Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσφατα αλλαξα ντιζες χειροφρενου στο avensis γιατι κολλαγε - ηταν σκληρο  κτλ .200 ευρωπαικα γνησιες toyota, για να εχω αλλα 20++ χρονια σωστο χειροφρενο.Νομιζω, στα ταμπουρατα  αυτορυθμιζομενα, ειναι τα  ταμπουρα  για την λειτουργεια των φρενων μονο, οχι του χειροφρενου.Το χειροφρενο οσο φθειρεται τοσο ανεβαινει και πιανει πιο πανω.Θελει καπου-καπου ρυθμισμα.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

μάλιστα

ποια είναι η ένδειξη για να τα αλλάξεις; υπάρχει κάποιος γενικός κανόνας πχ κάθε 160.000χλμ

Όπα, το χειρόφρενο επενεργεί μηχανικά για να πιάσει το φρένο και όχι μέσω του υδραυλικού κυκλώματος. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμενα σου είπα δακρυζε το ενα , τωρα για σενα τι να πω . Αν τα εχεις πολύ καιρό αυτό  που λες από τη στιγμή που έχεις δαγκάνες καλές η αντλία σου δουλεύει σωστα , πέρασες και ΚΤΕΟ αλλαξέ τα δεν είναι και κανένα μεγάλο κόστος. 10 με 20 ευρω περίπου κοστίζουν τα δύο

https://www.bestprice.gr/cat/6830/kylindrakia-troxwn.html?q=κυλινδρακια+φρενων

Να ρωτησω και κατι άλλο. Σε μικρή κατηφόρα φρεναρεις και σταματας π.χ. σε φανάρι. Μηπως μετα το φρενάρισμα νοιώθεις το πετάλ να φεύγει προς τα κάτω και να χρειάζεται να πατήσεις ξανα να μείνει ακίνητο το αυτοκίνητο;;;;

 

 

56 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Όπα, το χειρόφρενο επενεργεί μηχανικά για να πιάσει το φρένο και όχι μέσω του υδραυλικού κυκλώματος. 

Σωστό υπάρχει ειδικός ξεχωριστός μηχανισμός που τραβωντας το χειρόφρενο ανοίγει τις δαγκάνες και φρεναρει το αυτοκίνητο. Δεν εχουν σχέση τα υδραυλικά και τα κυλινδράκια.

 

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Να ρωτησω και κατι άλλο. Σε μικρή κατηφόρα φρεναρεις και σταματας π.χ. σε φανάρι. Μηπως μετα το φρενάρισμα νοιώθεις το πετάλ να φεύγει προς τα κάτω και να χρειάζεται να πατήσεις ξανα να μείνει ακίνητο το αυτοκίνητο;;;;

οχι

 

  • Like 1
Δημοσ.

Όντας ο ίδιος μηχανικός αυτοκινήτων και εγώ θα πω ότι ακούγεται σαν κάποιο από τα κυλινδρακια του χειρόφρενου σου να μην αποδίδει όπως θα έπρεπε. Όπως προείπαν και οι υπόλοιποι είναι ένα σύστημα που πρεσαρει και ξεπρεσαρει αυτά τα κυλινδρακια καθιστώντας εφικτή την τριβή ώστε να σταματήσει το αυτοκίνητο. Στα του προβλήματος σου, από προσωπική εμπειρία (κακώς) τα πίσω φρένα δεν ελέγχονται καλά, ειδικά το χειρόφρενο, και συνήθως η αντιμετώπιση είναι καθαρά συμπτωματική σε αντίθεση με τα τακάκια μπροστά που έχουν τακτικό έλεγχο. Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις από εκεί το ψάξιμο καθώς αν υπάρχει πρόβλημα στα κυλινδρακια φαίνεται αμέσως με το άνοιγμα. 

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, giannis808 είπε

Όντας ο ίδιος μηχανικός αυτοκινήτων και εγώ θα πω ότι ακούγεται σαν κάποιο από τα κυλινδρακια του χειρόφρενου σου να μην αποδίδει όπως θα έπρεπε. Όπως προείπαν και οι υπόλοιποι είναι ένα σύστημα που πρεσαρει και ξεπρεσαρει αυτά τα κυλινδρακια καθιστώντας εφικτή την τριβή ώστε να σταματήσει το αυτοκίνητο. Στα του προβλήματος σου, από προσωπική εμπειρία (κακώς) τα πίσω φρένα δεν ελέγχονται καλά, ειδικά το χειρόφρενο, και συνήθως η αντιμετώπιση είναι καθαρά συμπτωματική σε αντίθεση με τα τακάκια μπροστά που έχουν τακτικό έλεγχο. Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις από εκεί το ψάξιμο καθώς αν υπάρχει πρόβλημα στα κυλινδρακια φαίνεται αμέσως με το άνοιγμα. 

Ευχαριστώ!

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Εσύ τι λες, δεν μας λες όμως. 

Όταν έχει περάσει το αμάξι από μηχανικό και ΚΤΕΟ, περιμένεις λύση εξ αποστάσεως;

Ερωτήσεις ναι..

Τι αμάξι είναι, πόσο παλιό και τι εννοείς "κολλάνε"; Λύνεις το χειρόφρενο και τα ταμπούρα παραμένουν "μαγκωμένα"; Πας να φύγεις ας πούμε και σβήνει;

 

Δημοσ.

Τι αμάξι είναι? Κάποια μοντέλα βγάζουν θέμα με τη Ντίζα. Το τραβάς και η Ντίζα δεν τεντώνει σωστά. Άυτο προκύπτει  συνήθως με τα χρόνια όχι με τα χλμ.... Και περισσότερο αν το τεντώνεις πάρα πολύ όταν το τραβάς. Στα άστρα g πχ μετά τη 10ετια είναι λίγο πιθανό να τύχει. Επίσης κάποια μοντέλα έχουν αλλεργία στις ιμιτανσιον ντιζες ακόμη και τις επώνυμες και ακριβές. Αυτά εάν έχει λυθεί το ταμπούρο και δεν δείχνει να θέλει αυτό κάτι συγκεκριμένο.

Δημοσ.

Πολυ  παλια  ειχα  εναν  σκαραβαιο  με  ταμπουρα  μπρος-πισω.

Στις   ανηφορες-κατηφορες  ειχα  μαζι  μου  και  μια  αγκυρα  αγγλικου  ναυαρχειου  για  καλο  και  για  κακο...😂😍🤣

ΑΓΚΥΡΑ 11 Χ 20 mm (ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΝΑΥΑΡΧΕΙΟΥ)

 

Δημοσ.
Στις 24/4/2023 στις 12:44 ΜΜ, μπαρμπαγιωργος είπε

Έχω ένα αμάξι με ταμπούρα πίσω (αυτορυθμιζόμενα υποτίθεται).

Στο στεγνό δεν πιάνουν καλά, σε κατηφόρα που το παρκάρω δηλαδή θέλει ταχύτητα και πέτρα.

Όταν βρέχει πιάνουν τέλεια και κάποιες φορές κολλάνε κι όλας μετά από κάποιες ώρες.

Θέλουν καθάρισμα; Αλλαγή; Για πείτε γνώμες

Ευχαριστώ.

Εγώ θα έλεγα ότι έχεις 2 διαφορετικα προβλήματα.

Α)Όταν βρέχει κολλανε-> μάλλον θέλουν άνοιγμα/καθάρισμα γιατί πιθανότατα έχει "σκόνη" που μόλις βράχει "πετρώνει" και για αυτό πιάνουν καλά.

Β)Δεν πιάνουν σωστά γενικα->Το πιο απλό είναι τα ταμπούρα να θέλουν ρύθμιση(βγάζει ο μηχανικος ζάντες βαζει κατσαβιδακι και τα ρυθμίζει να πιάνουν σε μικρότερη διαδρομή).Στο δικό μου αυτοκίνητο το κάνω σίγουρα 1 φορά το χρόνο.

Μετά υπάρχει περίπτωση να έχει χαλαρώσει η ντιζα του χειρόφρενου που και αυτή σε κάποια αυτοκίνητα έχει ρυθμιστή, σε κάποια άλλα όχι και ίσως να χρειαστεί αλλαγμα.

Υ.γ Έχεις αλλάξει ποτέ σιαγωνες πίσω?Εάν ναι στα ποσά χλμ και πόσα έχεις τωρα?

Btw ίσως να βοηθούσε να έλεγες και μάρκα/μοντέλο/χρονολογία αυτοκινητου.

Τα παραπάνω τα αντιμετωπίζεις ως άλλη μια άποψη σε ένα φόρουμ και προφανώς πρέπει να το τσεκαρεις με μηχανικό.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, @topos είπε

Εγώ θα έλεγα ότι έχεις 2 διαφορετικα προβλήματα.

Α)Όταν βρέχει κολλανε-> μάλλον θέλουν άνοιγμα/καθάρισμα γιατί πιθανότατα έχει "σκόνη" που μόλις βράχει "πετρώνει" και για αυτό πιάνουν καλά.

Β)Δεν πιάνουν σωστά γενικα->Το πιο απλό είναι τα ταμπούρα να θέλουν ρύθμιση(βγάζει ο μηχανικος ζάντες βαζει κατσαβιδακι και τα ρυθμίζει να πιάνουν σε μικρότερη διαδρομή).Στο δικό μου αυτοκίνητο το κάνω σίγουρα 1 φορά το χρόνο.

Μετά υπάρχει περίπτωση να έχει χαλαρώσει η ντιζα του χειρόφρενου που και αυτή σε κάποια αυτοκίνητα έχει ρυθμιστή, σε κάποια άλλα όχι και ίσως να χρειαστεί αλλαγμα.

Υ.γ Έχεις αλλάξει ποτέ σιαγωνες πίσω?Εάν ναι στα ποσά χλμ και πόσα έχεις τωρα?

Btw ίσως να βοηθούσε να έλεγες και μάρκα/μοντέλο/χρονολογία αυτοκινητου.

Τα παραπάνω τα αντιμετωπίζεις ως άλλη μια άποψη σε ένα φόρουμ και προφανώς πρέπει να το τσεκαρεις με μηχανικό.

 

Το α το έχω σκεφτεί και εγώ

Το β το κάναμε με το μηχανικό και πήγαινε φρεναριστο το αμάξι οπότε το επαναφέραμε

Η ντιζα σφιχτή φαίνεται 

Έχω αλλάξει πριν περίπου 50.000 προληπτικά

polo 9n3

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Το α το έχω σκεφτεί και εγώ

Το β το κάναμε με το μηχανικό και πήγαινε φρεναριστο το αμάξι οπότε το επαναφέραμε

Η ντιζα σφιχτή φαίνεται 

Έχω αλλάξει πριν περίπου 50.000 προληπτικά

polo 9n3

 

-Tα ίδια ακριβως φρένα εχουμε και όπως ανέφερα στο δικό μου θέλει οποσδήποτε ρύθμιση μια φορά τον χρονο-

Το β το κάνατε μετά από άνοιγμα/καθαρισμό/έλεγχο ταμπουρων?

Όταν τραβάς χειρόφρενο πόσα "κλικ" κάνει μέχρι να τερματίσει?

Επεξ/σία από @topos
Δημοσ.
2 ώρες πριν, @topos είπε

-Tα ίδια ακριβως φρένα εχουμε και όπως ανέφερα στο δικό μου θέλει οποσδήποτε ρύθμιση μια φορά τον χρονο-

Το β το κάνατε μετά από άνοιγμα/καθαρισμό/έλεγχο ταμπουρων?

Όταν τραβάς χειρόφρενο πόσα "κλικ" κάνει μέχρι να τερματίσει?

Το β χωρίς καθαρισμό. Αλλά ο καθαρισμός λογικά έχει να κάνει με τη βροχή. Όταν το πήγε μια σκάλα πιο σφιχτά, το αμάξι πήγαινε με φρένο.

Όσο τραβάς κάνει κλικ. Και όταν νομίζεις οτι έχει τερματίσει κάνει κι άλλο ένα άμα είσαι δυνατός. Μέχρι που θα ξεκολλήσει η βάση του χειρόφρενου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...