Προς το περιεχόμενο

Πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» και εμπειρίες


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θετικό με την απόσυρση για τα αμάξια, ελπίζω να λαμβάνεται η παλαιότητα υπόψιν , αλλά θα υπάρχει έλεγχος πότε αγοράστηκε το σαπάκι ή θα φεύγουν τα 300-500€ στο car.gr ?

Να δούμε και αν θα έχουν εισοδηματικά κριτήρια και το αν έχει ο υποψήφιος φ/β , αν και χλωμό με τους άχρηστους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 403
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στην Ιταλία δίνουν απόσυρση με πολύ καλή χρηματική αποζημίωση και για βενζινοκίνητα οχήματα ..Δεν κατάλαβα γιατί μας επιβάλουν όλους να πάρουμε αμιγώς ηλεκτρικά και ούτε καν υβριδικά..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 minutes ago, giorgos_76 said:

Δεν κατάλαβα γιατί μας επιβάλουν όλους να πάρουμε αμιγώς ηλεκτρικά και ούτε καν υβριδικά..

 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκέφτομαι για επαγγελματικό κλουβάκι τύπου Fiat Doblo. Παίζει επιδότηση ή όχι; Δεν μπορώ να βρω ξεκάθαρη απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Για το ίδιο λόγο που επιδοτουνε τις αντλίες θερμότητας σε σχέση με τα άλλα καύσιμα!!! 

Καμία σχέση οι αντλίες θερμότητας με τις μπαταρίες...Καλά κάνουν και τις επιδοτούν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, giorgos_76 είπε

Καμία σχέση οι αντλίες θερμότητας με τις μπαταρίες...Καλά κάνουν και τις επιδοτούν. 

Επιδοτούν τις ΑΘ για ενεργειακή απόδοση και για απεξάρτηση απο τα ορυκτά καύσιμα. 

Επιδοτούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα. 

Επεξ/σία από @pnea1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Επιδοτούν τις ΑΘ για ενεργειακή απόδοση και για απεξάρτηση απο τα ορυκτά καύσιμα. 

Επιδοτούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα. 

Το μέγα παραμύθι..Απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα ,πράσινη ανάπτυξη, κλιματική αλλαγή και ότι τα ηλεκτρικά δεν μολύνουν το περιβάλλον

Οι ΑΘ σε καμιά περίπτωση δεν μολύνουν το περιβάλλον πάντως, αν εξαιρέσουμε ένα 30% που καίνε σε ρεύμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην χρήση οι ΑΘ και τα ηλεκτρικά είναι τα πιο καθαρά. 

0 εκπομπές ρύπων. 

Ρεύμα καταναλώνουν και τα δύο. 

Οπότε; Επίσης όποιος έχει κάνει λάθος επιλογή ΑΘ το πληρώνει πιο ακριβά. 

Βάλε και το κόστος για τοποθέτηση και αντικατάσταση του δικτύου και πολλά άλλα. 

Όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά. 

 

 

Επεξ/σία από @pnea1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Στην χρήση οι ΑΘ και τα ηλεκτρικά είναι τα πιο καθαρά. 

0 εκπομπές ρύπων. 

Ρεύμα καταναλώνουν και τα δύο. 

Οπότε; Επίσης όποιος έχει κάνει λάθος επιλογή ΑΘ το πληρώνει πιο ακριβά. 

Βάλε και το κόστος για τοποθέτηση και αντικατάσταση του δικτύου και πολλά άλλα. 

Όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά. 

 

 

Αν ανακυκλωνόταν οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα έλεγα πάσο, αλλά αφού δεν ανακυκλώνονται και καίνε και ρεύμα όπως λες, δεν προστατεύουν το περιβάλλον...Οπότε είναι παραμύθι η αντικατάσταση τους με βενζινοκίνητα για να τα οικονομήσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες

Και στο κάτω κάτω, οι καταναλωτές σκέφτονται την τσέπη τους...Ποιός ο λόγος να δώσω τόσα λεφτά για ηλεκτροκίνητο από την στιγμή που δεν αποτελεί επένδυση και χάνει την υπεραξία του μέσα σε λίγα χρόνια..Ενώ με την ΑΘ κάνεις απόσβεση μέσα σε λίγα χρόνια...Γι' αυτό είπα ότι καλά κάνουν και την επιδοτούν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, giorgos_76 είπε

Αν ανακυκλωνόταν οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα έλεγα πάσο, αλλά αφού δεν ανακυκλώνονται και καίνε και ρεύμα όπως λες, δεν προστατεύουν το περιβάλλον...Οπότε είναι παραμύθι η αντικατάσταση τους με βενζινοκίνητα για να τα οικονομήσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες

Και στο κάτω κάτω, οι καταναλωτές σκέφτονται την τσέπη τους...Ποιός ο λόγος να δώσω τόσα λεφτά για ηλεκτροκίνητο από την στιγμή που δεν αποτελεί επένδυση και χάνει την υπεραξία του μέσα σε λίγα χρόνια..Ενώ με την ΑΘ κάνεις απόσβεση μέσα σε λίγα χρόνια...Γι' αυτό είπα ότι καλά κάνουν και την επιδοτούν

Μίλησα για την χρήση και των δύο. Τα θερμικά επίσης έχουν μπαταρίες.. Με τη ίδια λογική θα πρέπει να δεις τι γίνεται και με τους καταλύτες τα φίλτρα dpf κια γενικά με ολόκληρο αυτοκίνητο όταν αποσύρεται. Η ΑΘ έχει ψυκτικό υγρό. Το ποσό είναι και αυτό φιλικό στο περιβάλλον είναι ένα θεμα

Κατά την χρήση όμως τόσο η ΑΘ όσο και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο παράγουν μηδενικού ρύπους

Επίσης το αν κάνεις απόσβεση την ΑΘ είναι άλλο θέμα. Επίσης η ΑΘ αν σου βγάλει βλάβη στην πλακέτα όπως έβγαλαν σε μεγάλο ποσοστό οι ΑΘ κορεατικής εταιρίας τότε μιλάμε και για άλλο κόστος. 

Πχ Επίσης σε διαμέρισμα αμονωτο με παλιά κουφώματα και δισωληνιο συστημα θέρμανσης η απόσβεση δεν ξέρω πότε θα γίνει.

Αλλα ας το σταματήσουμε εδώ μην χαλάμε το νήμα. 

Επεξ/σία από @pnea1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι κ να λέμε εμείς , τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον. Οι Κινέζοι κάνουν άλματα καθημερινά σε χωρητικότητα μπαταριών και τεχνολογία και μας αρέσει δεν μας αρέσει θα μονοπωλήσουν την αγορά. 

Σε μερικά χρόνια η αντικατάσταση των μπαταριών των ηλεκτρικών θα είναι οικονομικότερη οπότε η αξία του αυτοκινήτου δεν θα μειώνεται τόσο γρήγορα όσο σήμερα. Ήδη κυκλοφορούν μπαταρίες ιμιτασιον για δημοφιλή αυτοκίνητα όπως Prius με αυξημένη χωρητικότητα και μειωμένο κόστος σε σχέση με την αρχική ορίτζιναλ.

Άλλωστε με τις τιμές των καυσίμων εκεί που έχουν διαμορφωθεί και παγιωθεί, τις κρατικές επιδοτήσεις και τις απαλλαγές από τέλη το ηλεκτρικό εν μέρει επιβάλλεται σε έναν νέο αγοραστή αυτοκινήτου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, bill999r said:

Ότι κ να λέμε εμείς , τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον. Οι Κινέζοι κάνουν άλματα καθημερινά σε χωρητικότητα μπαταριών και τεχνολογία και μας αρέσει δεν μας αρέσει θα μονοπωλήσουν την αγορά. 

Σε μερικά χρόνια η αντικατάσταση των μπαταριών των ηλεκτρικών θα είναι οικονομικότερη οπότε η αξία του αυτοκινήτου δεν θα μειώνεται τόσο γρήγορα όσο σήμερα. Ήδη κυκλοφορούν μπαταρίες ιμιτασιον για δημοφιλή αυτοκίνητα όπως Prius με αυξημένη χωρητικότητα και μειωμένο κόστος σε σχέση με την αρχική ορίτζιναλ.

Άλλωστε με τις τιμές των καυσίμων εκεί που έχουν διαμορφωθεί και παγιωθεί, τις κρατικές επιδοτήσεις και τις απαλλαγές από τέλη το ηλεκτρικό εν μέρει επιβάλλεται σε έναν νέο αγοραστή αυτοκινήτου.

Εδω αναφλεγονται οι original μπαταριες. Εσεις αγοραστε μαιμου για μπαρμπεκοιυ!

Επεξ/σία από Dinos1973
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Εδω αναφλεγονται οι original μπαταριες. Εσεις αγοραστε μαιμου για μπαρμπεκοιυ!

Εντάξει όσες κυκλοφορούν στην αγορά έχουν όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές ασφαλείας. 

Επίσης υπάρχει κ η δυνατότητα ανακατασκευής και πιστεύω πώς στο μέλλον θα είναι κ πιο προσιτή.

Ούτε εγώ είμαι φαν των ηλεκτρικών, κυρίως λόγω της αυτονομίας, αλλά από την άλλη δεν είμαι φαν ούτε των πετρελαϊκών και της ληστρικής φορολογίας των καυσίμων.

Φαντάσου σταδιακά με την βοήθεια των Κινέζων φίλων μας να είναι προσιτά κ τα φωτοβολταϊκά και να φορτίζεις το αμάξι τζάμπα... Εκεί φίλε παίζει να τρελαθω από την χαρά μου που δεν θα δίνω μια στο κράτος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι να δημιουργηθεί ένα κοινό πρότυπο για τις μπαταρίες που θα περιλαμβάνει την on the fly αντικατάσταση τους, plug and play.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...