Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι πελάτες της Google θα μπορούν σύντομα να χρησιμοποιούν τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη της εταιρείας για τη δημιουργία διαφημιστικών εκστρατειών, σύμφωνα με τους Financial Times.

Προφανώς, ο τεχνολογικός γίγαντας ετοιμάζεται να ενσωματώσει τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη του, την ίδια τεχνολογία που τροφοδοτεί το chatbot Bard, στο πρόγραμμα Performance Max. Το Performance Max μπορεί ήδη να βοηθήσει τους πελάτες να καθορίσουν πού πρέπει να τρέξουν οι διαφημίσεις τους και να δημιουργήσουν απλό διαφημιστικό κείμενο. Όμως οι Times' αναφέρουν ότι η προσθήκη του AI θα του δώσει τη δυνατότητα να δημιουργεί εξελιγμένες καμπάνιες παρόμοιες με αυτές που σχεδιάζουν οι εταιρείες marketing. 

Η εταιρεία φέρεται να έχει δείξει στους πελάτες της μια παρουσίαση με τίτλο "AI-powered ads 2023", λέγοντάς τους ότι η τεχνολογία της μπορεί να δημιουργήσει διαφημίσεις με βάση τις εικόνες, το βίντεο και το κείμενο που παρέχουν. Επιπλέον, η Google τους είπε ότι οι διαφημίσεις που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη της θα ταιριάζουν στο κοινό που στοχεύουν να προσεγγίσουν και θα είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να τους επιτρέπουν να επιτύχουν τους στόχους πωλήσεων και άλλους στόχους. 

Τουλάχιστον ένα άτομο εξέφρασε ανησυχίες για το ενδεχόμενο το διαφημιστικό εργαλείο της Google να διαδίδει παραπληροφόρηση, λένε οι Times, επειδή θα μπορούσε να βελτιστοποιηθεί για να μετατρέψει νέους πελάτες χωρίς να ενδιαφέρεται για τα γεγονότα. Όταν, για παράδειγμα, η Google δημοσίευσε μια διαφήμιση στο Twitter σχετικά με το Bard, το chatbot αναπαρήγαγε ένα ψευδές γεγονός, υποστηρίζοντας ότι το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb είχε τραβήξει "τις πρώτες εικόνες ενός πλανήτη εκτός του δικού μας ηλιακού συστήματος". 

Στην πραγματικότητα, ήταν το Very Large Telescope του Ευρωπαϊκού Νότιου Παρατηρητηρίου που τράβηξε τις πρώτες εικόνες εξωπλανητών που είχαμε δει ποτέ. Η Google διαβεβαίωσε τους Financial Times ότι θα θέσει δικλείδες ασφαλείας για την αποφυγή λαθών και παραπληροφόρησης όταν θα κυκλοφορήσει διαφημίσεις με τεχνητή νοημοσύνη τους επόμενους μήνες.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Ευτυχώς που τόσο καιρό που συζητάγαμε πάνω απο τα κινητά για ταξίδια και μας έβγαζαν διαφημίσεις για εισιτήρια δεν επέμβαινε η Τ.Ν.

  • Like 1
Δημοσ.

Φυσικά θα το αξιοποιήσουν μόνο και μόνο για το χρήμα και το κέρδος όποτε βρήκαν τρόπο να γίνουν κάποιοι πλούσιοι πλουσιότεροι και οι υπόλοιποι φτωχότεροι…

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι διαφημίσεις ούτως ή άλλως σου δείχνουν κάτι υπερβολικά ουτοπικό προσπαθώντας να σε πείσουν να αγοράσεις το προϊόν. Στην καλύτερη σου δείχνουν το προϊόν στην βέλτιστη version του, στην χειρότερη σου πατάνε και 2~3 ψέματα για να το κάνουν πιο καλό στα μάτια μας.

Διαφημίσεις για κάτι σαμπουάν που δείχνουν γυναίκες με μαλλιά πιο γυαλιστερά από χαίτη μονόκερου. Κάτι κρέμες για το πρόσωπο που τις διαφημίζουν γνωστές τηλεπερσόνες που στην διαφήμιση είναι αψεγάδιαστες με πέντε κιλά μακιγιάζ και δέκα φίλτρα ενώ από κοντά δεν τις αναγνωρίζεις. Κάτι κέντρα αδυνατίσματος που προσποιούνται ότι χάνεις κιλά επειδή σε ακούμπησαν με ένα μηχάνημα. Διαφημίσεις για κάτι καθαριστικά που σου δείχνει καμένο γκοτζίλα μέσα στο τηγάνι και περνάει το χέρι μία φορά και βγαίνει καθρέφτης από πίσω. Απορρυπαντικά ρούχων που και καλά πλένεις στους 30 βαθμούς και βγαίνουν πιο λευκά και από τις γάμπες Γερμανού τουρίστα και ένα σωρό ακόμα.

Είχα διαβάσει ότι έβαλαν ΑΙ μοντέλα για μία διαφήμιση ρούχων λέει και διαμαρτύρονται τα "πραγματικά" μοντέλα ότι θα χάσουν την δουλειά τους. Μα πως θα βγάλει η άλλη τον πισινό της στο instagram με 5 φίλτρα για να πουλήσει το προϊόν σου αν είναι να χρησιμοποιείς πιο τέλεια ψεύτικα κωλομέρια;

Η διαφήμιση πουλάει ψέμα και ψευδαίσθηση ούτως ή άλλως. Τίποτα δεν αλλάζει στο αποτέλεσμα απλά παρακάμπτουν κάποια επαγγέλματα και δημιουργούν άλλα.

Επεξ/σία από Diavolos666

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...