manolis940 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, pj2501 είπε Αν είναι να πάρεις ηλεκτρικό και βασίζεσαι στην επιδότηση καλύτερα να μην πάρεις… εγώ θα το έπαιρνα ούτως ή άλλως και αν καθόταν η επιδότηση θα ερχόταν σαν δωράκι εξ ουρανού… Έτσι ειδικά όπως είναι η επιδότηση είναι λογικό. Εφόσον δεν μπορείς να εγκριθείς και εξ' αρχής να πάρεις σε μειωμένη τιμή το νέο σου αυτοκίνητο τότε είναι δώρο για τον ήδη έχοντα. Βλέπεις είναι και αυτές οι καημένες οι τράπεζες. Πως θα ζήσουν αν εσύ δεν πάρεις (μεγαλύτερο) δάνειο για τον νέο σου αυτοκίνητο. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pointyhat Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Χαίρετε, Μετά από ερώτηση μου στο τηλ κεντρο του ΚΗ3, είχαν πει οτι προκειμένου να είναι έγκυρη και η αίτηση επιδότησης για την απόσυρση θα πρέπει ο ιδιοκτήτης του αποσυρόμενου να είναι τουλάχιστον συγκύριος του νέου οχήματος. Συνεπώς τους ρώτησα για την σύζυγο (αποσύρθηκε ένα παλιό στο όνομα της) και μετά τις οδηγίες τους, η σύζυγος είναι στην άδεια του νέου, στις αποδείξεις, συμβάσεις κτλ, παντού και οι δυο. Τελικώς την αίτηση για την απόσυρση δεν την κάνουν δεκτή επειδη δεν έκανε η σύζυγος την γενικότερη αίτηση επιδότησης. Τα χαρτιά λένε είναι οκ αλλά έπρεπε να την κάνει εκείνη (ουδεποτε το είπαν, ενώ είχα πάρει αρκετές φορές για τον ιδιο λογο). Έκανα ένσταση και θα δούμε την έκβαση... Έχει τύχει σε κάποιον να κάνει ένσταση; Παίρνει και πάλι 20+ ημέρες για να απαντήσουν; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 25 λεπτά πριν, pointyhat είπε Χαίρετε, Μετά από ερώτηση μου στο τηλ κεντρο του ΚΗ3, είχαν πει οτι προκειμένου να είναι έγκυρη και η αίτηση επιδότησης για την απόσυρση θα πρέπει ο ιδιοκτήτης του αποσυρόμενου να είναι τουλάχιστον συγκύριος του νέου οχήματος. Συνεπώς τους ρώτησα για την σύζυγο (αποσύρθηκε ένα παλιό στο όνομα της) και μετά τις οδηγίες τους, η σύζυγος είναι στην άδεια του νέου, στις αποδείξεις, συμβάσεις κτλ, παντού και οι δυο. Τελικώς την αίτηση για την απόσυρση δεν την κάνουν δεκτή επειδη δεν έκανε η σύζυγος την γενικότερη αίτηση επιδότησης. Τα χαρτιά λένε είναι οκ αλλά έπρεπε να την κάνει εκείνη (ουδεποτε το είπαν, ενώ είχα πάρει αρκετές φορές για τον ιδιο λογο). Έκανα ένσταση και θα δούμε την έκβαση... Έχει τύχει σε κάποιον να κάνει ένσταση; Παίρνει και πάλι 20+ ημέρες για να απαντήσουν; Ένα κράτος αναξιόπιστο για τον πολίτη, και με συνεχές κυνηγητό για προφανή πράγματα. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NexusGS Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 25 λεπτά πριν, pointyhat είπε Χαίρετε, Μετά από ερώτηση μου στο τηλ κεντρο του ΚΗ3, είχαν πει οτι προκειμένου να είναι έγκυρη και η αίτηση επιδότησης για την απόσυρση θα πρέπει ο ιδιοκτήτης του αποσυρόμενου να είναι τουλάχιστον συγκύριος του νέου οχήματος. Συνεπώς τους ρώτησα για την σύζυγο (αποσύρθηκε ένα παλιό στο όνομα της) και μετά τις οδηγίες τους, η σύζυγος είναι στην άδεια του νέου, στις αποδείξεις, συμβάσεις κτλ, παντού και οι δυο. Τελικώς την αίτηση για την απόσυρση δεν την κάνουν δεκτή επειδη δεν έκανε η σύζυγος την γενικότερη αίτηση επιδότησης. Τα χαρτιά λένε είναι οκ αλλά έπρεπε να την κάνει εκείνη (ουδεποτε το είπαν, ενώ είχα πάρει αρκετές φορές για τον ιδιο λογο). Έκανα ένσταση και θα δούμε την έκβαση... Έχει τύχει σε κάποιον να κάνει ένσταση; Παίρνει και πάλι 20+ ημέρες για να απαντήσουν; Καλησπέρα, χρειάστηκε και εγώ να κάνω ένσταση και όντως έκανε 20 μέρες (μην σου πω και παραπάνω). Ελπίζω να δικαιωθείς! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pointyhat Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πραγματικά με μια μικρή ευελιξία και μια συνεννόηση ολο αυτό μπορούσε να αποφευχθεί. Δεν ξέρω γιατί το δημόσιο πρέπει να ειναι παντα συνυφασμένο με την ταλαιπωρία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 48 λεπτά πριν, pointyhat είπε Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πραγματικά με μια μικρή ευελιξία και μια συνεννόηση ολο αυτό μπορούσε να αποφευχθεί. Δεν ξέρω γιατί το δημόσιο πρέπει να ειναι παντα συνυφασμένο με την ταλαιπωρία. Γενικά δεν καταλαβαίνω γιατί κάνουν τα πάντα για να ΜΗΝ πάρει ο κόσμος προγράμματα γενικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Havik Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω τον σκοπό του προγράμματος, αν το κάνεις για το "περιβάλλον" δώσε μεγαλύτερη επιδότηση σε ποδήλατα και μηχανές, λιγότεροι ρύποι, λιγότερο μποτιλιάρισμα στους δρόμος, προφανώς λοιπόν δεν γίνεται για αυτό, απλά η ΕΕ/Ελ κράτος επιδοτεί έμμεσα την Γερμανία και τις "καθιερωμένες" αυτοκινητοβιομηχανίες, μην ξεχνάμε ειδικά τα δίκυκλα είναι ουσιαστικά no name Chinese. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 36 λεπτά πριν, Havik είπε Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω τον σκοπό του προγράμματος, αν το κάνεις για το "περιβάλλον" δώσε μεγαλύτερη επιδότηση σε ποδήλατα και μηχανές, λιγότεροι ρύποι, λιγότερο μποτιλιάρισμα στους δρόμος, προφανώς λοιπόν δεν γίνεται για αυτό, απλά η ΕΕ/Ελ κράτος επιδοτεί έμμεσα την Γερμανία και τις "καθιερωμένες" αυτοκινητοβιομηχανίες, μην ξεχνάμε ειδικά τα δίκυκλα είναι ουσιαστικά no name Chinese. ποια γερμανια? ολοι τεσλα παιρνουν. επιδοτηση για πλουσιους ειναι. δινει ψιχουλα στα 2κυκλα και για να παρεις μεγαλη επιδοτηση πρεπει να παρεις ακριβο αμαξι δηλαδη να εχεις 38κ τσέπη. τα μικρα/φθηνα παιρνουν 6-7κ. οταν θα ερθουν περισσοτερα φθηνα αμαξια περα απο κινεζικα θα εχει ληξει το προγραμμα. ασε τα 2 χιλιαρικα για αποσυρση που ακομα και 20ετιας αμαξια πιανουν ανετα 2 στην αγορά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aionnou Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 33 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε δηλαδη να εχεις 38κ τσέπη 42.450€ είναι το πιο οικονομικό, 950 ειναι τα έξοδα προετοιμασίας και πινακίδων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 13 ώρες πριν, aionnou είπε 42.450€ είναι το πιο οικονομικό, 950 ειναι τα έξοδα προετοιμασίας και πινακίδων. 41.490€ το βλέπω στο site αυτή την στιγμή το model 3 highland 14 ώρες πριν, basilis_k6 είπε ποια γερμανια? ολοι τεσλα παιρνουν. επιδοτηση για πλουσιους ειναι. δινει ψιχουλα στα 2κυκλα και για να παρεις μεγαλη επιδοτηση πρεπει να παρεις ακριβο αμαξι δηλαδη να εχεις 38κ τσέπη. τα μικρα/φθηνα παιρνουν 6-7κ. οταν θα ερθουν περισσοτερα φθηνα αμαξια περα απο κινεζικα θα εχει ληξει το προγραμμα. ασε τα 2 χιλιαρικα για αποσυρση που ακομα και 20ετιας αμαξια πιανουν ανετα 2 στην αγορά. Είμαστε 2024 και υπάρχουν στην αγορά και τα BYD με το atto 3 και το MG4 όπου οι τιμές τους είναι ίδιες με τα περισσότερα αντίστοιχα συμβατικά αυτοκίνητα προ επιδότησης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
totalius Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Σε περίπτωση που το ηλεκτρικό το πάρεις leasing ή όλη διαδικασία γίνεται από εσένα ή από την εταιρεία του leasing ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aionnou Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, manolis940 είπε 41.490€ το βλέπω στο site αυτή την στιγμή το model 3 highland Δεν ξέρω πως αλλιώς να γράψω ότι υπάρχει και έξτρα fee. 3 ώρες πριν, manolis940 είπε Είμαστε 2024 και υπάρχουν στην αγορά και τα BYD με το atto 3 και το MG4 Με εντελώς άγνωστη διαθεσιμότητα και διάφορα κόλπα που αναγκάζεσαι να περιμένεις 4-5 μηνες για παραλαβή με άμεσο κίνδυνο να χάσεις την επιδότηση. Στα τεσλα πας σε προδιαμορφωμενο και ξερεις ότι σε 4 με 6 εβδομάδες έχεις παραλάβει και κανονίζεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2 λεπτά πριν, aionnou είπε Δεν ξέρω πως αλλιώς να γράψω ότι υπάρχει και έξτρα fee. Με εντελώς άγνωστη διαθεσιμότητα και διάφορα κόλπα που αναγκάζεσαι να περιμένεις 4-5 μηνες για παραλαβή με άμεσο κίνδυνο να χάσεις την επιδότηση. Στα τεσλα πας σε προδιαμορφωμενο και ξερεις ότι σε 4 με 6 εβδομάδες έχεις παραλάβει και κανονίζεις. Αυτή η χρέωση είναι για την ταξινόμηση την οποία μπορείς να κάνεις και μόνος σου ή πλήρωσες/την έκανες μόνος σου; Σε όσους εδώ μέσα έχουν γράψει για το MG4 ουδέποτε είδα κανένα να παραπονιέται για το κομμάτι της διαθεσιμότητας. Τώρα για το BYD δεν ξέρω τι παίζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aionnou Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 3 λεπτά πριν, manolis940 είπε Αυτή η χρέωση είναι για την ταξινόμηση την οποία μπορείς να κάνεις και μόνος σου ή πλήρωσες/την έκανες μόνος σου; Σε όσους εδώ μέσα έχουν γράψει για το MG4 ουδέποτε είδα κανένα να παραπονιέται για το κομμάτι της διαθεσιμότητας. Τώρα για το BYD δεν ξέρω τι παίζει. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι μόνος σου είναι default χρέωση οπότε αυτή είναι τώρα η ποιο μικρή τιμή για tesla. Για byd που έχουμε ρωτήσει από περιέργεια για atto3. MG δεν ρωτήσαμε δεν μας απασχολεί ως μαρκα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pj2501 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 8 ώρες πριν, aionnou είπε Στα τεσλα πας σε προδιαμορφωμενο και ξερεις ότι σε 4 με 6 εβδομάδες έχεις παραλάβει και κανονίζεις. επιβεβαιωνω... περσι τα χριστουγεννα παρηγγειλα και μεσα στο φλεβαρη το ειχα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα