλαβα ότι για να κάνω αίτηση θα πρέπει να έχω το τιμολόγιο αγοράς μαζί με την απόδειξη πληρωμής (πχ τραπεζική μεταφορά). Όμως στις συχνές ερωτήσεις (#46) του προγράμματος (https://kinoumeilektrika3.gov.gr/faqs.html)  φαίνεται να υπονοείται ότι μπορώ να κάνω την αίτηση τώρα ώστε να πάρω σειρά προτεραιότητας χωρίς να προσκομίσω τα παραπάνω (υποθέτω μπορώ να ανεβάσω στα αντίστοιχα πεδία την προσφορά και την πληρωμή της προκαταβολής). Ισχύει το παραπάνω? Σε περίπτωση που προχωρήσει η επεξεργασία της αίτησης, πχ το Δεκέμβριο και μου ζητήσουν τα δικαιολογητικά αγοράς αλλά το αμάξι δεν έχει έρθει ακόμα τι γίνεται? Ευχαριστώ!

 

 

Δημοσ.
12 ώρες πριν, evincidentally είπε

Καλημέρα,

σκέφτομαι την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου (citroen e c3)  για το οποίο η αντιπροσωπεία λαμβάνει παραγγελίες με προκαταβολή αλλά το όχημα θα έρθει στην Ελλάδα πιθανότατα τον Φεβρουάριο 2025 (ο χρονικός ορίζοντας αλλάζει ανάλογα με ποιον έμπορο μιλάς). Αντιλαμβάνομαι τον κίνδυνο το αμάξι να μην έρθει μέχρι τη λήξη του προγράμματος τον Απρίλιο αλλά ας μείνουμε στο ευνοϊκό σενάριο ότι θα έχω το αμάξι ανάμεσα σε Ιανουάριο-Μάρτιο 2025. Ο κίνδυνος επομένως είναι το ΚΗ3 να έχει εξαντλήσει τους πόρους του οπότε θα πρέπει με κάποιο τρόπο να μπω νωρίτερα στη σειρά προτεραιότητας.

Διαβάζοντας τις οδηγίες του προγράμματος ΚΗ3 αρχικά κατάλαβα ότι για να κάνω αίτηση θα πρέπει να έχω το τιμολόγιο αγοράς μαζί με την απόδειξη πληρωμής (πχ τραπεζική μεταφορά). Όμως στις συχνές ερωτήσεις (#46) του προγράμματος (https://kinoumeilektrika3.gov.gr/faqs.html)  φαίνεται να υπονοείται ότι μπορώ να κάνω την αίτηση τώρα ώστε να πάρω σειρά προτεραιότητας χωρίς να προσκομίσω τα παραπάνω (υποθέτω μπορώ να ανεβάσω στα αντίστοιχα πεδία την προσφορά και την πληρωμή της προκαταβολής). Ισχύει το παραπάνω? Σε περίπτωση που προχωρήσει η επεξεργασία της αίτησης, πχ το Δεκέμβριο και μου ζητήσουν τα δικαιολογητικά αγοράς αλλά το αμάξι δεν έχει έρθει ακόμα τι γίνεται? Ευχαριστώ!

ψαξε στο facebook ενα γκρουπ Ηλεκτροκινηση στην Ελλαδα, και ρωτα εκει μεσα ειναι αρκετα ψαγμενοι

 

 

Δημοσ.
Στις 24/10/2024 στις 9:52 ΠΜ, evincidentally είπε

Καλημέρα,

σκέφτομαι την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου (citroen e c3)  για το οποίο η αντιπροσωπεία λαμβάνει παραγγελίες με προκαταβολή αλλά το όχημα θα έρθει στην Ελλάδα πιθανότατα τον Φεβρουάριο 2025 (ο χρονικός ορίζοντας αλλάζει ανάλογα με ποιον έμπορο μιλάς). Αντιλαμβάνομαι τον κίνδυνο το αμάξι να μην έρθει μέχρι τη λήξη του προγράμματος τον Απρίλιο αλλά ας μείνουμε στο ευνοϊκό σενάριο ότι θα έχω το αμάξι ανάμεσα σε Ιανουάριο-Μάρτιο 2025. Ο κίνδυνος επομένως είναι το ΚΗ3 να έχει εξαντλήσει τους πόρους του οπότε θα πρέπει με κάποιο τρόπο να μπω νωρίτερα στη σειρά προτεραιότητας.

Διαβάζοντας τις οδηγίες του προγράμματος ΚΗ3 αρχικά κατάλαβα ότι για να κάνω αίτηση θα πρέπει να έχω το τιμολόγιο αγοράς μαζί με την απόδειξη πληρωμής (πχ τραπεζική μεταφορά). Όμως στις συχνές ερωτήσεις (#46) του προγράμματος (https://kinoumeilektrika3.gov.gr/faqs.html)  φαίνεται να υπονοείται ότι μπορώ να κάνω την αίτηση τώρα ώστε να πάρω σειρά προτεραιότητας χωρίς να προσκομίσω τα παραπάνω (υποθέτω μπορώ να ανεβάσω στα αντίστοιχα πεδία την προσφορά και την πληρωμή της προκαταβολής). Ισχύει το παραπάνω? Σε περίπτωση που προχωρήσει η επεξεργασία της αίτησης, πχ το Δεκέμβριο και μου ζητήσουν τα δικαιολογητικά αγοράς αλλά το αμάξι δεν έχει έρθει ακόμα τι γίνεται? Ευχαριστώ!

 

 

πρέπει να έχεις την απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο και την άδεια κυκλοφορίας του αμαξιού για να κάνεις την αίτηση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...