Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω ένα αμάξι με ταμπούρα πίσω (αυτορυθμιζόμενα υποτίθεται).

Στο στεγνό δεν πιάνουν καλά, σε κατηφόρα που το παρκάρω δηλαδή θέλει ταχύτητα και πέτρα.

Όταν βρέχει πιάνουν τέλεια και κάποιες φορές κολλάνε κι όλας μετά από κάποιες ώρες.

Θέλουν καθάρισμα; Αλλαγή; Για πείτε γνώμες

Ευχαριστώ.

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Για πείτε γνώμες

Δεν χωράνε "γνώμες" στα φρένα.

Μόνο έλεγχος από μηχανικό και αποκατάσταση του προβλήματος

Επεξ/σία από turbat0s
  • Like 9
  • Thanks 2
Δημοσ.

Αυτό το αυτοκίνητο δεν πρέπει να κυκλοφορεί έξω. Αν δεν ενδιαφέρεστε για την δικιά σας ασφάλεια δεν υπάρχει πρόβλημα. Ο καθένας εκτιμάει τη ζωή του όπως νομίζει ο ίδιος. Επειδή όμως δεν ζούμε σε ζούγκλα αλλά σε αστικό ιστό πρέπει να αναλογιστείτε ότι υπάρχουν και άλλοι συνάνθρωποι σας έξω που κυκλοφορούν μαζί με εσάς. Τι θα πείτε σε έναν οικογενειάρχη που μόλις του τρακάρατε το αμάξι σε ένα απαιτητικό φρενάρισμα; Τι θα πείτε στα παιδάκια του που ίσως έχει μέσα; Ήξερα το πρόβλημα αλλά δεν το έφτιαξα αφού έβαζα μια πέτρα και σταματούσε; Σταματήστε να σκέφτεστε τον εαυτό σας και αναλογιστείτε τους άλλους. Αν σκεφτούμε το πόσο επικίνδυνοι είμαστε εμείς για τους άλλους, ίσως αυτή την χώρα που είναι σκ@τ@, μπορούμε να την βελτιώσουμε και γίνουμε κάποια στιγμή πολίτες. Εγώ στο δικό μου vw up! έδωσα ένα 500ρικο και άλλαξα δίσκους τακάκια, τύμπανα πίσω δαγκάνες. Εμένα μου περισσεύουν; Όχι αλλά τουλάχιστον μην πάρω κανέναν στο λαιμό που δεν φταίει, μολονότι πλέον δεν τρέχω.

 

Να το δει συνεργείο που ασχολείται με φρένα. Να δείτε στάθμη υγρού, να δείτε μήπως θέλουν στα πίσω φρένα αλλαγή τύμπανα και δαγκάνες και πιθανότατα να πρέπει να δείτε λάστιχα.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Έχω ένα αμάξι με ταμπούρα πίσω (αυτορυθμιζόμενα υποτίθεται).

Στο στεγνό δεν πιάνουν καλά, σε κατηφόρα που το παρκάρω δηλαδή θέλει ταχύτητα και πέτρα.

Όταν βρέχει πιάνουν τέλεια και κάποιες φορές κολλάνε κι όλας μετά από κάποιες ώρες.

Θέλουν καθάρισμα; Αλλαγή; Για πείτε γνώμες

Ευχαριστώ.

Μπλέξιμο φρένα με χειρόφρενο .Και παρόλο που ξέρεις ότι εχει πρόβλημα ρωτάς σε φόρουμ και όχι σε μηχανικό.

 

 

  • Like 3
Δημοσ.

Παίδες

relax

Η απόδοση των φρένων είναι μια χαρά

Έχει περάσει κτέο το αμαξί από μέρος όπου σε κόβουν για φθαρμένα σινεμπλοκ. Δεν θα άφηναν φρένα κτλ

Καλά κάνετε και αρπάζεστε για θέματα ασφαλείας, αλλά relax λίγο

Λάθος μου που δεν ανέφερα συγκεκριμένα για χειρόφρενο, όχι για φρένα. Άλλο η ντίζα και άλλο τα σωληνάκια. Δεν έχει το φρένο θέμα. Και ούτε κολλάνε εν κινήση τα φρένα, έχει abs. Για το χειρόφρενο αποκλειστικά αναφέρομαι.

 

Προφανώς ήρθα σε φόρουμ γιατί με μηχανικό δεν έβγαλα άκρη.

1 ώρα πριν, tilaverboy είπε

... Εγώ στο δικό μου vw up! έδωσα ένα 500ρικο και άλλαξα δίσκους τακάκια, τύμπανα πίσω δαγκάνες....

...μολονότι πλέον δεν τρέχω

Να το δει συνεργείο που ασχολείται με φρένα. Να δείτε στάθμη υγρού, να δείτε μήπως θέλουν στα πίσω φρένα αλλαγή τύμπανα και δαγκάνες και πιθανότατα να πρέπει να δείτε λάστιχα.

Μην πας αντιπροσωπεία αν σε χαλάνε τα 500€ για δουλειά των 150€

Όσο για το 2ο σχόλιο, κλασική δικαιολογία...

Για το τρίτο σχόλιο:
Το αμάξι είναι άριστα συντηρημένο. Δεν θέλουν αλλαγή ούτε τα φρένα, ούτε τα υγρά, ούτε τα λάστιχα, ούτε τα αμοριστέρ.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Παίδες

relax

Η απόδοση των φρένων είναι μια χαρά

Έχει περάσει κτέο το αμαξί από μέρος όπου σε κόβουν για φθαρμένα σινεμπλοκ. Δεν θα άφηναν φρένα κτλ

Καλά κάνετε και αρπάζεστε για θέματα ασφαλείας, αλλά relax λίγο

Λάθος μου που δεν ανέφερα συγκεκριμένα για χειρόφρενο, όχι για φρένα. Άλλο η ντίζα και άλλο τα σωληνάκια. Δεν έχει το φρένο θέμα. Και ούτε κολλάνε εν κινήση τα φρένα, έχει abs. Για το χειρόφρενο αποκλειστικά αναφέρομαι.

 

Προφανώς ήρθα σε φόρουμ γιατί με μηχανικό δεν έβγαλα άκρη.

Μην πας αντιπροσωπεία αν σε χαλάνε τα 500€ για δουλειά των 150€

Όσο για το 2ο σχόλιο, κλασική δικαιολογία...

Για το τρίτο σχόλιο:
Το αμάξι είναι άριστα συντηρημένο. Δεν θέλουν αλλαγή ούτε τα φρένα, ούτε τα υγρά, ούτε τα λάστιχα, ούτε τα αμοριστέρ.

Συγνώμη αλλά έχεις ένα άριστα συντηρημένο αμάξι, απόλυτα ασφαλές που χρειάζεται πέτρα και ταχύτητα όταν παρκάρει σε ανηφόρα/κατηφόρα; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι δαγκάνες συνήθως δουλεύουν με βαρελάκια τα οποία τεντώνουν οταν φρενάρουμε ή τραβάμε χειρόφρενο.

Στο φρένο το τέντωμα είναι στιγμιαίο και επανέρχονται μόλις αφήσουμε το πεταλ. Στο χειρόφρενο μένουν τεντωμένα για ώρες και επανέρχονται μόλις αφήσουμε το χειρόφρενο. Μήπως στο δικό σου εχουν κλείσει τον κυκλο ζωής τους και δεν μαζεύουν οταν αφήσουμε το χειρόφρενο ή δεν μένουν νμόνιμα τεντωμένα;;;

Για δες και αυτό. Δεν είναι κάποιο ακριβό ανταλλακτικό.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Δημοσ.
4 minutes ago, TuXaKoS said:

Συγνώμη αλλά έχεις ένα άριστα συντηρημένο αμάξι, απόλυτα ασφαλές που χρειάζεται πέτρα και ταχύτητα όταν παρκάρει σε ανηφόρα/κατηφόρα; 

Μπορεί να συμβεί εύκολα. Η απόδοση του χειροφρένου σχετίζεται (αναλόγως τον τύπο του αυτοκινήτου) με ρύθμιση μιας βίδας.

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, TuXaKoS είπε

Συγνώμη αλλά έχεις ένα άριστα συντηρημένο αμάξι, απόλυτα ασφαλές που χρειάζεται πέτρα και ταχύτητα όταν παρκάρει σε ανηφόρα/κατηφόρα; 

ναι. όποια προβλεπόμενη συντήρηση χρειάζεται την κάνω, και ότι βλάβη επίσης διορθώνεται. αυτή τη στιγμη ψάχνω λύση, αν δεν το έχεις καταλάβει, για να γίνει άριστο το αμάξι.

 

44 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Οι δαγκάνες συνήθως δουλεύουν με βαρελάκια τα οποία τεντώνουν οταν φρενάρουμε ή τραβάμε χειρόφρενο.

Στο φρένο το τέντωμα είναι στιγμιαίο και επανέρχονται μόλις αφήσουμε το πεταλ. Στο χειρόφρενο μένουν τεντωμένα για ώρες και επανέρχονται μόλις αφήσουμε το χειρόφρενο. Μήπως στο δικό σου εχουν κλείσει τον κυκλο ζωής τους και δεν μαζεύουν οταν αφήσουμε το χειρόφρενο ή δεν μένουν νμόνιμα τεντωμένα;;;

Για δες και αυτό. Δεν είναι κάποιο ακριβό ανταλλακτικό.

τα βαρελάκια αλλάζουν συνήθως με ταμπούρα; 

 

44 λεπτά πριν, BTL είπε

Μπορεί να συμβεί εύκολα. Η απόδοση του χειροφρένου σχετίζεται (αναλόγως τον τύπο του αυτοκινήτου) με ρύθμιση μιας βίδας.

η ρύθμιση του χειροφρένου από πάντα είναι στο τέρμα σφιχτό.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

 

 

η ρύθμιση του χειροφρένου από πάντα είναι στο τέρμα σφιχτό.

Κάτι δεν μου ακούγεται σωστό σε αυτό που έγραψες.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Κάτι δεν μου ακούγεται σωστό σε αυτό που έγραψες.

την αντισταση της ντιζας την ρυθμιζεις γενικα

οταν είναι καινουργιο και τερμα σφιχτο, θελει 2 κλικ για να πιασει, μετα απο καιρο 3 κτλ

Δημοσ.
Μόλις τώρα, μπαρμπαγιωργος είπε

την αντισταση της ντιζας την ρυθμιζεις γενικα

οταν είναι καινουργιο και τερμα σφιχτο, θελει 2 κλικ για να πιασει, μετα απο καιρο 3 κτλ

Δεν ρυθμίζεις αντίσταση ντίζας,ρυθμίζεις μήκος ντίζας,όσο πιο κοντή τόσο πιο χαμηλά πιάνει.Αν πιάνει πολύ χαμηλά κινδυνευεις να είσαι με "χειρόφρενο" συνέχεια.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν ρυθμίζεις αντίσταση ντίζας,ρυθμίζεις μήκος ντίζας,όσο πιο κοντή τόσο πιο χαμηλά πιάνει.Αν πιάνει πολύ χαμηλά κινδυνευεις να είσαι με "χειρόφρενο" συνέχεια.

σωστά, τα λες ωραία!

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

τα βαρελάκια αλλάζουν συνήθως με ταμπούρα; 

 

Όχι μονα αλλαζουν δεν χρειάζεται να αλλαξουν τα ταμπούρα. κυλινδράκια η σωστή διατυπωση και τα είπα βαρελακια. Πρόσφατα αλλαξα μόνος στο seicento της συζύγου γιατί από το ενα δάκρυζε υγρό.

https://www.youtube.com/watch?v=Lsg8rCtEikc

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Όχι μονα αλλαζουν δεν χρειάζεται να αλλαξουν τα ταμπούρα. κυλινδράκια η σωστή διατυπωση και τα είπα βαρελακια. Πρόσφατα αλλαξα μόνος στο seicento της συζύγου γιατί από το ενα δάκρυζε υγρό.

https://www.youtube.com/watch?v=Lsg8rCtEikc

 

μάλιστα

ποια είναι η ένδειξη για να τα αλλάξεις; υπάρχει κάποιος γενικός κανόνας πχ κάθε 160.000χλμ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...