Προς το περιεχόμενο

Εξώδικο από Cosmote


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από harisnikolop,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους.

Παρακαλώ για την βοήθεια σας σχετικά με ένα θέμα που έχω με την Cosmote και την ταχύτητα του internet. 

Σας παραθέτω τι έχω στείλει με mail στη εξυπηρέτηση πελατών τους και από τότε δε έχω λάβει ΚΑΜΙΑ γραπτή απάντηση.

 

"

Καλησπέρα σας
 
Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με υπάλληλο σας, αποφάσισα να κάνω σύνδεση ίντερνετ με ταχύτητα 200mbps και γραμμή σταθερού τηλεφώνου με τιμή στα 44.90€ και τέλη ενεργοποίησης, αν θυμάμαι καλά, 36€.
 
Στις 22/9/2022 ήρθε τεχνικός στην οικεία μου όπου έκανε ενεργοποίηση της γραμμής (επισυναπτόμενο screenshot με ονομασία Screenshot 1). 
 
Σας επισυνάπτω screenshot με την ονομασία Screenshot 2, όπου κάναμε μαζί με τον τεχνικό σας speedtest και η ταχύτητα ήταν πάρα πολύ καλή, στα 205 το download και στα 20 το upload. Ο τεχνικός σας μου είπε ότι όλα είναι καλά και η ταχύτητα είναι στο maximum. 
 
Στις 28/9/2022 αρχίσαν τα προβλήματα. Σας επισυνάπτω screenshot με την ονομασία screenshot 4 όπου έλαβα sms από εσας ότι ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου και να προβώ σε κάποιες ενέργειες. Η γραμμή φυσικά λειτουργούσε από τις 22/9/2022, όπως σας ανέφερα πιο πάνω, αλλά εγώ, όπως ανέφερε το sms με τις οδηγίες που έλαβα από εσάς, έβγαλα από την πρίζα το router και το έβαλα μετά από κάποια λεπτά.
 
Δυστυχώς από τότε δεν είχα καθόλου ίντερνετ και κάλεσα το 13888 για να δηλώσω βλάβη. Ο αριθμός βλάβης ήταν ο 1-248366716806 (επισυναπτόμενο screenshot με όνομα screenshot 6).
 
H βλάβη διήρκησε μεχρι και τις 8/10/2022 όπου και ήρθε άλλος τεχνικός στην οικεία μου. Στο έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από τον τεχνικό σας, αυτός έβγαλε το πόρισμα ότι φταίει η εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού μου. Στην ερώτηση μου γιατί στις 22/9/2022 όταν ο πρώτος τεχνικός σας είχε έρθει ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ και η ταχύτητα ήταν maximum, ο τεχνικός σας φυσικά δεν είχε τίποτα να μου πει.
 
Μάλιστα μου είπε ότι η μέγιστη ταχύτητα download που θα πιάνω από εδώ και πέρα θα είναι 100mbps. Σας παραθέτω screenshot με ονομασία screenshot 5 όπου σε speedtest που έκανα πιάνω 111 mbps download άρα αυτό που ισχυρίζεται ο τεχνικός σας ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.
 
Στο μεσοδιάστημα μου έχει έρθει λογαριασμός με αριθμό πληρωμής RF66903018000000017081275 ύψους 95€. Πως προκύπτουν τα 95€ όταν η μηνιαία χρέωση είναι 45€+36€ τα τέλη ενεργοποίησης, σύνολο 81€. Η ερώτηση είναι ρητορική καθώς δεν με απασχολεί η απάντηση.
 
Παρακαλώ ενημερώστε με πόση είναι η χρέωση για τις υπηρεσίες που μου παρείχατε ΜΟΝΟ για το διάστημα 22/9/2022 με 27/9/2022 καθώς διατίθεμαι να πληρώσω ΜΟΝΟ αυτό το ποσό. Από τις 28/9/2022 και μέχρι να μεταβώ στη Vodafone που έχω ήδη ξεκινήσει διαδικασία φορητότητας, δεν έχω την ταχύτητα που είχαμε συμφωνήσει οπότε ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν θα πληρωθεί από την πλευρά μου ΚΑΝΕΝΑ ποσό γι αυτή την περίοδο.
 
Παρακαλώ όποια μελλοντική επικοινωνία μας να γίνει γραπτώς και σε αυτή εδώ τη συζήτηση.
 
Με εκτίμηση
Χαράλαμπος Νικολόπουλος"
 
Να σημειώσω ότι από τότε έχω μεταβεί στη Vodafone όπου δεν έχω κάνενα πρόβλημα και πιάνω 200+ ταχύτητα. Φυσικά δεν έκανα καμία επιδίορθωση στην εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού μου (loooool).
 
Επίσης, για κάποιο λόγο το ποσό που πρέπει να καταβάλλω στον Cosmote έχει πάει στα 170 κάτι ευρώ.
 
Όπως είπα και πιο πάνω, γραπτή απάντηση δεν έχω λάβει ποτέ από Cosmote, εδώ και κάποιους μήνες που έχω στείλει το παραπάνω mail.
 
Σήμερα με κάλεσε δικηγορικό γραφείο που συνεργάζεται με τον Cosmote και με ενημέρωσε ότι θα παραλάβω εξώδικο.
 
Στο μεσοδιάστημα, όποτε έχω καλέσει, την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Cosmote και έχω ζητήσει να μου απαντήσουν γραπτώς στο mail που τους έχουν στείλει, μου απαντούν ότι θα το δουν και θα μου απαντήσουν. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν έχει συμβεί.
 
Πως προτείνεται να συνεχίσω; Τι μπορώ να κάνω;
 
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
 
 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
6 λεπτά πριν, harisnikolop είπε

Καλημέρα σε όλους.

Παρακαλώ για την βοήθεια σας σχετικά με ένα θέμα που έχω με την Cosmote και την ταχύτητα του internet. 

Σας παραθέτω τι έχω στείλει με mail στη εξυπηρέτηση πελατών τους και από τότε δε έχω λάβει ΚΑΜΙΑ γραπτή απάντηση.

 

"

Καλησπέρα σας
 
Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με υπάλληλο σας, αποφάσισα να κάνω σύνδεση ίντερνετ με ταχύτητα 200mbps και γραμμή σταθερού τηλεφώνου με τιμή στα 44.90€ και τέλη ενεργοποίησης, αν θυμάμαι καλά, 36€.
 
Στις 22/9/2022 ήρθε τεχνικός στην οικεία μου όπου έκανε ενεργοποίηση της γραμμής (επισυναπτόμενο screenshot με ονομασία Screenshot 1). 
 
Σας επισυνάπτω screenshot με την ονομασία Screenshot 2, όπου κάναμε μαζί με τον τεχνικό σας speedtest και η ταχύτητα ήταν πάρα πολύ καλή, στα 205 το download και στα 20 το upload. Ο τεχνικός σας μου είπε ότι όλα είναι καλά και η ταχύτητα είναι στο maximum. 
 
Στις 28/9/2022 αρχίσαν τα προβλήματα. Σας επισυνάπτω screenshot με την ονομασία screenshot 4 όπου έλαβα sms από εσας ότι ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου και να προβώ σε κάποιες ενέργειες. Η γραμμή φυσικά λειτουργούσε από τις 22/9/2022, όπως σας ανέφερα πιο πάνω, αλλά εγώ, όπως ανέφερε το sms με τις οδηγίες που έλαβα από εσάς, έβγαλα από την πρίζα το router και το έβαλα μετά από κάποια λεπτά.
 
Δυστυχώς από τότε δεν είχα καθόλου ίντερνετ και κάλεσα το 13888 για να δηλώσω βλάβη. Ο αριθμός βλάβης ήταν ο 1-248366716806 (επισυναπτόμενο screenshot με όνομα screenshot 6).
 
H βλάβη διήρκησε μεχρι και τις 8/10/2022 όπου και ήρθε άλλος τεχνικός στην οικεία μου. Στο έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από τον τεχνικό σας, αυτός έβγαλε το πόρισμα ότι φταίει η εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού μου. Στην ερώτηση μου γιατί στις 22/9/2022 όταν ο πρώτος τεχνικός σας είχε έρθει ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ και η ταχύτητα ήταν maximum, ο τεχνικός σας φυσικά δεν είχε τίποτα να μου πει.
 
Μάλιστα μου είπε ότι η μέγιστη ταχύτητα download που θα πιάνω από εδώ και πέρα θα είναι 100mbps. Σας παραθέτω screenshot με ονομασία screenshot 5 όπου σε speedtest που έκανα πιάνω 111 mbps download άρα αυτό που ισχυρίζεται ο τεχνικός σας ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.
 
Στο μεσοδιάστημα μου έχει έρθει λογαριασμός με αριθμό πληρωμής RF66903018000000017081275 ύψους 95€. Πως προκύπτουν τα 95€ όταν η μηνιαία χρέωση είναι 45€+36€ τα τέλη ενεργοποίησης, σύνολο 81€. Η ερώτηση είναι ρητορική καθώς δεν με απασχολεί η απάντηση.
 
Παρακαλώ ενημερώστε με πόση είναι η χρέωση για τις υπηρεσίες που μου παρείχατε ΜΟΝΟ για το διάστημα 22/9/2022 με 27/9/2022 καθώς διατίθεμαι να πληρώσω ΜΟΝΟ αυτό το ποσό. Από τις 28/9/2022 και μέχρι να μεταβώ στη Vodafone που έχω ήδη ξεκινήσει διαδικασία φορητότητας, δεν έχω την ταχύτητα που είχαμε συμφωνήσει οπότε ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν θα πληρωθεί από την πλευρά μου ΚΑΝΕΝΑ ποσό γι αυτή την περίοδο.
 
Παρακαλώ όποια μελλοντική επικοινωνία μας να γίνει γραπτώς και σε αυτή εδώ τη συζήτηση.
 
Με εκτίμηση
Χαράλαμπος Νικολόπουλος"
 
Να σημειώσω ότι από τότε έχω μεταβεί στη Vodafone όπου δεν έχω κάνενα πρόβλημα και πιάνω 200+ ταχύτητα. Φυσικά δεν έκανα καμία επιδίορθωση στην εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού μου (loooool).
 
Επίσης, για κάποιο λόγο το ποσό που πρέπει να καταβάλλω στον Cosmote έχει πάει στα 170 κάτι ευρώ.
 
Όπως είπα και πιο πάνω, γραπτή απάντηση δεν έχω λάβει ποτέ από Cosmote, εδώ και κάποιους μήνες που έχω στείλει το παραπάνω mail.
 
Σήμερα με κάλεσε δικηγορικό γραφείο που συνεργάζεται με τον Cosmote και με ενημέρωσε ότι θα παραλάβω εξώδικο.
 
Στο μεσοδιάστημα, όποτε έχω καλέσει, την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Cosmote και έχω ζητήσει να μου απαντήσουν γραπτώς στο mail που τους έχουν στείλει, μου απαντούν ότι θα το δουν και θα μου απαντήσουν. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν έχει συμβεί.
 
Πως προτείνεται να συνεχίσω; Τι μπορώ να κάνω;
 
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
 
 

Προφανώς το εξώδικό αφορά την απαίτηση για τους λογαριασμούς που δεν πλήρωσες. Επίσης το ποσό ανέβηκε γιατί λογικά προστέθηκε και κάποια ρήτρα διακοπής συμβολαίου.

Πρέπει να μιλήσεις με έναν δικηγόρο για να σου εξηγήσει τις επιλογές σου. 

:) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, filip123go είπε

Εξώδικο για ποιον λόγο θα σου στείλουν;

Γιατί μέχρι στιγμής δεν έχω πληρώσει φράγκο στην Cosmote και όταν με ρώτησαν τηλεφωνικά τους είχα πει ότι αν δεν λάβω γραπτή απάντηση στο mail μου δεν διατίθεμαι να πληρώσω κάτι.

Επεξ/σία από harisnikolop
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι απάντηση να λάβεις από τη στιγμή που αποχωρησες ήδη και είσαι σε άλλη εταιρεία.

Δεν θεωρείσαι πλέον πελάτης/συνδρομητής.

Πληρώνεις τα χρέη +διακοπή και γεια σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη μου ειχε τυχει ακριβως ιδια περιπτωση ,τους γραφεις στα παλαια σου υποδηματα. Το ιδιο εκανα και εγω, μου στειλαν εξωδικο, τους απαντησα με το μειλ που ειχα στειλει στη κοσμοτε (παρομοιο με το δικο σου) και δε με ξανα ενοχλησαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 λεπτά πριν, Dantε είπε

Επειδη μου ειχε τυχει ακριβως ιδια περιπτωση ,τους γραφεις στα παλαια σου υποδηματα. Το ιδιο εκανα και εγω, μου στειλαν εξωδικο, τους απαντησα με το μειλ που ειχα στειλει στη κοσμοτε (παρομοιο με το δικο σου) και δε με ξανα ενοχλησαν.

Αυτό δεν σημαίνει πως ξεμπέρδεψες οριστικά όμως. Εξαρτάται από το πόσο θα θέλουν οι ίδιοι να το συνεχίσουν και να επανέλθουν ακόμη και μετά από χρόνια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, billdanos είπε

Αυτό δεν σημαίνει πως ξεμπέρδεψες οριστικά όμως. Εξαρτάται από το πόσο θα θέλουν οι ίδιοι να το συνεχίσουν και να επανέλθουν ακόμη και μετά από χρόνια. 

Εχει παραγραφει πλεον. 12 χρονια εχουν περασει :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
36 λεπτά πριν, Dantε είπε

Εχει παραγραφει πλεον. 12 χρονια εχουν περασει :P

Ε ναι αν μιλάμε για τόσα χρόνια! Έχει αλλάξει πάντως η αντιμετώπιση αυτών των περιπτώσεων από τις εταιρείες εδώ και αρκετά χρόνια που τα αναθέτουν σε δικηγορικά γραφεία/εισπρακτικές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, billdanos είπε

Ε ναι αν μιλάμε για τόσα χρόνια! Έχει αλλάξει πάντως η αντιμετώπιση αυτών των περιπτώσεων από τις εταιρείες εδώ και αρκετά χρόνια που τα αναθέτουν σε δικηγορικά γραφεία/εισπρακτικές. 

Καλα και τη δικια μου σε δικηγορικο γραφειο την ειχαν δωσει. Προς θεου ,δε λεω να μπιστολιαζει ο κοσμος ,αλλα οταν γεννανε χρεη απο δικα τους λαθη (στη δικια μου περιπτωση ,απο λαθος υπαλληλου τους μου ακυρωσαν το προγραμμα και με χρεωναν κανονικα και μου ειπαν να πληρωσω και θα δουμε) ε τοτε τους αξιζει να τους ριχνεις ακυρο και αστους να τρεχουν. Δικαστικα δε σε πανε για τετοια μικρα χρεη. Και αν πανε ,με τα mails θα δειξεις οτι εσυ επικοινωνησες και ενδιαφερθηκες να λυσεις το θεμα (φυσικα δικηγορος θα ξερει καλυτερα το πως θα το αντιμετωπισεις στο τελος το θεμα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, harisnikolop είπε

Καλημέρα σε όλους.

Παρακαλώ για την βοήθεια σας σχετικά με ένα θέμα που έχω με την Cosmote και την ταχύτητα του internet. 

Σας παραθέτω τι έχω στείλει με mail στη εξυπηρέτηση πελατών τους και από τότε δε έχω λάβει ΚΑΜΙΑ γραπτή απάντηση.

 

"

Καλησπέρα σας
 
Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με υπάλληλο σας, αποφάσισα να κάνω σύνδεση ίντερνετ με ταχύτητα 200mbps και γραμμή σταθερού τηλεφώνου με τιμή στα 44.90€ και τέλη ενεργοποίησης, αν θυμάμαι καλά, 36€.
 
Στις 22/9/2022 ήρθε τεχνικός στην οικεία μου όπου έκανε ενεργοποίηση της γραμμής (επισυναπτόμενο screenshot με ονομασία Screenshot 1). 
 
Σας επισυνάπτω screenshot με την ονομασία Screenshot 2, όπου κάναμε μαζί με τον τεχνικό σας speedtest και η ταχύτητα ήταν πάρα πολύ καλή, στα 205 το download και στα 20 το upload. Ο τεχνικός σας μου είπε ότι όλα είναι καλά και η ταχύτητα είναι στο maximum. 
 
Στις 28/9/2022 αρχίσαν τα προβλήματα. Σας επισυνάπτω screenshot με την ονομασία screenshot 4 όπου έλαβα sms από εσας ότι ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου και να προβώ σε κάποιες ενέργειες. Η γραμμή φυσικά λειτουργούσε από τις 22/9/2022, όπως σας ανέφερα πιο πάνω, αλλά εγώ, όπως ανέφερε το sms με τις οδηγίες που έλαβα από εσάς, έβγαλα από την πρίζα το router και το έβαλα μετά από κάποια λεπτά.
 
Δυστυχώς από τότε δεν είχα καθόλου ίντερνετ και κάλεσα το 13888 για να δηλώσω βλάβη. Ο αριθμός βλάβης ήταν ο 1-248366716806 (επισυναπτόμενο screenshot με όνομα screenshot 6).
 
H βλάβη διήρκησε μεχρι και τις 8/10/2022 όπου και ήρθε άλλος τεχνικός στην οικεία μου. Στο έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από τον τεχνικό σας, αυτός έβγαλε το πόρισμα ότι φταίει η εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού μου. Στην ερώτηση μου γιατί στις 22/9/2022 όταν ο πρώτος τεχνικός σας είχε έρθει ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ και η ταχύτητα ήταν maximum, ο τεχνικός σας φυσικά δεν είχε τίποτα να μου πει.
 
Μάλιστα μου είπε ότι η μέγιστη ταχύτητα download που θα πιάνω από εδώ και πέρα θα είναι 100mbps. Σας παραθέτω screenshot με ονομασία screenshot 5 όπου σε speedtest που έκανα πιάνω 111 mbps download άρα αυτό που ισχυρίζεται ο τεχνικός σας ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.
 
Στο μεσοδιάστημα μου έχει έρθει λογαριασμός με αριθμό πληρωμής RF66903018000000017081275 ύψους 95€. Πως προκύπτουν τα 95€ όταν η μηνιαία χρέωση είναι 45€+36€ τα τέλη ενεργοποίησης, σύνολο 81€. Η ερώτηση είναι ρητορική καθώς δεν με απασχολεί η απάντηση.
 
Παρακαλώ ενημερώστε με πόση είναι η χρέωση για τις υπηρεσίες που μου παρείχατε ΜΟΝΟ για το διάστημα 22/9/2022 με 27/9/2022 καθώς διατίθεμαι να πληρώσω ΜΟΝΟ αυτό το ποσό. Από τις 28/9/2022 και μέχρι να μεταβώ στη Vodafone που έχω ήδη ξεκινήσει διαδικασία φορητότητας, δεν έχω την ταχύτητα που είχαμε συμφωνήσει οπότε ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν θα πληρωθεί από την πλευρά μου ΚΑΝΕΝΑ ποσό γι αυτή την περίοδο.
 
Παρακαλώ όποια μελλοντική επικοινωνία μας να γίνει γραπτώς και σε αυτή εδώ τη συζήτηση.
 
Με εκτίμηση
Χαράλαμπος Νικολόπουλος"
 
Να σημειώσω ότι από τότε έχω μεταβεί στη Vodafone όπου δεν έχω κάνενα πρόβλημα και πιάνω 200+ ταχύτητα. Φυσικά δεν έκανα καμία επιδίορθωση στην εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού μου (loooool).
 
Επίσης, για κάποιο λόγο το ποσό που πρέπει να καταβάλλω στον Cosmote έχει πάει στα 170 κάτι ευρώ.
 
Όπως είπα και πιο πάνω, γραπτή απάντηση δεν έχω λάβει ποτέ από Cosmote, εδώ και κάποιους μήνες που έχω στείλει το παραπάνω mail.
 
Σήμερα με κάλεσε δικηγορικό γραφείο που συνεργάζεται με τον Cosmote και με ενημέρωσε ότι θα παραλάβω εξώδικο.
 
Στο μεσοδιάστημα, όποτε έχω καλέσει, την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Cosmote και έχω ζητήσει να μου απαντήσουν γραπτώς στο mail που τους έχουν στείλει, μου απαντούν ότι θα το δουν και θα μου απαντήσουν. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν έχει συμβεί.
 
Πως προτείνεται να συνεχίσω; Τι μπορώ να κάνω;
 
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
 
 

Το λάθος που παρατηρώ εδώ από πλευράς σου είναι το εξής:

Πέρα της λανθασμένης γνωμάτευσης ανάμεσα στους 2 τεχνικούς, θα πρέπει να έχουμε υπ όψιν μας πως ενδέχεται σε ανθρώπινο λάθος και δεν είναι βάσιμο στοιχείο ο προφορικός λόγος.

Αυτό που για εμένα θα έπρεπε να έχεις κάνει είναι να επικοινωνήσεις με το συνήγορο του καταναλωτή.

Τώρα ακόμα και που έχει μεταβεί σε άλλο πάροχο μην το αφήσεις καθώς το ποσό θα ανεβαίνει και θα μπλέξεις περισσότερο.

 

Μφχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, kormos είπε

Το λάθος που παρατηρώ εδώ από πλευράς σου είναι το εξής:

Πέρα της λανθασμένης γνωμάτευσης ανάμεσα στους 2 τεχνικούς, θα πρέπει να έχουμε υπ όψιν μας πως ενδέχεται σε ανθρώπινο λάθος και δεν είναι βάσιμο στοιχείο ο προφορικός λόγος.

Αυτό που για εμένα θα έπρεπε να έχεις κάνει είναι να επικοινωνήσεις με το συνήγορο του καταναλωτή.

Τώρα ακόμα και που έχει μεταβεί σε άλλο πάροχο μην το αφήσεις καθώς το ποσό θα ανεβαίνει και θα μπλέξεις περισσότερο.

 

Μφχ

Εννοείται πως κατανοώ ότι υπάρχει πάντα η περίπτωση ανθρώπινου λάθους. Όταν τους καλούσα επανειλημμένα να τους πω ότι δεν έχει λογική η γνωμάτευση του 2ου τεχνικού, αυτοί ήταν ανένδοτοι και επέμεναν ότι ισχύει η γνωμάτευση του 2ου τεχνικού που τους συνέφερε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, harisnikolop είπε

Εννοείται πως κατανοώ ότι υπάρχει πάντα η περίπτωση ανθρώπινου λάθους. Όταν τους καλούσα επανειλημμένα να τους πω ότι δεν έχει λογική η γνωμάτευση του 2ου τεχνικού, αυτοί ήταν ανένδοτοι και επέμεναν ότι ισχύει η γνωμάτευση του 2ου τεχνικού που τους συνέφερε.

Η ουσία από αυτά που σου ανέφερα νωρίτερα είναι πως καλύτερα να πάψεις να έρχεσαι σε επαφή μαζί τους για τον αυτονόητο λόγο. Δεν είσαι πλέον πελάτης τους και η υπόθεσή σου έχει μεταβεί σε νομικό κομμάτι και να κοιτάξεις να βγάλεις σε συνέχεια την όλη υπόθεση εις πέρας μέσω του https://www.synigoroskatanaloti.gr/el

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το γεγονος οτι απο 200 τον ρίξανε επισημα στα 100 δηλαδη στο 50% της ονομαστικής ταχύτητας χωρίς να του αλλαξουν προγραμμα  νομιζω οτι του δινει αυτοματα δικαιωμα υπαναχώρησης.

Και φυσικα ζητας ηχογραφημένες συνομιλιες οπου σου λενε οτι θα αρκεστείς στα 100 ενω πληρώνεις για 200

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, harisnikolop είπε

Εννοείται πως κατανοώ ότι υπάρχει πάντα η περίπτωση ανθρώπινου λάθους. Όταν τους καλούσα επανειλημμένα να τους πω ότι δεν έχει λογική η γνωμάτευση του 2ου τεχνικού, αυτοί ήταν ανένδοτοι και επέμεναν ότι ισχύει η γνωμάτευση του 2ου τεχνικού που τους συνέφερε.

Μου είχε τύχει και μένα κάτι παρόμοιο παλιότερα. Είχε μια κεντρική βλάβη όλη η πολυκατοικία και μόλις αποκαταστάθηκε εγώ δεν είχα ίντερνετ. Φωνάζω τεχνικό και αφήνει σημείωμα (έλειπα) ότι από *** όλα ΟΚ, η βλάβη είναι εσωτερικά. Παίρνω τηλέφωνο να διαμαρτυρηθώ, όχι λένε, φώναξε ηλεκτρολόγο, δεν είναι δικιά μας δουλειά οι εσωτερικές καλωδιώσεις. Ξαναπαίρνω τηλέφωνο την άλλη μέρα να μανουριαστώ, λέω έχω βλάβη, χωρίς να αναφέρω το παρελθόν, ωραία λένε, θα στείλουμε τεχνικό. Έρχεται ο δεύτερος τεχνικός, αυτή τη φορά ήμουνα και εγώ, πάμε μαζί κάτω στα κουτιά και αναφωνεί "πω τι γίνεται εδώ πέρα, πως τα έχουν κάνει έτσι". Ξανατοποθετεί κάποια καλώδια που κρέμονταν και ως δια μαγείας το πρόβλημα λύθηκε, χωρίς καν να ανέβει στο διαμέρισμα. Δηλαδή ο πρώτος που παραλίγο να με βάλει να καλέσω ηλεκτρολόγο δε μπορώ να καταλάβω τι έκανε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...