Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έκανα αίτηση στην Nova, ήρθε εξοπλισμός σε 3 μέρες, πήρε η cosmote τηλ για να μην φύγω ναι εδώσε τουμπανη προσφορα και έκανα ακύρωση φορητοτητας. 

 

Ανοίγω το TV BOX τωρα, 1.5 μήνα μετά, το βαζω στην τηλεόραση και παιζει κανονικά τα πάντα. Nova Cinema, σειρές, κλπ.

 

Τι ακριβώς γίνεται; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

...όταν θα σου έρθει ο τούμπανο λογαριασμός από την Nova θα καταλάβεις, προφανώς δεν έγινε δεκτή η ακύρωση φορητότητας σου.

Συνήθως όταν κάνεις ακύρωση φορητότητας μετά από 2-3 μέρες σε παίρνουν τηλέφωνο και σε ρωτάνε γιατί ζητάς την ακύρωση, αν δεν σε πήραν αυτό μάλλον σημαίνει ότι η ακύρωση φορητότητας σου δεν προωθήθηκε εκεί που πρέπει.

Αν το συμβόλαιο με την νόβα το έκανες σε φυσικό κατάστημα δεν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης.

Αίτημα υπαναχώρησης
  • Μπορείς να υποβάλεις δωρεάν αίτημα υπαναχώρησης συμβολαίου, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποδοχής του
  • Ισχύει για εξ' αποστάσεως συμβόλαια (τηλεφωνικά ή online)
  • Αν έχεις ζητήσει την άμεση ενεργοποίηση των υπηρεσιών σου, πριν την πάροδο της προθεσμίας των 14 ημερών, αυτό συνεπάγεται με παραίτηση από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Φορητότητα

Για υπαναχώρηση από αίτηση φορητότητας κάλεσε το 13899 από τον τηλεφωνικό αριθμό για τον οποίο έχεις κάνει την αίτηση.

Χρήσιμη συμβουλή

Η χρέωση της κλήσης καθορίζεται με βάση τον τιμοκατάλογο του παρόχου, από το δίκτυο του οποίου γίνεται η κλήση.

Η διαδικασία της φορητότητας ξεκινάει αφού τελειώσει η προθεσμία του δικαιώματος υπαναχώρησης.

Εναλλακτικοί τρόποι

Απευθύνσου σε οποιοδήποτε κατάστημα Nova

  • Συμπλήρωσε και στείλε ταχυδρομικώς την αίτηση υπαναχώρησης που θα βρεις εδώ για οικιακούς πελάτες και εδώ για εταιρικούς πελάτες
Εξοπλισμός & κόστος

Μετά το αίτημα υπαναχώρησης:

  • Αν έκανες χρήση των υπηρεσιών σου έως τη στιγμή της απενεργοποίησής τους, θα σου σταλεί λογαριασμός με το ανάλογο κόστος
  • Θα χρειαστεί να επιστρέψεις τον εξοπλισμό κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας που τυχόν έχεις λάβει, άμεσα και σε καλή κατάσταση, με τον τρόπο που θα σου υποδείξουμε
Επεξ/σία από Kostas Savvidis
να προσθεσω και αλλους λογους
Δημοσ.

Η φορητοτητα αφορα μονο στη γραμμη. Το ΕΟΝ δεν εχει σχεση με τη φορητοτητα. Μηπως εμεινε η γραμμη στην cosmote και το ΕΟΝ προχωρησε κανονικα? Θα το μαθεις οταν ερθει ο λογαριασμος...

  • Like 1
Δημοσ.

Τι να πω... Τηλέφωνο πήρα και έγινε η ακύρωση κανονικά. Πήρα και 2η φορά και το σύστημα είπε ότι έγινε η ακύρωση ήδη. 

 

Έστειλα email και πήρα τηλ στην nova εδώ και πόσο καιρό να ρωτήσω που επιστρέφω τον εξοπλισμό. Στο τηλ είπανε δεν ξέρουμε και στο email δεν απάντησαν ποτέ. 

Θεωρητικά είναι πακέτο το eon με το πακέτο του ίντερνετ. Δεν έβαλα ξεχωριστά πακέτα. Οπότε η ακύρωση δεν θα έπρεπε να είναι και για τα 2?

Δημοσ.

Θα ελεγα καταρχην να βεβαιωθεις σε ποιον παροχο ειναι η γραμμη σου αυτη τη στιγμη. 

Για το ΕΟΝ εξαρταται τι ορους εχει το συμβολαιο σου. Εγω πχ τo εχω παντρεμενo με τη γραμμη. Αν αλλαξω παροχο, κοβεται κ το ΕΟΝ, αλλα το εγραφε ευκρινως στη συμβαση μου (και ετσι με εχουν δεμενο γιατι για τη γραμμη μου ειναι αδιαφορος ο παροχος, αλλα το ΕΟΝ το θελω).

Εφοσον δεν σου απαντουν λοιπον, επισκεψου ενα καταστημα Nova το συντομοτερο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποτε το ΕΟΝ ειναι ξεχωριστο συμβολαιο.Το ιδιο ειναι και σε εαν φιλο μου.Αλλο κινητο αλλο ιντερνετ αλλο τηλεοραση ας τα πληρωνει σε ενα λογαριασμο.Το καθενα ληγει ξεχωριστα

Επεξ/σία από filipprin

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...