the_saint_22 Δημοσ. 24 Απριλίου 2023 Δημοσ. 24 Απριλίου 2023 Καλησπέρα σας, Υπάρχει μια περίπτωση που θα ήθελα τη γνώμη σας, σας παρακαλώ. Αποφάσισα πριν μερικούς μήνες, να βαλω δορυφορικό συγκεκριμένης εταιρίας. Πάω στο κατάστημα, μου λέει σε 3 εργάσιμες θα σας πάρει ο τεχνικός. Ένα μήνα μετά, και αφού είχα περάσει για τις διαδικασίες, και μίλησα τηλεφωνικά , μου βγήκε μετάθεση, όποτε επειδή δεν είχε γίνει καν εγκατάσταση τους γύρισα τον εξοπλισμό. (Λέει στο συμβόλαιο ότι μπορώ να κάνω υπαναχώρηση λόγω αδυναμίας εγκατάστασης ). Αρχικά ο υπάλληλος δεν το δεχόταν και μου είπε ελάτε πάλι αύριο, σήμερα έχει κολλήσει το σύστημα (λολ). Το αυριανό πρωί, με πήρε ο τεχνικός. Τους εξηγώ όμορφα και ωραία ότι δεν ψήνομαι πλέον. Πάω από εκεί, αφήνω εξοπλισμό, παίρνω μια απόδειξη επιστροφής και μου λέει έκανα καταγγελία σύμβασης, συγνώμη που δεν μπόρεσα να εξυπηρετήσω, δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι. Χτες ένα 4 μηνο μετά, χρεώθηκα 60 ευρώ περίπου. Παίρνω στα κεντρικά, μου λέει «μα είναι ενεργή η σύνδεση σας». Αφού του διάβασα τον αριθμό αιτήματος και τον ρώτησα αν έχει υπογραφή εγκατάστασης, μου είπε έχετε δίκιο θα το φτιάξω. Δεν καταλαβαίνω γιατί έγινε αυτό. Πήγα την άλλη μέρα στο κατάστημα και η πρώτη ερώτηση όταν έδειξα τον λογαριασμό στον συγκεκριμένο υπάλληλο, ήταν « τηλεφωνικά» μήπως πήρατε να κάνετε πάλι τη σύνδεση; Δεν θα έπρεπε να είναι ενεργό. ………. Με τα πολλά με πήραν την άλλη μέρα, να με ρωτήσουν για ποιο λόγο να διακόψω τη σύνδεση μου, και είναι κρίμα να πληρώσω 100 για την ρήτρα. Αφού απέδειξα ότι δεν είμαι ελέφαντας πάλι, άκουσα πάλι το έχετε δίκιο απλά το άλλο τμήμα θα το διαγράψει. εγώ θεωρώ ότι όχι απλά δεν θα διαγραφεί αλλά θα έρθει και η ρήτρα. τι θα προτείνατε;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα