Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Eίναι τελείως παράλογο το καθεστώς να μην ξέρεις αν τελικά θα πάρεις την επιδότηση. Λογικά, εφόσον όλη η κρατική πρωτοβουλία με την επιδότηση γίνεται για περιβαλλοντικούς λόγους και υπάρχουν για το σκοπό αυτό Χ κονδύλια, να γίνεται ένας προϋπολογισμός για τον αριθμό οχημάτων που υποτίθεται ότι θα πωληθούν και να επιμερίζεται το ποσό στην πηγή. Επίσης στην πηγή να απαλλάσσονται απ ό τον ΦΠΑ ή να φορολογούνται με τον ελάχιστο ΦΠΑ του 6%. Αν τελικά το ποσόν του προϋπολογισμού εξαντληθεί, να διακόπτεται το πρόγραμμα πάλι στην πηγή. Έτσι δεν υ πάρχουν άνθρωποι που αγόρασαν με την πεποίθηση της επιδότησης και τελικά "εξαπατήθηκαν". Και ίσως να υπάρχουν οικονομικά/εισοδηματικά κριτήρια ευνοώντας άτομα με χαμηλότερο εισόδημα για τους οποιους η δαπάνη είναι πολύ σημαντική και δεν θα τήν έκαναν χωρίς την επιδότηση. Τώρα επιδοτούμε εξίσου αυτόν με ισόδημα 30Κ και αυτόν με 300Κ. 

  • Like 1
  • Απαντ. 477
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, kalmik είπε

Eίναι τελείως παράλογο το καθεστώς να μην ξέρεις αν τελικά θα πάρεις την επιδότηση. Λογικά, εφόσον όλη η κρατική πρωτοβουλία με την επιδότηση γίνεται για περιβαλλοντικούς λόγους και υπάρχουν για το σκοπό αυτό Χ κονδύλια, να γίνεται ένας προϋπολογισμός για τον αριθμό οχημάτων που υποτίθεται ότι θα πωληθούν και να επιμερίζεται το ποσό στην πηγή. Επίσης στην πηγή να απαλλάσσονται απ ό τον ΦΠΑ ή να φορολογούνται με τον ελάχιστο ΦΠΑ του 6%. Αν τελικά το ποσόν του προϋπολογισμού εξαντληθεί, να διακόπτεται το πρόγραμμα πάλι στην πηγή. Έτσι δεν υ πάρχουν άνθρωποι που αγόρασαν με την πεποίθηση της επιδότησης και τελικά "εξαπατήθηκαν". Και ίσως να υπάρχουν οικονομικά/εισοδηματικά κριτήρια ευνοώντας άτομα με χαμηλότερο εισόδημα για τους οποιους η δαπάνη είναι πολύ σημαντική και δεν θα τήν έκαναν χωρίς την επιδότηση. Τώρα επιδοτούμε εξίσου αυτόν με ισόδημα 30Κ και αυτόν με 300Κ. 

Σε αυτό με το ΦΠΑ πόσο δίκιο έχεις. Ένα αμάξι των 35Κ μεικτά έχει περρίπου 7Κ ΦΠΑ και κάπου στα 8Κ ένα όχημα των 40Κ Σχεδόν σαν να δώσαμε ότι πήραμε και στο τέλος το ονομάζουμε επιδότηση. Δώσε εξ' αρχής μια απαλλαγή ΦΠΑ τελειώνουμε. Ειδάλλως άμα θέλεις να δώσεις κάποια επιδότηση όπως το λες δώσε την απευθείας στην αγορά και κανονικά υπολόγισε το ΦΠΑ μετά επιδότησης και όχι προ.

Δεν είναι όμως μια επιδότηση που απευθύνεται στην χαμηλή εισοδηματική κλίμακα.

  • Like 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, manolis940 είπε

Σε αυτό με το ΦΠΑ πόσο δίκιο έχεις. Ένα αμάξι των 35Κ μεικτά έχει περρίπου 7Κ ΦΠΑ και κάπου στα 8Κ ένα όχημα των 40Κ Σχεδόν σαν να δώσαμε ότι πήραμε και στο τέλος το ονομάζουμε επιδότηση. Δώσε εξ' αρχής μια απαλλαγή ΦΠΑ τελειώνουμε. Ειδάλλως άμα θέλεις να δώσεις κάποια επιδότηση όπως το λες δώσε την απευθείας στην αγορά και κανονικά υπολόγισε το ΦΠΑ μετά επιδότησης και όχι προ.

Δεν είναι όμως μια επιδότηση που απευθύνεται στην χαμηλή εισοδηματική κλίμακα.

Γι αυτους που δεν εχουν λεφτα, μπορουν να παρουν ηλεκτρικο ποδηλατο η μηχανακι.

  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, kalmik είπε

Eίναι τελείως παράλογο το καθεστώς να μην ξέρεις αν τελικά θα πάρεις την επιδότηση. Λογικά, εφόσον όλη η κρατική πρωτοβουλία με την επιδότηση γίνεται για περιβαλλοντικούς λόγους και υπάρχουν για το σκοπό αυτό Χ κονδύλια, να γίνεται ένας προϋπολογισμός για τον αριθμό οχημάτων που υποτίθεται ότι θα πωληθούν και να επιμερίζεται το ποσό στην πηγή. Επίσης στην πηγή να απαλλάσσονται απ ό τον ΦΠΑ ή να φορολογούνται με τον ελάχιστο ΦΠΑ του 6%. Αν τελικά το ποσόν του προϋπολογισμού εξαντληθεί, να διακόπτεται το πρόγραμμα πάλι στην πηγή. Έτσι δεν υ πάρχουν άνθρωποι που αγόρασαν με την πεποίθηση της επιδότησης και τελικά "εξαπατήθηκαν". Και ίσως να υπάρχουν οικονομικά/εισοδηματικά κριτήρια ευνοώντας άτομα με χαμηλότερο εισόδημα για τους οποιους η δαπάνη είναι πολύ σημαντική και δεν θα τήν έκαναν χωρίς την επιδότηση. Τώρα επιδοτούμε εξίσου αυτόν με ισόδημα 30Κ και αυτόν με 300Κ. 

Και αυτο το προγραμμα με προχειροτητα υλοποιειται. Πραγματικά, θα επρεπε να ειναι 1000 φορες πιο απλο.

Προσβαση σε συστημα στους εμπόρους αυτ/των, καταχωρηση στοιχείων πελάτη, ελεγχο για φορολογικη ενημερότητα, δεσμευση ποσού, πληρωμή του υπολοίπου απο τον πελάτη και καταβολή επιδότησης στον έμπορο. Όλα τ'αλλα ειναι για το ελλαδισταν και το *ρδέλο κράτος. Σύστημα ημιτελές, 20-30 νοματαίοι, να απασχολουνται στις αιτήσεις και τα τηλέφωνα και δουλειά που θα επαιρνε στο συστημα 5'' το κανει το δημόσιο σε 20 εργάσιμες. Αστεία πραγματα. 

Ολα πρεπει να γινονται τοσο δύσκολα, αντι να σε ενθαρρυνουν να συμμετέχεις. Και φυσικά ολο το ρίσκο να το παίρνει ο πολίτης μαζί με το στρες (ειδικά αν η αγορά ειναι σημαντική για το πορτοφόλι σου).

Επεξ/σία από pointyhat
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, pointyhat είπε

Ολα πρεπει να γινονται τοσο δύσκολα, αντι να σε ενθαρρυνουν να συμμετέχεις. Και φυσικά ολο το ρίσκο να το παίρνει ο πολίτης μαζί με το στρες (ειδικά αν η αγορά ειναι σημαντική για το πορτοφόλι σου).

Δεν είναι μόνο αν η αγορά είναι σημαντική για το πορτοφόλι σου. Ελάχιστοι έχουν άπειρα να ξοδέψουν για τα πάντα. Σημασία έχει ότι κάθε αγορά πρέπει να υπακούει στο συσχετισμό τιμής και προσδοκώμενου οφέλους, όποιο κι αν είναι αυτό (ακόμα και η προσδοκώμενη ευχαρίστηση) και ανεξαρτήτως προσωπικού εισοδήματος.

Αν πας και αγοράσεις κάτι και ξαφνικά εκ των υστέρων ανακαλύψεις ότι κοστίζει 9000 ευρώ παραπάνω, γιατί κάτι δεν δούλεψε στην υποσχόμενη «εξίσωση», δεν το λες και αποδεκτή απόκλιση. Έχει σημασία το «εκ των υστέρων». Πιθανόν το 95% των αγοραστών να μην κατέληγαν στην αγορά αυτού του προϊόντος.

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Δεν είναι μόνο αν η αγορά είναι σημαντική για το πορτοφόλι σου. Ελάχιστοι έχουν άπειρα να ξοδέψουν για τα πάντα. Σημασία έχει ότι κάθε αγορά πρέπει να υπακούει στο συσχετισμό τιμής και προσδοκώμενου οφέλους, όποιο κι αν είναι αυτό (ακόμα και η προσδοκώμενη ευχαρίστηση) και ανεξαρτήτως προσωπικού εισοδήματος.

Αν πας και αγοράσεις κάτι και ξαφνικά εκ των υστέρων ανακαλύψεις ότι κοστίζει 9000 ευρώ παραπάνω, γιατί κάτι δεν δούλεψε στην υποσχόμενη «εξίσωση», δεν το λες και αποδεκτή απόκλιση. Έχει σημασία το «εκ των υστέρων». Πιθανόν το 95% των αγοραστών να μην κατέληγαν στην αγορά αυτού του προϊόντος.

Μεγάλη αλήθεια. Αν δεν υπήρχε το 11.000 με την απόσυρση δεν θα επαιρνα αυτοκίνητο τώρα.

Δημοσ.

Να πούμε τη μεγάλη αλήθεια, πάντως, οι επιδοτήσεις πάντα ανεβάζουν ή κρατούν αρκετά ψηλά την τιμή των προϊόντων, κάτι που έχει αναλυθεί στην μακροοικονομία διαχρονικά.

Κάτι που αναλύεται και ως φαινόμενο αποτέλεσμα στις πωλήσεις στα ηλεκτρικά στη χώρα μας στο παρακάτω άρθρο.

https://energypress.gr/news/kartel-kai-sta-ilektrika-aytokinita-oi-ellines-plironoyn-poly-akribotera-apo-toys-germanoys

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Να πούμε τη μεγάλη αλήθεια, πάντως, οι επιδοτήσεις πάντα ανεβάζουν ή κρατούν αρκετά ψηλά την τιμή των προϊόντων, κάτι που έχει αναλυθεί στην μακροοικονομία διαχρονικά.

Κάτι που αναλύεται και ως φαινόμενο αποτέλεσμα στις πωλήσεις στα ηλεκτρικά στη χώρα μας στο παρακάτω άρθρο.

https://energypress.gr/news/kartel-kai-sta-ilektrika-aytokinita-oi-ellines-plironoyn-poly-akribotera-apo-toys-germanoys

Το αρθρο ειναι κλασσικη αναλυση ταξιτζη που ζει ολη του την ζωη μεσα στο ταξι.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dbrillis είπε

Το αρθρο ειναι κλασσικη αναλυση ταξιτζη που ζει ολη του την ζωη μεσα στο ταξι.

Δεν έχω διασταυρώσει τις τιμές που λέει.

26 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Να πούμε τη μεγάλη αλήθεια, πάντως, οι επιδοτήσεις πάντα ανεβάζουν ή κρατούν αρκετά ψηλά την τιμή των προϊόντων, κάτι που έχει αναλυθεί στην μακροοικονομία διαχρονικά.

Αυτό, όμως, έχει αποδειχτεί ότι ισχύει.

Μόλις κοπούν οι επιδοτήσεις εδώ, θα πέσουν άμεσα οι τιμές των ηλεκτρικών, λιγότερο ή περισσότερο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, harderos είπε

Δεν βλέπω κάτι λάθος στις τιμές που λέει πάντως.

Τι ακριβως καταλαβες απο το αρθρο;
Παραδειγμα το VW ID.3 pro προ επιδοτησης:

Γερμανια: 39995 ευρω
Ολλανδια: 39990 ευρω
Ελλαδα: 41200 ευρω.

Οι χωρες παραπανω εχουν διαφορετικο ΦΠΑ, Γερμανια 19%, Ολλανδια 21% και Ελλαδα 24%.
Βαλε τωρα οτι στην Γερμανια δεν εχουν επιδοτηση, στην Ολλανδια ειναι 2950 ευρω και στην Ελλαδα οσο ειναι.

Πηγαινει παλι στο αρθρο λοιπον, διαβασε αυτο:
 

Αναφορά σε κείμενο

Ενδεικτικό παράδειγμα είναι το μοντέλο ID.3 της Volkswagen που πωλείται στην Ελλάδα στα 38,500 ευρώ χωρίς την επιδότηση και στα 29.500 με την επιδότηση. Η αντίστοιχη τιμή στη Γερμανία είναι 29.760 ευρώ!

Και πες μου ποιο ID.3 κανει στη Γερμανια οσο λεει το αρθρο.

https://www.volkswagen.de/de/modelle.html/__app/id-3.app

image.png.089ef1d0dbc994430778d1ac899429f4.png

Επεξ/σία από dbrillis
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, harderos είπε

Από αύριο ως τα τέλη του έτους η βασική πέφτει στα 29.760.

https://www.shop4ev.com/en/blogs/news/vw-senkt-preis-fuer-vw-id3

Το αρθρο που παρεθεσαν παραπανω ελεγε οτι ειναι ηδη στην τιμη αυτη.
Την εκπτωση που μου εδειξες δεν την ηξερα αλλα και δεν την εψαξα 
α) γιατι ειναι στο μελλον και το αρθρο μιλουσε για το παρον
β) ειναι μια εξαιρεση για την αγορα της Γερμανιας 

αρα δεν ειναι η Ελλαδα καρτελ στα id.3, η Γερμανια ειναι εξαιρεση στις τιμες του id.3 (απο αυριο) στην Ευρωπη.
Το αρθρο πηρε τις εξαιρεσεις λοιπον και εβγαλε πορισμα.

Σας αρεσει να διαβαζεται οτι σας κλεβουν.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Διάβαζα ότι το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» βάσει αρχικού χρονοδιαγράμματος θα τρέχει μέχρι και 30 Απριλίου 2025.

Πιστεύουμε θα ανατροφοδοτείται με πόρους μέχρι τότε ή θα πέσει ξαφνικά άκυρο νωρίτερα;

Δημοσ.

Ένας πωλητής που έχει και γκάμα ηλεκτρικών, μού είπε ότι η τελευταία πληροφόρηση είναι ότι η κατανάλωση ως τώρα του προγράμματος ΚΗ3 είναι περίπου στο 50% του προϋπολογισμού του.

Ψέματα ή αλήθεια, κανείς δεν ξέρει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...